Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, moooie foto!!!! :D

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mooi mams..

ziek zijn en zwanger.. pcm mag je gewoon hebben.. iboprufen niet!!

mira, goed bezig meis..

hier aan het proberen om onze peuter zindelijk te krijgen.... blijf naar de wc lopen met hem... inmiddels 1 miniplasje op de wc en 1 ongelukje sinds 10.00 vanochtend... hij gaat zo naar bed.. dan maar wel een luier om.. en daarna maar weer af... ff proberen een weekje vol te houden.. hopelijk lukt het...

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    PCM mag idd gewoon.
    Ik ben alleen nog al een muts met medicijnen. Ga liever eerder naar bed dan dat ik een pilletje neem en doordraaf. Vond de AB-kur van weken geleden ook niet leuk...maarja het is soms niet anders.

Jannie, gebruik je een beloningssysteem of probeer je het eerst zonder?

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    probeer zonder, want jelle is niet om te kopen ;) doet precies waar ie zelf zin in heeft... word nog wat als ie gaat puberen..

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie, hahaha dat is jammer! Hij wordt dus niet blij van een stickervel :p

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik ben ook absoluut niet iemand die snel medicijnen gebruikt.. maar soms is het wel nodig..
    ik zeg altijd, die pijn is er om mijn grens aan te geven... ga ik pijnstilling slikken, dan zijn mijn grensen anders en ga ik dingen doen die niet goed zijn voor mijn lijf (waar ik er maar 1 van heb)
    maar met 2 en nu 3 kinderen moet je soms wel door.. dus soms slik ik, terwijl ik het liever niet doe.. en zonder mijn b12 kan ik niet :( daar zit ik mijn leven aan vast... met ijzer ben ik gestopt.. voel me goed, dus zie het nut er nu niet meer van...

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Mams: Ooh wat een schattig pluisje :) Leuk hoor dat het zo beweeglijk was op de echo.

Jannie: Succes met de zindelijkheidstraining! Even volhouden en dan gaan ze het vanzelf snappen! Maar het is even wat extra werk... Fijn trouwens dat je zo goed uit de voeten kan.

Mira: Wat een bezig bijtje zeg! Ik heb hier ook nog wel een badkamer, keuken en woonkamer die aan een beurt toe zijn ;):D

Hier: Ga zometeen proberen wat op te ruimen, de vaat te doen en te koken. En verder ga ik op de bank liggen. Ik heb geen vk, en vind het een beetje raar om de gyn te bellen...(Wat zijn de klachten mevrouw? Jah, euh, ik heb last van mn muts :)) Vanavond heb ik weer zwangerschapscursus. Ga het daar even aangeven en kijken wat ze daar zeggen. Schoonmoeder dacht ook al aan indalen...
    Wat een heerlijk weertje trouwens! Zit nu achter de laptop in het zonnetje. Heeeeeeeerlijk! Hond ligt lekker te zonnen en te hijgen op der kussen. Pfff, zou zo in slaap kunnen vallen!
    Maar eerst nog wat dingetjes hier in huis doen. Anders komt het er niet van...

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaaa dat heb ik ook wel.
    Aanvullende vitamines/mineralen/visolie/homeopathie neem ik wel weer heel makkelijk.

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Mams: wat goed!!! Top!
    @Skaya: Gaat op zich goed. Veel last van bekken, daardoor nu in de zw. Gisteren waarschijnlijk wat oefenweeen gehad, vanmorgen de verloskundige gebeld,..Moet de volgende keer meteen bellen, is nog een beetje te vroeg voor oefenweeen.
    @Jannie: Succes met jelle!
    @Nino: Ow, lekker de pot geknuffeld. Lekker uitrusten meid. En het is niet raar om je grieperig/ziek te voelen.. Je hele immuunsysteem ligt plat, zodat je lichaam je kleinte niet als lichaamsvreemd ziet. Met als gevolg dat je wat vatbaarder bent.

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina, ohhhjaaa tuurlijk jij hebt geen vk...hmmm in dit geval wel een gemis dan. Vk kan je gewoon zo ff bellen.

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kylie, is idd nog wel een beetje vroeg!!! Zou me rotschrikken. Waren het echt harde buiken die je moest wegzuchten/puffen?

12. Kylie1986

Nee, het waren juist geen harde buiken..Maar wel zodanige krampen die ik weg moest puffen,.. duurde zo'n 50 min, hielden 3/4 minuten aan en kwamen met 10 minuten weer terug..

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ohhh jeetjeee flinke krampen!! Duurden ook lang!!

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oei Kylie, uitkijken meid..daar is het nu echt nog te vroeg voor!

15. Kylie1986

Ja, ik probeer meer op te letten.. Geen gekke dingen gedaan.
    Gelukkig is de kleine man lekker wakker, geen toch geruststelling..
    Ik zit nu braaf op de bank hoor!

16. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Tina: Haha ja nou ik denk dat de gyn al gekkere vragen heeft gehoord hoor, maar idd fijn dat je het vanavond kunt vragen. Zij hebben daar natuurlijk ook verstand van.

Kylie: Nou inderdaad klinkt op zich logisch dat je weerstand dan wat lager is.
    Oh en wat raar die krampen. Lekker rustig aan doen meis.

Skaya: Oke nou als ik veel meer moet overgeven zal ik dat merk ff onthouden. Voel me op zich niet heel misselijk. Moet alleen s morgens kokhalzen en beetje overgeven.

17. me83

me83 Niet meer actief

@nino... mooie banner meid! staat je goed!

@mams.. mooie echo!!! ligt veilig verstopt die kleine van jou! was het inwendig? wel fijn dat het zoveel bewoog.. toch anders als met mylan*.. ik denkzelf dat het ook bij mij daarmee te maken heeft.. normaal horen ze echt wel stuipjes te hebben.. mijne deed maar 1 keertje de beentjes strekken.. dus miss een soort van kortsluiting in de hersentjes dat het niet reageerd ofzo..

ik hoef zelf niet bij de gyn te lopen omdat ze niks kunnen vinden .. dus mag gewoon bij de vk maar mag me wel laten doorsturen voor extra echo's ...das wel fijn!

@tina.. kan idd het indalen zijn of draaien.. sommige kindjes liggen al vroeg met het hoofdje naar beneden.en ze groeien nu nog best hard.. dus miss dat ie al een beetje naar beneden drukt? ben benieuwd wat de pufclubvrouw erover zegt!

@kylie.. ohh jeetje meid! rustig aan hoor! lijkt me nog wat vroeg voor oefenweeen... miss ook weer even een plasje weg laten brengen?

@stamp..lees dat het heel goed gaat met je ventje en dat hij jou je rust gunt! das pas genieten zo!;)

werken ging heerlijk! hier alles klaar behalve het stofzuigen.. begin ik zo aan.. eerst een koppie thee:)

18. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @tina, ik herken het heel erg hoor. Had dat ook rond jou termijn. Was bij mij indd het indalen, lekker indalingsweeen. Ze lag hier ook al heel vroeg ingedaald dus en ook vast. Het is echt een rotpijn. Is helaas niks aan te doen, het is straks opeens weg of stuk minder.

@nino, mooie banner..:D En wat heerlijk dat je al heb gekotst...;)

@mams, fijn dat alles goed was. En ook al speelde de kleine verstoppertje, de foto is heel duidelijk hoor..

@kwiebje, voor jou is het einde nu echt bijna in zicht. Spannend hoor. Zo leuk straks, weer een lading ploppers..:)

Sorry meiden, heb het niet allemaal kunnen onthouden hoor. Daarvoor ben ik er nu beetje te weinig.

Hier alles goed, Floor is alleen strontverkouden en daardoor ook veel slijm en verslikt zich steeds. Zo zielig en ik schrik met kapot.

Hier ook een vreselijk ongi voor de 2e keer na de bevalling. Gister aan de pil begonnen, dus dan weten we weer waar we aan toe zijn voor volgende maand.

Liefs van mij en Floor..

19. Kylie1986

@Wen: Wat een poeperd!!
    @Me: urine is pas nog nagekeken en voor de triljoenste keer op kweek geweest, komt niet zoveel uit. Het waren ook niet buikpijn die ik gewent ben van een blaasontsteking tijdens de zwangerschap. Vandaag is het rustig, kleine man lekker wakker, alleen heel moe.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh wen ,wat is floor een heerlijk popje!
    Hels he die eerste paar ongi's...

Ja de foto is best duidelijk maar had een scherper beeld verwacht. De echo was uitwendig. Ook wel fijn om niet met de billen bloot te hoeven hahaha.

Me ,ik hoefde ook niet naar de gyn ,maar zij gaf zelf aan dat ze uit ervaring wist dat veel vrouwen met eenzelfde ervaring toch om de haverklap bij haar komen voor extra echo's en dat ze het prettig vond om ons goed te begeleiden zodat we zoveel mogelijk kunnen genieten van de 1e helft. En als alle onderzoeken goed zijn, mag ik volledig naar de vk.
    Maar ook die wil me al vaker zien. Mag nu al om de 3 weken. En als ik onzeker was ,mocht ik altijd bellen voor een x extra luisteren!

Deel Deze Pagina