Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Bianca, GEFELICITEERD en wat een super kado! Hoe was de film?

@Chelleke, MissQ en Sandra, heel veel succes morgen allemaal, poeh wat en spanningen en zenuwen zeg. Ik duim heel hard vor jullie. Dikke knuffel.

Hier heb ik even een vraagje. Mijn temp is al dagen 36,9 en vanmorgen in een keer 37,1. Hij is zelden zo hoog. Nu had ik net een gigantische steek links onder in mijn buik toen ik van de grond opstond en nu rammelen mijn darmen. Zou dit met de innesteling te maken kunnen hebben? Volgens FF had ik maandag mijn ei maar zelf denk ik zondag. Naar mijn idee heb ik 1 keer eerder mijn innesteling gevoeld en heb ook het vermoeden dat het toen niet helemaal goed is gegaan. Had echt een vreselijke ongi-periode. Ik ben nu dus eigenlijk een beetje in de war. Herkennen jullie dit?

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sunshine; duim voor innesteling meid!

3. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

ik ook, en een hele goede ook dan als het even kan :D

4. sandra

sandra Fanatiek lid

Spannend Sunshine, ik hoop voor je dat het een innestelling is.

Ik ga lekker naar mijn bedje, is het tenminste snel morgen, hopelijk een hele mooie dag.

Spreek jullie morgen.

5. Zeepaardje

slaap lekker allemaal!!! tot morgen!

6. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Succes voor alle meiden die vandaag naar het ziekenhuis gaan!

Bianca nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat een super gaaf kado heb je gehad.

Sandra sterkte met de echo!

7. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal, spannende dag voor een aantal van ons!!
    Hopelijk komen we allemaal met positief nieuws.

Ik ben om 13.50 aan de beurt, ik kom pas rond 15.30 verslag uit brengen, want ik moet de jongens om 15.00 uur uit school halen.

Jasper heeft vandaag zijn eerste schooldag, hij is al een paar keer gaan wennen, maar hij mag nu de hele week. Denk niet dat ie dat gaat redden hoor, we zien het wel.

Marvin had van het weekend aan een moeder van een vriendje van Thomas verteld dat ik zwanger ben, daar was ik niet zo blij mee, straks weet het hele schoolplein al dat ik zwanger ben, terwijl we nog niet eens zeker weten dat het goed zit.
    Die moeder had gezegt, er is wel een babyboom bij jullie in de straat, maar jullie zijn zeker klaar, tja en toen heeft ie dus gezegt van niet;)

8. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    lekker is dat! ben je mooi klaar mee.
    Maar als vanmiddag alles in orde blijkt te zijn, ga je het dan wel al de verdere wereld in helpen? Of wacht je tot de gebruikelijke 3 mnd voorbij zijn?
    De eerste keer heb ik mijn ouders direct verteld dat ik zwanger was en de rest pas na een week of 10.
    Succes vandaag, laat je het weten?
    :)

9. sandra

sandra Fanatiek lid

Ohhh meiden ik zit te bibberen op de bank van spanning, ik wou eigenlijk met de honden naar het bos, maar ik ben niet voorruit te branden.

Mijn ouders en schoonouders weten al dat ik zwanger ben, ik denk als vanmiddag alles goed is, ik het wel aan Thomas en Jasper ga vertellen, zeker omdat Marvin het al aan een moeder van een vriendje van Thomas heeft vertelt en ik niet het risico wil lopen dat hij het via een ander hoort.
    Vorige keer is het wel mis gegaan met 10 weken, maar de verloskundige denkt dat het hartje nooit is gaan kloppen, maar zeker weten doen we het niet. Het was vrij groot wat ik verloren was, maar ik kon er geen kindje van maken dus tja.

Als vanmiddag het hartje klopt, kan het natuurlijk nog wel misgaan, maar de kans neemt dan wel af.

10. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh, ik kan begrijpen dat je op bent van de zenuwen... Probeer wat afleiding te zoeken, des te eerder is het tijd om naar de vk te gaan.. Gaat je mannetje mee?
    zet m op!

11. Zeepaardje

sandra;daar ben je mooi klaar mee haha
    ja dat zijn kinderen he?!

succes allemaal vandaag, ik ben benieuwd naar de verhalen!

12. Zeepaardje

NOD
    16 oktober : Chellleke84 rondje 11, 1e kindje, 26 jaar.
    16 oktober : Sunshine81 (ronde 12, 1e kindje)
    18 oktober : Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF)
    22 oktober : Mrt (ronde 7, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar)
    24 oktober : Blondi (ronde 2, 1e kindje)
    28 oktober : Asun ( ronde 2, 1e kindje)
    30 oktober : MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar)
    31 oktober : Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    28 november : Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar)

ZWANGER
    CM1978: 24-05-2011, echo 15 okt en 12 nov
    Sandra: 29-05-2011 echo 11 okt
    Miranda: 31 Mei 2011

misschien een idee om voor de meiden die in de mmm zitten zichzelf groen te maken?

13. sandra

sandra Fanatiek lid

Mijn mannetje gaat mee naar de echo ;)

14. Zeepaardje

fijn sandra! spanennd, maar ik duim voor jullie dat jullie een mooie beeb zien en kloppend hartje!

15. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Nou Sandra dat is lekker dan! Aan de andere kant wel leuk dat hij er blijkbaar zo enthousiast over is. Ik zou het ook nu aan je kinderen vertellen, straks komen ze thuis met vragen omdat iemand in hun klas het van zijn moeder gehoord heeft o.i.d. Het lijkt me in jouw situatie ook wel moeilijk om te ontspannen, omdat het vorige keer mis is gegaan. Daarvan word je vast ook terughoudender met vertellen.

Ik heb nu al 3 dagen lage buikpijn aan de rechterkant, 2 dagen vruchtbaar slijm en mijn temperatuur daalt geleidelijk. Ik zit op dag 14 van de cyclus. Hopelijk is het vandaag gedaan want het is wel een erg naar gevoel.
    Ik vind het werkelijk fascinerend dat je zoveel aan je lichaam kunt aflezen! Een heerlijk gevoel ook om weer signalen te ontvangen van mijn lichaam, na een lange tijd van onderdrukking door hormonen. Ik heb zelfs een totaal ander patroon in mijn humeur gekregen! :$

16. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @Sandra;
    Ben je lekker mee haha, maar dat zijn kinderen he. Maar vanmiddag de echo? Spannend hoor!! Ik duim heel hard met je mee. Ik wacht met smart op je nieuws!

Ik ben benieuwd of ik een innesteling heb gehad, niks bijzonders gemerkt in ieder geval. Dus we wachten het af!!

17. Zeepaardje

ASSje; hopelijk springt je ei vandaag een gat in de lucht! klussen meid en hoop dat daarna de pijn minder worden!

18. Asun

Asun Niet meer actief

Hallo dames,
    Jeetje wat hebben jullie veel gekletst! :D Dat wordt heel wat terug lezen.
    Hebben jullie een goed weekend gehad? Ik heb zaterdag een vrijgezellenfeest gehad. Erg geslaagd! Gister de hele dag bij moeten komen ;).
    Straks weer aan de bak, slaapdienst in.

Maar even wat anders.. Mijn vriend en ik hebben vannacht 'geklust' en ik voelde vannochtend een soort steken rechts onderin m'n buik. Zou dit mij ei kunnen zijn? Het is pas dag 11 in mijn cyclus...

Liefs
    Mij

19. Asun

Asun Niet meer actief

WOW wat een kado! Super zeg. en nog gefeliciteerd natuurlijk;). Waar in Amerika ga je precies heen?

Mijn vriend en ik gaan over 3 weken ook naar Amerika. We gaan naar Las Vegas, Death Valley, San Fransisco en naar LA. Ik heb een jaar in Amerika gewoond toen ik 16 jaar was. We gaan ook mij gastfamilie bezoeken daar waar ik een jaar gewoond heb. En niet geheel onbelangrijk gaan we TROUWEN... in Las Vegas. Lekker met z'n tweetjes. :D
    Ik ben echt aan het aftellen, 1 november vliegen we.. nog 3 weekjes!

20. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Wat gaaf!!! Trouwens in Las Vegas!! :D

Wij hebben natuurlijk nog niks geboekt. Wat we in ieder geval willen gaan doen, is naar Disney world en sea world in Florida, dan ook gelijk maar naar miami. Een paar dagen New York lijkt me ook niet verkeerd. Dus we moeten er nog een mooi tripje van maken haha. Een oude vriendin van me is toen naar Salem verhuisd, maar ik weet dat ze daarna in Rhode Island is gaan studeren. Helaas is dat aan de andere kant van Amerika.

Deel Deze Pagina