Elke centimeter is er eentje! Al armen en benen joh? Wauw! Ik dacht echt dat baby's tot een maand of 2 nog niet veel meer waren dan een klompje cellen of een kikkervisje. Jeetje, ik ben echt een leek op babygebied @ Bianca: Dank voor je verhaal Ook wij hebben er, toen ik het nog niet begreep, behoorlijk wat spanning en zelfs ruzie over gehad. Gelukkig nu niet meer! Aan het eind van de middag trok mijn kramp ineens weg, ik gok dus op een eisprong. Toen m'n man vanavond thuis kwam had ik al, grof gezegd, wat zin gemaakt Daar heb ik hem gewoon mee overvallen haha! Gelukkig had hij een goed humeur dus wij hebben even flink behangen, geverfd, gezaagd en ga zo maar door @ Chelleke: Dat klinkt als een zware dag! Behoorlijk ingrijpend als er ineens zo aan je gefrunnikt wordt en je aan een kruisverhoor onderworpen wordt. Ik kan me voorstellen dat je daar emotioneel van wordt. Gelukkig is het allemaal voor het goede doel Heel veel succes hiermee in de toekomst en we worden op de hoogte gehouden neem ik aan!
Lieve chelleke ik heb je er al eentje via sms gegeven maar bij deze nogmaals een hele dikke knuffel!!!!!
en wat betreft de echo, ik heb er bij bryan eentje met ongeveer 5,5 weken gehad en toen zag je bij inwendige echo echt alleen een vruchtzakje maar wel een mooi kloppend hartje
Lieverds. Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden. Hoop op goed nieuws een dezer dagen en anders snel op een ongi. Ik hou jullie op de hoogte. Ik ga nu lekker slapen want vanuit bed op mijn Nintendo DS op het forum schrijven is best vermoeiend.... Slaap lekker.. Liefs Chelleke
Ik ben gister heel druk geweest en daarom kon ik niet op zp helaas. Maar ik had s'middags al even op de telefoon gekeken. Sandra wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! En ik heb ook een cyste op 1 van mijn eierstokken zitten. Is heel normaal na het springen van een eitje. MissQ misschien krijg ik toch gelijk over de tweeling. Wat fijn dat er 2 follikels zitten. Chelleke de eerste stap is nu gezet, wat een opluchting zeg.
Dat zou wat zijn Miran!! Hahaha, het hoeft helemaal niets te betekenen, maar het zou nu wel kunnen. Ben benieuwd wat ze morgen op de echo kunnen zien. Wellicht ziet ze wel dat ze weg zijn, dan hoef ik ook niet geinsemineerd te worden. Voor vanavond in ieder geval klus-advies meegekregen. Manlief vond dat we dat gisteren ook maar moesten doen "voor de zekerheid"!
Hallo Ladies, een drukke dienst gehad. Nu lekker de rest van de dag vrij. Straks naar m'n mams! Ik ben benieuwd of ik mijn mond dicht kan houden dat we bezig zijn.. vind t wel moeilijk. @ MissQ - Wat goed 2 follikels.. op naar de 2ling en klusze.. haha @ Chelleke - Ik duim voor je! @ Sandra - een kloppend hartje.. wow! Hoe bijzonder moet het geweest zijn om te zien. Liefs
Sandra, wat fijn een kloppend hartje !!! En 2 follikels bij MissQ, spannend! Gaan ze nu insemineren? Of heb ik ergens overheen gelezen Chelleke wat een heftige onderzoeken! Hoop dat ze gauw iets voor je kunnen betekenen! Eens even de lijst opzoeken, volgens mij komen er NODtjes aan!
16 oktober : Chelleke84 rondje 11, 1e kindje, 26 jaar. 16 oktober : Sunshine81 (ronde 12, 1e kindje, 28 jaar) [/I] 18 oktober : Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF) 18 oktober : Bianca87 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 22 oktober : Mrt (ronde 7, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) 24 oktober : Blondi (ronde 2, 1e kindje) 26 oktober : Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 28 oktober : Asun ( ronde 2, 1e kindje) 30 oktober : MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 28 november : Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar) ZWANGER CM1978, 32 jaar, 1e kindje: 24-05-2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 29-05-2011 intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov. Miranda: 31 Mei 2011 Even de lijst opgezocht !
Het is toch vanaf de eisprong nog 2 weken dat je dan ongesteld moet worden.. of je NOD? Of verschilt dit?
meiden heb snel bijgelezen missq fijn 2 follikols ! chelleke; knuffel meid assje; knuffel en voor de werkers vandaag en iedereen dikke knuffel! liefs mij
Onze bliksembezoekster Ik ben een beetje in de war met betrekking tot de eisprong. Ik heb dus 3 dagen kramp gehad, duidelijk aan de rechterkant en had ook vruchtbaar slijm in ieder geval de 2e en 3e dag daarvan. Gisteren aan het eind van de middag trok de kramp ineens weg. Ik nam dus eigenlijk aan dat ik rond die tijd een eisprong heb gehad. Nog geen twee uurtjes erna is er nog geklust Nu werd ik vanmorgen wakker ruim een uur voor ik normaal temp en ik moest zo verschrikkelijk nodig naar de wc ik moest er gewoon uit, kon echt niet meer wachten. Dus heb ik voor de zekerheid getempt, die temperatuur was 36,6 en daarmee hetzelfde als de dag ervoor, maar dan dus een uur eerder. Ik ben snel naar de wc gerend, weer in bed gedoken en heb ruim een uur doorgeslapen. Toen heb ik weer getempt en toen was mijn temperatuur 36,9. Dat was dus op hetzelfde tijdstip als ik normaal temp. Nu vraag ik me dus af of deze temp betrouwbaar is, omdat ik er uit geweest ben. Ik moet er wel bij zeggen dat ik altijd 's nachts naar de wc moet, maar meestal is dat tussen half 2 en half 3. Ik temp dan om half 8 in de ochtend, dus ik heb dan wel een aantal uren aaneengesloten slaap. Nu ben ik om kwart over 6 naar de wc geweest. Ik weet het eigenlijk zeker: de kramp, het vruchtbaar slijm en vandaag gevoelige tepels [net als in mijn vorige cyclus, toen begon dat twee weken voor de menstruatie]. Maar ik heb die temp nodig om het te kunnen bevestigen in FF. Ik heb nu de tweede temp ingevoerd omdat ik altijd op dat tijdstip temp. Ik kan toch gewoon morgen kijken of de temp hoger blijft? Of kan het dan zijn dat FF een dag te laat aangeeft? Moet ik de temperatuur aangeven als 'discarded' ? Waarom zijn wij vrouwen zo ingewikkeld?
Ik zou het niet weten Assje, heb echt geen verstand van tempen Ik heb net vier mini saucijzenbroodjes opgegeten, die lagen er nog van Jasper zijn verjaardag, getsie waarom moet ik dat ook doen. Ben er gewoon een beetje misselijk van
Oh vreselijk he, als er iets verleidelijks in huis is! Ik ben bezig met een gezond eetpatroon maar mijn man is gek op dingen als saucijzenbroodjes of koekjes. En dan laat hij die dingen steeds op het aanrecht liggen. Eerst loop ik er dan langs, dan nogmaals zo onopvallend mogelijk, dan sluip ik er achterdochtig om me heen kijkend langs....en uiteindelijk ben ik dan gelukkig meestal zo verstandig om ze op te bergen
Hihi knap van jouw dat je er niet aanzit, normaal zou mij dat ook wel lukken, maar nu lukt het dus niet, nou ja zullen de hormonen wel zijn
Je hebt nog een aantal maanden om de hormonen de schuld te geven haha Trouwens, ik kan er niet altijd van af blijven hoor! Laatst lag hier een reep heerlijke extra pure chocolade omdat we bezoek kregen. Uiteindelijk wilde bijna niemand de chocola Die zijn vast niet goed bij hun hoofd, geen chocola willen. Uiteindelijk lag er dus nog een halve reep en die heb ik mooi soldaat gemaakt als lunch. Ik was de hele middag high haha!
Hihi ik zie het helemaal voor me, hier ligt ook nog een chocoladeletter in de la, die kon ik gisteren niet laten liggen in AH. Vind het eigenlijk wel knap dat ie nog steeds dicht is en voorlopig nog dicht blijft, want ik ben nog steeds misselijk van mijn kleffe hap bah!