Hoi hoi allemaal!! @Wolfje: Heb je een lekker dagje gehad aan het strand? Ik hou er ook wel van hoor als het lekker waait, met je hoofd in de wind, verstand op nul en flink doorstappen. @Assje: Hahaha ik zie het helemaal voor me hoe jouw hondje omwaait Mijn hond had er geen last van, maar ja dat is dan ook een labrador. @Sloppy: Wat balen zeg van Meghan haar billen. Ik heb trouwens wel altijd sudocreme gebruikt, wist niet dat, dat niet echt goed was? Ik weet wel dat het flinke vlekken op je behang en vloerbedekking geeft die er niet meer uitgaan, nadat mijn jongste zoon met een reuze pot sudocreme zijn hele kamer, inclusief zichzelf onder handen had genomen. Ik wist niet wat ik zag toen ik zijn kamerdeur s' ochtends open deed Sindsdien staat de pot sudocreme heeeel hoog, en nu heeft hij het niet meer nodig. @Sunshine: Spannend, zou wel super zijn als het nu raak zou zijn. @Vivi: Hoe voel jij je, ook bijna je nod toch? @Bianca: Hopelijk laatste keer op het wachtbankje Hier hadden we vandaag een forumdate met de juni mama's, we zijn gaan high teaen. Vond het wel erg spannend, maar het was heel erg gezellig.
@Sunshine: Duimduimduim!! En ik strooi wat HCG.........oke je bent klaar voor een test Spannend hoor ik hoop zo dat het eindelijk raak mag zijn! @Bianca: Lekker geshopt dus, altijd leuk maar vaak ook erg duur @Sandra: Sudocreme mag wel maar het prikt op de pijnlijke plekken. De artsen advieseren wel sudocreme hoor, maar ik doe het liever niet. Leuk dat de meeting zo gezellig was Ik heb dat een keer gedaan met de oktober mama's toen we nog zwanger waren, ook heel gezellig. En de tweede keer toen onze kindjes bijna een jaar waren bij iemand thuis. Heel leuk met al die kindjes over de vloer!
@sandra; ja was echt heerlijk, alleen van flink doorstappen komt het er niet van met een peuter erbijdie nog een wou zwemmen had gelukkig stel schone kleren meegenomen fijn dat je forumdate gezellig was! @bianca; klusse nog en s6 op de wachtbank! @sunshine spannend meid duim voor je!
NOD lijst: 12 januari: Sunshine81 (ronde 15, 1e kindje, 29 jaar) 04 februari: MissQ (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 31 jaar) 10 februari: Wolfje22 (Ronde 10, 2de kindje, 25 jaar) 10 februari: vivian (ronde 10, 2e kindje, 30 jaar) 22 Februari: Michelle (Ronde 2 na laparoscopie, 1e kindje, 26 jaar) 22 Februari: Bianca87 (ronde 6, 1e kindje, 23 jaar) ZWANGER CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 27 mei 2011, Meisje! 31 maart echo t.b.v. placentalocalisatie Sandra: 32 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011:7 feb VK, 10 feb 4D echo Blondi : 21 jaar, 1e kindje: 28 juli 2011 Mrt:33 jaar, 2e kindje: 3 augustus 2011 Sloppyslayer: 36 jaar, 2de kindje (cryo)21 augustus 2011, eerste echo 3-1 Asun: 27 jaar, 1e kindje 10 augustus?, 12-01 1e echo,11-02 VK bibaatje: 36 jaar 3e kindje 11 september 2011 Assje: 26 jaar, 1e kindje ?? september 2011 In memory: Engeltje van Miranda 22-01-2011
@sandra sudocreme is niet verkeerd ofzo maar vaak is het smeren voor kinderen met kapotte billen al zeer pijnlijk, dus vandaar die spray dan hoef je er niet aan te komen Tja mijn nod is over paar dagen maar kan niet zeggen dat ik me bijzonder voel dus verwacht niet zo heel veel, al moet ik zeggen dat ik bij bryan ook zwanger was toen ik juist nergens last van had hahahaha
NOD lijst: 12 januari: Sunshine81 (ronde 15, 1e kindje, 29 jaar) 04 februari: MissQ (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 31 jaar) 10 februari: vivian (ronde 10, 2e kindje, 30 jaar) 14 februari: Wolfje22 (Ronde 10, 2de kindje, 25 jaar) 22 Februari: Michelle (Ronde 2 na laparoscopie, 1e kindje, 26 jaar) 22 Februari: Bianca87 (ronde 6, 1e kindje, 23 jaar) ZWANGER CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 27 mei 2011, Meisje! 31 maart echo t.b.v. placentalocalisatie Sandra: 32 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011:7 feb VK, 10 feb 4D echo Blondi : 21 jaar, 1e kindje: 28 juli 2011 Mrt:33 jaar, 2e kindje: 3 augustus 2011 Sloppyslayer: 36 jaar, 2de kindje (cryo)21 augustus 2011, eerste echo 3-1 Asun: 27 jaar, 1e kindje 10 augustus?, 12-01 1e echo,11-02 VK bibaatje: 36 jaar 3e kindje 11 september 2011 Assje: 26 jaar, 1e kindje ?? september 2011 In memory: Engeltje van Miranda 22-01-2011
@wolfje: ja klopt was voor MissQ bedoelt @vivi: Mijn duimen draaien hoor! Hier gaat het met Megan weer een heel stuk beter en ook haar billen gaan weer de goede kant op Verder moest ik gister avond weer uit het niets overgeven..........blehh zal blij zijn als dat weg is, maar ik hou er wel rekening mee dat dit gaat blijven tot de bevalling. Wij hebben zaterdag bij de babyplanet een hele mooie duo wagen gezien. We hadden er helemaal niet eens over nagedacht dat er misschien een duo wagen moest komen maar toen we deze zagen waren we er direct weg van. Dus ik heb straks een maxi-cosi mura 4 in de aanbieding
Hoi allemaal!! @Sloppy: Fijn dat het iets beter gaat met Meghan, vind die kapotte billetjes altijd zo zielig @Kinderwagen: Wij hebben vorige week een nieuwe bugaboo gekocht, nou ja eigenlijk gekregen van mijn ouders, we hebben deze kleuren, ben er helemaal blij mee: Bekijk bijlage 127851 Net bij de VK geweest, ons kleine mannetje ook nog even op de echo gezien, zo schattig. Hij lag op zijn buik flink te schoppen hihi. Verder alles goed, bloeddruk prima, ben nu totaal 9 kilo aangekomen Maar dat is wel minder dan mijn vorige zwangerschappen, dus ik ben benieuwd. Ze vroeg nog hoe het op mijn werk gaat, en ik gaf aan dat het wel zwaarder wordt, ze vond het verstandig dat ik dat ga aangeven. Nou nu nog even rustig aan want vanavond ga ik de nachtdienst weer in. Nog even over de nachtdienst, die draai ik nu nog omdat ik wel kan slapen op mijn werk, niet dat, dat echt lukt. Maar het is toch anders dan een wakkere nachtdienst, die had ik ook echt niet meer gedaan. Fijne dag allemaal!
thanks voor het duimen meiden @sandra leuke kinderwagen meid @sloppy ja idd een dubbele wagen zou handig zijn ik denk eerlijk gezegd niet dat het raak is deze maand en ben aan het twijfelen om dan ook een pauze te gaan nemen, gezien de situatie bij bedrijf van mijn vriend ben hard aan het twijfelen of het wel verstandig is om nu een klein hummelke erbij te krijgen
@sandra; mooie wagen meid!!!mooi kado hoor fijn dat bij de vk alles goed was! @sloppy; gaat gelukkig met megan beter! @vivi; ah meid wat vervelend! dikke knuf en sterkte! @all; heb bloederig slijmverlies weer dus ei is geweest! gelukkig!
@vivi; vervelend meid, heeft je man een eigen bedrijf? @all; hier behoorlijke issue met mijn vriend gehad gisteravond, zo erg, dat we in een flinke crisis zitten. Ook hier dus de vraag, gaan we door voor een beeb? Ik weet niet of het een goede basis is zo. Voel me ook flink depri...
@bianca ja hij heeft een eigen zaak en gezien de crisis loopt dat nu alles behalve goed pff meid dat klinkt ook behoorlijk heftig hoor verschrikkelijk, jij een hele dikke knuffel van mij!!!!
@vivi; dankjewel meid, jij ook dikke knuffel. Wat balen dat het met het bedrijf niet goed gaat door die rot crisis zeg. Zeker als je daardoor dan ook nog is een grote wens op de plank moet zetten.
@Bianca thanks meid ja het is zeker klote, maarja kan nu wel mijn wens doorlaten gaan maar daar word zijn kleintje alleen de dupe van lijkt me nu is de kleine man even heel belangrijk
Jeetje meiden wat een verdrietig nieuws allemaal Heel veel sterkte Wolfje: Jippie eindelijk je eitje gevonden, hopelijk is deze lange cyclus ergens goed voor geweest. Mijn duimen draaien.
barstende hoofdpijn... en echt misselijk: net gebeld door me oom, deze maand nu 1 jaar geleden dat me tante is overleden... hebben ze het graf vernield!!! Ben zo boos en verdrietig, ze hadden allemaal koperen vlinders hebben ze eraf gezaagd! knuf