Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Wow Sandra, wat ontzettend goed zeg!!! Gefeliciteerd!!!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

~vanavond ben ik er niet, net 5 kijken!

3. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    wat voor spannends ga je dan kijken wolfje? Kan natuurlijk niet he, ons een avondje verlaten voor tv kijken :p

4. sandra

sandra Fanatiek lid

Had net de verloskundige aan de lijn, ze wou toch nog eerder een echo doen ivm die cyste in mijn eierstok. Schrok toch wel een beetje, maar ze verzekerde dat het echt geen kwaad kan, maar ze willen het toch even in de gaten houden ;)

Nou ja een extra echo is ook wel leuk.
    Dus mijn agenda:
    19 okt. intake verloskundige
    28 okt. Echo
    11 nov. Termijnecho.

5. Zeepaardje

haha kijk altijd net 5 series grey's anatomie en de co assistent... en de laatste kijk ik op bed met manlief lekker knus!

6. Zeepaardje

fijn sandra dat ze het in de gaten houden!

7. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    ik kwam speciaal even hier kijken voor jouw goede nieuws sandra!
    gefeliciteerd!! :D
    en nou gaan genieten jij!

8. Zeepaardje

16 oktober : Chellleke84 rondje 11, 1e kindje, 26 jaar.
    16 oktober : Sunshine81 (ronde 12, 1e kindje)

18 oktober : Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF)
    22 oktober : Mrt (ronde 7, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar)
    24 oktober : Blondi (ronde 2, 1e kindje)
    28 oktober : Asun ( ronde 2, 1e kindje)
    30 oktober : MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar)
    31 oktober : Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    28 november : Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar)

ZWANGER
    CM1978: 24-05-2011, echo 15 okt en 12 nov
    Sandra: 29-05-2011 echo 11 okt
    Miranda: 31 Mei 2011

misschien een idee om voor de meiden die in de mmm zitten zichzelf groen te maken?

9. sandra

sandra Fanatiek lid

Lief van je Blondi, en ja ik ben helemaal aan het genieten.
    Ik hoop zo dat jullie binnenkort allemaal zo'n mooie echo hebben.

10. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht

18 oktober : Bianca87 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar)

ZWANGER
    Sandra: 29-05-2011 echo 11 okt

11. sandra

sandra Fanatiek lid

ZWANGER
    Sandra: 29-05-2011 intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov.

misschien een idee om voor de meiden die in de mmm zitten zichzelf groen te maken?

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    #232 MissQ, 11 okt 2010
    Laatst bewerkt: 11 okt 2010
    Pfff, vandaag echt druk gehad op het werk. Helemaal geen tijd gehad om bij te lezen hier en op jullie te reageren :(

Moet zeggen dat ik erg blij was met de echo van vanmorgen. Hebben voor morgenavond klusadvies gekregen, dus maar netjes op gaan volgen ;) denk dat ik het zekere voor het onzekere neem en vanavond ook maar ga klussen.

Die 2 follikels kunnen inderdaad tegelijk springen, wat dan dus 2 eitjes worden. Als ze tegelijk bevrucht worden, krijg je dus een tweeling. Die gyn vanmorgen; " U weet dat door de Clomid de kans op tweelingen verhoogd word?" En prompt zag ze in allebei de eileiders een mooie follikel!!!!!

13. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    @ Sandra Wat goed om te horen! Fijn ook dat ze je in de gaten houden. Ook als het geen kwaad kan is dat toch een veilig idee, vind je niet? Liever onnodig in de gaten houden, dan niets doen en dat het dan mis gaat.

Ik ben blij om dat te lezen eerlijk gezegd. Een tijd lang heb ik gedacht dat ik tot een kleine minderheid behoorde van vrouwen met een partner die niet zo vaak zin heeft. Ik vroeg me vaak af ik misschien niet mooi genoeg was, want ik ben veel gewicht kwijtgeraakt en ben daardoor verre van strak. Of ik dacht dat ik misschien wel abnormaal vaak seks wilde. Ik vond eigenlijk twee of drie keer per week een mooi gemiddelde.

Ik heb er veel met mijn man over gepraat en mijn onzekerheid geuit. Mijn grootste frustratie was dat hij in vorige relaties wel veel [spannende] seks leek te hebben gehad. Tussen ons was het vanaf het begin al lauw eigenlijk, de vonken hebben er nooit vanaf gespat qua spanning en zelfs in het begin besprongen wij elkaar niet zoals je soms wel eens hoort. Wij hadden genoeg aan ineen gestrengeld in slaap vallen. Uiteindelijk bleek dat de dingen die hij genoemd had van vorige relaties eigenlijk uitzonderingen waren. Hij had er nooit bij nagedacht dat ik me zo zou voelen als ik deed en hij vond dat ook erg naar.
    Ik heb me er uiteindelijk bij neergelegd dat mijn man seks niet erg belangrijk vindt. Wel heb ik gezegd dat gemiddeld eens per week voor mij echt een must is en dat vindt hij een prima frequentie. Ik was niet gewend om assertief te zijn in bed en nu moet ik wel, want hij begint zelden zelf. Wat overigens niet wil zeggen dat hij nooit zin heeft hoor en hij heeft ook absoluut geen problemen waar je blauwe pilletjes voor nodig hebt ;) Het is wel moeilijk om hem te verleiden soms, want hij vindt werkelijk niets spannend. Sexy lingerie of kleding laat hem echt koud, hij ziet mij veel liever klassiek gekleed.

Toch vind ik het best zo, want het is duidelijk dat het niet om onaantrekkelijkheid van mij of mijn lichaam gaat. Ik kan ook met grote zekerheid zeggen dat hij bij mij is om wie ik ben en niet om wat ik lichamelijk te bieden heb. In mijn ogen echte liefde! Daar wil ik best een keertje seks in de week voor inleveren :D

Sorry voor dit hele verhaal :) ik was blij dat ik eens aanleiding zag er over te beginnen want ik kan dit in mijn dagelijks leven nooit bij iemand kwijt.

14. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0

26 oktober : Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)

ZWANGER

Ik verander mijn NOD even in 26 oktober, want het lijkt erop dat ik vandaag eisprong heb. Dat wil zeggen dat ik dan terugval in mijn oude cyclus en die was 28 tot 30 dagen. Daarom ga ik uit van 29 gemiddeld en dat is 26 oktober.

15. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

#235 sunshine81, 11 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2010
    16 oktober : Sunshine81 (ronde 12, 1e kindje, 28 jaar)
    26 oktober : Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)

ZWANGER

Zo maar weer een poging om mijn leeftijd erin te houden hihi.

@MissQ ; wat super dat er 2 mooie follikels waren te zien. Haha hebben wij er grapjes over gemaakt en dan worden het er misschien toch nog twee. Veel plezier met klussen (2x :D)

@Sandra ; heerlijk dat de echo goed was. Geniet ervan!!! Kan me voorstellen dat je even schrikt als ze dan weer bellen maar volgens mij kan het geen kwaad en het is meteen weer een nieuwe echo, ook wel weer leuk.

@Mrt ; fijn dat je zo snel terecht kan. Dan maar tussen de dikke buiken, heb je nu ook al toch?

@Assje ; lekker he even van je afschrijven, je bent echt niet de enige met dit "probleem". Fijn dat je je nu weer beter voelt.

@Chelleke ; hoe is het met jou gegaan? Voel je al iets?

Hier een beetje het gevoel dat ik ongi ga worden maar het voelt toch heel anders op de een of andere manier. Hopelijk is het een positief teken. Wat duurt wachten toch lang, pfff.

16. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    hey assje,

wilde even op jou reageren want vind het erg sneu dat je er onzeker van werd. Kan ik me echt heel goed voorstellen aangezien ze zeggen dat mannen altijd willen! Mijn vriend wil eigenlijk elke dag maar als hij dan opeens 2 dagen niet wil begin ik zelfs al te twijfelen..
    Erg vervelend gevoel is dat! Ben wel blij dat je nu niet meer aan jezelf twijfelt, nergens voor nodig, je man (of vriend.. weet niet meer) is niet voor niks bij jou! :D

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Sandra: geweldig dat je weer het hartje hebt kunnen zien! Het gaat dit keer gewoon goed hoor! Maar ik snap heel goed dat je terughoudend bent hoor.

@ missq: 2 stuks! Maar het hoeft geen tweeling te worden hoor! Maar je hebt zeker dubbel kans :)

@assje: hier ook een Man die een lager libido heeft als ik, vanaf het begin al. Hij kan zelfs met een keer per mnd af! Das niet handig als je een kindje wil......en dan als hij hoort moet dan is de lol ook heel ver te zoeken en dan moet ik werkelijk alles uit de kast trekken.
    In de tijd dat we voor een kindje gingen werd het wel beter en nu is het wel zo dat hij sneller zin heeft. Niet onzeker van worden dat licht echt niet aan jou en je hebt echt niet de enige man op aarde met dit probleem ;)

Nog 6dgn en dan kan ik testen! Ohhhhh wat duurt het toch lang :)

18. sandra

sandra Fanatiek lid

Hier nog even een foto van ons kleintje, al kan je er nog niet echt een mensje van maken, zag je het hartje overduidelijk kloppen, zucht ik ben verliefd :)

Bekijk bijlage 100315

Het is een foto van een foto, dus misschien niet heel erg duidelijk.

19. sandra

sandra Fanatiek lid

@ Sloppy spannend, 6 dagen en dan alweer testen, heb je niet al stiekum een testje gedaan :p Het lijkt nog zo kort geleden dat we allebei elke dag aan het testen waren en loeren naar streepjes :D

@Assje, wat vervelend dat je man een laag libido heeft, ik heb zelf
    ook niet zo heeel vaak zin en dat heeft echt niets met mijn man te maken

20. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Dank voor de lieve reacties! Dat doet me echt goed :)

@ Sandra: Zo zeg, dat is echt heel duidelijk! Dat het al zo groot is met een paar weken joh, met een kloppend hartje en al. Ik wist niet dat er dan al een hartje was. Ik moet zeggen dat zoiets mijn kijk op zwangerschap en bijvoorbeeld ook abortus wel echt doet veranderen.

Deel Deze Pagina