@Vivi: Onwijs gefeliciteerd!!! En dat met de zaak van je vriend, het komt vast wel goed hoor!! En het is natuurlijk even wennen, maar hoeveel heb je nodig voor een 2de kindje? Bijna niks! Het meeste heb je al in huis als het goed is en de rest kan je van MP af plukken. Een baby heeft niks nodig als alleen heel veel liefde en aandacht @Assje: Slaap lekker! @Sandra: Wat fijn voor je dat ze zo'n rekening met je willen en kunnen houden! Miss hou je het dan toch nog vol tot 34wkn
@sloppy thanks meid daar heb je idd gelijk in, heb van bryan nog alles op zolder liggen (dan zal het wel jongentje worden hahahaha) denk ook wel dat het goed komt het is ook absoluut niet dat we niet blij zijn hoor!!! @cm thanks meid!!
@vivi: Ik geloof ook zeker dat jullie heel blij zijn, maar het is nu heel even moelijk omdat het bedrijf slecht gaat. Wij hebben een faillisement mee gemaakt dus ik weet echt hoe zwaar het is als het slecht gaat. Wij hadden daarbij nog 7man personeel, dat geeft een enorme druk. nu hebben we weer een eigen bedrijf en mijn man werkt in loondienst daarbij en het gaat nu heel goed. Jullie moeten heel even aan het idee wennen
@Vivi: GEFELICITEERD!!!!!!!! En probeer je niet druk te maken om de kosten en zo. Het gaat allemaal goed komen, is voor mij makkelijk zeggen maar wie weet trekt de zaak van je vriend de komende maanden weer bij. Ik hoop dat je ook niet zoveel last gaat krijgen van misselijkheid want volgens mij heb je dat bij je vorige zwangerschap wel gehad.
Mijn eerste werkdag is goed verlopen, heb nog niet veel gewerkt het merendeel van de dag heb ik met collega's gepraat. Toch fijn om te weten dat ze mij nog niet vergeten zijn. Maandag maar weer een frisse start maken.
@Miranda: Fijn dat je eerste werkdag goed verlopen is. Ook heel prettig, volgens mij, dat je collega's de tijd hebben genomen om met je te praten, en dat ze je een welkom gevoel hebben gegeven. Maandag een frisse start mkn.
Fijn dat alles goed is gegaan Miranda, en nu heerlijk weekend om bij te komen. Dan hoef je niet gelijk een hele week aan de slag. Hier vandaag High teaen met een vriendin, jammie
NOD lijst: 04 februari: MissQ (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 31 jaar) 16 februari: Wolfje22 (Ronde 10, 2de kindje, 25 jaar) 20 Februari: Bianca87 (ronde 6, 1e kindje, 23 jaar) 22 Februari: Michelle (Ronde 2 na laparoscopie, 1e kindje, 26 jaar) 10 maart: Sunshine81 (ronde 17, 1e kindje, 29 jaar) ZWANGER CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 27 mei 2011, Meisje! 31 maart echo t.b.v. placentalocalisatie Sandra: 32 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011, jongen! 24 feb VK Mrt:33 jaar, 2e kindje: 3 augustus 2011 Sloppyslayer: 36 jaar, 2de kindje (cryo)21 augustus 2011, eerste echo 3-1 bibaatje: 36 jaar 3e kindje 11 september 2011 Assje: 26 jaar, 1e kindje ?? september 2011 Vivi: 30 jaar, 2e kindje 21 oktober 2011 In memory: Engeltje van Miranda 22-01-2011
@vivi: zoals ik gisteren al zei, gefeliciteerd meis. Ondanks de vervelende situatie met het bedrijf ben ik er van overtuigd dat alles goed gaat komen. Ach en zo lang er bij mij nog geen kindjes zijn zal ik af en toe eens in de babyzaakjes voor je snuffelen........ kump good!!!! Kijk maar eff hoe je je voelt de 21e, anders kom ik wel jouw kant uit, bespaard ook weer benzine..... Laat weten als er iets is he of als ik iets voor je kan betekenen, en vanaf nu ga je GENIETEN!!!!!! Gun het je van harte al beken ik eerlijk dat ik gisteren blij en verdrietig te gelijk was je was de laatste op rij van mijn vriendinnen die nu zwanger is, alleen ik nog...... ik weet dat mijn tijd komt en daar heb ik ook vertrouwen in, maar had gisteren ondanks dat ik super blij ben voor jou, wel eff een baalmomentje. maar ik denk dat je dat wel kunt begrijpen. we kletsen er volgende week lekker over, maar nogmaals meis GEFELICITEERD.... had je toch gelijk he met je valentijnskindje en met de pendel van gimena!!!! Dikke xxxx Chelleke @all: dames voor iedereen een hele dikke knuffel. Hoop komende week internet te hebben, verschrikkelijk hoor om zonder te zitten.
@Vivi Ook vanaf hier gefeliciteerd! @Miranda Fijn dat je collega's zo begripvol waren Hier weer 13 uur geslapen, gaat slecht met de misselijkheid en heb veel maagpijn. Daardoor extra speeksel ontwikkeling, wat weer voor extra misselijkheid zorgt Kortom ik ga mezelf even nuttig maken in het huishouden en dan gauw weer in bed. M'n man heeft zonet trouwens een buikfoto gemaakt want ik heb vandaag een jurkje aan en je ziet het zeg Komt natuurlijk ook omdat ik van mezelf niet al te slank ben, maar hier kun je echt niet meer omheen, het is duidelijk niet gewoon zomaar een dikke buik. Gelukkig weet ik dat mijn moeder ook al zo vroeg zo dik was, anders zou ik denken dat het een tweeling was. Ik zal hem komende week posten.
@vivi; Van harte meid! En zoals al gezegd, als je maar genoeg liefde en aandacht hebt om te geven komt alles goed.. @miranda; Fijn dat je weer hebt kunnen wennen. Succes er verder mee. @ wolfje; balen... gaat de ongie nu doorkomen? Succes @ Sandra; beter dat je collega's zo begripvol zijn, toch? Als je alleen maar scheven gezichten krijgt is dat ook niks.. @Assje; ben benieuwd naar je foto! Hier is de buik ook al zeeeeer aanwezig, moet ik zeggen.. En de banden pijn is ook weer begonnen. Zeker nu ik verkouden ben, is het af en toe met niezen zeer pijnlijk!!! @De rest; fijn weekend! Ik ga zodadelijk lekker met mijn nieuwe neefje kroelen...
@wolfje; wat ontzettend balen zeg dat je ongi door gaat komen. Hele dikke knuffel voor jou! @sandra; fijn dat je collega's zo meegaand zijn. Wel heel prettig als je in zo'n team werkt.
@sloppy ja ik hoop ook dat alles goed gaat komen en idd ook bij een failissiment komen we er wel weer bovenop @miranda thanks meid, ja bij de vorige zwangerschap was ik idd behoorlijk ziek tot zh opname toe dat mag van mij nu wegblijven hahaha fijn dat je eerste dag zo goed gegaan is meid, toch wel fijn dat je collegas aan je denken he!! @chelleke meid hebben ze jou al eens verteld wat voor schat je bent!!! Bij deze je bent gewoon geweldig! en tuurlijk baalde je gisteravond toen ik je smste ik denk als het omgedraaid was dat ik ook zou balen is toch heel normaal meid! ik gun het jou ook zo erg daarom was jij ook een van de eerste die ik gesmst heb (ps hubbie weet dit niet ) hele dikke knuffel van mij!!!! @asje ik hoop dat je je heel snel weer beter gaat voelen meid, ik weet als geen ander hoe slopend je zwangerschap kan zijn als je je beroerd voelt
Wij hebben vandaag een DUO wagen gekocht!! Alles wat erbij zit is eigenlijk voor een 2ling maar je kan hem zo opbouwen als je zelf wil. De babyplanet bij ons in de buurt gaat sluiten en hij was helemaal compleet meer als 400euro afgeprijst. En het was psis de kleur die we wilde hebben Dus nu heb ik een lichtblauwe maxi-cosi mura 4 in de aanbieding Ik ga hem morgen even op mp zetten en hopen dat ik er een mooi bedrag voor ga krijgen.
@Assje: Wat kun jij slapen zeg! Ik hoop dat de vermoeidheid snel weg is en de misselijkheid. @Wolfje: Ik blijf het iedere ronde weer zeggen wat ontzettend balen zeg. Gaan jullie nu de pauze periode in? @Sloppy: Fijn dat je de juiste wagen hebt gevonden en nog lekker afgeprijsd ook. Wat nieuw zijn ze echt ontzettend duur. @Mrt; Nog gefeliciteerd met je neefje.
Goedemorgen allemaal!! Iedereen aan het uitslapen? @Wolfje: Balen meis, dikke knuffel van hier. Ik heb geslapen van 23.00 uur gisteravond tot 11.00 uur vanmorgen Hahaha ik was wel heel erg moe, wel lief van mijn grote man dat ik zolang mocht blijven liggen. Verder vandaag een beetje opruimen, schoonmaken en niks doen denk ik. Fijne dag allemaal!
@Wolfje: He wat onwijs balen meis!! Blehhhhh @Sandra: Jeetje wat een slaap kom Man wat ben ik jaloers op jou hahahahaha. Ik slaap op het moment zo slecht, maakt niet uit hoe laat ik naar mn bed ga of het nu 21uur is of 00uur ik word om 6uur wakker en kan dan niet meer slapen. @assje: ben benieuwd naar die foto hoor! Hier net ff heel snel 350euro verdient voor iets wat sloppyman uit de vuilcontener gevist had Bij een bedrijf waar hij werkt gooide ze toners weg voor een printer. Die kosten nieuw 725euro. Dus ik ze op MP gezet en 10min later werden we al gebelt Nu duimen dat we de kinderwagen voor 400euro kunnen verkopen en dan hebben we wagen al weer bijna terug verdient. Zo kan je nog eens wat duurs kopen Gister ook maar een paar euro aan een straat muziekant gegeven want zoveel geluk in een weekend moet je met andere delen.