Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Hey meiden,

Heb even snel bijgelezen. Best veel als je een poosje niet hebt gekeken haha.

@Vivi, WOW wat lees ik nu, GEFELICITEERD!! En het komt helemaal goed hoor met de zaak van je vriend icm de baby. Je zal vast veel hulp krijgen mocht het uit de hand lopen. Geniet ervan!

@Chelleke, DEAL, daar doe ik aan mee haha. En dan jij gewoon on juli meteen de eerste keer!!!

@Bibaatje, jeetje wat een buik al haha, kan je er in ieder geval niet meer onderuit!!!

@Sloppy, wat een super gave kinderwagen zeg en ook zo lekker dat ie heel wat goedkoper was. Fijn dat jullie een extra echo krijgen, toch weer geruststellend.
    Enne........ heel snel bellen, dit gaat toch zo niet. Gewoon even doen, wie weet hebben ze iets voor je. Sterkte

@MissQ, fijn om weer wat van je te horen en ik DUIM, DUIM, DUIM dat dit je laatste poging is. Ik gun het je zooooooo. Hoe lang nadat je je eerste gesprek bij de gyn had begonnen ze met IUI? Nu het voor mij toch ook wel erg dichttij gaat komen wordt het wel erg spannend.

Hier is het wachten op mijn ei dus eigenlijk geen nieuws!!!

2. sunshine81

NOD lijst:

16 februari: Wolfje22 (Ronde 10, 2de kindje, 25 jaar)
    20 Februari: Bianca87 (ronde 6, 1e kindje, 23 jaar)
    22 Februari: Michelle (Ronde 2 na laparoscopie, 1e kindje, 26 jaar)
    02 maart: MissQ (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 31 jaar)
    10 maart: Sunshine81 (ronde 17, 1e kindje, 29 jaar) 3 mrt 1e afspraak gyn

ZWANGER
    CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 27 mei 2011, Meisje! 17 feb intake gyn, 31 maart weer echo ivm placentaligging
    Sandra: 32 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011, jongen! 24 feb VK
    Mrt:33 jaar, 2e kindje: 8 augustus 2011 17 mrt 20 weken echo
    Sloppyslayer: 36 jaar, 2de kindje (cryo)21 augustus 2011, eerste echo 3-1
    Assje: 26 jaar, 1e kindje 7 september 2011
    bibaatje: 36 jaar 3e kindje 11 september 2011
    Vivi: 30 jaar, 2e kindje 21 oktober 2011

In memory: Engeltje van Miranda 22-01-2011

3. sunshine81

@CM, jeetje wat een gezeur zeg, zo kunnen ze toch niet met mensen omgaan? Sterkte

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja die heb ik ook en ik spuug er gewoon dwars door heen.
    Ik ga morgen met de HA overleggen en dan denk ik maar de dieetiste.
    Zit niks anders meer op.
    Het gaat echt 2dgn goed en dan is het weer 5dgn helemaal mis.
    Helaas ben ik bang dat ik overdag alleen vloeibaar moet en ook extra vitamienen.
    Het vervelende is dat het me overvalt. Ik ben niet meer de heledag misselijk maar ik word misselijk en dan kan ik rennen. Ik heb al een paar keer gehad dat ik de wc bijna niet meer haalde.
    Ik ben even bij het topic over HG geweest en daar lijkt het heel veel op. En het kan dus ook later in de zwangerschap ontstaan zoals ik bij Megan heb gehad.
    Ik kan nu maar beter snel aan de bel gaan trekken omdat het anders wel eens een hele nare zwangerschap gaat worden.
    En nog veel erger: dan pas ik straks mijn jurk niet ;) hahahaha

Ik ga dus morgen bellen naar de HA

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Sun, we zijn op 7 september voor het eerste gesprek bij de gyn geweest, de eerste inseminatie heeft (zie onderschrift) op 15 oktober plaats gevonden. Ongeveer 2 weken daarvoor begonnen met medicijnen. Ik hoop dat het bij jou in de eerste IUI raak mag zijn, wij zijn al aan het denken aan IVF, heb folder meegekregen, maar dat is toch ineens hele andere koek dan IUI.

@Slopp, VK bellen voor overgeven..... hoe heb jij trouwens de IVF ervaren? Hebben jullie ook IUI daarvoor gehad?

@CM, wat een klote gesprek zeg...

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Thx trouwens meiden, voor jullie lieve reacties op mijn berichtje, ik voel me zo welkom hier!

Dikke kuss voor jullie all :)

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @MissQ: Wij hebben voor de IVF 3x IUI gehad. Ik heb de IVF als veel ontspanneder ervaren. Mede ook door het gevoel dat als het nu niet zou lukken dat we het dan achter ons konden laten en eindelijk weer vooruit kunnen kijken.
    Wat ook mee speelde was dat je dan zeker weet dat er een bevruchting heeft plaats gevonden.
    De dagen na de punctie vond ik het ergste omdat je dan zit te wachten op een telefoontje van de arts of er een terugplaatsing zal vinden.
    De punctie is voor iedereen verschillend. Dat licht aan heel veel factoren.
    Ik had onwijs veel pech! En veel geluk het is maar van welke kant je het bekijkt. Ik had 17eiblaasjes en in veel gevallen kunnen ze dan meerdere eitjes tegelijk wegzuigen.........bij mij niet. En hierdoor moesten ze allemaal afzonderlijk aan geprikt worden. Ik ben daardoor wel nu 2keer zwanger dus het is maar hoe je het bekijkt :D
    Maar het grootste gedeelte vind het daarna heel erg mee gevallen en het is maximaal 15min van de hele behandeling......daar is mee te leven ;)

Alles bij elkaar had ik meer vertrouwen in de IVF dan in de IUI vandaag dat ik de IUI als stress voller heb ervaren.

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sloppy dan morgen meteeen bellen he!!! hg kan idd op meerdere tijdstippen van zwangerschap voorkomen

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Net naar de HA gebeld en ik heb voor vanmiddag een afspraak staan.
    Ik ben benieuwd.

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sloppy succes meid ik ga aan je denken!!

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Succes Sloppy!

Sunshine, jouw afspraak komt ook al dichtbij, ben benieuwd!

12. bibaatje

bibaatje Actief lid

8 okt 2010
    189
    0
    0
    Bij de ALDI
    drenthe
    Hoi dames

Heb geen tijd om bij te lezen laatste nachtje in mijn huisje en dan vanaf morgen beginnen we lekker op nieuw in ons huisje! Heb tot dinsdagavond geen internet maar wel op mijn mobiel dus kan wel ff nog bijlezen!

Allemaal fijn weekend

13. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!!

Gisteren was ik pas om 22.00 uur thuis, eerst naar de beurs geweest en toen lekker een hapje gegeten, ik was echt gesloopt, kon niet meer rechtop lopen, maar het was wel superleuk!.

@Sloppy: Jeetje wat balen zeg, hopelijk gaan de gyn of vk wat voor je betekenen want dit is helemaal niets:(

@CM: Ik zou echt bellen voor een nieuwe afspraak met arts, vind dit echt niet kunnen hoor.

@Bibaatje: Succes met verhuizen.

Ik heb vanavond een nachtdienst en zondag ook en dan heb ik twee weken vakantie heerlijk!! Heb er echt zin in.
    Dan nog 5 weken werken en dan begint mijn verlof al, gaat nu best wel opschieten.

De beurs is echt heel leuk, heb wat leuke dingetjes gekocht en heel veel leuke dingen gezien. Ook een draagdoek, heeft iemand daar ervaring mee? Ze heeft het bij mij voorgedaan met een nepbaby erin van 5 kilo en ik had niet eens door dat er een kindje inzat, zo licht voelde het. Dus ik denk dat ik wel zo'n draagdoek ga bestellen.

Verder een heel leuk pakje gekocht, en 2 setjes difraxflessen, die ga ik proberen ipv avent flessen, ze zeggen dat baby's daar minder krampjes van krijgen, ben benieuwd.
    En verder nog wat kleine dingetjes en heel veel lekkere snoepjes op de huishoudbeurs:p

Nou ik ga nog even twee uurtjes plat, anders red ik het werken vanavond niet.
    Kom vanmiddag nog wel even buurten.

Fijne dag allemaal!

Oja ik zie net op mijn banner staan, nog maar 100 dagen:$:D

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Sandra: Ik heb in de eerste mnd een draagdoek gebruikt omdat Megan heel veel huilde en ik vond het heerlijk! Je merkt nauwelijks dat je een kindje draagt :)
    Ik kon daardoor gewoon mn huishoudelijke dingen doen. Het is alleen belangrijk dat je hem goed omdoet en dat is even oefenen.
    Ik had hem zelf gemaakt van een dekbed overtrek :)

@bibaatje: succes met verhuizen!

15. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Hoi allemaal,
    hier even een ego berichtje. Over 2 dagen is mijn NOD en ik heb nog totaal geen tekenen van kwaaltjes etc. Zelfs de pijnlijke borsten niet (heb ik vaak wel voor NOD). Vanmorgen testje ertegenaan gegooit, maar uiteraard omowit. Nu weet ik dat het nog voor mijn NOD is hoor, dus de hoop is nog niet vervlogen. Maar ik meot zeggen dat ik er geen vertrouwen meer in heb.
    Heb gewoon even een verschrikkelijke emo dag, ben echt ontzettend moe van de nachtdiensten waarin ik overdag zo slecht heb geslapen en moet dan vanavond nog werken ook.
    Ben ook zo ontzettend bezig met zwanger worden en gisteravond ook weer op kraamvisite geweest bij een collega. Dan komt mijn wens ook weer zo naar voren zetten. Op mijn werk meld ook de ene na de andere collega dat ze zwanger zijn. Super leuk natuurlijk, maar ik krijg nu wel steeds meer het gevoel van wanneer ben ik aan de beurt?
    Ik weet ook dat ik pas een half jaar bezig ben. Wat is nou een half jaar. Alleen hoe langer het duurt, hoe banger ik ben dat het niet gaat lukken... pff...
    Sorry voor mijn geklaag, moest het gewoon even kwijt.

Liefs Bianca

16. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Dat was ik. Je moet het aangegeven i.v.m. het soort verdoving, dan kan het geen kwaad. Mijn echo was althans goed ;) Ik ben afgelopen week helaas weer geweest, nu moet alles voor een tijdje weer goed zijn! Er wordt zelfs geadviseerd een gaatje juist wel te laten vullen, omdat je tanden en tandvlees gevoeliger worden voor slechte invloeden tijdens zwangerschap en een gaatje daardoor ook twee keer zo snel kan gaan als anders. Ontstekingen in je gebit kunnen gevaarlijk zijn voor de zwangerschap. Maar als het nog maar een klein gaatje was, dan is uitstellen een optie. Het gaat immers maar om ca. 2 maanden.

Vanaf hier verder ook een ego berichtje. Ik heb even vluchtig bij gelezen maar vrees dat ik even wat minder aanwezig zal zijn hier. Het gaat namelijk heel erg slecht, ik ben non-stop helemaal kapot. Ik lig elke avond om 9 uur in bed, slaap dan 13 uur en ik ben vanaf 2 uur 's middags weer echt helemaal kapot. Ik zit hier nu met waterige ogen en ga nog even naar bed tot m'n man thuiskomt. Dan heb ik net energie om te koken en daarna is het op de bank liggen en weer vroeg naar bed :(

Ben elke dag zowel lichamelijk als mentaal volledig uitgeput en ik moet alles afzeggen. Ik wilde gisteren even met mijn zus naar de stad om iets op te halen, we zijn 1 winkel in geweest en daarna meteen terug. Ik had direct geen energie meer om te koken en ben om 8 uur huilend naar bed gegaan. Ook heb ik weer meer last van de misselijkheid en elke avond ontzettend maagzuur waar geen tabletjes tegenop kunnen. En als bonus heb ik ook nog een blaasontsteking.

Ik vind het echt geen leven meer en hoop dat het snel verbetert, want ik kan zo niet lang meer doorgaan :(

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Zo net terug van de HA.
    Ik heb andere pilletjes gekregen, primperan, en een verwijzing naar een dietiste.
    Hij vond het helemaal niet goed!
    Ik had al lang wat moeten aankomen.
    Helaas is hij ook van mening, gezien mijn vorige zwangerschap, dat dit wel eens niet meer overgaat tot na de bevalling.............nou daar zijn we lekker me!

Ik ben benieuwd wat de dietiste nog voor me kan doen. Hopelijk kan ze nutrilon drankjes voorschrijven! Want nu is het inmiddels zo erg dat ik nog geen boterham kan eten zonder over te geven...
    Ik wilde steeds niet klagen en ik heb ook echt dgn dat het een stuk beter gaat maar de dagen dat het slechter gaat dan gaat het ook direct heel erg slecht.
    Ook krijg ik afasie tegen eten en dat is niet goed.
    Mijn eten door de dag heen is dit:
    -1sinasappel of appel
    -2sneetjes brood
    -2 opscheplepels warm eten
    -1koekje
    -tussen door een klein handje met snoepjes voor de smaak
    Verder drink ik vruchten limonade of roosvice voor extra vitamientjes.
    Maar dit is nog niet eens voldoende voor Megan laatstaan voor mij.
    Ik ben moe en luste loos en ik kan echt de hele dag wel janken............en dan denk ik aan dat wonder in mn buikje en zelf daar kan ik geen kracht meer vinden :(
    Dat maakt me zo verdrietig.
    Ik moet nog even volhouden en dan hopen dat deze pillen helpen en dat ik snel weer kan eten!

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @assje: Die vermoeidheid gaat echt weer over hoor! En in de meeste gevallen gaat de misselijkheid ook over na de 16wkn..........
    Je kan mij niet mee rekenen, dat wat ik heb is uitzonderlijk.........helaas.
    Sterkte meis! Ik hoop dat je snel wat beter bent!

19. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Slop en Assje... Das echt niet prettig... En idd de vermoeidheid gaat over, maar die misselijkheid dat is even afwachten.
    Wat ik vragen wilde, sloppy, heb je ook een beschrijving van hoe je die draagdoek zelf gemaakt hebt?
    Heb je een soort van patroon? Dan zou ik hem ook wel willen maken!
    we hebben wel een baby bjorn omdat hubbie niet met een draagDOEK wil lopen maar mij lijkt zo'n doek erg prettig.

Fijne avond, all!

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Mijn man loopt ook niet met de draagdoek, dus wij hebben ook een baby Björn.
    Ik zal even kijken, ik had de afmetingen via Google gevonden.

Deel Deze Pagina