maar als ze toch nog een echo gaan maken kunnen ze toch wel zien of ik ongi moet worden of net een eitje heb gehad? of kijken ze daar niet naar? wel vervelend dat ik nu geen idee heb hoe wat en wanneer..heb ten alle tijden maandverband bij me en draag pas sinds gister geen maandverband meer.. door die krampjes dacht ik echt dat het los zou breken daar beneden.. en kan ook een heftige ongi worden .. geen idee eigelijk.. maar zou kunnen ..dus wilde vooral niet dat het langs me benen zou stromen hihihihi
@mams.. jaa maar bij jou waren al sporen van afbraak.. bij mij na drie weken met dood kindje nog steeds geen spoortje.. dus miss dat het daaraan ligt en mijn lichaam zo hoog in hcg bleef.. miss da thet daarom langer duurt.. want nu pas gaan me pukkels ook weg.. nee wij hebben alleen via de navelstreng chromosoom onderzoek gedaan naar erfelijke ziektes en defenitief uitslag van geslacht(al is het haast niet te missen dat het een meisje was..zag ikzelf ook en ben echt geen expert daarin) kindje zelf zag er gewoon goed uit.. ze kon er niets raars aan vinden en ook de nekplooi was niet verdikt..
Ja dat kan natuurlijk ook wel een heel groot verschil maken. Ik weet nniet of ze daar naar kijken...bij mij alleen of de bm weer goed hersteld was. Mijn pukkels ging ook niet weg..heb een kuur van een maand gehad en momenteel smeer ik nog steeds.(Al komen er nu weer meer bij hahahaha)
Nino: Gefeliciteerd!!!! Oh meid wat leuk voor jullie! Geniet er van! Ik ga verder niet reageren. Heb niet zo een lekker dagje vandaag. In de voormiddag een paar harde buiken gehad, en ben nu doodop. Zit niet zo lekker in mn velletje. Daarstraks opeens een misselijke vlaag, en heb ook het gevoel dat mn suiker nogal schommelt vandaag. Wordt soms heel flauw. Ga zometeen lekker op bed liggen. Hoop niet dat ik ziek ga worden. Griep heerst nogal... dus maar genoeg rust nemen. Oh en die pijnlijke muts...tja, het zit echt tussen mn benen...in mn liezen en mn schaambot. Echt vervelend. Maar ik wil niet klagen! Meiden, ik ga naar bed. De moeheid overvalt me echt. Ik kom straks misschien nog wel even piepen
Tina, doe lekker rustig aan meid!! Luister naar je lijf! Hier zelfde hoor. Net ff uurtje plat gelegen. Mams, het hartje is ook nog zoooooo klein!!! Die wordt met de dag groter en duidelijker hoorbaar. Fijn dat ze hem toch nog ff konden vinden, maar het blijft een wonder. Op naar je echo!!! Kwiebje, ohhhhh leukkkk wat een verrassinggg!!!! Ik krijg m 31 maart Nino, wat een prachtige test!!!! Ohhhh wat goeddd zegg!!! Ben super blij voor je!! Op naar de kwaaltjes Hoe is je mannetje eronder? ME, fijn dat de pukkeltjes minder worden! Mira, neeeeeeeeeeeeee toch!!! Je cyclus zou weer een stukkie korter zijn dan. Hier net de ha gebeld, bacterien zijn ook weg!! Jippie! Doe hier in drenthe zo goed als niks, ga smiddags ff lekker plat en in bad Als ik wat ga doen of moet plassen wel weer harde buiken, maar zal denk niet meer helemaal overgaan. Komt goed, zolang duurt het niet meer. Ga woensdag weer een nieuwe buikfoto maken, groeit hard laatste weken.
Skaya: Geniet maar lekker van je vakantie! Duurt idd niet zo lang meer en dan kan je de kleine lekker vasthouden En net weer helemaal niks te zien aan bloed... Ben zo klaar met onzekerheid en onduidelijkheid over mij cyclus!!! Bijna naar de GYN en hopelijk snel aan de Clomid, want dit gedoe vind ik echt niks. Kom maar op met die FM-echo's, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben...
Pink ladies, er moet me iets van het hart... Ik vond het leuk om hier ook te delen hoe met met Ties gaat maar helaas komt er wederom geen reactie. Dit is al een aantal keren zo geweest. Ik heb daarom besloten om mijn enthousiasme te delen op Pink mama's en niet meer hier. Erg jammer! Ik lees nog wel mee en zal reageren als t van toepassing is. Dames die zwanger zijn, succes met de zwangerschap. Dames die nog bezig zijn zwanger te raken, heel veel succes en hopelijk tellen jullie snel aan.
MiniM Spijtig dat je dit zo ervaart...Is iig van mijn kan uit absoluut niet de bedoeling geweest. Ik vind het juist leuk om van de nieuwbakken mama's te horen hoe het met ze gaat en hoe het met de kleintjes gaat, en de foto's te zien. Maar het was me al wel op gevallen dat de inmiddels bevallen dames naar een ander clubje zijn verhuisd, en dat maakt ook niet uit...jullie gaan een hele andere fase door dan de rest hier en hebben dus ook hele andere dingen te bespreken, dus ik snap het wel. Ik vind het wel jammer...Maar ik begrijp het wel. En als het goed is, komen we straks allemaal naar de Pink Mama's toch??? Ik hoop wel dat we niet "uit elkaar vallen" en dat straks de nieuwe mama's daar ook gewoon welkom zijn ook al zijn jullie kindjes dan alweer wat ouder... Ik vond (en vind nog steeds) ons groepje erg gezellig, en 1 van de weinige clubs die de moeite waard zijn om 20 pagina's terug te lezen als ik wat heb gemist om vervolgens met meerdere pagina's open en reactie te typen van bijna een a4tje
Skaya, lekker toch dat je als je dat nodig hebt ff kan gaan liggen. Gewoon omdat het kan Mira, nou wat raar zeg...Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Dan maar ongi, naar de gyn en aan de clomid toch!!?? Idd, het hartje is nog zoooooo klein, dat weet ik ook wel. Maar ik heb het gehoord, daar gaat het om. En dat het dan weer verdwijnt om even later weer ergens anders op te duiken vind ik alleen maar geruststellend. Dat betekend dat het een beweeglijk kindje is. Dat was bij Mylan* niet zo. Daar hoorde ik het hartje met 12 weken, net zo zachtjes als vandaag, maar toen ze het eenmaal gevonden had, bleef het ook te horen. En met de echo bleek dat hij zo goed als stil lag op steeds dezelfde plek. Dat vond ik toen al verontrustend (gek he, hoe me steeds meer begint te dagen) Dus eigelijk, vind ik dit een heeeeeeeele grote geruststelling!
@mams.. mijne lag ook altijd stil.. alsof het sliep zeg maar.. het hartje zag je wel altijd kloppen en die ging ook hard en snel.. maar miss was er daar idd iets mis mijn bloeduitslagen waren allemaal goed.. niks gevonden.. 28 maart krijg ik telefonisch gesprek over het chromosoom onderzoek want dat was nog niet binnen.. verdr beetje bijgepraat over hoe het gaat ed.. als er na chr. onderzoek niks naar voren komt mag ik als we dat willen bij ons zelf ondezoek laten doen naar de chromosomen.(ivm vmk vorig jaar ook).maar ik probeer eerst maar weer opnieuw zwanger worden.. mocht het dan nog misgaan weer dan kan ik altijd nog onderzoek laten doen denk k zo. @tina.. lekker rustig aan meid! @skaya.. geniet nog van je vakantie! ben benieuwd naar je buikfoto! @minim..ik dacht dat ik wel gereageerd had op je berichtje.. en vind het fijn dat je af en toe laat weten dat alles goed gaat. ik kan het alleen maar fijn voor je vinden maar met wat jij nu doormaakt heb iknog geen ervaring mee dus daar kan ik niet over meepraten..ik snap heel goed dat je het meer naar je zin heb bij de mama's omdat jullie daar allemaal hetzelfde doormaken en dat praat ook wat makkelijker.. hopelijk laat je je af en toe eens horen hoe het gaat en spam een leuke foto van je kleintje! ik lees stiekem ook wel eens mee bij de mama's om te zien hoe het met jullie gaat en voor de leuke fotootjes..
Ik vertrouwde het toen al niet...en nu jij zegt dat jullie meisje hetzelfde deed...Denk ik meer en meer dat het toen al niet goed was. Fijn dat alle bloeduitslagen goed waren meid. Ben benieuwd of ze nog iets vinden dan met het chromosomen onderzoek. willen jullie nu wel weer zwanger raken dan of toch nog ff wachten, wat je laatst zei??
Minim: Jammer dat je het zo ervaart... Is in ieder geval niet de bedoeling om je te verwaarlozen. Ik reageer niet altijd op het babynieuws. Niet dat ik het niet wil, maar vind het ook niet leuk als ik telkens zeg 'fijn dat het goed gaat met de kleine'. Denk dat je na een tijdje dan ook wel zoiets hebt van 'jee, jouw plaatje blijft ook hangen' Ik denk dat ik het een beetje moeilijk vind om me in te leven in de situaties van de nieuwe mama's. Weet niet goed wat ik me erbij moet voorstellen of hoe jullie dag eruit ziet. Had ik op het moment dat jullie zwanger waren en ik nog niet ook wel. Is een beetje gebrek aan inlevingsvermogen denk ik Hoop dat je dat begrijpt. Heb net even ingebroken in het pink mama's topic (wist niet dat dat bestond) maar ga daar over een paar maanden ook proberen actief mee te schrijven. Waarschijnlijk kan ik me dan veeeeeeeel beter voorstellen wat jij nu meemaakt Hoop dat je in ieder geval af en toe iets laat horen of zoonlief hier even komt spammen Mams: Wat leuk joh, het hartje weer gehoort. Hier moest ik in het begin ook aardig zoeken. Frummel ging ook vaak aan de wandel Me: Goed nieuws dat het bloedonderzoek niets geks aangaf. Nog even afwachten op het chromosoomonderzoek. Ik hoop dat dat ook gewoon goed is. Mira: Heel begrijpelijk dat je het zooooo gehad hebt! Ik kan me nog levendig voorstellen dat ik van de ene rariteit in mn cyclus in de andere viel. Zeer frustrerend inderdaad! Hoop dat de tijd voor jou een beetje snel voorbij gaat zodat je snel in het ziekenhuis zit voor hulp. Zo vervelend dat je hart en verstand wel willen, maar je lichaam niet meewerkt. Maar meid, nog heeeeeeeeel eventjes geduld en dan komt er bij jullie ook schot in de zaak Hier: vanmiddag een uurtje op de bank gelegen en daarna toch maar begonnen aan het avondeten. Heb niet echt geslapen ofzo, maar deed me wel even goed. Daarna maar de hond uitgelaten en gegeten met mn mannetje. Manlief zit nu te gamen, dus kan ik effe lezen en schrijven hier Hebben net telefoon gehad van de kraamzorg. Ze komen donderdag langs. Gaat drukke dag worden donderdag... eerst werken, daarna naar de makelaar, dan de kraamzorg en daarna komt de belastingman. Phoephoe! Gelukkig heeft manlief vrij, dus mag hij voor het avondeten zorgen Vanavond ook maar op tijd naar bed. Ga mn rust maar nemen zolang het nog kan. En manlief moet er morgen ook weer vroeg uit. Maar ben er nu weer vandoor...moet heeeeeeeel erg dringend plassen
@Mams: wat fijn dat ze al een hartje konden horen, nu inderdaad met een geruster hart naar de echo morgen, heel veel succes en vooral genieten! @Me: Fijn dat ze tot nu toe geen gekke dingen gevonden hebben. Hebben ze nog een echo gedaan? Konden ze zien waar je in je cyslus zat? @MiniM: ik ben het ook met Mams eens. Maar ik snap ook wel wat jij bedoeld.. Er wordt zoveel gekletst hier, op mij wordt ook niet altijd gereageerd maar ik reageer ook niet altijd op iedereen.. En ik hoop dat je hier af en toe nog wat foto's komt spammen van kleine Ties
Mira: Wat ontzettend rot voor je zeg!! Raar dat je geen ei gespot heb., zelf deed ik niet aan ei spotten omdat ik daar heel onzeker van werd omdat je niet altijd hoeft te merken dat je een ei hebt gehad. Maar ieder voor zich toch., Hoop dat je snel mag beginnen aan de Clomid., Minim: Van mijn kant uit ook niet de bedoeling geweest, Ben hartstikke blij dat er allemaal gezonde babytjes geboren zijn en dat het goed gaat met jullie. Zelf de laatste tijd vaak verhaaltjes over huisje, boompje, beestje omdat ik even niet altijd tegen de baby verhaaltjes kan, maar vind het ook wel weer leuk om te lezen., heel tegenstrijdig met mijn hoofd, hart en emo's Hoop af en toe nog wat van je te lezen. Verder wederom niet zoveel blijven hangen, ben erg moe de laatste tijd als ik gewerkt heb., bah en zoals hierboven al beschreven probeer ik wel op iedereen te reageren enzo maar vind het soms ook erg moeilijk want denk ik wel begrijpelijk is. Af en toe schiet er echt door mijn hoofd dat t niet gaat lukken, + dat ik steeds in mijn hoofd had geen 2013 baby'tje te willen maar wil ook geen jaar wachten, ben gewoon nog steeds giga teleurgesteld eigenlijk en omdat ik bang ben dat mijn ongi nog heeeel lang uitbijft kan ik er nog niet altijd goed mee omgaan., En dan al die dikke buiken in de winkel die leuke kleurtjes verf komen kopen!! Grrrr maar ook zooo blij voor die mensen, ik reageer steeds heel blij en als ik thuis kom komt het besef en ben ik weer teleurgesteld., Wanneer stopt dit rot gevoel dames? Ik wil gewoon weer op en top happy en positief zijn!! Ik ga er ook echt mijn best voor doen en binnenkort maar weer actief sporten en proberen gedachten te verzetten denk ik. *einde klaagbericht*
@Zussie: Bij mij stopte dat rotgevoel pas toen ik zelf weer zwanger was.. Het leek een eeuwigheid te duren voor mijn gevoel, maar nu ik erop terug kijk, lijkt de tijd voorbij gevlogen.. Ik probeerde me altijd voor te houden dat die zwangere dames misschien ook veel moeite hebben gehad met het zwanger worden/blijven, dat hielp wel een beetje.. Dikke knuf. @Mira: Jeetje, kan me voorstellen dat je dr knetter van wordt. Ik hoop dat je snel zekerheid hebt. Denk je zelf dat het een ovulatiebloeding is?
Nou ik zal je heel eerlijk zeggen dat zelfs die gedachten niet altijd helpt., Dan denk ik ja dat kan wel zo zijn, en ik gun het ze ook heel erg, maar wat heb ik eraan?? Egoistisch he?? Ken mezelf helemaal niet zo.,! Maar zoals van de week, het knuffelen met buurmeisje was heeerlijk!!! Ff ene kleintje vast., dat heerlijke huidje en dat geweldige lachje, kleine troost is dat!
Kirsten...ik sluit me bij Kylie aan hoor...ik kon het pas echt goed handelen na mn positieve test. Daarvoor deed ik net alsof.
Ovulatiebloeding: Ik denk zelf van niet. Ovutesten en temp geven niet echt een beeld van een ovulatie, dus verwacht dat het gewoon een bloeding is geweest... We zien wel hoe het gaat de komende dagen!