Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Jij hebt voelsprieten zeg vivi. ben op t werk hahaha.
    Ja hier gaat t wel.
    Ben enorm moe en heb het bloedheet, pfff alles owrdt wat veel hoor...... heb echt even een nacht goed slapen nodig maar ben pas tegen 22:45u th en morgen weer om 05:45u eruit.... weeeeeeeeer vroege.

Eergisteren bloedverlies gehad uit eht niks, nu weer weg, vreemd allemaal, maar de kans is zeer klein want we hebben 5 dgn voor mijn ei voor t laatst sex gehad.......
    Merk dat ik er toch nog eff aan moet wennen hoor dat we gestopt zijn, blijf onbewust nog steeds letten op symptomen hahahaha..
    Hoe is t emt jou?
    Hoe voel je je??
    en hubby??
    Hoor snel van je.
    xxx ( ook voor alle andere dames natuurlijk)

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @all: Hallo dames.
    Sorry ben de laatste tijd wat egoïstisch geweest en alleen over mij zelf gepraat, maar heb net even bijgelezen hier en heb gelukkig een hele hoop goed nieuws gelezen.
    @assje: wat geweldig meid een goeie echo, nu lekker genieten
    @Sloppy: spannend een extra echo nog maar even geduld..
    @Sandra &Cm: wat gaat het snel, jullie zijn al zo ver hahaha
    @alle andere zwangeren, gelukkig gaat alles goed met jullie ben echt oprecht blij voor jullie.
    @alle nog niet zwangere dames. jullie gaan mij beloven dat als ik in Juli er weer voor ga ik nog maar de enige ben ok en dan hoop ik ook heeeeeel snel te volgen... deal???

Liefs Chelleke

3. bibaatje

bibaatje Actief lid

8 okt 2010
    189
    0
    0
    Bij de ALDI
    drenthe
    Mijn enorme buik:):)

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hey chelleke
    hahaha geen voelsprieten je stond onder in het scherm
    denk je ook beetje aan jezelf anders ff paar dagen vrij vragen?? is ook niets als je straks burnout hebt he

hier gaat het goed, wel heel moe maar verder mag ik nog afkloppen en eerlijk gezegd hoop dat het blijft wil niet net zoals bryan met uitdroging in het zh belanden dat staat me helaas nog heel goed bij en daar ben ik toch wel beetje bang voor ;)

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Nee vivi, dat gaat niet gebeuren, echt niet. Jij gaat nog 35 weken intenst kunnen genieten.
    Moet iedere dag wel eff aan je denken, gun het je zo!!!!!
    Geniet ervan meid.

liefs xxx mij

6. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    btw vivi, waar blijft je foto??????

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks meid!! je bent super!!

8. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    wow bibaaltje, wat een mooie buik al;)

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    uhm hij staat op mijn foon en kreeg hem van de week niet hier dus zal straks of moergen nog eens proberen

@bibaatje geweldig mooi buikje!!!

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dank je wel!!! Ik ga nog ff wat doen hier, een na de ander begint hier weer de boel op stelten te zetten hahaha.
    Tot snel. xxx

11. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    btw viv, stuur fotoe ff door via sms whahahaha, nee kijk maar wil m wel zsm zien natuurlijk xx

12. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    wow bibaatje, wat een buik zeg haha. En dan moet je nog 30 weken ;)

@chelleke; vind het een mooie afspraak ;) Het liefst wil ik van het weekend een posi test hebben :D
    @vivi; meid is het is toch prachtig als je je zo voelt nu je zwanger bent. We gaan er gewoon van uit dat het goed blijft gaan ;)
    @wolfje; hoe gaat het nu met je?

13. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @vivi; ga nu is even moeite doen om hem op de pc te krijgen, je bent het ons schuldig ;). Kan je hem niet met een digicam op de foto zetten?;):p

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
  15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @bianca alstjeblieft ;) :p
    ja is zeker prachtig als het zo blijft maar dat was bij bryan ook zo en ineens sloeg dat om snap je mijn angst
    moet wel zeggen dat dat echt extreem was ze noemen het ook wel:
    hyperemesis gravidarum

16. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @vivi; bedankt :D ik vind het zo leuk om testjes te gluren. Is wel vrij duidelijk he haha. En ik ken hyperemesis. Heb op de gynaecologie van het UMC Utrecht gewerkt. Dramatisch af en toe. Ik weet dat ik heel makkelijk praten heb, maar probeer je angst opzij te zetten. Stress is ook een factor die het kan uitlokken.

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik heb dit gelukkig alleen de eerste aantal weken gehad, er zijn de nodige vrouwen die dit hele zwangerschap door hebben

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @bianca das fijn iemand die weet wat het is vaak menen mensen dat het allemaal wel meevalt, ja probeer de angst ook langs me te zeggen hoor en gaat opzich heel goed maar zodra je iets voelt
    maar komt vast goed hoor

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@bibaatje mooie buik meid!

@vivi; mooi testen!

@bianca; hier gaat het wel goed... vrijdag lekker naar de hhb toe, heb er zin in!
    ga morgen vroeg met sem ouder/kind zwemmen, ben heel benieuwd:)

@all; knuffel

20. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @vivi; weet inderdaad hoe het is (niet persoonlijk gevoeld gelukkig, alleen met het noro virus ;)) Maar als mensen met sondevoeding naar huis moeten soms is het echt wel erg hoor. Bah. Heb zelf ook zo'n verschrikkelijke hekel aan misselijk zijn, kun je nagaan als je dat aldoor bent en maar blijft spugen.

Deel Deze Pagina