Pink Ladies (Part III)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by juultje, Jan 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. mijn vk was heel erg lief.. kwam ook in het ziekenhuis kijken bij me terwijl ze het al zo druk had.. denk wel dat ze er voor open staat om extra echo's of controles te doen..

wel fijn dat je niet inwendig hoefde.. al ben ik nu al meer gewend na de bevalling en met pillen inbrengen enzo..dus het intresseert me nu ook echt niks meer als iemand daar moet wezen hahahah..(tenzij manlief het is dan:p)

@wen... aaaahhh zo zielig als die kleintjes ziekjes zijn! knuffel haar maar lekker veel! al zal je dat al vast wel doen.. echt een knapperd hoor!hopelijk is je ongi volgende keer weer veel minder! dat kanbest schelen als je weer aan de pil bent

@kylie... ohh gelukkig maar.. kan het daar niet aan liggen! maar wel bellen weer hoor als je eht weer krijgt! ook voorjezelf dan een geruststelling!

2. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Hi lieve ladies,

ik heb al een paar keer een poging gedaan om te reageren, maar ik ben zo moe dat ik elke keer vergeet wat er ook alweer allemaal gezegd is. Dan maar alleen even vertellen dat ik morgenochtend naar de vk moet en dan houden jullie mijn reactie te goed. Ik ga slapen, gaaaaaap!!

Welterusten en een dikke knuffel van mij.

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Mams: fijn een mooie echo en een mooi kloppend hartje

@wen: mooi. Zielig he als die kleinjes zo verkouden zijn.

Hier drukke dag. Kira was zeer onrustig en dus veel met haar bezig geweest. Nu even uitblazen en zo naar bed

4. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    Hey meiden! Ik heb alles gelezen maar ti's te veel om allemaal op te reageren..

Kylie; doe je rustig aan?!

Nino; tabl van de kruidvat zijn gewoon goed hoor, had ik ook :)

Nu ff heeeeeel egoïstisch hoor.. Willen jullie alsjeblieft op Jim stemmen bij de baby van de maand verkiezing? Alvast bedankt!!

5. me83

me83 Niet meer actief

@stamp.. tuurlijk ga ik stemmen!:D
    @vaddie.. heeft kira nog erg last van de krampjes? heb je daar niet dat spul voor? weet niet meer hoe het heet maar werkt wel goed.. (gezien bij vriendin haar baby)

@kwiebje.. succes bij de vk!

6. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    Spul voor krampjes is cinababy of infacol!!

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Hier ook gestemd! Hele mooie foto!!

Hier indd infacol voor de krampjes en ook een difrax fles. Maar daar heb je weinig aan met bv. Infacol kan je volgens mij wel geven voor de bv. Werkt hier goed.

Kwiebje, suc6 bij de vk. Wil je eigenlijk thuis of in het zkh bevallen?

8. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hey meiden

Wen: Ahhh wat een plaatje! Is de verkoudheid bij die kleine meid al wat minder vandaag?

Kwiebje: Succes en veel plezier natuurlijk!

Stampertje: Ga ik doen!

Vaddie: Hopelijk is Kyra vandaag wat minder onrustig.

Mams: Gaaf hoor! Fijn ook dat je wat vaker mag komen als je dat wil.

Heb nog niet gekotst vandaag. Maakt me dan ook ineens weer onzeker. Is het nog wel goed? e.d. Raar he dat je dan liever gewoon zou kotsen :). Wel een digitale test gedaan van clearblue digital!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Nino... kan me voorstellen dat je er onzeker van word!!!
    Ik heb nu sinds ruim 2 weken niet meer overgegeven...maar de laatste paar dagen ben ik sochtends toch echt wel weer heel misselijk.
    En gaat het allemaal maar net goed.
    Het is ook niet zo dat je MOET overgeven, zijn genoeg vrouwen die daar nouwelijks last van hebben.
    Met zo'n mooie test kan het niet anders dan dat het harstikke goed zit meid!!!

Hier vanmorgen zelf met de angelsounds het hartje gevonden!!!!
    Stelt me ook weer gerust. Bij Mylan kon ik hem zelf met 15 weken pas vinden!! En nu dus met 11 al.
    Wat is dat toch een heerlijk geluid <3

Vandaag lekker kalm aan doen. Mn moeder komt vanmiddag op visite en verder ga ik een beetje in en rondom huis prutsen.
    Vanmiddag zou het een boel regen geven dus ga lekker de deur niet uit.

10. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Dankje Mams dat stelt me weer een stukje gerust.

Wat ontzettend leuk dat je het hartje al kon horen, super!

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Mooie foto meis!!!

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    @Nino, ik heb geloof ik nog bijna 3 weken lang testen gedaan. En iedere keer vond ik het spannend. Ook toen MvM weer kwam met die test, had ik weer de zenuwen. Op een gegeven moment maar mee gestopt, gewoon op vertrouwen dat het goed gaat. Natuurlijk kan het helaas altijd nog mislopen, maar dat zijn gelukkig uitzonderingen. Dit gaat helemaal goed komen meid!!! Ik heb ook nog alle fotos van mijn testen. Zo leuk!!

Hier wel misselijk geweest, maar ook niet veel gespuugd hoor. Lekker genieten meid!! Ben zo blij voor je.

Hier Floor nog steeds aardig verkouden ja, laat haar ook steeds beetje met hoofdje omhoog slapen. Ze verslikt zich nu ook snel, door het snot en slijm. Merk dat ze lekkerder ligt en slaapt iets omhoog.

@mams, Merk je nu verschil in vergelijking met de zwangerschap van Mylan. Je hoort wel eens dat moeders achteraf zeggen, als ik er nu op terug kijk klopte er onbewust ook dingen niet.
    En wat fijn dat je het hartje heb gevonden, snel hoor. Dat is weer goed voor heel de dag een smile op je gezicht.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ik merk heel veel verschil!!!

Bij Mylan* had ik bij alles een bittere nasmaak weetje.. het voelde raar.
    Zei bij alles, ach en als het dit keer niet goed gaat, dan een volgende keer wel. Terwijl ik daar helemaal geen reden voor had!
    Veel kwaaltjes die me gewoon te veel af waren, klaagde overal over.
    Echo's die ik niet vertrouwde, het hartje dat ik zo laat pas vond.
    Het klopte gewoon niet en ik wist het al die tijd al wel.

En nu.... deze zwangerschap durf ik te vergelijken met die van Tygho.
    Ik voel me eigelijk precies zo! Ik voel me ondanks dat ik me niet 100% fit voel en veel misselijkheid en maagzuur ervaar, ontzettend goed!! Vind het allemaal wel prima :D Geniet er zo ontzettend van.

Het is idd snel dat ik het hartje heb gevonden, maar ik wist door de VK en de gyn precies waar ik moest zoeken, binnen 5min had ik het gevonden.
    En nu idd een grote grijns op mn gezicht!!
    Vrijdag of zaterdag met Harmen samen ff luisteren en dan zondag het grote nieuws bekend maken :D

Zit echt op mn wolkje hoor!!! Ben zo gelukkig :D

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, wat heeerlijk dat je je zo goed voelt rondom deze zwangerschap. Ik geloof er heilig in dat je eigen gevoel een heleboel zegt. Voelt het goed, dan zit het goed!

Nino, ik was de ene dag ook meer misselijk dan de andere. Komt goed meid!! Je test is prachtigggg!!!

Wen, aaacchhh zo zielig voor zo een klein humpiej als ze zo verkouden zijn!!! Zou het ook echt eng vinden. Hoop dat ze snel van het slijm af is!! Ze is wel echt een plaaaatjeee!!! :D

Hier de 30 weken voorbij :D:D:D:D
    Kan ook niet wachten op de volgende plop-golf :p

15. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Bizar he, hoe sterk dan blijkbaar je moedergevoel al is. Ik heb dit vaker gehoord, ook van een vriendin van mij. Die beschreef het ook zo. Deze keer gaat het helemaal goed komen hoor.

En tanks meiden, voor de lieve reacties op Floor. t is dat ik dr zelf heb gemaakt, maar ze is echt heel mooi hahahahaha... En lief, heel grappig en heellll erg pittig!!! :D

En Skaya ook al weer de 30 weken voorbij, voor je het weet is die kleine er nu hoor. Ik vond het zo snel gaan na de 30 weken.

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen hahahaha 'tis dat ik dr zelf heb gemaakt' :D, gek eigenlijk heh! Je eigen bouwsel en je bent er onwijs trots op :D En gelijk heb je!

Volgens mij sta ik de eerste weken elke keer weer boven het ledikant te kijken vol verbazing dat hij echt van MIJ is. Kannietwachten!!!

17. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. had ik ook wel een beetje.. had bij elke echo en controle het idee dat ze geen hartslag zouden vinden.. en uiteindelijk bleek het dan ook waar te zijn.. heel raar!
    wat super dat je nu al het hartje kon horen ookal ligt ie verstopt!
    ben zo benieuwd naar de reacties van je fam en vrienden!

infacol idd! schijnt superspul te wezen!

@skaya.. 30 wk!!!!! ga je vandaag je foto spammen????:D

@nino.. mooie test meid!:D

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me, ik ga m vandaag maken en vrijdag spammen. Maak m met telefoon maar internet is hier zo sloom dat het net lukt hier wat te typen.

19. me83

me83 Niet meer actief

@skaya.. is goed meid! ben beniewd!:D

20. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Wen, nou ik zag je foto op facebook en jij mag er ook zeker wel wezen hoor!!! Good looks zijn blijkbaar erfelijk ;)

Me, jij voelde het dus ook zo. Ik geloof heilig in vrouwelijke intuitie en moedergevoel.

Skaya, 30 weken alweer meid!!!!

Share This Page