Helaas niet echt veel meer kunnen slapen. Weer een lange dag dus. Afgelopen nacht maar 5 uurtjes geslapen. Arme prul had weer last van krampjes. Vanmorgen naar de markt geweest en gesport en gecrasht op de bank. Gaat ook niet meer goed komen vandaag. @Nino: mooie knaltest. De oudste hond vond het in het begin een beetje eng en ging Kira uit de weg. De jongste hond is helemaal blij met zijn kindje. Die komt me zelfs halen als ze begin te huilen en ik ben niet in dezelfde ruimte als Kira. Ze zijn beide beschermend maar niet te. En de oudste hond is heel voorzichtig met haar. De jongste hond is gewoon een boer en gaat rustig bovenop haar zitten als we iet oppassen. (hij gaat nog wel eens op schoot zitten, een labrador.. )
Hmm das minder dat je weer niet lekker hebt kunnen slapen en rot dat ze nog steeds zo'n krampjes heeft. Hahaha gek beest! Wel super fijn dat ze er zo goed op reageren.
Dames., Hier een dip gehad., had geen zin in t forum te lezen enzo, kon er gewoon even niet meer tegen, was ook zo bang hoe lang het ging duren voor we weer verder kunnen.., maar wat denken jullie? Ben sinds vandaag ongesteld!! 27dagen na mijn curri!!! Ik ben nog nooit zoooooo blij geweest met een ongi!! Echt superrrr Zouden mijn cyclussen nu normaal zijn? Of zegt dit helemaal niks? Vanavond op kraamvisite geweest, kleine vent vastgehouden., wat een lieverd, ben meteen weer gesmolten! hihi. Echt heel leuk., Arme stakker had last van buikkrampjes EN de hik., vet zielig. Verder niet echt bijgelezen nog., ik ga t binnenkort weer oppakken hier, wilde ff mijn ongi-blijheid delen., hihi.
Oh wat fijn Kirsten! Ja denk wel dat het zou kunnen. Soms is het toch na je zwangerschap ook dat je cyclus weer anders is. Of zelfs gereset. Je lichaam kan denk ik wel anders reageren nu. Hopelijk blijf je zulke mooie cyslussen houden!
Vaddie...hoop op een goeie nacht voor je zo! Kirsten dat ziet er goed uit je ongi...je zou toch denken dat je lichaam het nu weer oppakt dan. Gewoon aan de klus over 10 dagen
Vaddie, en hoe is het gegaan? Zag dat je wel weer uit de veren was op fb! Meiden, wat een weer heh!!! Volop zon!!! Nog even en we lopen weer op zomerschoentjes Zou ik blij mee zijn want zie de randen van mn sokken savonds steeds lelijker in mn benen staan.
Hier nog geen zon, maar heb het wel besteld voor vanmiddag tijdens manliefs feestje. Dan kunnen al die 20 kinderen fijn de speeltuin in D-Day vandaag Ga zodadelijk beginnen aan de soesjes te versieren met muisjes Spannend!!! Ben echt bloedzenuwachtig hahaha. Ben ineens bang dat het niet goed zit en dat we het nu iedereen vertellen en dat dat donderdag op de echo blijkt dat het foute boel is ofzo...Dat soort rare dingetjes. En dan denkje, ff geruststelling zoeken en het hartje gaan luisteren...en UITERAARD lukt het dan niet he( terwijl dat volkomen logisch is hahahaha) Maar who cares...Ik ben dinsdag 12 weken zwanger, en we gaan vanmiddag iedereen inlichten!!! Ik vind het superspannend hahahaa Geen grote veste en wijde truien meer voor mij! Vanmiddag lekker mn positiebroek aan en mn positietuniekje...lekker laten zien wat ik al die tijd heb moeten verstoppen!
Mams wat leuk! Veel plezier en geniet ervan!!! Het weer is echt heeerlijk! Zo maar ff met een vestje aan de zon in! Ongi: was gister giga blij., nu nog wel maar auwww wat een krampen!!! Echt niet fijn! Maar mn lichaam werkt weer das belangrijk!
Kirsten, zo is dat! Die krampjes zijn vervelend maar denk dat je ze voor lief neemt. Wel korte cyclus vergeleken met de vorige allemaal. Meiden, zit al tijdje met dilemma. Ik wil mn haar permanenten, heb uitgroei tot de helft inmiddels omdat ik het sowieso de eerste maanden niet wilde doen. Maar nu moet ik kiezen of ik het binnekort ga doen of pas zodra ik weer ga werken en sowieso van de bv af ben. Want permanenten duurt 3/4uur, dan moet ik tussedoor gaan zitte kolven bij de kapper?! Zie me al zitten. RIVM zegt dat voor zowel haar verven als permanenten geen bewijzen zijn dat het kwaad of geen kwaad kan en verven doet iedereen wel tijdens de zw. Kapper zelf zegt dat het enige risico is dat het niet goed zal pakken en het dan zonde is van de smak geld.
Mams d-day!!! Geniet ervan, voordat je het weet is het voorbij. Skaya ik zag vrijdag ook dikke randjes bij mijn sokken. Ik heb ook het idee dat mijn gezicht wat dikker is! Hopelijk gaan we niet al te veel zwellen, hihi. Kleintje heeft trouwens gisteren weer regelmatig de hik gehad. Zelfs vannacht nog. Als je in een goed humeur bent, sla onderstaande dan over. Het is nogal een klaagzang, maar ik moet het even kwijt. Hier heb ik al een paar dagen een dip. Ik kan er slecht van slapen. Gisteren ook nog woorden met mijn mannetje waar ik nu super gevoelig voor ben. Ik heb zo'n behoefte om alles, maar dan ook alles in orde te hebben en ben alleen maar gericht op de komst van de kleine. Ik kan alleen zelf steeds minder. Tja en anderen zijn daar natuurlijk veel minder mee bezig dan ik. Mijn mannetje met zijn nieuwe baan en mijn moeder met verhuizen. Ik lig daarom uren wakker om te bedenken wat er volgens mij allemaal nog moet gebeuren. Ik weet ook wel dat het niet realistisch is en het aan mijn hormonen ligt. Maar ik voel me wel rot daardoor. Hopelijk helpt het weer om het allemaal wat zonniger in te zien.
Kwiebje, die gevoelens zijn heel normaal hoor zo tegen de laatste weken aan. Ik hoop dat het zonnetje ervoor zorgt dat je het allemaal wat zonniger ziet. Het komt echt wel goed meid!! Kirsten, jeeej ongi!! Alles werkt nog! Me, hoe is het bij jou??? En Mira???
Kwiebje, een schrale troost...ik heb hetzelfde. Slaap nog wel goed, maar het gevoel is hetzelfde en de reacties van andere mensen. Voel me ook ineens weer onzeker over hoe en wat als de kleine er straks is. Mn vent loopt regelmatig te schreeuwen dat tie hoofdpijn van me krijgt, omdat hij alles moet doen (klussen) en ook andere dingen moet doen naast plankies omhangen in de babykamer bijvoorbeeld. We zijn ook nog niet uit over de naam, we komen er maar niet uit. Schoonfamilie lijjkt al gekozen te hebben (fijn hoor), maar hoe harder zij die naam roepen, des te harder wil ik iets anders. Merk ook dat ik meer behoefte heb aan rust...vriendinnen willen gaan shoppen, maar daar hebk echt geen zin in gewoon omdat ik weet daarna gesloopt te zijn. MAAAAARRRR heb ook nog wel zat momenten dat ik onwijs geniet natuurlijk
Kirsten joepie!!!! Gefeliciteerd met je ongi! Haha dat horen we hier niet snel, maar in jouw geval is het fijn. En ook al zo snel. Houden zo! Skaya ik verf mijn grijze haren wel en dat pakt goed. Ik wil niet met een grijze duiven uitgroei zitten Waarschijnlijk is permanent vloeistof wel wat agressiever. Misschien weet Jannie raad?