Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @wolfje; Wat leuk dat je naar de hhb gaat :D Ik wilde daar ook zo graag heen, maar ik werk zo heerlijk onregelmatig en als andere konden, dan kon ik weer niet. En andersom uiteraard ook :S Volgend jaar nog maar een keer proberen haha. Veel plezier

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heb er echt zin in, lekker er uit met me mams:)

3. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi hoi

Jullie hebben lekker gekletst zeg:)

@Vivi: Dat is een duidelijke test zeg!!

@Wolfje: Wat leuk dat je naar de hhb gaat, ik ga donderdag met mijn moeder en zusje.

@Bibaatje: Mooie buik!!

@Chelleke: Lijkt me inderdaad heel raar om nu niet meer met je cyclus bezig te zijn.

Hier heb ik niks gedaan vandaag, en ohhh wat wordt ik daar chago van zeg, ik heb echt een rothumeur;)

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!

@wolfje: Balen van je nega test! Mogen de duivels maar snel komen!

@Bibaatje: Je krijgt al een behoorlijke buik! mooi hoor :D

@Chelleke: Dat zal zeker raar zijn, niet meer met je cyclus bezig. Ik moet na mijn zwangerschap ook heel erg gaan omschakkelen. Na 9jr alleen maar rekenen en hopen en testen en doen dan klaar zijn..........ook onwerkelijk.

@Vivi: Ik heb dan niet wat jij opschreef.......maar ik weet inmiddels wel wat het is om dagelijks over tegeven. Bij Megan begon het pas bij 26wkn en toen lag ik bijna in het ziekenhuis.
    Nu had ik het 2wkn geleden al en toen nam ook duidelijk het plassen af en had het echt niet langer moeten duren. Dus ik kan me wel enigsinds voorstellen hoe het voelt en ik begrijp ook dat je bang bent. Ik ben ook bang voor wat er nu weer gaat gebeuren over een aantal wkn als mn maag weer in de verdrukking komt....
    Ik zou je angst bespreken met je VK en vragen voor een voorraadje pillen in huis tegen de misselijkheid. Maar ik hoop dat je het nu niet krijgt zo erg als bij je mannetje!

@HHB: ik ga ook. wij gaan zaterdag :D Ik was nog gebeld door de modeshow gebeuren en er was niemand uitgevallen. Gelukkig maar want je spreekt toch over zwangere vrouwen. Nu heb ik van hun 2dag kaarten gekregen :) Dus gaan we zaterdag even naar de 9mnd beurs toe.
    Bij Megan was ik naar 6wkn zwanger dus konden we weinig kopen maar nu zijn we al een stuk verder dus ik hoop veel leuke dingen te zien!

Megan is nog steed verkouden en schor. We twijvelen over het kdv vandaag. Ze maakt geen zieke indruk en ze heeft geen koorts. Daar straks 37.7 dus wel verhoging maar dat komt omdat ze het benauwd heeft.
    Tja ik weet het niet wat verstandig is :(
    Ik ben thuis en als ze het niet lekker vinden gaan ben ik er met 10min om haar op te halen.....
    Ik twijvel nog heel erg!

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @slopy ik heb het gelukkig maar tot 16 weken gehad daarna moet ik zeggen ging het vrij goed, maarja toen begon de rest hahaha maar ben er van overtuigd dat het allemaal wel goed komt en mocht ik weer ziek worden ben ik zo bij de ha hoor

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Niet verkeerd opvatten hoor, maar dan ben ik een beetje jaloers ;)
    Bij mij is het vrijwel zeker dat ik straks weer ga overgeven als de baby omhoog gaat komen.
    Ach zien we dan wel weer.
    Als mede spuger: Het is het meer als waard hoor! We slaan ons er wel door hen.
    En als je het even niet meer trekt kan je hier lekker spuien :D

7. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!!

Over spugen kan ik gelukkig niet meepraten, heb deze zwangerschap wel een paar keer moeten spugen maar dat kwam door het vlees van de honden, dat stinkt:p en verder niet.
    Ik ben daar echt heel blij mee, want ik vind overgeven een vreselijk iets.

Hier zo lekker met de honden het bos in, samen met een vriendin en haar hond, dus kunnen we weer heerlijk beppen.
    Vanmiddag zijn de kids vrij, dus dan moet ik nog even kijken wat we gaan doen, en vanavond een uitje van mijn werk met clienten, dus dat zal wel niet heel laat worden.
    En morgen heel de dag 9 maandenbeurs en hh beurs, heb er zin in!!

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@sandra; hopelijk heb je toch nog een fijne dag, ondanks je rot humeur!

@sloppy; beterschap met megan, en gratis 2 dagkaarten leuk zeg!

@sandra; veel plezier vanavond met je uitje!

@all; zo duivels laten zich goed zien hier

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hoi meisjes,

Even een updateje van mij..

Ik ben vrijdag geweest voor een meting en toen waren mijn follikeltjes 10 en 12 mm, te kleine nog dus. Dinsdag mocht ik terug komen en toen waren ze gegroeid naar 18 en 20 mm. In het ziekenhuis is toen gelijk Pregnyl gespoten en gisteren heb ik mijn 6de IUI gehad, 64 miljoen zwemmertjes en een beweeglijkheid van 69 %. Nog steeds goed zei de verpleegkundige. Dus nu weer op het wachtbankje. 1 maart hebben we een evaluatiegesprek bij de gyn. We krijgen dan geloof ik de keuze of we nog 3 x IUI willen doen of door willen naar IVF. Ik heb gisteren een heel boekwerk (!) meegekregen met uitleg van het ziekenhuis over IVF. Maar dat is toch wel hele andere koek. Manlief en ik moeten o.a. bloed prikken en het bevruchten van de eitjes EN de terugplaatsing vind niet plaats in mijn eigen ziekenhuis, maar daarvoor zal ik naar Tilburg moeten gaan. Dat is wel minder, want ik ken daar geen weg of steg. Maar goed, 1 maart dus gesprek en NOD op 2 maart. Ik ga dus 1 maart voordat we naar de gyn gaan een testje doen als ik nog niet ongi ben tenminste. Hopelijk kunnen we het gesprek laten vervallen en een andere afspraak laten maken. Al heb ik voor deze laatste ronde absoluut geen hoop meer.

Dikke knuff voor jullie allemaal.

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    NOD lijst:

16 februari: Wolfje22 (Ronde 10, 2de kindje, 25 jaar)
    20 Februari: Bianca87 (ronde 6, 1e kindje, 23 jaar)
    22 Februari: Michelle (Ronde 2 na laparoscopie, 1e kindje, 26 jaar)
    02 maart: MissQ (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 31 jaar)
    10 maart: Sunshine81 (ronde 17, 1e kindje, 29 jaar)

ZWANGER
    CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 27 mei 2011, Meisje! 17 feb intake gyn, 31 maart weer echo ivm placentaligging
    Sandra: 32 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011, jongen! 24 feb VK
    Mrt:33 jaar, 2e kindje: 8 augustus 2011 17 mrt 20 weken echo
    Sloppyslayer: 36 jaar, 2de kindje (cryo)21 augustus 2011, eerste echo 3-1
    Assje: 26 jaar, 1e kindje 7 september 2011
    bibaatje: 36 jaar 3e kindje 11 september 2011
    Vivi: 30 jaar, 2e kindje 21 oktober 2011

In memory: Engeltje van Miranda 22-01-2011

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wow Vivi, wat lees ik nou!!! Van harte gefeliciteerd :) Eindelijk weer een zwanger erbij!!

Wolfje, balen van je ongi meis..

Voor de rest weinig bijgelezen. Hoe gaat het met iedereen?!

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen.

@MissQ: fijn om weer ff van je te horen :D
    IUI 6 alweer...........mijn duimen draaien dat het de laatste is hoor, en dat de IVF niet nodig is!
    Wij hebben ook de behandeling helemaal in Amsterdam. Ook incl. bloedprikken. Is lastig maar het went hoor ;)
    Bij het VU heb je nooit parkeer plaatsen.........pfffff
    Handig voor mij is dat ik 4jr geleden een invalidenparkeerkaart heb gekregen (heb ik nu niet zo heel erg meer nodig) maar ik kan altijd voor de deur parkeren :)

Hier gister megan eerder van het kdv gehaald met 39.1 dit heeft ze nog nooit gehad.
    Dus toch maar even langs de huisarts.....helaas kon die ook niks doen. Maar goed, haar longen zijn schoon en dat vond ik wel belangrijk.
    Vannacht nog een keer getempt en toen had ze 35.7!!!!! Ik heb haar toen een warme melk gegeven en een iets warmere slaapzak. S
    Ze licht nu te slapen maar dat lijkt me niet normaal.

We wilde naar de HHB zaterdag maar de auto is ook stuk dus die moet zaterdag naar de garage en met een ziek meisje ga ik niet naar de hhb. En we willen ook niet dat iemand komt oppasse, opa & oma of zo.
    Dus zoals het er nu uitziet geen hhb voor ons.
    Meisje is veel belangrijker.

13. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!

@MissQ: Wat fijn, wat van je te horen. Ik hoop voor je dat de hele ivf niet nodig is, zou toch super zijn als de laatste iui raak is, mijn duimen draaien.

@Sloppy: Beterschap voor je meisje, en misschien is ze zaterdag wel weer opgeknapt, het kan snel gaan bij kinderen. Maar anders zou ik ook lekker thuis blijven.

Ik ga zo naar de 9 maandenbeurs en hhbeurs, dus ik zal wel laat thuis zijn vanavond, heb er wel super veel zin in.

Fijne dag allemaal!

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Sandra: veel plezier vandaag!

Megan had vanmorgen 37,5 dus weer redelijk normaal.
    We zien wel wat er zaterdag gaat gebeuren.

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

Eerste controle in het zkh vandaag, wij zaten klaar met een lijstje vragen... Na een uur aan de beurt, de Co. Assistent. Geen probleem op zich, want die moet het ook leren. Maar er was geen arts bij. Dus meer diepgang dan: voel je je goed, komen er ziektes in de familie voor, bloeddruk en gewicht had het niet! Onbegrijpelijk, ik word overgedragen omdat er een complicatie is en deze gegevens hadden ze allemaal kunnen vinden in het dossier wat ze van de VK hebben gehad!!!!! Dus ik vragen of we ook een arts konden zien. Er had iemand 5 minuten tijd... Waar moeten we rekening mee houden? Dat er hoogstwaarschijnlijk bloedverlies komt verder in de zwangerschap en veel ook. Ze zei: wakker worden in een plas bloed. Bedankt ja, dat soort info bedoel ik. En dan moet u bellen. Die tip is ook handig dank u. Wie bel ik dan? Oh dat nummer heb ik even niet bij de hand mevrouw. Maar de verloskamers moet u hebben, want u moet dan 1 of 2 nachtjes blijven en het zou weeen op kunnen wekken. Verloskamers check! Ook een handige tip.

Aaaaah!!! Als ik niet om de arts gevraagd had wist ik nu nog niets!!! En alsnog moest ik alles er uit trekken!

MissQ, fijn weer van je te lezen, hoop toch dat deze ronde nog wat moois brengt voor jullie!

Sloppy, fijn dat de koorts gezakt is bij je meisje!

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @vivi: wat een mooie test zeg. daar kunnen we niet meer om heen.
    @ CM: wat een verschrikkelijke situatie zeg. je voelt je al opgelaten omdat het al niet zo is als het zijn moet en dan ook nog dit????? ik zou het er niet bij laten zitten.
    sterkte en veel succes.

Liefs Chelleke

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @cm: wat vrezelijk zo'n gesprek zeg!

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    **Ego bericht**

Dames ik zie het echt ff niet meer zitten.
    Ik heb vandaag weer alles eruit gegooit en ik eet al zo weinig.
    (sinasappel en 2broodjes)
    Ik vind het zo zwaar, ook omdat ik Megan ook nog heb rond lopen. En het is een schat hoor, dan hang ik boven het toilet en dan zit ze naast me op de poo met een speelgoedje.
    Maar ik heb het gewoon even gehad. Ik ben nog steeds aan het afvallen en zelf het mooie buikje wat ik had is veel minder. Het is dat hij hard is anders had ik weer in mn eigen kleren gepast.
    Ik ben nu ruim een kilo onder mn start gewicht (68kilo bij 1.73)
    Ik maak me zorgen omdat ik bij Megan ook zoveel heb overgegeven en het pas stopte toen ze geboren was.

Ik ben echt een beetje bang om dit de hele zwangerschap te hebben :(

**einde ego bericht**

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Sloppy, niks ego bericht hoor!!! Bel jij eens gauw de gyn of de HA of ze iets voor je kunnen betekenen, hoop het! Vervelend voor je zeg!!

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sloppy meid toch denk dat je idd moet bellen naar de gyn want zo kun je niet hele zw doorgaan. heb je al meds tegen overgeven??
    dikke knuffel van mij!!!

@cm jeetje wat een gesprek zeg snap niet dat je niet gewoon bij de gyn terecht kon vind ik niet kunnen hoor

Deel Deze Pagina