Sandra; hihi sauceijsje had je betre niet kunnen doen haha assje; geen idee meid welke temp je in moet geven... balen!
Ik doe gezellig met jullie mee hoor. Ik ben een halve chocoladereep aan het opeten. En ik hoef niet eens ongesteld te worden.. Maar hij smaakt erg goed...mmmmm
me zoontje is ziekjes....zo zielig, heeft last van een doorkomend kiesje denk ik... hij wil niks, alleen op de bank liggen met knuffels en dvd nijntje kijken terwijl hij dat nooit doet...net ff zetpilletjes gehaald...zo sneu
@ Asun zou je niet even met mij delen? @ Wolfje: Sneu voor je zoontje zeg! Een zetpilletje is dan misschien geen slecht idee, dat vermindert de pijn misschien wat. Een middagje lekker op de bank is dan ook niets mis mee toch? Beterschap!
Ahhh wolfje, ze zijn wel extra schattig als ze een klein beetje ziekjes zijn. Een dikke knuffel voor je mannetje. Mmmm lekker Asun chocola, ik deed net de snoepla open en zag ook nog van die heerlijke roze koeken liggen (ook nog van de verjaardag, normaal heb ik niet zoveel troep in huis hoor) maar ik ben er vanaf gebleven, de misselijkheid van de saucijzenbroodjes is net gezakt. Normaal ben ik vrij slank, maar tijdens beide zwangerschappen ben ik 25 kilo aangekomen, het is er gelukkig altijd weer vrij snel vanaf, maar ik wil nu toch proberen iets minder dan 25 kilo aan te komen.
Gelukkig heb ik niks lekkers meer in huis. Pff als ik zo achter de computer zit eet ik zo door.. thee erbij en gaan. @ Wolfje - heel veel beterschap met je mannetje. Lekker samen Nijntje kijken!
Sandra&asun; dank je wel, zo sneu! hij is nu nooit ziek, hopelijk knapt hij snel op! dit is echt zielig!
Hier ligt trouwens ook een mannetje voor pampus op de bank, twee hele dagen naar school geweest (voor het eerst) en hij is zo moe, ik wou hem eigenlijk vanmiddag thuis houden, maar daar was hij het niet meer eens. Morgen gelukkig maar een half dagje school, kan hij s'middags even lekker bijslapen
Zo Sandra, 25 kilo is ook niet weinig! Hoe komt het dan dat je zoveel aangekomen bent? Gewoon veel gegeten, of last van de hormonen? Zelf heb ik problemen gehad met een te hoog oestrogeen level en daardoor heb ik heel lang niet goed kunnen afvallen. Zoiets lijkt me erg waarschijnlijk bij zwangerschap, gezien je dan zo ongeveer een hormoonbom bent Ik erger me er vaak aan dat mensen maar klakkeloos aannemen dat als je aankomt, je wel teveel zult eten.
Nee hoor ik heb misschien wel iets meer gegeten dan normaal, maar echt niet overdreven. Ik hield heel veel vocht vast en kwam gewoon heel veel aan, na mijn zwangerschap was ik binnen 2 maanden het hele gewicht ook weer kwijt, dus hoe het komt tja?? Ik heb tijdens mijn zwangerschappen wel altijd moeite met naar de wc gaan, dus misschien dat het daaraan ligt.
hallo meiden nu niet bijgelezen maar zal vanavond tussendoor wel meekijken hahaha niet veel te vertellen eigenlijk ff vraagje voor iedereen is er iemand hier de de kortingsbonnen van lekker leven krijgt en die van pampers niet gebruikt?? bij mij zaten er om een of andere reden deze keer geen bonnen van pampers bij
Hey meiden, wat een hoop te lezen weer. @Wolffje ; hoe is het nu met je mannetje? Gaat het alweer ietsiepietsie beter? Dikke knuffel voor hem. @Sandra ; en heb je je avond eten nog weg kunnen krijgen hihi Het is wat he, die hormonen. Hier voel ik vanalles en ben bang dat ik het niet kan laten om morgen te testen, pfff. Ben erg moe, ontzettend gevoelige borsten en zere tepels, rommelende darmen, opgezette buik en gewoon een gek gevoel. Ik durf ook gewoon niet te hopen dat het nu eindelijk wel eens raak mag wezen. Zou zoooo fijn zijn. Sorry voor mijn ego-verhaal, ben even de weg kwijt.