nou hier zijn we vandaag naar het zandkasteel geweest, was heel erg leuk!! maar nu heeft bryan koorts pffffff hopen dat het morgen beter gaat want morgen heeft hij carnaval op de creche
ff een snel berichtje van mij. Het is hier helemaal mis weer Waarschijnlijk een griepje maar ik hou weer helemaal niks binnen en ik kan bijna niet meer op mn benen staan. Sloppyman blijft morgen thuis van z'n werk (kan gelukkig) om voor Megan te zorgen en voor mij. Ik hoop dat het morgen over is want ik hou nu geen slokje water meer binnen. Ik hou jullie wel op de hoogte.
@sloppy op tijd aan de bel trekken he!!! dikke knuffel van mij hoop dat je je morgen beetje beter voelt
Ik word goed in de gaten gehouden gelukkig. Vannacht toch weer wat kunnen drinken. Wel weer geschokken op de weegschaal. Ik was weer een kilo aan gekomen maar nu weer 2afgevallen Ik woog 73kilo en nu 68kilo..............pfffff Moet wel zeggen dat ik het nu echt heel zwaar vind hoor. Ik kan nu bijna niks meer als alleen maar op de bank liggen..... wanneer stopt dit?
Oh wat naar voor je Sloppy! Ik voel me bijna schuldig dat ik me langzaam beter begin te voelen. Wat frustrerend dat ze niets voor je kunnen doen zeg. Was het nou maar zo simpel dat je een pilletje kon slikken en het weg ging. Heel veel beterschap meid!
Oh nee wat irritant zeg Sloppy, hopelijk gaat het snel weer wat beter, als je je bedenkt dat je nog niet eens op de helft bent, kan je niet eens genieten van je zwangerschap. Hele dikke knuffel en zoals Vivi zegt, op tijd aan de bel trekken!!! @Assje, fijn dat jij je in ieder geval wel weer wat beter voelt. @Me, straks het eerste gesprek met de gyn, ik vind het nu wel een beetje spannend worden hoor. Ook al weet ik dat er nog niks zal gebeuren. Ik hoop alleen dat ze ons niet gaan wegsturen, van probeer het nog maar een poosje.
@slopy nogmaals dikke knuffel @sunshine vanmorge had bryan 37.1 dus heb hem gewoon laten gaan, ben hem net gaan halen en hij was doodmoe dus ligt nu ff lekker in bed en dan zien we wel wat rest van de dag geeft
@vivi; ja hier tig scholen wel moeilijk,maar 2hebben er voorrang sem in april en daarvoor 8x wennen! pff home alone bah! @sloppy sterkte knuffel @sunshine; spannend meis s6
Bedankt voor al jullie lieve woorden! Vandaag wel wat gedronken en net zelfs een creaker gegeten (waar je al niet blij van word) De apotheek heeft speciaal voor mij zetpillen gemaakt tegen te misselijkheid. Met de huisarst afgesproken dat we het aankijken en als het echt niet gaat dat we direct naar het VUmc gaan bellen omdat die actie kunnen ondernemen. Ik hoop echt niet dat het nodig is, maar we weten ook wel dat ik zo niet zo heel lang meer door kan blijven lopen. Ik hoop gewoon dat ik morgen weer de oude ben en alles kan eten wat ik wil wens wens wens
Zo het is hier wel heel rustig geweest. Hier gister netjes mijn zetpilletjes genomen en het hielp! Ik heb gister nog een 1/2 kommetje soep gegeten en een soepstengel! Wat was dat heerlijk zeg ff wat hartigs eten Nu gaan we het vandaag nog aankijken en als ik nog meer afval gaan we het ziekenhuis bellen. Gister was ik jarig en normaal gaan we altijd wat leuks doen of krijg ik visite.......ik hecht niet veel waarde aan m'n verjaardag maar dit was ook niet echt leuk....
Slop alsnog van harte . Maar niet fijn dat je nog altijd bijna niets binnenhoudt... Ik ben eigenlijk al 2 dagen in het zkh...Eerste bloeding gehad met 27 wk 5 dagen. Sinds woensdagochtend opgenomen. Eerst 24 uur bedrust en gisteren mocht ik weer wat rondlopen. Als het goed is vanmiddag naar huis . Het was goed dat we wisten dat dit kon gebeuren, (diagnose placenta praevia was al gesteld met 20 weken) we waren vrij rustig woensdagochtend. Al is het toch eng, het liep in straaltjes langs mijn benen. Gelukkig duurde de bloeding maar kort!
@CM: Ook heftig hoor!! Ookal wisten jullie dat het zou kunnen gebeuren hoop je toch dat het je bespaard gaat blijven. Sterkte en ik hoop dat je vandaag naar huis mag!
@sloppy alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! hopen dat he vandaag stukken beer gaat meid @cm pff ook al weet je dat het kan gebeuren lijkt me toch schrikken he, en idd behoorlijk heftig
Hallo lieve meiden. Hier weer eens een berichtje van mij . Heb een verschrikkelijke drukke week achter de rug, veel werken, studie, bezoek enz enz.... Manlief en ik hebben ons neit zo goed aan de afspraak gehouden om te stoppen tot juli hahaha. Maar ik heb het ook niet echt bijgehouden. dinsdag gewoon voor de fun geklust en ws vandaag mijn ei. ach ja is toch bijna 72 uur maar we zullen zien. we zijn er nu niet zo mee bezig en heb het dus ook niet bijgehouden, maar theoretisch gezien zou t kunnen... Ach ja moet zeggen dat t wel eff lekker is zo. gewoon klussen als we zin hebben en mocht het voor juli niet raak zijn dan gaan we dan wel serieus weer verder. Moet wel nog steeds een afspraak maken in het ZH, onze arts weet nog van niks dat we even een pauze ingelast hebben... ( erg he). Had ook zo geen zin om dat te meoten vertellen, maar ja aangezien ze toendertijd zeiden dat ik wel eens last kun hebben van een te hoog prolactine gehalte zou ik eigen daarmee wel al verder willen...... denk dat ik even wacht tot na deze ronde en als ik gewoon ongi wordt zoals ik verwacht, dat ik dan bel. we zien wel, ben er neit zo mee bezig, zit meer te stressen om mijn scriptie.... Weet toevallig iemand veel af van autimse binnen het VO???? We zijn daar namelijk over aan het afstuderen dus tips van boeken of internetsites zijn uiteraard welkom hahaha. Verder hier emt iedereen alles goed? @sloppy: zag op hyves gisteren dat je jarig was, gefeliciteerd!!! hopelijk voel je je snel weer de oude. @vivi: hoe is t met je? en met Bryan, laat me binnekort nog maar wat datums weten dan kom ik na mijn vroege een kopje thee drinken . @Sunshine: Heel veel succes met de uitslagen van bloed en zaad, komt allemaal goed. de eerste keer is t ergste 9 althans vond ik) de bezoeken daarna vielen allemaal reuze mee omdat je weet wat je kan verwachten. @MissQ: Balen meid dat je 6e IUI neit gelukt is, 1e keer IVF is raak!!!!!!!! @ Sandra: OOOhhh al bijna met verlof? wat heerlijk zeg, ben jaloers. @CM: Jezus dat zal evengoed behoorlijk schrikken zijn geweest ondanks dat je wist dat t eraan zat te komen. heel veel sterkte en succes met alles, hopelijk blijft het bij deze ene keer. @Assje: Wat fijn dat je je met momenten al beter voelt, hoop dat je snel kunt genieten. @Mrt: gaat al snel zeg bij jullie, alles verder goede met je? @ de rest die ik weer eens vergeten gen: hele dikke knuffel voor jullie en tot snel. Sorry dames voor mijn lange berichtje maar wilde uiteraard eff bijkletsen en even weten hoe t met iedereen gaat. wordt gek ervan dat ik nog geen internet heb in DL, zit wederom bij mijn ouders. volgens mij gaat dat internet nog wel ff duren in dat ontwikkelingsland naast Nederland hahahahaha. Liefs Chelleke
slop; nog gefeliciteerd en fijn dat je wat binnen houd! cm; schrikken meid; gelukkig nu weer thuis @all; ben nu minder op zp...maar probeer jullie te volgen
Hoi allemaal, we zijn net terug van een heerlijke vakantie! Ik heb alles terug gelezen, kom vanavond uitgebreid reageren. @CM: Jeetje schrikken zeg Hopelijk mag je vandaag naar huis
Nou ons eerste bezoek met de gyn is geweest. Gelukkig was ik totaal niet zenuwachtig meer toen we op weg waren. Het is een hele lieve vrouw. Nu moet de zaadtest opnieuw half april omdat deze zeer slecht was de laatste keer en ik moet op CD3 een bloedtest doen. 27 april pas de uitslagen, pffff. Maar goed het begin is er. @Sloppy, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en ook dat je wat hebt binnen gehouden. Het is moeilijk voor te stellen als je er geen last van hebt maar het lijkt me zooooo niet prettig en helemaal als je afvalt. Eigenlijk moet je gewoon genieten van je zwangerschap. @CM, oh wat vervelend zeg. Je kan het verwachten maar het valt toch altijd tegen als het wel gebeurd. Hopelijk ben je nu lekker thuis, alles beter dan het z'huis. @Sandra, fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Ik wil ook!!! @Chelleke, wat irritant zeg geen internet. Hopelijk hebben ze snel een lijntje gelegd Helaas geen info over autisme voor jou, succes met je scriptie. En haha je weet nooit, nu zul je net zien, laat je het met rust en vrij je wanneer je zin hebt en gebeurd het wel! Zou een mooie stunt zijn. Dikke knuffel @Wolfje, dikke knuffel voor jou.