Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Ik wil jullie laten weten dat het gezien de omstandigheden goed met mij gaat.
    Heb vorige week dinsdag en woensdag nog in het zh gelegen ivm hoge koorts. Er bleek toch nog een stukje placenta te zijn achter gebleven dus helaas een curretage. Woensdag heb we toch onze kleine mannetje kunnen begraven en daar na heb ik een paar dagen met griep op bed gelegen.
    Sinds deze week zijn alle lichamelijke ongemakken verdwenen en kunnen we weer lekker naar buiten.
    Het slapen gaat nog niet helemaal optimaal want dan moet ik er nog vaak aan denken.

Ben blij te lezen dat het met de meeste goed gaat.
    Helaas is het onderste lijstje niet gegroeid.
    @Sandra: Beterschap en doe het rustig aan, geef op je werk aan dat het allemaal te zwaar wordt.
    @MissQ:Hou goede moed voor de toekomst en hopelijk is het de 6de IUI raak.
    @Wolfje en Chelleke: Even een pauze kan soms goed zijn. Wel raar om even niet met zwanger zijn bezig te zijn.

Voor de rest heel erg bedankt voor jullie PB's en alle kaarsjes die jullie gebrand hebben, dat doet mij erg goed!!!!

2. sandra

sandra Fanatiek lid

Wat fijn om wat van je te horen Miranda, heb veel aan je gedacht de afgelopen weken.
    Jeetje ook nog in het ziekenhuis gelegen, gelukkig zijn alle lichamelijke ongemakken nu verdwenen.
    Heel veel sterkte!

3. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @miranda; fijn weer wat van je te horen. Hoe was de begravenis van je kleine man? Wat een pech dat je ook nog gecurreteerd moest worden, dat kan er dan ook nog wel bovenop.
    Gelukkig dat het ondanks alles wel redelijk goed met je gaat.

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@miranda; wat super lief van je dat je wat laat horen! Meid neem de tijd en doe rustig aan! Vervelend dat je in het ziekenhuis hebt gelegen en alsnog een curretage, pff heftig allemaal meid, fijn dat je ongemakken nu verdwenen zijn, dikke knuffel van mij!

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Miran, fijn wat van je te horen meis. Wat vervelend dat je griep hebt gehad en daarna ook nog in het ziekenhuis gelegen heb en daarbovenop nog een een curretage. Het heeft je niet meegezeten. Ik hoop dat je je lieve mannetje een mooi plaatsje kunt geven in je hart. Ik denk vaak aan je, stuur je alle kracht toe die nodig is. Hoe gaat je vriend/man om met het verlies van jullie zoontje?

6. Zeepaardje

Wij gaan morgen lekker dagje uitwaaien aan zee:D

7. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @wolfje; dat gaat met deze wind wel lukken denk ik;) lekker hoor ff uitwaaien

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @miranda: fijn om weer wat van je te horen. Je bent de hele tijd niet uit onze gedachten geweest hoor!
    Ik hoop dat jullie samen het een plekje kunnen geven en dat je snel weer rustig kan slapen!

@wolfje: Uit WAAIEN?? Bedoel je niet WEG waaien? Ik woon aan het strand en ben net even naar buiten geweest met de hond, zelfs die wil direct weer naar binnen ;)
    Ik zou wel een skibril meenemen voor het rondwaaiende zand en een sjaal voor je mond doen.........hahahahahahaha
    Nee het kan heerlijk zijn om het strand op te zoeken nu hoor!

9. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Mijn hondje is omgewaaid toen hij heel stoer tegen een graspol wilde plassen :D Kwam er net een harde windvlaag! Ik heb echt lang niet zo hard gelachen!!

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Whahaha, en wat heb je voor hond dan? Een chiwawa?! Ik heb 2 grote honden, eentje een kruising husky x duitse herder en een volbloed husky, ze worden helemaal MAF van deze wind!!! Ze weten niet hoe hard ze moeten trekken.. en ik ze maar zeggen "rustig aan, rustig aan"! uhu, alfsof ze naar mij luisteren nu ;)

11. Zeepaardje

@assje; whahahha had me kapot gelachen!

@biancje ja heerlijk

@sloppy; woon in apeldoorn maar toen ik nog thuis woonde... gingen we regelmatig savonds als het onwijs stormde naar scheveningen toe:D heerlijk ff uitwaaien en oppassen dat de autodeuren er niet uitwaaien:)
    Idd dat zand doet soms wel pijn in je gezicht, maar goed heb het er graag voor over:)
    en dan gewoon geweldig om die golven tekeer zien gaan:D
    Maar goed als je bij zee woont is het anders;) maar ik vind het gewoon super ga er liever nu heen dan in de zomer hoor;)
    hihi gek mens he:p

12. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Niet zó klein maar wel een kleine keffer ja :p Hij wist niet wat hem overkwam, krabbelde supersnel overeind en keek om zich heen en toen naar mij, alsof ik hem omver geschopt had! En ik maar lachen, hij was vast erg beledigd.

13. Zeepaardje

ga zo maar eens naar bed:( helemaal geen zin in...
    maar ja...moet ook gebeuren he:p

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @wolfje: ja ieder zo z'n ding............hahahahahah. Nee ik vind het ook niet heel erg hoor maar het is lastig met boodschappen doen. En als je een baby hebt vind ik het ook niet fijn.
    Mooie honden heb je hoor, mijn zus heeft ook een husky.

hier heeft megan voor de verandering weer diaree en de heerlijke bijhorende luieruitslag! Pffff dit keer weer zo erg dat ze niet eens wil zitten!
    Ik hoop dat het snel over is voor het kleintje.

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemrgen
    hier niet echt bijgelezen want we hebben gisteren de verjaardag van mijn klein kereltje gevierd

@sloppy weet je wat heel goed werkt tegen kapotte billen is zarqua billenspray dan hoef je er niet aan te komen en die spray werkt echt snel

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @vivi: dat krijgt ze al :D Maar zolang ze diaree houd dan zorgt die spray er alleen voor dat het niet erger word. Ik ga straks nog even een fles voor reserve halen.

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sloppy oke ik zie vaak mensen dan met sudocreme smeren en dat doen alleen maar pijn vandaar ;)

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja klopt, nou gilt ze het uit hoor!

19. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Miranda, wat fijn om even wat van je te horen. Hier branden de kaarsjes regelmatig voor jullie. Heel veel sterkte nog en ik hoop dat je snel weer beter kan slapen. Dikke knuffel voor jullie.

Gelukkig hebben wij geen hond zodat we er niet "verplicht" uit moeten. Toch denk ik soms dat het wel beter zou zijn als ik weer eens lui op de bank hang hahaha.

@Sloppy, jammer hoor, zijn nu natuurlijk errug nieuwsgierig naar je jurk hihi. Ik ben blij voor je dat je hem mooi vindt en natuurlijk is de korting ook mooi meegenomen. We zullen nog even geduld moeten hebben voordat ook wij hem mogen bewonderen.

@Me, vandaag dag 29 en nog niks te bekennen, grmfggrrrrrhhh, wordt er niet goed van. Dacht vrijdag zeker te voelen dat de ongi komt maar tot nu nog niks. Wel erge zere borsten, vooral links, er zit echt zo'n schijf in. Nou ja we wachten af. Durf niet te testen hihi.

20. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Hallo allemaal,
    Heeft iedereen een beetje lekker weekend gehad? Ik ben vandaag in Den Haag gaan shoppen met mijn vriend. We zijn weer aardig arm zeg maar.
    Tevens heb ik gisteren een positieve ov test gehad, dus we hebben wel weer ff geklust zeg maar. Zo nog een keertje en dan weer op de wachtbank.
    Liefs Bianc

Deel Deze Pagina