NOD 16 oktober : Sunshine81 (ronde 12, 1e kindje) 28 oktober : Blondi (ronde 2, 1e kindje, 21 jaar) 30 oktober : MissQ: (vanaf aug 2007 bezig, 2e kindje, 30 jaar) 31 oktober : Assje 28 november : Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar) ZWANGER CM1978: 24-05-2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 29-05-2011 echo 11 okt mijn nod gaat nog veranderen, mijn ei is op komst dus kortere cyclus edit: zag dat jullie mij zochten, wat lief! heb jullie gemist!
Hallo meiden, Ook ik ben er weer.. Pff mijn hele profiel wat gewist en er uit gegooid. Moest helemaal weer alles van voor af aan invullen. Maar we zijn er weer Heb ik nog wat gemist gisteren? Liefs
NOD 16 oktober : Sunshine81 (ronde 12, 1e kindje) 28 oktober : Blondi (ronde 2, 1e kindje) 28 oktober : Asun ( ronde 2, 1e kindje) 30 oktober : MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 31 oktober : Assje 28 november : Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar) ZWANGER CM1978: 24-05-2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 29-05-2011 echo 11 okt
Heej Blondi Wat leuk dat je cyclus waarschijnlijk wat korter is.. maar nog wel ff afwachten dus. Was jouw profiel er ook uitgegooid?
mijn profiel was er nog wel, alleen moest weer bij bericht 1 beginnen en nieuwe banner enzo en abbo´s waren weg.. denk dat mijn profiel er nog was omdat ik altijd ingelogd blijf.. of heb jij dat ook? edit: ja! ben zeker blij met kortere cyclus! minder dagen zenuwachtig zijn...
Ow chips, alle pendels zijn ook weg nu... had ze niet opgeschreven. OEPS! Nou ja, dan maar zonder pendels he 8)
MissQ; ik ben idd ook me pendels kwijt, balen verder meiden fijn dat jullie er weer zijn met sem was alle goed bij cb...precies met gewicht en lengte op middenlijn...
@ Blondi: Ik ben ook altijd ingelogd. Ik las iets over een crash op de server van de site. Wat zijn pendels? Ik ben nog niet helemaal op de hoogte van alles merk ik..
Hallo allemaal, ook ik moest een nieuw profiel aanmaken, alles na 4 september is gewist. Maar ik ben terug van weggeweest Is er nog nieuws?
Ohjee, ik had een bericht getikt op hetzelfde moment als de mensen die net voor mij waren. Er kwam daarna direct een klus op mijn bureau dus ik heb niet meer terug gelezen Sorry! Het is gelukkig al opgelost. Ik zal ook eens een nieuwe banner gaan maken.
Tja, die pendels...ze geven verschillende dingen aan, zou toch hetzelfde moeten zijn als het klopt . Ik had 1 pendel voor januari. En jij hebt die pendels ook vast niet nodig, de gyn gaat jou ook deze maand een handje helpen dan is het op 30 oktober een KNALtest! Hoop het zo voor je, voor jullie allemaal!
Ik heb jullie ook weer gevonden hoor! We zijn aan het voorbereiden voor Megan haar verjaardag morgen. Ik ben heel emo doordat mijn bevalling weer naar boven komt........was een hele zware. Morgen de hele dag dus bezig......maar zondag kom ik wel even weer buurten hoor!!
sloppy gelukkig is die bevalling verleden tijd...! veel plezier morgen, hoop dat je ook tijd hebt om ervan te genieten en niet steeds dingen moet regelen.