Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ben blij om te horen dat het normaal is! Skaya ik snap heel goed dat je liever zelf een naam uitkiest. Heeft dit ook een beetje met het cultuurverschil te maken? Het lijkt me lastig om dan toch iets anders te kiezen.

2. me83

me83 Niet meer actief

@mams... veel plezier vandaag!!!:D

@kirst.. jeejjjjj ongi!!! mooi cyclus hoor! hopelijk blijft dat zo mooi!

@skaya.. ik zou er eens lekker voor gaan zitten en een mooi lijstje maken van namen die jij mooi vind.en je mannetje ook... en dan samen wegstrepen.... en niet je mee laten slepen door je s.ouders hoor! jij moet je hele leven die naam zeggen tegen je kindje dus het moet iets zijn waar jij achter staat!

@kwiebje... het zonnetje komt heus wel terug bij jou hoor! de laatste loodjes ingaan is altijd een beetje hectisch want dan zie je nog zoveel wat je klaar wilt hebben ... komt wel goed schatje;)

3. me83

me83 Niet meer actief

hier natuurlijk nog geen ongi! tis nu al 46 dagen na bevalling.. miss heb ik wel weer een cyclus overgeslagen.. gebeurde ook na het stoppen met de pil..

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kwiebje, het komt wel goed met ons. Ook alleen maar een teken dat we het goed willen doen, is toch iets positiefs denk ik maar. En iedereen die niet zwanger is zal het niet helemaal begrijpen, zeker een vent niet :p

Is wel deels cultuurverschil. Mn schoonma kreeg ook bijna een aanval toen ik zei dat we naar pufcursus waren geweest. Zij vind het niet goed dat een man bij de bevalling is..daar zouden ze een trauma aan overhouden. Het is een vrouwending, zij zou me wel even komen helpen. Nou mooi niet! Ik hou voet bij stuk hoor, zowel met de naam, de opvoeding en de bevalling. MIJN KIND :p

Me, bahhhhhh 46 alweer. :(

5. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Me dank je!
    46 dagen alweer. Das best lang als je ergens op wacht, maar als je nu een dubbele cyclus hebt dan nog maar twee weekjes. Als je cyclus ongeveer 30 dagen tenminste. Dit komt wel goed schatje!

Skaya tja mannen vinden ons maar lastig nu hè? Arme schaapjes, ze krijgen er ook geen handleiding bij.:D En die arme schoonmoeder van jou valt van de ene hartverzakking in de andere. Die rare nederlanders met hun gewoonten! ;) Wel lief dat je mannetje toch gewoon met je meegaat naar de pufcursus en zo. Dat doen sowieso heel veel mannen liever niet. Inderdaad verder voet bij stuk houden hoor. Het is jouw/jullie kindje!!

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Me:., jeetje dag 46 alweer., ik sta er ook nog steeds versteld van dat mn cyclus zo kort is nu! Snap er helemaal niks van maar hoop indd dat t zo blijft., voor jou duim ik nog steeds dat t snel op gang komt.
    Ik moet zeggen dat de pijn van de ongi niet fijn is maar ik er wel steeds een glimlachje van krijg doordat ik besef dat we weer verder kunnen straks., op naar een cyclus van 9maanden!! Hahaha

Skaya: goed hoor., om voet bij stuk te houden., t zal steeds weer ff schrikken zijn voor je s.moeder maar ze wend er wel aan en zal t vast wel respecteren straks.

Hier lekker in de tuin gaan zitten/liggen., zachtjes een muziekje aan., gezichtje in de zon! Smelt bijna weg! Wat een weertje.., genieten!!

Permanent., ik zou indd jannie vragen., ik heb geeeen idee.

7. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Zo, daar ben ik weer eens! Heb niks teruggelezen, want dat is echt te veel, alleen terug gekeken, wat een prachtige foto's zaten daar tussen zeg!

@Nino: Jouw foto was misschien nog wel de mooiste van allemaal! Gefeliciteerd meid, wat heerlijk!

Hopelijk heb ik niet iets belangrijks gemist waar ik nu eigenlijk op zou moeten reageren. Ik kon het de afgelopen tijd gewoon even niet opbrengen om hier te zijn, maar ik ga proberen er weer wat vaker te zijn...

8. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Dutchtdiva: Fijn weer even van je te horen. Dankje!!

Kwiebje: Ja snap je heel goed hoor. Zou ook alles tot in de puntje geregeld willen hebben en zou er ook van wakker liggen. Maar komt vast goed meis!

Skaya: Jeetje wat een gedoe met je s.moeder. Inderdaad gewoon doen hoe jullie het willen en een naam kiezen die je zelf leuk vind. Kan me voorstellen als hun steeds dezelfde naam roepen, je m uit principe niet eens meer wil.

Kirsten: Echt fijn joh dat je ongi bent. Alleen de buikpijn is natuurlijk wat minder. Ik zit hier ook heerlijk te genieten van de zon.

Meiden hadden jullie aan het begin van jullie zwangerschap ook veel afscheiding. Schrik er soms van... Als t opdroogt is het ook een beetje creme/geelachtig. Is dat normaal?

9. me83

me83 Niet meer actief

@nino... jaa dat had ik ook! voelde steeds ook alsof je ging vloeien.. dacht dan steeds dat ik ongi was..

@dutch.. heey meid hoe gaat het met je? zie dat je al op de 6 kilo zit met afvallen! goed hoor meid!:D

echt een superweertje!!! aankomende week krijgen we ook weer mooie dagen met tegen het weekend rond de 16 tot 20 graden!!!:D laat die lente maar komen:D

en omdat het zo mooi weer is.... ga ik zo nog even lekker buiten de ramen zemen!! en later nog even de binnenkant van me dekenkistje verven.. buitenkant is zo goed als klaar!:D

ik bedacht me gister ineens.. miss ben ik wel die weken voor en na de bevalling een soort van schijnzwanger geweest?? miss dat dat er ook mee te maken heeft dat het kindje na 3 weken nog steeds compleet intact was en het niet ging afbreken.. ik vraag het nog wel aan de gyn als ik me tel afspraak heb... maar vind het wel een beetje vreemd allemaal:(

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Dutch, dat gaat de goeie kant op!!!

Nino, jaaa hoor klinkt bekend! Hier een abonnement op inlegkruisjes hahahaha :p

Me, dat zou kunnen. Als je twijfelt over je cyclus gewoon bellen.

11. me83

me83 Niet meer actief

zoo ramen gedaan,wc's gedaan en gootsteentjes.. balkon geschrobt met een sopje.. met de katten buiten gezeten.. heerlijk!

weer iets raars met de hond.. er liepen ineens heel veel druppels uit haar neus.. vaak is ze al wat benauwd maar jaa.. ouderdom komt met gebreken dacht ik zo..ging toch ff speuren op google.. vond ik iets over allergien.. precies wat zei dus heeft. veel likken aan de poten,krabben aan de oren,,rode binnenkant van oren,,druipneus.

erg jammer dat je niet gewoon simpele tabletjes hebt daavoor.. maar dus eerst het bloed naar een lab moet sturen(weer 200 lichter dus)kan van mijten zijn(maar sop alles vaak genoeg en geen tapijt en was haar kussen minimaal eens per maand omdat ze sterk ruikt) maar kan dus ook van kattenhuidschilfers komen.. en de kat ligt vaak in haar mand..(ze heeft het dus al wat langer maar was nooit echt opgevallen en ze had al bloedonderzoek gehad) dus of huismijt of de katten gezien dat het hele jaar door gaat.

kak!

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Me: Wat vervelend van je hond zeg.,!! Ja dierenarts-kosten zijn niet niks., bah! Echt zo'n bullshit, maar goed.,

Dutch: Wat goed weer van je te horen., ik neem af en toe ook gewoon even afstand als ik t ff niet trek, gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt.,

Nino: Die afscheiding is heeeel normaal.,! haha, ennuhh Skaya: Inlegkruisjes schijnen wegens bacterieen en infecties eigenlijk niet te mogen tijdens een zwangerschap, maarja ik deed t af en toe ook gewoon omdat ik t niet erg fris vond om t dan maar gewoon te laten lopen., BAH!

Hier ff met mijn mannetje weggeweest en spontaan de wok gebeld., dus we gaan zo lekker uit eten nadat we vanmiddag ook een macFlurry hebben gehaald., oehh wat slecht maar wat een heerlijk dagje zo samen! Dat maakt mijn 1-dagsweekend (gister gewerkt) wel weer goed., :D

13. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. jaa echt BS he.. als er nou ook gewoon pilletjes bestaan voor honden net als bij mensen.. simpel ceterizine pilletje voor doosje bij de aldi 1 euro! dat is andere koek!

geniet van je etentje vanavond! dat gaat er vast wel in hihihi:D

inlegkruisjes.. wist niet dat dat liever niet werd gebruikt tijdens de zw.schap? ik gebruik het bijna nooit en ook niet toen ik zwanger was.. kan weer lecht tegen plastic erin.. dus als het niet nodig is dan niet.. dan deed ik liever wat wc papier opvouwen en die in me ondergoed.. is ook wat luchtiger ahahah:)

14. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Me wat balen van de allergie van je hond! Best zielig ook.

Dutch wat goed weer van je te horen. Gezellig als je wat vaker komt, maar alx je het niet trekt DSM is dat ook goed hoor!

Nino veel afscheiding heb ik al bijna mijn hele zwangerschap en ik gebruik gewoon inlegkruisjes. Ik vind het niet echt lekker om zo rond te lopen. Ik heb er nog geen infectie of iets van gekregen. Ik doe ze ook alleen in naar het werk of als ik wat langer weg ga. Thuis en snachts doe ik zonder.

Kirsten wat een lekkere dag zeg! Eet ze van avond. Wij gaan volgende week uit eten!

Hier gaat het gelukkig beter. We zijn goed aan het opruimen geweest. Op dit moment is er niks bevredigenders te bedenken dan opruimen, hihi hoezo nesteldrang.

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Haha nou inderdaad me., maar heeft denk ik ook wat te maken met dat een hond niet kan vertellen dat ie teveel heeft gehad! hihihi, Maar dan nog vind ik de prijzen van een dierenarts gewoon flink!

Het eten was heeerlijk! Hebben echt weer ff lol gehad en heerlijk gegeten! Nu weer lekker thuis, uitbuiken en chillen! :D

Hahaha Kwiebje., nou het is niet alleen nesteldrang hoor., ik vrees dat t ook komt door het heerlijke weer! Soort voorjaarsopruiming! hihi.,
    Volgend weekend gaan we de kamers ff omgooien., vriendjelief kwam hier net onder het eten mee., we willen de grootste kamer die we nog over hebben straks als babykamer maken en dat is nu de logeerkamer, en de logeerkamer is nu kluskamer, dat willen we omgooien zodat we dat straks niet hoeven te doen, maar dan enkel en alleen de klusjes moeten afmaken. Goed plan van hem, dus dat volgende week! hihi

16. me83

me83 Niet meer actief

@kwiebje... jaa idd.. vooral omdat ze al zo oud is.. maar als blijkt dat het van mijn katten komt die reactie dan ga ik haar toch weer terug plaatsen bij me schoonmoeder(waar ze al van was voor we haar hadden,ze krijgt nu een lift bij haar flat dus geen traplopen meer) want ik vind het zielig om haar op haar oude dag ook nog eens vol te pompen met medicijnen,tenzij het simpel is op te lossen met een pilletje.. want verhuizen op de oude dag is ook niet leuk..

net nog de binnenkant van me dekenkistje gedaan.. morgen de laatste laag binnnenkant en deksel buiten dan nog 1 keertje doen en dan in mekaar zetten weer.. en dan is me projectje weer af!

heb weer een vervolg projectje verzonnen..int kleine kamertje alvast het wandje waar ik die boom wil hebben opschuren en alvast in de witte grondverf zetten..voorbereiding is het halve werk denk ik dan maar.. en wil niet met een volgende zwangerschap in de verflucht en stof van schuren zitten;)

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Het was heeeeelemaal super!!! En de reacties waren echt superleuk!! :D Ben nu net thuis met de kleine man, helemaal gesloopt!
    Dalijk lekker op de bank!

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @skaya erg goed geslapen maar dag begon idd al vroeg. Op zich geen probleem als ik maar goed geslapen heb.

Hier natuurlijk ook genoten van het heerlijke weer. Lekker met Kira, de hondjes en een vriendin naar het park geweest. Daarna naar andere vrienden en een filmpje gekeken.

Reageer morgen weer verder, zit nu op foon

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pfff echt bagger geslapen vanacht:(
    Gister steeds het idee dat er wat in mn oog zat en ik had vanacht toch pijn!!!! Nu is het nog steeds gevoelig, maar de ergste pijn is wel weg.

Kleine man heeft gister op het feestje een fiks blauw oog opgelopen door in botsing te komen met een stilstaande fiets...
    Zo zielig, zn oogje is rondom helemaal blauw.
    Gelukkig heeftie er niet zo heel veel last van.

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mams: Wat fijn dat de reacties zo leuk waren!! Daar wordt je vrolijk van.., Maar weer goed aan terug denken om je beroerde nacht te proberen te vergeten??

Hier wakker geworden door toeterende vrachtwagens!! Grrr dik een kwartier lang., een bedrijf dat 50jaar bestaat., nou leuk! Maar dan ga je toch niet om 7u door t dorp lopen toeteren!!!! Dus beetje chaggie wakker geworden., Zo eerst maar eens een crackertje smeren.

Zo ben ik ook hoor Me: Geniet ervan om om dat kamertje bezig te zijn meis..,

Vaddie: Ja wat was het lekker weer he!!? Genieten..,

Deel Deze Pagina