Tina, pfoe je maakt het jezelf er niet makkelijker op he met zulke drukke dagen!! Als het niet goed voelt, moet je gewoon de gyn/vk bellen. Hier vanacht om 4 uur rechtop in bed. Hoorde wel wat gestommel buiten, maar de hond hoorde het ook en die ging me toch van gat!!! Foei toch. Schrok me kapot. Weet niet wat er was, maar de buren naast ons hebben zeker een half uur in de tuin staan praten daarna nog...Heb niet echt lekker geslapen dus. Strakjes weer werken maar nu nog ff lekker rustig wakker worden. Mok thee en een grote beker Brinta Wake-up naast me..
@Mams: Kan me voorstellen dat je er van schrikt en dan niet lekker meer slaapt.. @Tina: Uhm even denken,..het is nu beperkt tot pijn in onderrug (naast stuit), af en toe wat krachtsverlies, en een vermoeid en onstabiel gevoel in mn bekken. Toen ik nog werkte kon ik mezelf 's avonds niet meer omkleden, pijn in schaambot, gemene steken, erge krachtsverlies.. Tja, adviesen,..Heb wat tips gekregen over bijvoorbeeld houding, in en uit auto stappen en zo.
Mams: Echt lekker slapen is er dan niet meer bij hè. Hier gaat ons "luchtalarm" ook wel eens af als ze andere honden in de buurt hoort blaffen. En dat is dan zo een wolvenhuil hè...verschrikkelijk! Ja, afspraken zijn vorige week al gepland en toen kon ik nog vrij goed uit de voeten...hoe snel zoiets kan veranderen hè Maar we slepen ons er wel door. Zitten gaat gelukkig wel goed, dus dan doen we dat maar hè Laat ik mn mannetje wel rondsjeezen Kylie: Mja, klinkt wel een beetje zoals dat van mij. Vooral het aan- en uitkleden. Was 'vroeger' nogal van het 3 verschillende outfits proberen. Maar dat is er tegenwoordig niet meer bij! De eerste vind ik best...ook al staat het totaaaaaal niet! Jammer dan! Hier steeds meer en meer in gevecht met de douche...vind het zooooooo heerlijk om daar onder te staan. Pas ik me verdorie toch bijna niet meer door het deurgat! :x Mn billen en mn buik schuren langs de deurtjes Manlief vindt het hilarisch! Ik kan er gelukkig ook nog wel om lachen (zal er ook wel grappig uitzien...links been eerst, nee, rechtsbeen eerst, nee toch maar weer links, duw, wring, pers, puf, schuur...) Over een paar weken ram ik er de deuren uit Of ik moet eerst het deurtje uit het railtje tillen (is gelukkig niet zo zwaar) dan instappen en dan het deurtje terughangen. Dan heb ik aan 2 kanten 10 cm extra speling (Ik haat in bad douchen...dan heb ik gelijk een zwembad in de badkamer Ben zo onhandig ) Ja bepaalde dingen aan zwanger zijn, zijn toch niet echt praktisch...
Heerlijk, zo'n luchtalarm. Maar wat moet je in godsnaam midden doordeweeks om 4 uur snachts gezellig in de achtertuin...het is niet eens zomer
Ow...doe jij dat dan niet??? Wat ben jij voor een rare! Wij doen dat wekelijks! Effe middenin de nacht op ons dakterras praatje maken Nee, is inderdaad gekheid. Ik zou dan in ieder geval naar binnen gaan Ik weet zeker dan manlief mee zou gaan buurten als ze dat bij ons deden. Effe checken wat er aan de hand is Hier kwamen we een tijdje geleden terug van een verjaardag. Was ook na middernacht Toen hoorden we in de straat een man kloppen en boren en doen. Vanop op ons dakterrras zagen we hem bezig aan zo een klein washokraampje. Leek echt een inbreker! Bleek dus ook de buurman die zn vuilnis buiten had gezet en de deur in het slot had laten vallen! Er kwamen toen ook wel meer mensen buiten kijken wat er aan de hand was. Maak je dan effe afgang!
Ik lees zo eens bij, maar viel me een ding op. Nino gefeliciteerd. Wat goed zeg. Je eerste ei sprong meteen raak.
Nee eigelijk normaal gesproken niet.\ Ben tegenwoordig al blij als ik om 11 uur nog wakker ben Whahahahaa wat een afgang voor die buurman zeg! Maar die zal zich zo al lullig genoeg hebben gevoeld. Oh meiden, nog 3 nachtjes slapen en dan gaan we het grote nieuws bekend maken!!!! Yeaaaah Ik ben zo blij, bijna 12 weken. Bijna het 1e trimester door! Ben best een beetje zenuwachtig. Wat ook stom is he..ik heb best vaak een krampje op een steekje linksonderin mn buik. Maar sinds ik weet dat frummel rechts zit maak ik me daar helemaal niet druk meer om!
De kleine man krijgt een shirt aan met de tekst: Pssssst!!! Mama heeft een baby in de buik. En binnen komt naast de cake een bak met soesjes die ik ga glazuren en dippen in blauwe en roze muisjes.
@ mams, wat een leuk idee zeg. Als er hier ooit nog een kleine komt moet ik die tekst op het shirt onthouden.
Ik wou eigelijk 2zijdig. Voorkant: Pssst ik heb een geheim! Achterkant: Niet hier!!! In mama's buik.... Maar dat werd nogal een duur geintje...voor 1 of 2x aantrekken.
hi ben ik weer een keer. Mams spannend! Ik vind het een heel leuk idee om het zo te doen! Tina muts hoe is het met je...? Vervelend hoor dat je daar zo'n last van hebt! Heb je de gyn al gebeld? Wat een verhaal van jullie douche zeg. Dan moet je eerst de douche verbouwen voordat je erin kan. Ik merk trouwens dat het lastiger wordt om de auto uit te komen als ik ergens een beetje krap geparkeerd sta. Normaal kon ik me altijd wel ertussen wurmen, maar dat gaat niet meer. Kylie ik krijg ook steeds meer vlekken op shirts ter hoogte van mijn buik, hihi. Ennuh rustig aan jij! Goed gevoel: Had ik eigenlijk ook vanaf het begin. Soms wel zorgen, maar nooit twijfel. Gelukkig maar. Me wat lief van die kat. Ik heb twee katten en ik had pas de deur van het kamertje per ongeluk open laten staan. Ik had net het bedje mooi opgemaakt en zo. Kom ik terug op het kamertje ligt een van de heren prins heerlijk in het bedje te slapen!! Dat is toch niet de bedoeling, dus ik kan gelijk met de plakroller aan de gang om de haren te verwijderen! Nino wat fijn de extra bevestiging van een cb test!! Ik ben in mijn zwangerschap geen moment misselijk geweest en heb dus ook niet over gegeven. Skaya jaaa 30 weken voorbij!!! Het gaat hard!! Hoe lang moet jij nog werken? Jannie hoe is het met de bijna zindelijke peuter? Heeft ie al veel broekjes nat gemaakt? Wen wat is je meisje toch een poepie! Ik zou er ook trots op zijn. Ik wilde in het ziekenhuis bevallen, totdat ik naar zo'n info avond ben geweest. Het was allemaal heel medisch met tangetjes en dergelijke. We hebben niet eens de kraamkamers gezien. De nacht volgend op de avond heb ik er een nachtmerrie van gehad. Nu dus besloten om thuis te beginnen (moet sowieos) en dan op het moment dat het nog kan de beslissing te nemen. VK: Gistermorgen bij de vk geweest en met mijn meisje is alles goed gelukkig. Mijn bloeddruk was ook weer prima. Ik ben alleen 2 kilo aangekomen in 2 weken tijd, hihi. Nu dus 11 in totaal. Met mij gaat het niet helemaal goed. Ik heb steeds meer harde buiken ook krampen erbij. Daardoor moet ik nog minder werken. Ik ga nu 3 dagen van 6,5 uur werken. Hopelijk is dat genoeg. Na vandaag nog 3 weken van 3 dagen werken en dannn verlof!!! Oeoeoeoe tiktaktiktak het komt nu wel heel erg dichtbij.
Ikke wel! Ik verbaas me net over hoe actief de kleine man is in mijn buik.. Denk dat als ie morgen rustiger is, ik me meteen zorgen maak
Kylie ik was maar andere dingen gaan doen, hihi. Leuk is dat het als ze zo druk zijn? Je ziet dan soms je hele buik heen en weer gaan. Het zijn wel vaak perioden. Vaak net als ik denk dat ze weer een poos rustig is geweest en wel weer meer mag gaan bewegen, dan is ze weer een hele dag druk in de weer! Vandaag ben ik voor het eerst op tijd naar huis gegaan. Het is was wel weer half 5 ipv 4 uur, maar ik doe mijn best. Het is wel raar als je een uur eerder thuis bent dan normaal. ik had geen idee wat ik moest gaan doen. De bedoeling was niks dus daarom maar hier aangeland. Straks lekker naar yoga.
Ah oke, fijn om te weten.. Ik merk wel dat hij met de dag sterker en actiever wordt.. Morgen weer even werken, moet toch af.. De laatste keer was maandag en toen had ik daarna die krampen, dus even kijken hoe het gaat.
Ik moet nog gesprekken houden met cliënten en alles in de computer verwerken en dan zorgen dat alles compleet is. Maar ik was voor maandag ruim anderhalve week niet geweest omdat het buikgriepvirus heerste.. Ik wilde eigenlijk voor 1 maart klaar zijn