Deesje, alsof je het wist!!!! Ik ga hem ook maar met 35 weken gewoon klaar hebben staan denk ik. Mams, ohhhh bahhhhh! Dat zeiden ze bij mij toen ook 'niet schoon'. Je schrikt wel goed van zo'n bericht. Hoop heel erg dat het gewoon meevalt en het een goed te behandelen blaasontsteking is. Me, pfffff weer!!
hello meiden.. ook weer een teken van leven hier.. is hier een beetje gekkenhuis... 2 weken geleden ik ziek.. vorige week mijn mannetje en gister hadden ik en sjoerd ineens buikgriep.. voel me gelukkig weer goed, maar mijn huishouden is een zootje.. dus nu lekker druk.... nu is de wasmachine er ook nog mee opgehouden... zit dus lekker mee.. kylie, zag dat jij niet zo ver bij mij vandaan woont.. dacht dat iedereen hier zuidelijker woonde, maar das dus niet zo flessenwarmer... heb er wel 1, maar nooit gebruikt.. zonde dus.. idd magnetron is handiger en sneller... en zelf gebruikte ik ook vaak gekookt water in combi met koud water.. tas.. had ik niet klaar staan.. had wel alles klaar liggen in het bedje.. kon ik er tijdens de bevalling gewoon bij, maar als we wel naar het ziekenhuis moesten lag alles ook klaar.. (en had dat idd rond 35 weken klaar liggen..) de rest.. sorry, ben het alweer kwijt.. tussen door tijdens dit bericht alweer met 3 kids bezig geweest... zucht... nu snel eten.. zo naar een kinderdienst met de kids...
Jannie, dat gaat lekker met al die griepjes bij jullie in huis!!! Hoop dat het nu klaar is!! En je wasmachine...pfff wat een pech!!!
Mams wat een vervelende uitslag. Nu nog even wachten op de ha. deesje ik denk dat ik dan de gang moet met het vullen van de tassen (baby en ik). Zaterdag ben ik namelijk alweer 34 weken. Welke kleren had je er voor jezelf inzitten? Zwangerschap of iets anders. Ik denk dat ik er zwangerschapskleding in doe, omdat dat in ieder geval niet knelt. Maar ja dat wil ik ook wel nog aan. Nog even over nadenken. Me het is misschien raar dat ik het zeg, maar het lijkt meer op een zwangerschapsymptoom. Ik voelde het ook zo lopen. Als het niet zo is dan is het wel heel vervelend!! Jannie wat een pech bij jullie zeg!! Kan je wasmachine nog gemaakt worden of moet je ook echt een nieuwe? Succes in de ziekenboeg. Nino hoe is het met jou?? Skaya wat je nog mist is zo gehaald door iemand. Zo denk ik tenminste, want anders blijf je dingen aan het kopen. En die gebruik je misschien niet eens. Een nachtpon met knoopjes is moeilijk te vinden. Bij de hunkemoller heb ik er al eerder eentje gekocht met kant aan de bovenkant. Ik heb hem in donkerblauw, maar hij is er ook in het grijs. Misschien een tip? Bij mij zat er vanaf 28.4 weken 2 weken tussen. Dat kwam alleen door vakantie van de vk en doordat ik met 30 weken die prik moest. Anders was ik in die periode ook om de 3 weken geweest. Vanaf 36 moet ik iedere week. De vk had het ook over een fijn kindje, terwijl bij de 20 weken echo ze zeiden dat het een goed 'gevuld' kindje was. Alle metingen stonden ook op normaal. Tijdens mijn verlof doen mijn collega's mee met een bedrijfs volleybal toernooi. Ik denk dat ik dan wel ga kijken. Nog wel even gezellig!
Ff ego hoor... ben zo opgelucht. Net een prachtig hartje horen kloppen! Zo luid en duidelijk Morgen vol vertrouwen naar de echo. Dalijk nog wel ff de HA terugbellen voor uitslag.
Ook de HA weergebeld en het was idd een urineweginfectie. Krijg een kuurtje. zo en nu gaan we genieten van manliefs verjaardag!!!
Kwiebje, jaaa dat is zo. Mensen vinden het gelukkig niet vervelend om te helpen met dit soort dingen. Op mijn werk willen ze nog een teambuildingsdag organiseren en mijn locatiemanager verwacht dat ik gewoon meedoe...dat zullen we nog welleens zien!! Ik ga ook wel kijken hahaha! Mams, gelukkig maar!!! Wat een opluchtingg!!! Even een paar keer diep ademhalen en verdergaan met genieten!!!
ja het is net zo als toen ik zwanger was.. maar weet zeker dat dat het niet kan zijn... wel vaag idd! maar lees wel vaker dat sommige meiden echt pas na een week of 8 weer ongi worden.. dus wacht zoweizo nog wel een week dan(morgen 7 weken) dan zal ik het wel vragen aan de ha of ik voor extra controle moet..(miss dan syndroom van asherman?) ik ga me er nog niet druk over maken iig! @mams... ohh fijn zeg dat geluid! en morgen weer even spieken naar je kleintje!!! leuk leuk @jannie.. het zit je even niet mee meid! beterschap thuis en hopelijk snel weer een nieuwe wasmachine!
Mams: wat zal dat een opluchting voor je zijn! Beterschap met de blaas. Mira: Jij ook beterschap! Jannie: Beterschap met de mannen...en de wasmachine Vluchtkoffer: ik heb daarnet mn lijstje gemaakt met wat er allemaal in moet. Moet ook nog aardig wat dingen bijhalen hoor. Maarre vraagje...waarom een nachthemd met knopen??? Mij lijkt zo een t-shirtstof nachthemd veel makkelijker. Lekker makkelijk uit en aan te trekken. Floddert lekker luchtig, lekker zacht, schuurt niet... Tip voor de vluchtkoffer (kreeg ik op de cursus): begin er nu al mee. En elke keer als je iets vasthebt waarvan je denkt 'he dat kan ik dan ook wel gebruiken' leg je dan bij je tas. Qua kleding voor mezelf steek ik er 2 joggingbroeken en 2 t-shirts in. Die kan ik de komende weken wel 'missen' in de kledingkast. En een zwangerschapsbroek en nette blouse kan manlief altijd nog wel meebrengen. Of is ook snel uit de kast gepakt. Ik ga die tas nu al klaarzetten hoor. Of toch grotendeels. Dat is dan alweer een zorg minder. Fleswarmer: Gaat ik zeker aanschaffen! Zo dingetje kost 20 euries, dus dat is echt het geld niet. Daarbij hebben mn schoonouders bijvoorbeeld geen magnetron. Dus als je op stap gaat met de kleine is het zeker handig! En nog zoiets...ik heb altijd gehoord dat je de melk voor de kleine beter niet opwarmt in de magnetron. Daar krijgen ze krampen van. Plus de antistoffen die in je borstvoeding zitten kunnen op sommige plaatsen 'verbranden' omdat een magnetron niet gelijkmatig opwarmt. Hierdoor worden sommige plekken op de fles te heet. In noodgevallen kan het natuurlijk wel eens, maar moet je goed je melk mengen voordat je deze geeft vanwege verbrandingsgevaar voor de kleine. Omdat sommige 'stukjes melk' dus warmer kunnen zijn dan andere. Denk dat ik voor de fleswarmer ga die ik ook in de auto kan inpluggen. Als we naar mijn ouders rijden, kunnen we die in noodgevallen dan ook gebruiken (na de vers-van-de-tiet-periode natuurlijk ) Maar denk dat ik op het vlak van opwarmen van melk heel ouderwets denk als ik de "magnetronmoeders" hier zie... Ach, ieder zijn ding he. Me: wat een teleurstelling...denk je ongi te worden...is het dat wederom niet. Dan duurt wachten toch lang he... maar hoop dat je binnekort ons topic rood mag komen maken Kwiebje: een 6-pondertje... hoop dat ons bengeltje ook rond dat gewicht geschat word. Maarja, zoals er als gezegd is...ze zitten er nogal eens langs. Ik heb morgen weer een echo. Ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen. Volgende week trouwens weer een groei-echo. Hier: Pfff, ben nu echt gesloopt. Heb een drukke voormiddag gehad op het werk. Heb net eten gekookt, en moet nog even wat opruimen in de keuken en de woonkamer. En dan ga ik op de bank liggen. Maar vermoed dat manlief dan komt binnenwandelen... Voel me echt moe op dit moment. Zo een zwangerschap is toch echt een aanslag op je lijf en leven. Kan ik toch niet goed aan wennen. Maar nog een paar weken volhouden. Ben ervandoor dames. Zit als een gek te gapen hier achter mn schermpje Ik krijg het effe zwaar... en zie het al aankomen dat ik dadelijk mn draai niet meer kan vinden en de vaat toch weer blijft staan...en dat willen mijn hormonen effe niet!
@tina.. denk dat ze eht handiger vinden als je het kindje na de geboorte op de blote borst krijgt dat je dan niet helemaal naakt ligt en ook wel handig met voeden.. kan je je kindje na het aanleggen een beetje toedekken met de zijflap van je pyama..lekker warm!
Me, jaaa dan zou ik ook maar even bellen voor een check-up. Tina, jaaa ik ga ook langzaam beginnen met de koffer hoor. Gewoon elke keer wat erin doen wat je tegenkomt idd. Dat nachthemd met knopen leek me makkelijk als je de kleine wil aanleggen daar. Maar je shirt kan natuurlijk ook gewoon in zn geheel omhoog Ze hebben dan inmiddels toch al alles gezien hahaha Ga lekker gauw je vaat doen en onderuit...dan heb je het maar gehad. Hier terug van de vk. Mn kleine reus lag lekker overdwars. Met zn hoofd rechts en zn billen linksonder. Ze schatte hem op gemiddeld gewicht (geen kleintje, geen grote), maar zegt nog niks zei ze erbij. Verder was alles goed, ben de afgelopen 3 weken 1kg aangekomen...keb er vrede mee zit nu op +8kg.
Me, volgens mij heb je bij Asherman wel meer symptomen toch??? Jannie, bah de wasmachien kapot Niet handig met zo'n vol huis! Tina, doe je rustig aan meid??? aan jezelf en de kleine denken he. De rest kan een dikke krijgen Skaya, weer door de APK dus. NEtjes, +8 Hier is manlief de keuken in gedoken. Koken op zn eigen verjaardag hahahaha. Maarja, hij kan nou eenmaal beter biefstukken bakken dan ik Heeeerlijk met champignons,ui en kruidenboter
Mams, ohhhhhh jij heb dus restaurant-style vandaag!! En dat op zn verjaardag!! Gefeli nog!! Ja mn gewicht is netjes...vind zelf ook meevallen. Voelt een beetje als groen licht om dan maar die burger bij de mac en een slagroomtaart te halen waar ik al weken trek in heb. Kon me zo goed inhouden
gewoon doen meid!!! Lekker toch Hier idd restaurant stijl. Heeeerlijk! Mannetje kan zo lekker biefstukken bakken *jummmmmm*
Jaaaa ik ga me binnekort gewoon ff een keer laten gaan Mams, ik krijg spontaan trek in biefstuk!!! Bakt hij m voor jou helemaal door of kijk je niet zo nauw?
helemaal doorbakken...ik hou niet van rood. roze gaat nog, maar er moet geen bloed uitkomen *brrrrrr* Maar nu gewoon helemaal bruin hoor.
Mams, neee gatver dat vind ik ook vies hoor als ze nog zo rood zijn....bah bah!! Hoor mn moeder nog gillen: 'Dat is geeen bloeddd, dat is vleesnat!' Jaa sure
Biefstuk: Hmmmm beetje rood, heerlijk!!! Mams: Wat vervelend van je urineweginfectie maar nu weet je wel waar t vandaan komt!! Gefeli met je mannetje., Lekker genoten van het eten? Tina: 29weken.., pfff vroeg zeg!! Skaya: Fijn dat alles goed is!! FB: Leuk om foto's te zien bij iedereen., bij sommigen verwacht je een andere haarkleur of weet ik het.., echt heel leuk om te zien! hihi Nino: Leuke vent heb je! Lekker hollands en stoer., goed gedaan! hihi., (moest ik ff aan je kwijt.,) Jannie: Beterschap daar! En wanneer komt je nieuwe wasmachine? Mira: Ook jij beterschap.., Hier: Heeerlijke dag op t het werk gehad!! Zooo gelachen., echt tranen! Heerlijk is dat! Morgen naar twente! Naar m'n opa en oma., dus geen forum voor mij morgen., 8u: Fysio, daarna centrum, 10u belastingadviseur en meteen daarna weg.., druk druk dus! Nu maar ff onder de douche stappen., voel me vies, flink gezweet vandaag! bah.,