Kirsten, nouuu jij weet nu dus wat je gaat doen als jij straks jarig ben!! Ga jij hun dr bed uittoeteren op de vroege ochtend...en dan neem je lekker zonder ipv maandag Hoe was de wok? Wij zijn gisteren ook een flurry weze halen en hebben m lekker buiten opgegeten Me, aaaacchhhh arm beestje!! Ben je niet verzekerd? Ik zelf (ook) niet hoor...gebeurd niet vaak dat mn hond wat heeft maar als ze wat hebben dan kan je gelijk goed betalen ook! Mams, Fijn dat het zo leuk wasss!!! En arm kind met zn blauwe oog. Wat een mooi weer alweer vandaag!! Ik moet zo werken, maar vind het niet zo erg. Ga lekker met de kindjes naar buiten vanmiddag
Ja de wok was heerlijk!! Was erg gezellig., Kan zo lachen om die gekke vent van mij! Heeft ie weer een rare opmerking en net iets te hard over iemand weetjewel! Gewoon een gekkerd!! Heerlijk!! Ja die macflurry's zijn wel genieten hoor.., dat heeeerlijke romige ijs van de mac! hmmm Ik moet strakkies ook werken, eerst langs autoschadebedrijf voor een offertje, iemand tegen onze auto aangefietst! Gr$%^&*()$# En dan van 13.00u tot 21.00u werken., Of ik nou wel of niet moet werken., ik hou ervan om lekker weer te hebben, klanten zijn vrolijker, zelf ben je vrolijker en het kijkt zooo lekker naar buiten! hihi, en ik moet op de fiets want vriendjelief heeft vnaaf de auto nodig! hihi. 20minuutjes fietsen is ook geen straf met dit weer., Alleen vanavond zie ik tegenop., maarja.
Oeh....mcFlurry!!! Dat lust mij vanmiddag ook wel Kirsten, balen van de schade..hopelijk valt het mee. Pfff net nog ff het gebouwtje opgeruimd/schoongemaakt na het feestje gister. Manlief zei dat het helemaal klaar was...NIET DUS!!! Dus ben nog zo'n uur bezig geweest daaro...over een uurtje de kleine boef weer ophalen en vanmiddag/vanavond gaan wij dus lekker maccen hahahaha
@Zussie: Alweer? Lekker dan? @Mams: Mannen zijn daar altijd zo lekker makkelijk in hé.. Eet smakelijk alvast voor vanavond, wij hebben zaterdag mac gehaald
hmmmm hamburger van de mac. Ik doe mee. @Kirsten en Skaya: werk ze Kira slaapt al weer dus zo eens even wat doen in huis. Vanmiddag even lekker te voet naar de bieb denk ik zo. Of misschien toch weer park met de hondjes
Skaya, wat voor burger??? Ik ga denk ik voor een mcChicken EN een hamburgertje hahaha oh en frietjes met saus uiteraard hahaahaahah Maar het allerliefste...zou ik nu naar onze vaste snackbar gaan en een hele berg kroketten halen!
Hmmm daar word ik niet gelukkig van...Laat de Chicken Mythic maar een x terug komen..dan ben ik blij hahaha
Hmm die ken ik niet.. Ik ben niet zo gek van kip.. Tip Quarter Pounder met alleen kaas en ui..Zó lekker! En ben ook zó blij dat de Appel Peer milkshake terug is Hoewel ik nog steeds baal dat de banaan en chocola eruit zijn..
Goedemorgen meiden! MC D: Mmmmmh! Zijn gisteren geweest, Chicken Sensation op Wat mij betreft mogen ze de CBO terug laten komen, maar ik denk dat dit er niet meer in zin Gisteren met niezende en hoestende manlief even weg geweest anders zaten we de hele dag binnen en is daar veel te goed weer voor Daarna nog lekker in de tuin gewerkt, maar begon tijdens het werken veel te niezen, dus mijn allergiën en de hooikoorts zullen weer aan het irriteren zijn Vandaag ook wat snotterig zelf en de kriebel in de neus. Net maar een hooikoortspilletje op en de kriebel is nu weg, neus loopt nog wel iets, maar dat snuiten we wel weg. Mijn cyclus is een puinhoop (zie hieronder in de link). Nog geen ei volgens FF en ook volgens de ovutesten niet, maar wel steken in mijn buik... Beetje weeig gevoel af en toe. Hopelijk snel duidelijkheid want donderdag is de afspraak met de GYN al Ik hoop echt dat ik dan meteen met een behandeling mag beginnen...
Oei, balen die hooikoorts en allergieen. En manlief ook al niet fit. Oeh donderdag al naar de gyn, tijd gaat snel he. Hoe laat mag je???
@mams.. zag de foto van je mooie ventje op FB.. geweldig! fijn dat het geslaagd is! maar kan ook niet anders he @skaya... nee geen verzekering.. we hebben haar overgenomen van s.moeder toen was ze 6 jaar.. en gezien ze al niet al te oud worden moest ik anders verzekering afkopen voor een groot bedrag..ze geven die verzekering liever aan honden tot 1 jaar want die gaan een tijd mee en hun moeten ook geld verdienen hahhah @kirst.. ohhh bah zeg van je autootje.. jammer dat mensen dan gauw doorfietsen ook! hopelijk is het snel gemaakt! @mira.. ohhh had nu wel gedacht dat je een eitje heb gehad!op welke cyclusdag zit je nu? @macsnack.. ohhh ik hou van de big tasty en de big mac! met friet enzo.. maar die augurk is echt ranzig!
Dat was dus gisterochtend, VOOR het feestje. Want ik ken mijn kind heeeeel goed en wist dattie gehavend terug zou komen hahahaha. En zo ziet het er nu uit..
Mira: Spannend hoor en ga voor je duimen dat je meteen mag beginnen met de pilletjes. Mams: Fijn dat het een geslaagd feestje was. Wat leuk joh dat shirtje! Leuk manneke! Tis sonde een blauw oog ahhh! Me: He wat vervelend van je hond. Kost idd een duit met geld bij die dierenartsen. Hier is MvM geweest. Test was prachtig. Lekker donkere streep. Leuk dat je de test in zo'n doosje krijgt. En mocht een cadeautje uitzoeken, heb voor de armband gekozen. Erg leuk! De flessen staat klaar. Eerste plasje is gepleegd. Schijnen toch erg tekort te hebben, dus ik ga me wezenloos plassen hihi. Ga het dus ook overal promoten. Is toch afschuwelijk als je moet wachten op medicatie als je zwanger wil worden, omdat ze tekort hebben.
Mams: Mss ben ik gewoon ziek, kan ook... Dan heeft manlief me aangestoken Als ik ziek, verkouden, ben heb ik er meestal super veel last van, vandaar dat ik denk dat het toch een irritatie van hooikoorts is Donderdag al idd Volgens mij 10.20 uur daar (ik kijk het nog wel na op woensdag hoor ) dus redelijk laat en kans op veel uitloop Me: Vandaag cyclusdag 73 als ik me niet vergis... Vorige ronde had ik ei al gehad, dus ik vermoed dat ik gewoon ook rondes zonder ei heb Hopen dat ik niet ongi ben als ik naar de GYN moet, dan is een echo echt iets dat ik niet wil!!! Nino: Thanks! Net weer even in de tuin gewerkt en weer last van de neus, dus waarschijnlijk is het echt de hooikoorts, BAH!!! Had gehoopt er, net als vorig jaar, niet tot nauwelijk last van te hebben...
Nino, spammen die test! Goed bezig meid, hier gaan ook alle plasjes in de flessen van MvM, er is momenteel een stevig tekort aan pregnyl e.d. Moet je toch niet aan denken dat je hulp nodig hebt, en die gewoon zo schaars is, dat je het niet kan krijgen.