Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zo, rust in huis...
    de wasmachine is besteld en komt morgen.. 1 probleem.. moet eerst naar school. dan naar de psz, dan naar de HA, dan naar de fysio, dan weer psz.. dan ff thuis en dan weer naar school..
    ze bellen een 30 minuten van tevoren dat ze komen, hopelijk net als ik thuis ben... tot 15.00 kan mijn broertje evt. ff naar ons toe rijden, maar daarna heb ik toch echt een probleem..
    na 20.00 kan ik kijken hoe laat ze ongeveer komen...

oja, opwarmen van bv deed ik altijd in een pannetje kokend water... ging net zo snel als een flessenwarmer :D (terwijl ik die ook had staan...)

roodvlees... bah.. lust ik dus echt niet.. net als mams.. dat rode sap... blehhhh...

voeden in het ziekenhuis... je hebt er ook speciale shirts voor... ik had zelf een ouderwetse pyama meegenomen... vond een nachtpon niet zo handig.. en nu heb ik met voeden meestal rekbare hempjes aan met een bloes of jasje eroverheen..

meiden die niet fit zijn beterschap!

ik ga ff bakkie doen en dan weg.. repeteren met dwarsfluiten (uhh, heb nog niet geoefend, dus word nog wat..)

2. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    hoi allemaal,

ik heb vandaag foto's gemaakt van het kamertje. Hieronder heb ik er een paar neergezet.

3. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    En nog een buikfoto van vandaag en eentje van een paar maanden geleden. Zoek de verschillen hihi.

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    dubbel wauw kwiebje!!
    Mooie bolle buik en een super lief kamertje!! Leuk hoor.., Echt super leuk!!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oooohw wat leuk kwiebje!!!! En wat een mooie buik :D

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten, fijn dat het allemaal weer zo voorspoedig gaat meid. Blij om dat steeds te lezen.

Skaya, dat is ECHT WEL bloed!!! Heus geen vleesnat...BAHBAHBAHBAH!!!!

Heb heerlijk genoten van het eten...mannetje had het weer prima voor elkaar gemaakt.
    En nu kruip ik eventjes bij hem op de bank en dan vertrek ik naar boven want hij kijkt ALWEER voetbal!

7. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Kwiebje: Gaat goed hier hoor! Voel me goed op het snotteren na dan. Ohhh wat een mooi kamertje en mooi buikje!

Mira: Beterschap! En heel veel succes morgen! Ga voor jullie duimen.

Kirsten: Ja leuk inderdaad he om gezichten erbij te zien. Haha nou dankje!

Jannie: Sow drukke planning! Gelukkig komt morgen je nieuwe wasmachine al. Fijn zo snel. Beterschap aan je ziekenboeg!

Mams: Super fijn dat je het hartje goed hebt horen kloppen. Morgen weer, leuk!!! Mmmm biefstuk, lekker hoor! Maar ik wil medium! Doorbakken word ie vaak zooi taai...

Ff een vraagje mag je mozzerella eten? Wilde het op een pizza doen, maar twijfelde. Dus maar niet gedaan.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Volgens mij mag je dat gewoon hebben, word van gepasteuriseerde melk gemaakt als ik me niet vergis. Ik eet ook rustig een quatro formaggi ;)

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier een rwgeldag. Ze wil om de 1 a 2 uur drinken. Ben kapot. Hopelijk morgen beter

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wow, mooi kamertje.. en wat een mooi buikje!!! mag je trots op zijn!

hier een mindere thuiskomst... sjoerd de hele boel weer onder gespuugt.. niet handig zonder wasmachine, dus manlief heeft alles uitgespoelt en in een sopje in bad gelegt..
    morgen komt de machine tussen 10.30 en 13.30.. dus mijn broertje mag hier komen zitten.. das precies de tijd van de fysio/ha en halen van psz...

mozzerella... geen idee... zou ff op googlen...

regeldag... aajjj, das altijd minder... probeer het positief te zien... extra knuffeltijd... en wat minder tijd voor huishouden ;)

ga femke maar wakker maken voor haar voeding... kan ik ook mijn bedje in... hopelijk vanacht geen spuugpartijen...

11. me83

me83 Niet meer actief

@kwiebje.. mooi kamertje!!! en mooie buik:D

@mams...echo vandaag:D wel spammen hoor;)

@nino... moet je even op de verpakking lezen of het van gepast. melk is gemaakt... en als je brie lekker vind... de goedkope brie is wel van gepas.melk.. dus kan je toch nog brie eten;)

12. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. ja met asherman krijg je wel de hevige buikpijnen enzo.. ik heb dat gelukkig niet.. meer ongikrampjes.. maar is maar even en dan weer weg...maak me er niet druk om nog..

biefstuk... rood tegen rose aan.. heerlijk!:D
    toen ik zwanger was at ik maar geen biefstuk... vind eht zonde om door te bakken;)

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahaha dat smaken zo verschillen he ;)

Meid als je over een week nog niet ongi bent zou ik gewoon de gyn bellen, better safe than sorry.

Heeeeerlijk geslapen vanacht, werd eerst om kwart voor 5 ofzo wakker...topfit. Totdat ik op de klok keek hahahahahahah toch maar weer ff gaan slapen.

Het zonnetje schijnt al heerlijk, dus snel een wasje in de machine gemikt zodat ik er voordat ik naar mn werk ga nog 2 kan buiten hangen en als ik dan terugkom kan ik er nog 1 of 2 hangen voordat we naar de echo gaan..

Ik heb helemaal zin in de echo! Zeker na dat mooie hartje van gister!!:D

14. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mams veel plezier met de echo!!! En spammen hè?

Me als je het niet vertrouwd gewoon bellen. Daar zijn ze voor!

Jannie wat een gedoe zeg zo zonder wasmachine! Hij zal de komende dagen wel gelijk overuren draaien!

Nino volgens mij is mozzarella meestal van gepasteuriseerde melk gemaakt als het uit de supermarkt komt. Maar even checken kan geen kwaad.

Dank jullie voor de leuke reacties. Ik ben ook helemaal blij met het kamertje!! Nu nog vullen met een kindje!!!

Ik ben gisteren ook maar begonnen met de vluchttas. Ik heb bij de etos kleine flesjes gehaald en ik heb al ondergoed klaargelegd. Nu nog kleren en spullen voor de kleine.

Ik ben hier aan het twijfelen om uit bed te gaan. Ik voel dr namelijk bijna niet bewegen. Als ze beweegt is het heel zachtjes. Misschien slaapt ze wel of zo. Ze was de afgelopen tijd alleen zo druk, dus daarom valt het op. Gisteren was ze ook al rustig, maar ik voelde dr wel. Zou ik me nou druk maken om niks en wordt ze straks gewoon wakker en krijg ik weer een paar trappen of moet ik toch bellen? Ik wil niet voor niks bellen namelijk.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik zou nog fftjes blijven liggen, en proberen of ze op je reageert als je op je buik duwt of kriebelt.
    Meestal zijn die kleintjes het druktste als jij rustig bent dus zou me iig vandaag niet te druk maken.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Vanacht gedroomd dat ik moest bevallen en dat de vk niet optijd was.
    hahahahaha
    Het was wederom een jongetje en we hadden em Noah genoemd...
    Ik weet niet, vind het wle een leuke naam maar vind em teveel lijken op de meisjes naam die manlief laatst gedroomd had hahaha (Norah :p)

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mams, s6 bij de echo!

hier dus nog een ziek kindje thuis.. zo ff femke eten geven en dan naar de fysio..
    gelukkig had ik de was zo goed als weg, dus is mis maar 1,5 dag wassen...(alleen een extra bed wassen ivm buikgriep)

18. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Haha Mams wat een droom! Ik vind beide namen ook erg leuk! De namen heb je dus al;) Dat is makkelijk zo'n droom.

Ik ben er toch maar uit gegaan. Toen ik duwde kreeg ik wel respons terug, dus waarschijnlijk zit ze weer in een rustige periode.

Jannie gelukkig was je bij met je was. Dat scheelt weer. Succes met je drukke dagje.

Vaddie hoe is het vandaag met Kira? En met jou natuurlijk?

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahaha ze staan beiden wel op de lijst, maar ik vind wel meer namen erg leuk hahha!!
    Kan moeilijk kiezen:D

Denk dan idd dat je meisje een rustige periode doormaakt.
    Ze krijg natuurlijk ook steeds minder ruimte he.

20. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Wij konden voor een meisje geen lijstje maken. Steeds was het wel een van ons die het niks vond. Willen jullie trouwens weten wat het wordt? Dat kan over 4 weken al!

De bewegingen worden ook steeds meer schuiven dan echt duwen. Dat komt ook door de ruimte idd.

Deel Deze Pagina