Hoihoi, Wie stopt ook met de pil in het voorjaar/zomer van 2011 ? Lijkt me gezellig te kletsen! Als het al een topic over geopend is hoor ik het ook graag, ik kon deze in ieder geval niet vinden Groetjes
Ja ik wil rond de zomer weer gaan stoppen, dan is ons mannetje net iets ouders dan 6 maanden en willen we gaan proberen voor een brusje ik heb er nu al zin in, maar eerst nog een paar kilo's kwijt, eigenlijk zou ik het gewoon nu al willen, maar ik moet me even inhouden helaas, dus van de zomer gaan we ervoor. En bij jou de eerste?
Voor ons inderdaad de eerste, wij zijn vorig jaar al eens gestopt, maar door enkele onverwachte gebeurtenissen stond het op een laag pitje, toen kwam er ook de verhuizing nog tussen ( lang op gewacht maar nog niet verwacht dat het nu zou zijn ) dus besloten om weer aan de pil te gaan nu zijn we helemaal gesetteld en is alles weer als normaal dus we gaan we voor over een paar maanden!
Ow leuk om ervoor te gaan hè bij ons kwam de verhuizing er ook onverwacht tussen ik was alleen 7 nov uitgerekend en we kregen 1 nov de sleutel, met veel hulp van familie zijn we 3 weken na de bevalling verhuisd, wel ideaal hoefde ik geen vrij te krijgen en kon allemaal in mijn verlof maar nu helemaal gesetteld en ik wilde altijd al weinig leeftijd tussen de kindjes. Jullie ook of denken jullie niet aan meerdere kinderen? eerst maar eens 1
Wij willen juist wel wat leeftijd verschil tussen de kindjes,een 3 tot 4 jaar ertussen lijkt ons mooi. eerst maar eens hopen of een eerste geluk ons mag komen verblijden
Hoi! Wij willen ook zo in de zomer gaan voor een tweede, vind het wel spannend hoor. Bij de eerste ging het heel makkelijk, maar dat hoeft nu natuurlijk niet zo te zijn. Wij zullen dus ook ruim drie jaar tussen onze kindjes hebben, vind ik wel prettig. Heb heerlijk de eerste jaren van mijn zoontje zo kunnen genieten en lijkt me erg druk om twee hele jonge kindjes te hebben rondlopen, ook heel er leuk natuurlijk, maar voor ons is dit beter.
Leuk hoor mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Ik ben net 25 en ik hoop 26 te zijn als de tweede komt. Maar we zullen wel zien wat te toekomst ons brengt. toch vind ik het weer eng om te stoppen met de pil omdat je er dan toch weer echt voor gaat, vorige keer heb ik er ook lang over gedaan om hem te laten liggen. We willen van de zomer beginnen en hebben nu een kindje uit november, hopelijk nu een ander deel van het jaar, het valt wel niet te plannen maar we gaan er wel voor! haha
Zeker altijd spannend! maar toch ook weer heel fijn gevoel als de pilstrip er niet meer elke avond ligt Ik word volgende maand 23
Hoi, ik ben 31. Ik vind het ook wel spannend hoor. Ik heb er ook wel erge zin in, een tweede lijkt me weer zo mooi, en bijzonder. Ik kijk er wel naar uit!
Het lijkt me wel moeilijker 2 kindjes tegelijk, maar zwanger zijn is geweldig dus ik hoop dat we hier over een half jaartje allemaal van mogen genieten
Wij willen hoogstwaarschijnlijk / misschien eind juni / juli stoppen met de pil... Maar is even afhankelijk van of mijn vriend nieuw werk krijgt en wat hij daarmee gaat verdienen!
Hoi hoi, wij willen vanaf eind deze week beginnen met proberen zwanger te worden? is het goed als ik hier mee kom kletsen? ben wel al in januari gestopt met de pil, om mijn lichaam te laten ontpillen, maar vanaf aankomend weekend gaan we voor het echie
@delilah86: ow spannend het is bijna zover leuk hoor! En heb je al een regelmatige cylcus? @kleintje88: juni/juli dat is al redelijk snel, nog een beetje vol te houden? Ik denk dat wij wachten tot augustus/september, maar weet niet of ik het zolang volhoud haha. Hoop dat je vriend een goede baan krijgt!
@happygirl, cyclus is sinds het stoppen in januari heel regelmatig 2 x een cyclus van 28 dagen, dus als het goed is moet ik vrijdag ongie worden, we wachten af
Happygirl: nee joh ik kan eigenlijk niet wachten! Mijn eierstokken rammelen alweer een maandje of 3 geloof ik haha!! Maar vriendlief wil nog niet.... En hij heeft ook wel gelijk want we kunnen beter eerst even aankijken hoe het gaat met zijn werk (hij is nu op sollicitatie, hopelijk wordt het wat want dan kan hij weg bij zijn huidige baas ) en hoe het dan financieel komt te zitten! Maar het liefst zou ik het vandaag al de deur uit doen die pil haha Maar Augustus / September is ook al aardig snel Mocht het dan vrij snel lukken dan zit er nog niet zo heel veel leeftijdsverschil tussen je kindjes toch ? Wij zouden eigenlijk pas op zijn vroegst april volgend jaar opnieuw ouders willen worden (aangezien jan / feb / maart vrij drukke maanden voor ons zijn ) dus dan zouden we toch echt moeten wachten tot eind juni halverwege juli!
@kleintje88, ja wij willen ongeveer 1,5/2 jaar ertussen dus vanaf april volgend jaar is het welkom mijn man wil een zomerkindje, dus daar gaan we voor proberen haha, ons zoontje hadden we ook in de zomer gepland, maar kwam pas 3 maanden later. Ach het is niet te plannen, maar toch probeer je dat van tevoren uit te rekenen enzo
Haha! Idd wij willen ook dat de 2de rond die tijd (april-mei) komt. LIjkt me wel leuk zo in de zomer, luca is natuurlijk in okt geboren, dus dat is heel anders. OOk is het handig omdat Luca nog een beetje kan wennen aan de baby voor hij naar school gaat. Wij wilden 3 jaar ertussen, maar dat is dus iets meer geworden, tsja soms zijn er dingen die ertussen komen... Ach dit is wel mekkelijker voor mij, denk ik.
Hallo meiden, Ik ben helemaal nieuw hier en ben de site en het forum nog een beetje aan het uitvogelen. Mijn vriend en ik willen na onze vakantie - augustus 2011 - stoppen met de pil. Als het allemaal mag lukken, wordt dit ons eerste kindje. Ik kan bijna niet wachten en het lijkt me leuk om hier mee te kletsen, is dat okee? Groetjes, Ctje