Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sandra- ben ik niet de enige die stiemem lachen moest;) idd vervelend dat het telkens met de tweeling gebeurd en dat hun binnen zater terwijl jouw kind druk bezig was alles op te ruimen...

sloppy; sterkte meid, hopelijk helpt het wat die pilletjes!

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    ff een fototje gemaakt van mn buikje:

3. Zeepaardje

sloppy; groeit lekker door meid die buik van jou;)

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sloppy welke tabletten tegen wagenziekte heb je gehad?? ik had suprimal en die werkte als een tierelier dus hoop dat dat bij jou ook het geval is
    en nice buikje meid

5. Zeepaardje

vivi; hoe voel jij je:)

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @wolfje vooral moe, zo nu en dan klein beetje misselijk maar das te overzien merk wel dat steeds meer word vooral als ik bezig ben dus kijken hoe het gaat als ik weet moet werken
    moet helaas starten met een nachtdienst maar ga me heel snel eens uitzoeken of ik die nog wel moet draaien nu ik zwanger ben

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Het heet cyclizine 50mg

Misschien is dat ook wel de werksame stof in suprimal.

Ik hoop dat het helpt.
    Bij mij is het niet zo zeer dat ik misselijk ben, ik word misselijk als ik wat gegeten heb. Net alsof mijn maag geen voedels wil hebben.....
    Pas als alles eruit is dan gaat het over.

Ik duim voor je dat jou misselijkheid nog heel lang weg gaat blijven!

8. Zeepaardje

fijn dat je je wel goed voelt, s6 met de nachtdiensten;)

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sloppy die heb ik idd als eerste gehad hoop dat ze bij jou gaan helpen meid
    @sandra thanks meid

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Zo de mevrouw van moeders voor moeders is ook geweest, hier een ketting gekozen en kreeg ook nog een nachtlampje en mutsje
    niets gezegd over een tas dus dat zal hier wel niet zijn

@asje geld je aanbod van de armband nog???

verder op mijn gemak de onder etage gepoetst vandaag wil eigenlijk ook nog boven maar mijn energie is beetje op hahaha ga ff half uurtje rusten en dan zie ik dan weer verder

11. Zeepaardje

vivi; wat leuk een ketting:)

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja moet zeggen dat ik hem best mooi vind leuk voorop een zwart truitje of wit kan ook hahaha

13. sandra

sandra Fanatiek lid

@Sloppy: Wauw mooi zwanger buikje!!
    Hopelijk slaan je nieuwe medicijnen aan.

@Vivi: Ik heb ook de ketting gekozen, vind hem erg leuk.
    En je bent niet verplicht nachtdiensten te draaien als je zwanger bent.

Hier net even mijn twee boefje hun carnavalskleding laten passen voor aankomende vrijdag (carnaval op school). Daarna gaan we gelijk door naar centerparcs dus we komen daar met twee piraten aan:p

Bekijk bijlage 132262

14. Zeepaardje

sandra; wat gaaf!!!

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sandra wat zijn het toch 2 schatjes heerlijk

16. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Sandra, super stoer die twee piraatjes van je.

@Sloppy, pfff, wordt alleen al moe en misselijk als ik er aan denk. Ik hoop echt voor je dat die reistabletjes nu wel gaan werken. Succes en een dikke knuffel

@MissQ, pfff, dat was zeker spannend met de schoorsteenbrand. Hoe is het nu dan? Kunnen ze het snel repareren? Ik weet dat mijn oom het ook gehad heeft en toen moest alles vernieuwd worden. Ik hoop niet dat het bij jullie ook zo is.

@CM, inderdaad komt het nu dichterbij. Eindelijk zou ik bijna zeggen, deze maand is ook alweer verloren. Aangezien ik dacht nog maar eens een ronde te tempen, blijk ik mijn ei al gehad te hebben. We hebben zondag geklust en denk ook zondag mijn ei, misschien zaterdag. Dat was op dag 11 en was ongi tot dag 10, lekker veel tijd. Maar goed we zien wel.

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Sloppy, mooie buik foto. Ik hoop zo voor je dat de tabletjes aanslaan.

@Sandra, hoe het hier gaat, tsja. Ben 's avonds erg moe, komt misschien ook wel omdat het hier niet zo warm is als ik gewend ben de afgelopen tijd met de kachel. Nog 6 dagen, dan ga ik testen. 1 maart hebben we een evaluatiegesprek bij de gyn, dus vandaar een dag eerder testen.

@Sun, hier moet ook het hele rookkanaal vervangen worden. Ik heb een offerte van de kachelboer ontvangen, dus die ga ik vandaag doorsturen naar de verzekering. Dan moet er nog een schilder komen en hij moet ook een offerte maken. Hoop dat het allemaal snel te repareren is, want het is behoorlijk koud hier in huis nu ;) Verwarming is toch een hele andere warmte dan een houtkachel..

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goedemorgen allemaal!

Sandra: leuke piraatjes hoor :D

MissQ: ohh helemaal vervangen! Echt weer balen zeg.

Sunshine: Zou heel erg balen zijn als je ei al voorbij is :( Ik duim voor je dat je toch nog op tijd was hoor!

Hier sinds vandaag over op 100% vloeibaar voedsel.
    Ik heb van de dietiste een recept gekregen voor de heerlijke nutridrinks van de apotheek.
    Het moet helaas. Ik hou echt helemaal niks binnen, m.u.v. vocht. Dus nu gaan we kijken hoe het gaat met mijn drink eten.
    Kleine slokjes per keer.
    Het is de bedoeling dat ik hierdoor geen honger meer ga krijgen zodat ik ook niet de drang krijg om naar vast voedsel te grijpen.
    Vanmorgen nie top de weegschaal gestaan, dat doe ik morgen weer.
    Het is wel te doen en de smaak zal wel wennen.........

19. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!!

@Sunshine: Hopelijk heb je toch nog goed geklust deze maand, je weet het nooit. Als zondag je eitje was moet het kunnen. Mijn duimen draaien voor je.

@MissQ: Balen zeg dat alles vervangen moet worden, gaat de verzekering alles betalen, anders kom je nog flink in de kosten ook.
    Nog even en dan kan je testen, spannend hoor.

@Sloppy: Hopelijk ga je zo een beetje aankomen en kan je die drankjes binnen houden, want zo is het helemaal niks:( Sterkte.

Hier eigenlijk weinig bijzonders te melden, kids zijn naar school en verder ben ik weinig bijzonders van plan.

20. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Zo, ik ben er weer eventjes! Bijgelezen en wel.

@Sloppy Ik hoop dat het snel beter gaat! Hopelijk werkt dit voor je. Frustrerend dat je altijd wilt afvallen, maar het net doet op het moment dat je het juist niet wilt! Die shakes lijken me trouwens zo vies! :(

@Sandra Wat een leuke kostuums zeg! Ik vind wel dat je bij de balie van Centerparks moet inchecken met een ooglapje op en de kids naast je hoor ;)

Tuurlijk! Als je mij je adres even stuurt in een berichtje zal ik hem naar je opsturen.

En ik heb eindelijk een buikfoto voor jullie. Vandaag een nieuwe gemaakt want de vorige was toch wat te donker geworden. Mijn jurk zit bovenaan een beetje gek waardoor ik een platte buste lijk te hebben :) maar het gaat om het deel eronder natuurlijk. Ik hou m'n buik hier zo ver mogelijk in, platter wordt ie niet meer. Klik hier voor de foto!

Deel Deze Pagina