Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Miranda, nee ik heb geen pendel voor oktober hihi, alle pendels zijn niet uitgekomen dus wie weet nu wel.

@Wolffje, gefeliciteerd met de mini-verjaardag, haha alles grijpen wat een feestje waard is.

@Assje, het kruis komt pas na een paar dagen, als je temp wat hoger blijft. Dan geeft FF als het goed is wel je goede ei aan.

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Dank je wel lieverd!!
    Ja ga zeker door met ovu testen...

3. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Je hebt groot gelijk, misschien krijg je wat antwoorden op je vragen.

4. Zeepaardje

:Ddank je wel! ja idd het leven is een feestje waar, toch?
    haha en ga zo ff klein kadootje voor hem halen... verder krijgt hij tussen door nooit kadootjes dus wel even leuk!

5. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @MissQ:En?
    Of ben je nog niet terug

6. Zeepaardje

ik heb al wel gereageerd, maar of je daar nou slimmer van wordt;)whahaha

7. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!!

@Sunshine: inderdaad een beetje vroeg voor een test, maar ik begrijp je wel hoor, ik begon ook altijd vroeg met testen, bij mij verscheen het tweede lijntje op 11 dpo, maar goed dat is ook bij iedereen anders. Blijf duimen voor je!!

@Wolfje: gefeliciteerd met de 2,5 verjaardag van je mannetje

@Miranda: Wat een rare opmerkingen maken mensen toch, veel mensen dachten bij mijn vorige zwangerschap (miskraam) dat het een ongelukje was, omdat Jasper en Thomas snel op elkaar kwamen en er nu een hele tijd tussen zit, maar daar hebben wij juist bewust voor gekozen ;)

@Assje, ben benieuwd wanneer FF je ei aan gaat geven, spannend hoor.

@MissQ: succes vandaag, hopelijk staan je eitjes op springen.

Hier lekker aan de wandel geweest met twee wandelvriendinnen, bij elkaar 5 labradors, dolle pret voor de hondjes en wij konden lekker bijbeppen.
    Nu even een half uurtje computeren en dan de kids uit school halen.

8. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @ASSje: Heb net even gekeken bij je topic en wat heb je al een hoop reacties. Wat fijn dat veel meiden er op reageren.

9. Zeepaardje

@sandra; dankje wel!!!
    lijkt me idd een leuk gezicht 5 prachtige honden en kwebbelende baasjes haha

10. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sandra: Lekker wandelen, dat doe ik ook veel maar dan met de kinderwagen.
    Ik heb gister avond en vannochtend al weer boven de pot gehangen.
    Durf nu echt niets meer te eten, koffie is ook een goed trigger.
    Hoe voel jij je?

11. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik heb denk ik erg veel geluk, want ik heb nooit last van misselijkheid.
    Ik ben wel heel erg moe, kan me dat van vorige keren eigenlijk
    niet herinneren. Ik lig s' avonds al om 22.00 uur op bed, terwijl ik normaal nooit voor twaalfen naar bed ga.
    Maar goed als dat het enige is mag ik zeker niet klagen.

Wel balen dat je zo misselijk bent, vind dat altijd zo'n rotgevoel.

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @sunshine: ikzit nu ook op 9dpo, had nog getwijfeld of ik zou gaan testen.......maar wil eigenlijk nog de hoop hebben dat ik twee streepjes kan krijgen:)

@ missq: duimduimduim!!!!!!!

Hier zijn ze nu voor de 4de keer voor mijn vloer hier. We hebben een nieuwe laminaat vloer maar die is zo vreselijk slecht gelegt! Nu is de baas van het bedrijf hier en die is best een beetje geschrokken! Nu maar hopen dat ze het kunnen oplossen want ander moet voor de 4de keer de vloer eruit..........ohhhhhh ik hoop het echt niet :(

13. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sloppy;Verschrikkelijk zeg 4 x je vloer er uit halen.
    Dus ook 4 x je kamer leeg halen.
    Ik hoop op een goed oplossing

14. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sandra: Moe zijn is ook niet leuk, daar heb ik soms last van.
    Misselijkheid is een rot gevoel, en je wordt er zo slapjes van.
    Ga maar weer eens een boterham eten.

15. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Miranda, balen dat je zo misselijk bent zeg. Hopelijk is het van korte duur.

@Sloppy, hihi ja ik twijfelde ook, maar ach zo duur zijn ze ook niet en je weet maar nooit. Nu wil ik wel echt wachten tot zondag eigenlijk, pfff.
    Wat vreselijk irritant dat ze elke keer de vloer moeten leggen. Het brengt zo'n hoop zooi met zich mee. Hopelijk komen ze nu met een goede en laatste oplossing.

16. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Zo, jullie gaan weer hard!

Ik heb echt een humeur vandaag, niet normaal! :$ Werkelijk alles irriteert me. Het werkt dan ook niet mee dat ik een hoge rekening kreeg, een halfuur moest wachten aan de lijn van een klantenservice die vervolgens niets voor me kon doen en een belangrijk document kwijt ben. Ik sta niet voor mezelf in als iemand mij vanmiddag nog in de weg loopt ;)

17. sandra

sandra Fanatiek lid

Oei oei Assje, snel je bed in, en er weer uit komen als het beter gaat hihi :D

Sloppyslayer hopelijk hoeft niet weer heel je vloer eruit pfff

18. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff snel, niet veel tijd, zo weer naar een nascholing...
    Ben bij de gyn geweest en inderdaad, zoals de assistente al zei, ze was erg zakelijk.
    Alles uitgelegd, ook mijn twijfel of ik wel een eisprong heb. Zegt ze; toevallig zit je op dag 21, dus dan kunne we progestoron testen. Dus ik bloedgeprikt. Dinsdag de uitslag, dan heeft ze ook overleg gehad met de endocrienoloog of ik nog medicijnen moet om mijn prolactine omlaag te krijgen...
    De malle molen is langzaam gaan draaien. Nog niet erg hard... maar we zijn bezig. Ik vertelde dat we al 7 mnd serieus bezig zijn maar al een jaar geen anticonseptie gebruiken.... Zegt ze doodleuk; nou, dat noem ik nog relatief kort....:( Het voelt voor ons niet echt kort, maar goed.
    Toedeloe, waarschijnlijk kom ik vanavond weer even neuzen!

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @mrt: ik wil niet heel bot doen hoor, en ik weet echt dat het aanvoeld al heel erg lang maar 7mnd is echt nog realtief kort........
    Het gevoel is wel heel anders hoor, maar gemiddeld duurt het toch een jaar om zwanger te worden.
    En als je rekend dat er per mnd slechts een kans is van 20% om echt zwanger te worden....
    Die mmm word je ook niet veel blijer van helaas..
    Sterkte meis!

20. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Helaas mrt, ik ben het wel met Sloppy eens. Meestal helpen ze je in de mmm pas als je minimaal 1 haar bezig bent. Desalniettemin sterkte in de mmm.

Zo, kom ik er eindelijk aan toe om mijn verhaal te vertellen! Moest toen ik thuis kwam even serieus thuiswerken en toen de kleine ophalen, die nam weer een vriendje mee naar huis, dus drukke bende hier !

Vanmorgen heb ik weer een echo gehad, follikel rechts was van 16 naar 25 mm gegroeid, links van 16 naar 16,5 mm. Allebei nog kans om te springen zei gyn, hoewel de kleine iets minder kans heeft nu. Vanavond mag ik de Pregnyl gaan spuiten om mijn eisprong op te wekken, ik heb spuit instructies gekregen en heb toch besloten om het zelf te gaan doen. Weer klusadvies voor vanavond en morgen mogen we niets doen. Vrijdag om 10:15 uur potje met zaadje inleveren in het lab en dan 2 uur later moet ik me melden op de fertiliteitspoli voor de IUI !!! Ik ben zooooo blij, maar vind het o zo spannend!

Deel Deze Pagina