Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. jaa raar he hoe dat werkt.. vriendinnetje die haar kindje verlor met 39 weken had het ook.. ging elke week voor controle en echo... want ze dacht dat er iets mis was..dat gaf ze ook steeds aan maar de vk vond dat alles goed was.achteraf gezien is het heel hard.. ze hadden het kindje kunnen redden om het wat eerder te halen..hadden ze ook moeten doen eigelijk.. kindje had steeds trage hartslag als ze op haar zij lag.. als ze rechtop zat was het normaal.. maar kindje heeft gewoon klem gezeten.. bah!

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me, ohhhhhh getverrrrrrrrrrrr. Dat vind ik nu nog enger om te horen als voorheen.

3. me83

me83 Niet meer actief

@skaya... jaa erg he! je moedergevoel zegt zoveel! instincten .. moet je altijd naar luisteren!

maar maak je niet druk hoor meid! je bent al 30 weekies! nog tien weekies en je hebt je ventje in je armen(mits die op tijd wil komen dan;))

en altijd naar je gevoel luisteren hoor! als jj denkt dat er iets niet goed zit niet bij de vk weggaan voor ze wat kunnen doen ...dat gevoel heeft vriendin nu ook.. had ik maar.....en nu kan ze er niks meer mee..

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Me, verschrikkelijk dat zoiets zomaar kan he!
    Daarom zijn we gezegend met moederinstinct!!

skaya, helemaal geen zorgen maken meid, het gaat vaker goed dan mis meid, veeeeeeeeeeel vaker!!!

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Vreselijk verhaal...

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    :) uuhhh bedankt... (ben niet zo goed in complimentjes ontvangen) hahahaha...

Ik vroeg het omdat ik het hier laatst met die vriendin over heb gehad. Zij heeft gelukkig 2 gezonde kindjes, maar daarnaast ook 5 keer een miskraam gehad. Waarvan 2 ook echt al wat verder in de zwangerschap. Zei zegt ook ergens wist ik het al gelijk vanaf het begin, het voelde gewoon anders. En bij de 2 kids had ze dat niet.

Ik heb natuurlijk heel makkelijk praten nu, maar ik had gelijk zo sterk gevoel bij de zwangerschap van Floor. Wist gewoon voor 100% dat het goed zat. En natuurlijk ben je dan ook nog wel eens onzeker, of maak je je zorgen. Maar ben nooit bang geweest dat het niet goed zou gaan. Best raar eigenlijk..

Maar wat jij en Me ook schrijven, je eigen intuitie en moedergevoel is zo sterk, daar ben ik ook heilig van overtuigd..

@me, jeetje wat heftig van je vriendin zeg. Puff...

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaa gelukkig is dat ook zo.
    Maar wel bizar met al die technologie dat zulke 'fouten' gemaakt worden nog.

Komt goeddd :D!
    Hier vanaf het begin altijd een heel goed gevoel gehad en wist zeker dat het goed zat. Helemaal niet bang voor een mk ofzo. Nu ook nog steeds. Maar spoken er ook wel eens zulk soort enge dingen door mn hoofd. Weet dat ik me niet gek moet laten maken ;).

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wen, dat heb ik idd vaker gehoord, en ik geloof daar ook stellig in!!

Skaya, ja dat is ook wel zo natuurlijk...maar ze kunnen ook zoveel voorkomen met de technieken van tegenwoordig.
    Vertrouwen hebben in onszelf en ons lichaam is nog altijd het allerbelangrijkste.

9. me83

me83 Niet meer actief

@skaya... iedereen denkt wel eens van oef... hopelijk gaat alles goed.. maar komt ook maar omdat je menselijk bent hoor! elke moeder heeft wel eens twijfels van kan ik dit wel ofzo..en tegenwoordig hoor je veel meer als jaren terug.. meiden zijn veel opener geworden en praten erover als het wel misging.. maar ook wel fijn soms.. dan weet je hoe blij je mag zijn met een gezond kindje!

zo lekker gedweild net.. me kastje klaar gezet op krantjes.. ga zo maar verven want dit weer is ook niks! bleeehhhhhh..

heb een dekenkistje..dat word een speeldoos.. hij is nu nog grenenkleur.. maar word zo wit:D alvast het grote verfwerk klaar.. mocht ik over een tijdje weer zwanger zijn hoef ik alleen nog maar met sjablonen leuke dingetjes erop te verven..
    heb ook al iets superleuks gezien wat ik graag wil! eeen booom!:D heb een leuke site gevonden waar ze een mooie boom hebben voor in het kleine kamertje.. die wil ik dan zelf gaan versieren en beplakken.. bij de boom komt dan een vlinder die staat voor Sayani* en er komen ook fotootjes in van oma opa en zus en broer en mama en papa uiteraard.. zal even een linkje erbij doen.. daar staan ook al versierde bij en de kale versie staat onderaan.. superleuk!
    MDF XXL collectie

de kale versie is 26.50... leuke prijs vergeleken met de rest op internet!

10. me83

me83 Niet meer actief

achhh nog zo iets grappigs te vertellen.. het kleine kamertje staat nu weer open voor de katten .. heb alle spulletjes op zolder gezet.. behalve de kinderwagen.. daar heb ik een plaid overheen gedaan voor de katten en stof.

loop ik van de week een kat te zoeken.. die ik niet kon vinden.. hoor ik haar ineens ergens af springen..maar ik kon niets vinden waar ze zat.. gister was ze weer pleite.. ik zoeken... kijk ik onder het plaid de kinderwagen in.. ligt ze prinsheerlijk in de bak te soezen.. hahahahahahahah... gekke beesten ook! tis nu haar nieuwe hangout plek ;)

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Wauw, gaaf idee meid!!! Hij was mij eerder al ergens anders opgevallen en had mijn eigen idee er al bij :D Bij de Karwei hebben ze ook wel eens zo'n boom (zelfde met uiltje enz in de boom, maar zonder blaadjes volgens mij) in het krantje staan. Wil ook idd zoiets voor in de kinderkamer en, als we eenmaal een eigen koophuis hebben, als kapstokje bij de gewone kapstok die ik dan eigenlijk graag van een vergrote versie van deze boom zou willen maken. Dan allerlei kleine haakjes eraan hangen zodat je er verschillende dingen aan kwijt kan en op kan hangen. *Zwijmel, zwijmel...*

12. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hoi meiden

Ik lig weer lekker op de bank. Heb vandaag niet echt iets op de planning staan. Lekker dagje rust :)

Heb nog steeds last van mn muts en lies, maar al niet meer zo erg als gisteren. Had het op de cursus even ter sprake gebracht en daar werd meteen gewezen op de kans op BI...dus daar schrok ik een beetje van. Ik kijk het vandaag nog even aan. Als het morgen nog niet beter is, denk ik dat ik even naar de gyn bel.

Denk dat ik zometeen even mn oogjes laat dichtvallen. Ben best moe. En een uurtje tukken kan zooooooo lekker zijn! Ik merk echt dat ik toe ben aan rust. En aan de andere kant wil ik ook zoveel dingetjes doen.

Ga nog wel even stemmen op onze baby van de maand :D

Zie jullie vanavond nog wel even meiden!

13. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Me: Echt heel leuk zo'n speelgoedkist. En zo'n boom echt gaaf! Mijn broer heeft zelf een boom gemaakt op de babykamer van mijn neefje Siem. De stam en takken van bruinig behang en hij had allemaal van die proefstukjes behang gepakt (hele stapel hihi) en daarvan blaadjes geknipt. Helemaal zelf gecreeerd en kostte alleen de rol buine behang.

Hadden jullie ook zo snel dat je niet meer zo veel kunt eten? Had echt zin in frietjes. Normaal eet ik makkelijk een frietje en 2 snacks. Nu had ik een klein frietje nog niet eens helemaal op en met pijn en moeite iets meer dan een halve frikandel speciaal!

14. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Tina: Domme vraag misschien, maar wat is BI..?

15. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Nee hoor Nino :)
    BI staat voor Bekken Instabiliteit.
    Wat het juist is moet je even googlen...
    Weet alleen dat als je het hebt, het echt pijnlijk is en je best langs een fysio gaat. Niet iets waar je op zit te hopen in ieder geval.
    Kylie, jij had toch BI? Of verwar ik je nu met iemand anders? ;)

16. me83

me83 Niet meer actief

@nino.. jaa echt superleuk! met eten betreft.. jaa had ik ook.. ik at dan ook heel gespreid over de dag kleine beetjes.. want kreeg geen normaal bord meer leeg in 1 keer hahaahh..

zoo popcorn is klaar.. nu weer gauw bankiehangen met twilight new moon op de buis!:D

17. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Tina: Oke nu snap ik het. Nou hoop het niet, want das wel heftig!

Me: Ook een super film. Ik kijk nu de gelukkige huisvrouw. En met n ijsje mmm.

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    hier ook 'de gelukkige huisvrouw' aan het kijken.
    Met een half oog maar hoor...heb em al ooit gezien :)
    Maar blijft mooie film!

19. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Tina: Ja ik heb ook BI. Zit vanaf 12 weken gedeeltelijk in de zw en ben nu aan het afronden, zodat ik helemaal niet meer hoef.

Ik ben aan het twijfelen of het toch niet leuk is om een 3d echo te laten maken :)

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Het zeurende gevoel in mn lies blijft toch aanhouden...mn muts valt mee. Maar heb nu af en toe zo een drukkend pijnlijk gevoel in mn onderbuik. Ik denk zelf toch nog het meest aan indalen hoor.
    En heb ik ook nog een hele drukke dag gepland staan...pffff...
    Eerst bezoekje aan de makelaar, daarna kraamzorg over de vloer en daarna de belastingadviseur. Gelukkig heeft manlief vandaag en morgen vrij. Dus in huis hoef ik niet zoveel te doen.
    Denk dat ik straks toch maar even bel naar de gyn. Gewoon voor de zekerheid. De kleine schopt en duwt er lekker op los, dus daar heb ik geen schrik voor. Maar zou toch graag weten waar die pijntjes nu weer vandaan komen.
    *zucht* en zo blijven we bezig hè ;)

Kylie: Wat voor klachten heb jij precies? Ook last van je muts of liezen? En wat wordt jouw geadviseerd? Alle info is welkom natuurlijk ;)

Oooh, en vandaag 31 weken :D Applausje voor mezelf! En de beeb natuurlijk :D Ik merk dat ik echt aan het aftellen ben...

Deel Deze Pagina