Zo net weer terug van de gyn, en alles was goed. Bloed druk netjes en ze hebben heel veel bloed afgenomen voor vanalles en nog wat. Die uitslag krijg ik over 4wkn tenzij er iets gevonden word. Ook krijgen we de extra echo We mochten kiezen of met 19wkn al de 20wkn echo of volgende week. Nou moeilijke keuze hoor maar we zijn toch voor de echo van volgende week gegaan Het hartje kon hij niet makkelijk vinden. We hoorden heel verweg wel wat maar niet duidelijk. Gelukkig kan ik het hartje zelf wel makkelijk vinden dus daar maak ik me nu weer geen zorgen om Aangemeld bij de VK voor de controlles na de bevalling, en daar kregen we allemaal cadeautjes mee Zooooo leuk zelfs megan kreeg een speen knuffel!
Hier ben ik hoor Fijn dat alles goed was Sloppy en super dat je volgende week nog een keer kan kijken in je buik. Willen jullie het geslacht eigenlijk weten? Nou ik ga lekker in een lavendelbad met een nieuw boek, de weduwnaar van Kluun
Ik ben hier!! Eindelijk uit de nachtdienst en de rest van de patienten heeft het overleefd gelukkig . @sloppy; fijn dat je een extra echo krijgt @assje; feli met je mooie echo @bibaatje; wat verschrikkelijk balen van je badkamer zeg. Hoezo heeft je zwager jullie laten zitten dan? @sandra; geniet van je lavendelbad (ik ben jaloers haha)
meiden, vanmiddag ongi nu niks meer, blijft nog even spannend heb ook geen buikkramp/gevoelige borsten wat ik met ongi wel heb... had ik vrijdagavond wel heel erg en zaterdagmorgen...sindsdien niet meer... Morgen officieel nod... me lichaam kan me goed voor de gek houden, dus het blijft nog even duimen
@Wolfje: Je lichaam maakt het nu wel heel erg spannend! Mijn duimen draaien hoor @Bianca: fijn dat al je patienten de nacht goed zijn doorgekomen en lekker uit de nachtdienst. @Sandra: Ja we willen het heel graag weten! Was je bad lekker?
@wolfje mijn duimen draaien overuren voor je ik gooi je nog wat hcgtjes hier komen ze he *gooi* gooi*
Goedemorgen allemaal!! @Wolfje: Spannend, hopelijk blijft je ongi weg vandaag, zou helemaal super zijn! @Sloppy: Spannend, heb je een voorgevoel wat het gaat worden? @Bianca: Fijn dat je de nachtdiensten weer overleefd hebt, lijkt me erg pittig wakkere nachtdiensten. @Vivi: Al misselijk? Badje was heerlijk, baby was ook lekker bezig in bad ik zag heel mijn buik op en neer gaan Toen mijn man nog even ging voelen vlak voor het slapen, was ie aan het turnen denk ik zo hard ging die tekeer, mijn man zei zo kan je toch nooit slapen hahaha ik moet er wel om lachen kleine drukte maker. Hier zijn de kids al lekker naar school en op dinsdag blijven ze altijd over, en ik heb heel de dag niks afgesproken heerlijk, ik maak er een lekker luier dagje van, want de rest van de week is weer wat drukker. Wel met allemaal leuke dingen maar toch. Volgend jaar krijgen mijn kids trouwens een continu rooster, ben er wel blij mee hoor, want je rijd wat heen en weer op een dag met halen en brengen. En de meeste kinderen blijven toch al over op school.
Verdorie, wordt me gezegd dat de combinatietest 130 euro kost, krijg ik een formulier mee voor een bepaald bureau en kost het daar dus 150 euro. Aan de andere kant zei de mevrouw daar weer dat niet voor een kindje met Down kunnen zorgen vanuit een eigen medische situatie, wel onder medische indicatie valt en ik dus het beste even mijn verzekering kan bellen. Laat ik dat maar hopen dan! Want ik doe die test natuurlijk niet voor de lol. Mijn man kan trouwens niet meer ophouden met een gelukzalige glimlach naar mijn buik te kijken en dan maar weer te herhalen hoe bijzonder hij het vond hahahaha Het lijkt wel alsof hij last heeft van de zwangerschapshormonen in plaats van ik.
@Sandra: Sloppyman zegt dat het weer een meisje word en ik denk dat het nu een jongen word Ben benieuwd wie er gelijk krijgt. Bij Megan had hij het ook goed.......... @Assje: he balen dat het nu duurder , even met je verzekering bellen.
thanks voor het duimen, zojuist helaas nega getest... dus de duivels zullen vandaag wel doorzetten Sandra; ik ben juist op zoek naar een school die geen continurooster heeft vind het heerlijk als ik sem tussen de middag ff opkan halen voor thuis lekker broodje eten... knuf voor jullie
@sandra; Wat grappig dat je kleine zo tekeer gaat het in het bad. Wij zitten met z'n 2 in de nachtdienst, dus je houdt elkaar wel wakker @wolfje; wat verschrikkelijk balen van je nega test @vivi; is je man alweer een beetje bijgekomen?
@Wolfje: Balen Hier zijn de scholen niet om de hoek, het is dus of 20 min. lopen of elke keer met de auto en dat is dan best vaak heen en weer rijden. Nu zijn ze straks s'middags weer eerder uit en dan hebben we meer tijd om dat wat leuks te doen.
sandra; ja hier ook iets van 15minuten fietsen, maar goed.. we zullen wel zien de mogelijkheid is er wel om over te blijven Biancal aj zeker balen!
ff vraagje weet niet meer wie het was maar wie moest er laatst ook alweer naar tandarts in begin zwangerschap?? ik moet vrijdag een gaatje laten boren maar nu lees ik op internet dat je dat beter kunt uitstellen tot 12weken?? heb er geen last van dus dat zou wel een optie kunnen zijn
ja ik heb idd na overleg met mijn vriend besloten zeker te wachten tot na de 13 weken zien we dan wel weer verder kan ik ook even rustig overleggen met mijn vk en als ik er last van krijg heb ik snel genoeg aan de bel getrokken