Aan de slag Wolfje! Hopelijk heb je deze maand een korte cyclus Ben benieuwd of FF de komende dagen een eitje gaat spotten.
Goedemorgen! @missq: heel veel succes vandaag! Ik hoop dat ze de inseminatie kunnen gaan plannen @chelleke: heftig hè al die onderzoeken, ik hoop echt dat je hierdoor wel snel zwanger bent hoor! @wolfje: beterschap voor je mannetje. Soms heb je meer afscheiding als anders en het kan ook op vruchtbaarslijm zijn, ik begin ook al heel snel met slijm wat daarop lijkt maat het net niet is.... Als ik echt vruchtbaar ben dan is het waterig. @Miranda: met IVF hebben we zeker meer kans, omdat we dan ook hormonen krijgen voor de innestelling. Ik had alleen de hoop dat het nu omdat ik zwanger geweest ben opgelost zou zijn......maar goed dat is dus blijkbaar niet zo.
Soms kan je lichaam zich weer aanpassen, maar helaas. Mocht het niet lukken dan hoop ik dat IVF voor jullie een oplossing is.
Goedemorgen allemaal, @Slopp, bedankt, ik hoop ook dat ze straks zegt wanneer het plaats gaat vinden. Spannend allemaal!! En lieverd, laat je niet gek maken. Ik heb op een gegeven moment gewoon gezegd dat 1 kindje ook leuk is, gewoon weg om van die vragen af te zijn. Jammer, maar wel de weg van de minste weerstand. Hoest met de zieke kindjes? En de mrt, jij vandaag toch ook naar de fertiliteitspoli? Sun, jij je in kunnen houden of toch een testje gedaan? Miranda, wat zei je man van je plotselinge echo?! ..sorrie als ik meiden vergeten ben.... koppie staat nu even naar mijn echo dalijk. Mijn temp is nog stabiel, dus denk niet dat mijn eitjes al gesprongen zijn. Gisteren wel geklust, dus daar kan het niet aan liggen
Met alle voorbehoeds middelen die er zijn , is het in mijn ogen bijna onmogelijk om perongelijk zwanger te raken. De volgende opmerking die ik ook vaak hoor is, hebben jullie het gepland? Alsof ik dat kan! Dit waren opmerkingen die ik kreeg bij de eerste, ben benieuwd wat ik te horen krijg bij deze zwangerschap. Vandaar dat ik nog steeds niet verteld heb op mijn werk.
Hij baalde daarvan en had daar ook bij willen zijn. Maar helaas wist ik het niet van tevoren. Ik ben benieuwd naar je echo
Megan ligt nog lekker in bed met een fles melk Ik hoop dat ze dat nog even volhoud... Sloppyman heeft nachtdienst en het is lekker als het dan rustig in huis is. Ze drinkt de laatste maand echt heel erg veel en we moeten het nu allemaal bijhouden omdat ze wel drinkt maar niet wil eten heel lastig....
@Wolffje ; en zijn de kleintjes weer een beetje beter? @Sloppy ; dat is inderdaad heel lastig ja. Gelukkig drinkt ze wel maar het hoort inderdaad niet dat ze niet wil eten. @Miranda ; moet inderdaad even wat bedenken ja. Tegenwoordig zeg ik ook vaak : Het is niet voor iedereen zo makkelijk, en meestal is het dan stil. Schiet ook niet echt op maar ja soms ben je het zat. Helaas meiden ik heb me niet in kunnen houden vanmorgen maar hij was natuurlijk spier en spierwit. Zit ook pas op 9 dagen DPO maar ach, nu wil ik echt wachten tot zondag
Dat is lastig wel eten en niet drinken, hopelijk is het een fase en gaat ze straks weer lekker eten. Misschien is pap een idee, is eten en drinken.
Dat is een goeie, valt het stil en weten ze niets meer te zeggen. Ook al ben je het zat, probeer je het niet aan te trekken. Doe ik ook niet meer, het maakt het leven een stuk makkelijker. Jammer van de test, maar wie weet over een paar dagen toch 2 streepjes
Gaat ook steeds makkelijker, je moet ook wel anders wordt je helemaal gek. Mensen weten gewoon niet beter. Laten we het hopen ja.
Ik zou een opmerking terug maken als: Ja dat heb ik zo gepland! Ik dacht ach, ik heb toch over 9 maanden wel een gaatje in de agenda dus kan ik dan net zo goed een baby nemen he? Echt ongelooflijk hoe stom sommige mensen zijn. In mijn familie komen geen vruchtbaarheidsproblemen voor tot nu toe, mijn moeder was in een vloek en een zucht zwanger elke keer. Ik heb er in mijn omgeving nooit mee te maken gehad. Toch heeft mijn moeder mij op jonge leeftijd al geleerd dat je nooit spreekt over kinderen nemen, maar over kinderen krijgen. Een beetje respect voor je medemens, dat is toch niet teveel gevraagd? Niet iedereen krijgt alles in het leven cadeau! Weet iemand trouwens wanneer je een kruis kunt verwachten in je FF grafiek? Ik heb inmiddels een temperatuur dip en stijging gehad en had verwacht dat er dan wel een kruis in zou komen, maar dat blijft uit. Of moet ik dat ergens instellen?
@miranda; tja afwachen...hoe moeilijk ook,ben ook benieuwd wat ff aangeeft... @sloppy; dank je wel! het niet eten, kan idd een fase zijn die erbij hoort... , gewoon van alles proberen aan te bieden.... @miranda; dat mensen zulke stomme opmerkingen maken zeg; belachelijk! @sunshine; ja ventje is er overheen, heerlijk geslapen en nu weer lekker ondeugend! idd te vroeg voor test meid! over een dag of 3 nog maar eens proberen, of beter wachten tot nod @ASSje; hele goede opmerking meid dat is mij ook met de paplepel ingegoten, mijn moeder heeft 5jr over mij gedaan... ff geeft vaak na een dag of 3/4 ei aan... @home; gisteren ineens vruchtbaar slijm, en me temp is de lucht in geschoten, lijkt me beetje erg vroeg voor ei dus net ovu test gedaan en er stond een streep maar daar is ook alles mee gezegt... toch gister wel 2 korte steekjes gehad in me buik toen ik op bed lag... vreemd hoor... sem is vandaag 2,5 jr dus tijd voor een mini feestje vanavond komen me ouders ff taartje eten!
@Wolfje: Gewoon door gaan met klussen en wellicht morgen een positieve ovulatie test. Het ziet er tot nu toe hoopvol uit. Gefeliciteerd met Sem zijn 2,5 jarige verjaardag
Geen idee ASSje, heb niet zo veel verstand van tempen. Is het niet dip , stijging, dip en dan is je eisprong geweest. Misschien je vraag stellen op een temp forum.
Ik ben er gewoon maar lekker ego een topic over begonnen. Kan wel wat hulp gebruiken bij die site, het is echt een doolhof! Er zijn hier genoeg mensen die er al tijden mee werken.