Pink Ladies (Part III)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by juultje, Jan 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. me83

me83 Niet meer actief

@mams... okeee.. ja vroeg het me af omdat ze na de curretage gelijk al een echo had gemaakt.. en daarop was ik schoon.. dit is mijn eerste en hopelijk laatste keer naar de gyn.. afspraak is na 6 weken.. ben dan wel benieuwd of ze alle uitslagen hebben

2. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ik hoop het ook voor je...maar mijn gyn zei dat dat meestal niet het geval was.
    Ik denk dat ze nog wel ff gaan kijken of je bm goed hersteld is.
    Succes meid.

3. me83

me83 Niet meer actief

tnx mams.. jullie horen morgen hoe het ging.. ;)

nu maar eens even me belasting aangeven... hopelijk valt er nog wat te halen daar:p

4. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    ohja ook altijd belangrijk.
    Mijn vader is boekhouder dus de boel voor ons is al weg.
    Krijg 1200 euro nog aan heffingskorting.
    Helaas heeft manlief zoveel verdiend dat we 1100 terug moeten betalen aan teveel ontvangen toeslagen (handig, overnachtingsvergoedingen en overuren...)
    Maar dat ga ik niet in 1x doen. Heb et ook niet in 1x gehad. Wat denken ze wel niet.

5. me83

me83 Niet meer actief

al weer klaar.. handig die vooruit ingevulde dingen.. krijg maar 123.. 20 euro meer als vorig jaar hahaahah:) ach... beter iets dan niets!

6. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. nja als jij nog zoveel krijgt en je man moet betalen houden jullie 100 over denk ik zo.. ik hoef nooit te betalen maar als het had gemoeten betaal ik in termijnen.. maar als ik ineens wel een groot bedrag terugkreeg zou ik het wel in 1 keer doen als het kan..

7. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    achja, beter dan moeten betalen he!
    Hier ook nog zo'n 250 terug van de nuon..ook altijd fijn.
    Maar wel ons voorschot omhoog zetten.
    Mn neef moest 300 bij betalen (leuke hobbie zo;'n vijver met pomp en alles) en zijn voorschot zetten ze omlaag... Vreeeeeemd

8. me83

me83 Niet meer actief

jammer dat ze het niet gewoon kunnen verrekenen dan he... als die rompslomp ervan.. blehhhh!

ik doe het bijna altijd zelf.. alleen 2 jaar terug niet.. toen deed een belastingmannetje het voor ons(had daar gewerkt en wist precies hoe en wat) die heeft me toen een bril gegeven op papier.. kreeg toen 600 terug.. maar nu kan dat niet meer helaas.. dus dan maar weer zelf doen hihihi

9. me83

me83 Niet meer actief

dat deden ze hier ook vorig jaar.. zo stom! heb gelijk gebeld om het aan te passen.. dit jaar kreeg ik 560 terug.. altijd lekker! termijn is verlaagd.. maar ik laat het weer iets verhogen.. betaal liever iets te veel en krijg terug dan dat ik meot bijbetalen!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ja precies...Wij hebben het voorschot dan ook weer ietsje omlaag gezet hahahaha. ga niet meer betalen als ik toch al terug krijg.

11. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Moet hier ook nog aangifte doen,..Gelukkig ben je tegenwoordig sneller klaar met al het vooraf ingevulde. Maar wij verhuren ons huis sinds december, dus die moet in een andere box. Ach heb nog even.
    Hier net even toegegeven aan de nesteldrang :) Mocht ook wel, had al een week niets gedaan :D
    Zo nog even wasje draaien en opvouwen, stofzuigen en de wc schoonmaken..

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    NINO GEFELICITEEEEERDDDDDD MEIDDDDDDD!!!!! Ongelofelijk wat goed zeggg!!!! Hou die test dichtbij, daar ga je nog vaaaaak naar kijken de komende weken!!!
    Ik had trouwens ook een kleine innestelingsbloeding!
    Hoe voel je je?

Tina en Kwiebje, hier ook soms een raar zeer gevoel in mn schaambotje.

Schrijf even kort vanuit Drenthe...telefoonverbinding doet het niet. Ben erg MOEEE...en ineens last van maagzuur in bed...bahhhhh!!!

13. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Ik kwam even snel kijken of er een berichtje van je was!!
    :D:D wat ben ik blij voor je, niet normaal!! :D:D

Geweldig meid!!

14. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Wauw!!!! Wt geweldig!!!!
    Gefeliciteerd!!!!

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Meid... Zit hier bijna te huilen voor je!!! Geweldig :D Nu lekker van genieten. Huil maar een eind weg, als het maar van geluk is, toch ;) Dikke knuffel en een kus!!!

16. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Ohhh dankjewel meiden voor jullie lieve reacties! Ik had dit nooit durven hopen. Ben zo blij!!!
    We zijn meteen naar mijn ouders gereden. Zij hebben ons zo gesteund de afgelopen periode. Ook maar meteen mn vriend zn moeder verteld, want die was ook op de hoogte van alle ellende. Ze waren zooo blij!!!

Ben wel benieuwd hoe nu verder. Ga morgen de gyn bellen, maar heb nog geen idee wat nu het traject gaat zijn. Of ik naar de vk mag of dat ik onder controle moet blijven. Wil gewoon zien of het goed zit voor nog een beetje meer zekerheid. Zo spannend allemaal.

Skaya: Voel me verder wel goed. Alleen had ik al een week rugpijn. Heb af en toe nog wat krampjes, dus ren steeds naar de wc. Had ook al een week heel veel afscheiding. En vannacht had ik gevoelige borsten toen ik op mn buik lag.

Ga proberen een foto erop te zetten. Moet alleen nog ff uitvogelen hoe dat werkt...

17. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Is t gelukt?

18. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Jaaaaaa!!

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Dat is nog een vet positieve test ook!!! Hoe ver zou je nu zijn volgens je eigen berekening? Leuk dat jullie het al tegen jullie ouders verteld hebben, super!

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nino, Gefeliciteerd meis! Duidelijke test!

Share This Page