Mooi buikje Assje! 12 weken alweer, fijn! Sloppy, ik hoop dat vloeibaar helpt! MissQ, 7 dagen na je IUI, hoe voel je je?
@sloppy hoop dat vloeibaar gaat helpen meid @assje mooie buik meid @cm bij jou gaat het nu ook al hard he nou heb eens contact opgenomen met een van mijn planners, schijnbaar zijn er bij ons geen gerichte regels betreft nachtdienst maar vanaf 16 weken proberen ze je niet meer in de nachtdienst te zetten en als je er eerder last van zou hebben moet je het kenbaar maken bij je teamleidster dan kan die zorgen dat het niet meer hoeft
Ja, wel goed geloof ik. Ben alleen erg moe 's avonds. Denk dat dat komt doordat het bij ons na de schoorsteenbrand zo koud is in huis. Verder eigenlijk weinig gekke dingen, alleen beetje (sorrie voor de details!) winderig. Manlief en kiddo hebben er geen last van, zou niet weten wat ik gegeten zou hebben waardoor ik er al 2 dagen last van heb!
@Assje: Mooi buikje al hoor!! GEFELICITEERD met je 12wkn Vloeibaar gaat redelijk goed. Zo lekker aan de kippesoep
Thnx meiden, ik hoop het ook. Het kan toch maar bij een keer klussen lukken maar ja. Temp vanmorgen weer hoger dus echt ei geweest. @Sloppy, zijn de shakes een beetje te doen? Fijn dat het iets beter gaat. @Assje, mooie buik hoor, gefeliciteerd met je 12 weken!!! @MissQ, ik duim weer heel hard hoor, hopelijk is IVF niet meer nodig dan, zou fijn zijn. Enne... balen van de houtkachel, het is inderdaad hele andere warmte. Straks kunnen jullie weer veilig opwarmen. Ik hoop dat je winderigheid niet teveel stinkt hihi @Vivi, wil je liever eerder stoppen met je nachtdiensten? Of is het nu nog wel vol te houden?
@sunshine tot nu toe gaat het wel maar kan er niet goed tegen om opeens op te moeten staan en tja dat gebeurt bij ons nu eenmaal in de nacht ik kijk het gewoon ff aan en anders overleg ik met mijn teamleider
Haha dit is voor het eerst in mijn leven dat mensen mijn dikke buik mooi vinden Ik heb altijd een buikje gehad, zit helaas in de familie, echt zo'n vetrol Maar dat valt nu door het algehele dikker worden niet meer op. Daar moet ik nog maar even van genieten
Goedemorgen allemaal! @Assje: mooi buikje al hoor! Hoe gaat het met je misselijkheid eigenlijk? @Vivi: Dat is bij ons ook met de nachtdiensten, je moet zelf aangeven als je het niet meer trekt. Al is het bij ons natuurlijk wel iets minder zwaar omdat je als het goed is gewoon kan slapen, maar ja er worden weleens mensen wakker in de nacht. @MissQ: Balen zeg dat het zo koud is bij jullie thuis, en dan is het gisteren ook nog gaan sneeuwen. Om 10.30 naar de VK, standaard controle. Het was vanaf vorige keer elke drie weken controle maar omdat wij morgen op vakantie gaan, mocht ik net voor mijn vakantie nog even langs komen.
Dat gaat wel redelijk, gisteren had ik weinig last en vandaag tot nu toe ook, dus ik hoop dat het nu begint af te nemen! En ik heb het idee dat het overdag sowieso al een week beter gaat, in de avond is het het ergst. Maar vorige week had ik ook ineens een goede dag en daarna weer niet. Positief blijven
Ff een snel berichtje vanaf mn telefoon. Net de echo gehad en alles zag er goed uit. Ze heeft ook even gekeken wat het word en we krijgen een meisje zo leuk om nu te weten wat het is!
Wat leuk sloppy!! Twee meiden die gaan het vast heel leuk samen krijgen, en nu roze gaan shoppen! @Assje: Fijn dat het wat beter gaat! Hier net bij de VK geweest en alles was weer helemaal goed, dus we kunnen er weer drie weken tegen aan. Nu ga ik snel wat spullen pakken voor de vakantie!
Leuk Sloppy nog een meisje! Wel handig met kleding lijkt me, dan kun je het nog eens gebruiken. Ik heb net een krantje ontvangen met allemaal kinderwagen aanbiedingen. Wat zijn die dingen verschrikkelijk duur zeg! Ik zag wel dat er tegenwoordig veel zijn die je kunt verbouwen, zodat je geen compleet nieuwe hoeft te kopen als je aan een wandelwagen toe bent. Poeh ik zie er wel tegenop hoor om zo'n ding te gaan kopen, ik kon zonet al geen keuze maken bij de supermarkt tussen gewone lasagna, die met tomaat of spinazie
Wat fijn dat jullie controles weer goed waren. Enne Sloppy........... Dat wordt toch echt Emily, super leuk dat jullie straks twee meiden hebben. Geniet ervan. Haha Assje, dat wordt nog wat met alle andere dingen. Fijn dat je misselijkheid wat minder is. Hopelijk ben je op de goede weg.
Whahaha, ik moet soms zo lachen om jouw uitspraken!!!! Dikke knuff meid, heb je nog een goede keuze kunnen maken net in de supermarkt @Slopp, wat leuk nog een meisje! Emily is inderdaad wel een hele leuke naam! @Sandra, heel veel plezier op vakantie, Centerparcs was het toch? Geniet er mega van meis, het is jullie gegund! @Sun, zullen we gewoon een dealtje maken, jij zwanger voor jullie eerste IUI, ik zwanger voor mijn IVF?!!!! @vivi, ik zou het gewoon bespreken, probeer zo min mogelijk in de nachten ingeroosterd te worden. Het is voor jou en je beeb het beste als je goede nachtrust hebt. Knuffff @CM, hoe is het met jou lieverd?! @All, weinig te melden verder, zit nog een kleine week voor NOD. Nauwelijks bijwerkingen. We gaan het wel zien. Heb deze ronde geen hoop, dus wellicht is dat wel goed??? Wie zal het zeggen......
vandaag gaan we ff een weekendje naar winterberg. Ik heb echt heel veel zin. We vertrekken rond 10uur als alles goed verloopt. Met een kleintje weet je het nooit ......hihihi word de eerste keer zo lang on de auto en we zijn erg benieuwd hoe dat zal gaan. Tot volgende week!
@assje: ik heb nog een super mooie maxi cosi mura 4 tekoop! Helemaal compleet en je mag hem voor 250,00 zo komen ophalen!
Veel plezier Sloppy!! Wij gaan na school weg voor een weekje centerparcs. Maar ik kom nog wel af en toe even kijken hoor, we nemen de dongel mee dus we hebben gewoon internet
Sloppy, mooi dat je echo goed was! Veel plezier in Winterberg! Sandra, VK ook goed, mooi! Wanneer ga je met vakantie? Assje, heerlijk dat je minder last hebt van je misselijkheid. Onze wagen is ook tweedehands, zo duur nieuw! MissQ, ik hou je temp in de gaten, je weet maar nooit ! Ik duim voor je! Sunshine, je ei is onderweg zie ik aan je banner, mooi. We gaan met je mee hopen op de wachtbank. Met mij gaat alles goed. Over 7 weekjes al met verlof !