Pink Ladies (Part III)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by juultje, Jan 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Zoooooo dagje werken er weer op zitten. Kleine man gevoerd, gebadderd en in bed.

dus nu lekker op de bank... theetje en wat lekkers erbij en dalijk weer GTST kijken.
    Vandaag beetje druk geweest en nu wat last van mn rug. Dus lekker onderuit!!!

2. me83

me83 Niet meer actief

@kwiebje.. ohh lekker he die katten ahahhaha.. mijn wagen is tweedehands en moet toch nog gewassen worden voor gebruik(matrasje laten stomen en bekleding wassen).. dus zolang het nog niet in gebruik gaat mag ze er wel in. daarna staat ie toch achter slot en grendel hahahah..

doet me denken aan vroeger.. toen ik 2 jaar was.. en rondliep met me poppenwagentje.. pop gooide ik eruit en poes erin.. zo liep ik dus de hele dag rond te rijden met de kat in de wagen.. veel leuker dan een pop!;):p

@mams.. lekker chillen meid!:D

vanmiddag me dekenkistje de 2e laag gegeven.. alle schroefjes eruit gehaald en de scharnieren op de klep.. die laat ik zwart.. geeft wel een leuker contrast.. nu weer drogen.. van het weeknd nog even kijken hoe die dan is.. en of de laatste laag nodig is..

vanavond weer af en toe krampjes en drukkend gevoel onder in me buik.. laat die ongi nou maar eens komen.. word gek van het wachten..al is me afscheiding een stuk minder geworden.. hopelijk een goed teken.. normaal ging het ook minder worden en ineens weg..en dan een ongi.. ben benieuwd!

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ow, meiden heb net gejankt!
    Was onderuitgezakt op de bank met m'n benen op tafel gaan zitten, om naar de kleine druktemaker in mn buik te kijken.
    Toen wilde ik weer normaal gaan zitten, en ik kon gewoon niet! M'n hele onderrug en bekken vast en pijn! Danny wilde heel lief helpen door m'n benen te verleggen, en ik ging door de grond heen.. Voelde me een heel hulpeloos, als ik alleen was geweest had ik niet van de bank af gekomen :(

@Me: Ik hoop ook dat die ongi gauw komt, dan kan je weer een beetje verder.. Laat je foto's van je dekenkist zien als hij klaar is? Ben heel benieuwd.

4. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    Hey girls!

Bedankt voor t stemmen :)

Sorry mams: wat n mooie echo!!

Kwiebje: wat vervelend dat je zo'n last hebt.. Doe rustig aan hè!

Hier gaat alles goed!

5. me83

me83 Niet meer actief

@kylie.. omg.. fijn dat je mannetje ging helpen anders zat je er nou nog!

jaa als het af is spam k wel een fotootje;)

@stamp,, fijn dat alles goed gaat meid!

6. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Deesjedees: Dankje meis! Ja zo super he. 1e eisprong in 1,5 jaar en meteen raak. Dat bedenk je toch niet! Hoe is het met jou en je kleine man? Gaat alles goed? Slaapt hij goed 's nachts?

Kwiebje: Wat fijn zeg dat het allemaal weer goed was bij de vk. 11 kilo is dat veel? Of een gemiddelt?
    Fijn dat je al af kunt gaan tellen...

Stampertje: Je hebt echt een prachtzoontje! Fijn dat alles goed gaat.

Kylie: Oh jee! Hopelijk gaat t vandaag al wat beter met je rug.

Me: Inderdaad wil ook graag je creatie zien als het af is.

Hier gister heel de dag op bed gelegen. Werd 's nachts zo ziek. Buikgriep :( Mn mannetje heeft t dus doorgegeven aan mij. Kwam er langs alle kanten uit... Wat n ellende. Ik was al verkouden en keelpijn, dit kon er ook nog wel bij. Moet zeggen dat t vandaag al stukken beter gaat. Iig niet meer overgeven en heb ook al weer ff niet op de wc gezeten. Eten houd ik nu ook weer binnen.
    Maakte me een beetje zorgen om kleine frummel, mn broer stelde me gerust dat t geen kwaad kan. Haha hij is ook ineens expert hoor nu hij een kleintje heeft. Hij is zo blij. Toen ik het nieuws vertelde dat wij in de MMM zaten moest ie ook zo huilen. Leuk dat ze straks ook zo weinig schelen. Ben ook ongeveer uitgerekend op de verjaardag van mn neefje Siem.

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Beterschap meid!!!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Nino, beterschap meid!
    alleen uitkijken met koorts, als die te hoog word word het gevaarlijk!
    Verder kan het geen kwaad.

Vanmorgen alle boodschappen voor manliefs verjaardag gehaald.
    Dus ook soesjes, poedersuiken voor glazuur en roze en blauwe muisjes!! Ik heb er zooooooooveel zinnin om het bekend te gaan maken:D

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kylie, verschrikkelijk heh!! Idd dat hulpeloze gevoel.
    Ik heb het een paar weken geleden gehad in de sportschool toen ik gestrekt op een bankje lag. Kon gewoon ineens niks meer. Lig je dan...in het openbaar.

Kwiebje, vervelend he die harde buiken. Doe ajb rustig aan.
    Moet zeggen dat het hier alweer een tijdje goed gaat met de harde buiken...kan nu gewoon even boodschappen doen zonder 20 harde buiken te krijgen. Zijn er nu maar stuk of 5.
    De ene keer voelen ze ook flink vervelender dan de andere keren.
    Jij nog 3 weken werken, lekker!! Ik moet er nu nog 5, maar wel maar van 3 dagen.

Nino, je kan tenminste nog frietjes eten. Ik ook wel helemaal int begin, maar duurde niet lang voor ik al misselijk werd van een plaatje met patat erop. Prepare :p
    Beterschap!!

Me, katten zijn toch ook een stelletje gekke beesten :p Weten wel de beste plekkies te vinden altijd hahaha!

Hier weer terug uit Drenthe. Zal zo even mn buikfoto's op de pc zetten en uploaden :p

10. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Nou Skaya ik kan nu ook voorlopig niet meer aan friet en frikandellen denken. Maar dat komt natuurlijk omdat mn frikandel speciaal eruit kwam door de buikgriep. Terwijl ik echt een verslaving had aan frikandel speciaal (wel met tomatenketchup)

Jaaaa buikfoto!!! Ben benieuwd!

11. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Kylie meis wat een geluk dat je mannetje erbij was! Het lijkt me ook echt super eng!! Heb je er verder nog last van?

Nino griep getsie!!! Hopelijk is het snel weer helemaal over. En friet vond ik in het begon ook vies.

Stampertje wanneer weet je of Jim heeft gewonnen?? Fijn dat alles zo goed gaat!!

Mams het spanende moment komt nu toch echt dichterbij. Spannend!!!

Skaya gelukkig dat je een stuk minder harde buiken hebt. Kwam dat nou door de blaasontsteking of toch door de stress?
    Ik krijg ze vaak in de auto en doordat ze nu zo hoog ligt kan ik dan bijna niet sturen!! Ik liet gisteren het stuur al uit mijn handen glijden op een rotonde, slinger slinger oeps!! Heb jij trouwens je gordel achter je rug? Ik niet namelijk, maar moest er gister wel aan denken.

Vandaag lekker vrij en ik heb afgezien van het maken van een tosti alleen nog maar op bed gelegen. Lekker lezen en slapen! Ik heb ook totaal geen zin om wat te doen. Ik moest toch rustig aan doen;) Nou dat gaat goed zo, hihi!

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kwiebje, denk dat het begonnen is door de blaasontsteking, maar dat ik daarna een dikke week wel wat gestressed ben geweest door de harde buiken dat dat het ging verergeren denk ik.
    Klinkt als een heeeeerlijk anti-hardebuiken-dag bij jou!!! Goed bezig!!

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kan het niet laten die van 5 weken er weer even bij te zetten voor het verschil. Het gaat nu toch wel hard ineens. K lijk gigantisch op de foto :p:D Maar wel trots hoor op mn rondheid :p

14. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Zozo Skaya, dat gaat mooi!!!

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mooie buik Skaya!!!

16. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Skaya mooi buikje zeg! Gigantisch is ie niet hoor, haha. Al voelt het waarschijnlijk wel zo. Hij is gewoon mooi en beschaafd.

17. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Wauwww mooi hoor Skaya!

18. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    @kwiebje, neem het er echt nog even lekker van hoor. Ik heb dat achteraf echt ook te weinig gedaan. Nog even en het is gedaan met je rust..:p

@nino, beterschap en indd wat mams zegt even wat eerder als normaal je temp opmeten.
    En over die friet, ik heb heel de zwangerschap zowat een moord gedaan voor Mc Donalds. Kreeg er geen genoeg van. Mc Chickens, Big Mac's die slappe friet met zo bakje gele majo!! Heerlijk!!

@mams, heel veel plezier morgen. Leuk hoor.

@skaya, wow wat een mooie buik. Mooi hoor!!

19. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Helemaal geen rust meer, oef! Kan je niet als de kleine slaapt overdag ook een dutje doen? Of ben je dan te druk met andere dingen die ook moeten?

20. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Overdag slapen is mij nog nooit gelukt hier. Ga je fv of bv geven. Hier fles, en in het begin had ik om de 2, 2,5 uur een fles. Nou voor die was gegeven, broek verschonen en noem maar op. Was je al bijna weer toe aan de volgende.

Nu heeft ze om de 4 uur een fles. Maar is ook al weer meer wakker tussen de flessen door. Het gaat nog steeds iedere dag een beetje beter. Maar heel veel verder als een joggingbroek, haar in een staart en even snel een boterham tussen door kom ik echt nog niet. En als ze net even lekker ligt, dan wil je ook wel even wat andere dingen doen. Wasje, beetje opruimen. even hier op zp lezen.

Maar komt allemaal best goed, daar is nu toch ook lekker mijn verlof voor. 1 geluk hier, wat ze overdag vertikt om te slapen. Doet ze
    snachts gelukkig wel. Al een goede 3 weken slaapt ze door.
    Gister ook, 22.00 laatste fles, en om 6 uur pas weer de volgende. En toen heeft ze nog zo 2,5 uur geslapen.

Maar het is pittig straks hoor, de roze wolk bevat ook zwarte stipje. Natuurlijk ben je heel blij strak, maar het is heel zwar en heftig.

Moeders die zeggen dat het alleen maar geweldig is en alles vanzelf gaat. Die liegen!!!:D

Share This Page