Als je t bekijkt vanaf de eerste dag van mn laatste menstruatie dan 4 weken en 4 dagen, maar ik ga uit van wanneer mn eisprong was, dus dan precies 4 weken vandaag!
Nino wat gaaaaaaaff!!! Het is jullie zo gegunt!! Dikke knuffel van mij. De vele afscheiding had en heb ik nog steeds! In het begin lijkt het net of je ongi bent. Maar dat ben je niet!!! Me sterkte morgen! Kylie lekker hè, effe nestelen!! Ik ben ook weer een aan het wassen geslagen. Ik heb hier een hele leuke middag achter de rug. Ik werd verrast door 8 vrienden en familie voor mijn babyshower! Zo leuk. Ik had geen idee. Ik heb een heleboel leuke spulletjes gehad.
Wauwww!! NINO!!! VAN HARTE GEFELICITEEEEERDD!!!! Jeetje wat een verrassing zeg., Al had ik het door je symptomen wel al een klein inie minie beetje verwacht! Ik ben blij voor je meis! Las iets over aangifte: Wij gaan het laten doen., moeten nog een afspraak maken., veel aan ons hoofd gehad de laatste tijd dus nog niet aan gedacht, van de week kwam vriendjelief ermee, dus maar ff laten doen. Eerste keer dat we het niet zelf doen, maar nu het koophuis enzo., pfff Verder niet echt bijgelezen, alleen globaal wat gezien. Ben kapot!! Drukke werkdag, gister laat en net wasje gedaan, opgeruimd en gekookt! Lekker op de bank, met de voetjes omhoog.., XXX
Wow Nino, dat is best nog een knaller ook nog!!! Vind het zo geweldig voor jullie meid Na die lange weg...Een klein wondertje in de maak
Nino: jeeeejh gefeliciteerd!! Geniet ervan meid, want voor je t weet lig je te bevallen !! Hier: stuiter stuiter! Jim heeft vannacht gewoon 8,5 uur geslapen ben zooo blij! We legden hem om 22.00 al in bed, en hij maakte me pas om 6.30 wakker
Lekker Stampertje., Zelf ook ff kunnen bijtanken natuurlijk., heerlijk! Hier geslapen als een blok! Niet normaal en wat is het wakker worden/opstaan/douchen dan zwaar! Ik slaap zo lekker de laatste tijd dat ik er niet meer uit wil!! hahaha., Nouja., op naar weer een nieuwe werkdag met een sterk dinsdag-gevoel omdat ik gister moet werken., maar nee de week is net begonnen kirs., kom op! hihi (ff mezelf toespreken hoor! haha)
Fijn hè Stampertje! Ties had de laatste fles om 23.30 uur ( wakker gemaakt) en geslapen tot 7.45 uur!
nino... super mooie test meid! en fijn dat je ouders het weten.. kan je lekker kletsen erover! je kan je banner zetten op de eerste dag van laatste menstruatie.. want zo rekent de vk het ook.. dus die 4 dagen krijg je kado @kwiebje.. ohh leuk zo een shower! word je lekker verwend! en super dat ze eht zo goed als verrassing hebben gehouden
Goedemorgen meiden! Hier heb ik net rood gespot bij het afvegen... Zaten kenmerkende dingen bij die voor mij lijken alsof ik ongi ga worden (heb er eigenlijk geen last van, dus zal weer zo'n flutongi worden, tenzij het morgen goed door gaat zetten...). Baal enorm, heb geen positieve ovutesten gehad en ook met tempen niks gevonden Enige positieve als ik nu ongi zou worden, zou zijn dat mijn cyclus maar 65 dagen geduurd heeft...
@Nino: gefeliciteerd! @Stampertje: jaloers! Hier een dame die nog steeds om de 3 a 4 uur komt s'nachts. Afgelopen nacht weer een nacht met veel krampjes. Weinig geslapen dus en al sinds 5 uur niet echt meer geslapen. en heb vanavond afgesproken om te gaan sporten. Word dus een lange dag. Nu eerst eens die kleine meid douchen en aankleden.
He Mira, hoe kan dat nou dan...ee ongi zonder eisprong??? Ego: Terug van de VK. Het was ff zoeken, want onze kleine eigenwijs ligt goed verstopt. Maar de VK heeft het hartje gevonden...een paar x 2 seconden ofzo en dan was het weer weg en kwam mijn hartslag er weer voor. Maar ze heeft het gevonden, en daar gaat het om! Ga ik alweer met een geruster hart naar de echo van morgen
Mams: Ja... Denk door de PCOS ook... Ben er niet blij mee, want is weer een gemiste kans. Maar ik bekijk het nog maar even positief door te zien dat mijn cyclus dan 12 dagen korter is geweest (hoewel er geen eisprong was ). En nog even en dan naar de GYN, dus dat komt dan goed
@mira.. raar idd dat je dan geen eitje hebt gespot.. maar een korter cyclus is altijd welkom! moet je nu al de gyn bellen voor clomid? @mams.. jeeejjjj een hartje! mijne lag ook erg verstopt toen,maar zolang het hartje klopt is het goed! spanned je echo morgen! ik verwacht zeker een spam hier hier worden me pukkeltjes ineens veel minder op me rug en schouders...dus me hcg is zodanig gezakt. wel fijn want anders weet ik nog niets van me cyclus.. en nu kan ik wel verwachten dat ik een eitje heb gehad en ongi word of nog een eitje krijg..zou wel fijn zijn weer een ongi zodat me lichaam weer in normale modus komt.. om drie uur bij de gyn zijn.... vind het wel spannend allemaal hoor je hoopt toch dat er niets ernstigs uit komt maar je wilt ook wl weten wat er dan aan de hand was.. bleeehhh hopelijk lag het aan iets simpels zoals bloedstolling of onstekingkje in de placenta..
Me, je bent nog niet van jezelf ongi geweest????? Jawel toch?? Ben benieuwd of ze wat hebben gevonden. Heb jij de rekening van de obductie al gehad?? Gelukkig hoefde ik alleen eigen bijdrage te betalen...mijn god, wat een bedrag! Jazeker ga ik morgen spammen hier Ben er nu wel gerust op dat we morgen gewoon een klein actief kindje gaan zien op de echo!!Heb er zin in.
Me: Nee, moet gewoon wachten tot de afspraak volgende week donderdag... Dus nog even geduld hebben In een ander topic denken ze dat het mss een ovulatiebloeding is, maar ik heb er even ene hard hoofd in... We zullen vanzelf zien! Mams: Fijn dat het vandaag bij de VK goed was, morgen lekker weer genieten meis!!!
@mams.. ik heb alleen rekening van bloedonderzoek uit een lab gekregen.. totaal was 50 euro... daarin ook bloedonderzoek van de vk via ha.. nee nog geen ongi gezien.. wel af en toe krampjes maar geen bloed of bruinverlies gehad.. meer gelige afscheiding.. maar kan liggen aan me hcg en dat het nog te hoog was.. want dan krijg je ook geen eitje.. denk wel dat ik me eitje pas heb gehad.. dus zou dan ergens deze week een ongi kunnen verwachten.. rekening van obductie.. wij hebben geen sectie laten doen.. alleen onderzoek via de navelstreng en bloedonderzoek.. weet niet of je dat bedoelt met obductie? het zal wel de rest van mijn eigen risico kosten denk ik zo.. maar heb nog maar 180 open staan... dus meer dan dat denk ik dat het niet zou worden omdat het wel op medische gronden is.. en bevalling ook.. dus zal ik wel grotendeels vergoed krijgen .. .hoop ik hahahah
oh nee als je geen obductie hebt laten doen zal je wel niet zo'n hoge rekening krijgen. Ik kreeg een rekening van ong 850 euro. Waarvan ik nog 140 ofzo zelf moest betalen van mn eigen bijdrage... Duurt wel lang voordat je ongi word he. Ik was na 26 dagen alweer ongi...maar dat was ook best snel zei de gyn.