Ik heb even een nieuwe buikfoto gemaakt..........zien jullie verschil? Ik voel me nu alleen nog maar dik en niet zwanger
Goedemorgen allemaal!! @Sloppy: Ik zie wel een mooi zwanger bolletje hoor sloppy. Maar ik snap dat je, je heel rot voelt Sterkte. @Sunshine: Gelukkig dat de gyn. een lieve vrouw was. Het is zo jammer dat het allemaal zo lang moet duren. @Wolfje: Doen waar je, je goed bij voelt hoor. @Chelleke: Succes met afstuderen, wel interessant onderwerp. Ik heb zelf een hele tijd met kinderen met autisme gewerkt, zowel kinderen met een normale begaafdheid als kinderen met ook nog een verstandelijke beperking. @CM: Hopelijk ben je weer thuis? Hier gaat alles zijn gangetje, ik heb afgelopen vakantie wel gemerkt dat ik niet alles meer kan op dit moment. Heb ik anderhalf uur met de hond gelopen dan ben ik echt gesloopt. Als ik dan ook nog met de kids ga zwemmen, mini golfen, de ballenbak en uiteten ga. Dan kan je me dus s' avonds wegdragen, ik kreeg hele harde buiken en kon haast niet meer opstaan. Heb toen van mijn man op me kop gekregen en doe het nu dus maar wat rustiger aan.
@Sloppy Wat fijn dat je eindelijk iets binnen kunt houden! Ik vond het al frustrerend voor ik tabletjes kreeg, kan me niet eens voorstellen hoe jij je moet voelen @CM Dat klinkt eng! Begrijp ik het goed dat je tussen nu en de bevalling kans hebt op bloedingen? Lijkt me niet erg prettig. Gelukkig wist je dat van tevoren. Hier gaat het best goed, ik ben gestopt met mijn tabletten en ben overdag nauwelijks nog misselijk. Of eigenlijk, als ik nu vanuit het niets me zo zou voelen, zou ik vast denken dat ik kotsmisselijk was, maar ik ben er nu zo aan gewend dat ik het niet erg meer voel Ik kan er gewoon doorheen eten en geef niet over. In de avonden gaat het nog niet zo goed. Warm eten is daardoor nog echt een probleem, maar ik ga deze week proberen om tussen de middag warm te eten, wie weet gaat dat wel.
Ssssttt hahaha! Je maakt me nog bang Ik vind het trouwens grappig dat op alle foto's die ik zie van zwangere vrouwen, de buik onderaan begint. Bij mij lijkt de hele boel naar boven te verschuiven? Of heb ik nou gewoon zo weinig ruimte over voor de darmen e.d. dat die naar boven kruipen? Mijn buik lijkt 10cm boven de navel juist te groeien namelijk! @Sloppy Ik zie niet zoveel verschil, misschien dat je op de 2e foto wat slanker lijkt in de rug, maar dat kan ook aan je armhouding liggen. Als je niet zo was afgevallen, had je nu natuurlijk dikker moeten zijn?
Goede morgen! Gisteren weer een redelijke dag gehad. Ik blijf wel misselijk maar niet meer overgegeven, dat heet......uhhh ik heb het binnen kunnen houden Vannavond gaan we uiteten hier voor de deur bij een nieuwe strandtent. Nog voor mijn verjaardag. Ik heb met de dietiste besproken hoe ik dat moet aanpakken en vooral kiezen voor vis gerechten zou moeten kunnen. De rest van de dag licht eten dan is de kans er dat het blijf zitten. In winterberg ging het ook goed dus we gaan het zien. Zo om 10uur een afspraak met de mogelijk nieuwe eigennaar van onze hond. Hij was gister onderweg vanaf de wintersport en belde of we 's avonds niet toch wilde langskomen zodat hij jolie kon ontmoeten........... tja dat hebben we maar niet gedaan en we gaan zo. Ik hoop zo dat het allemaal klopt en dat onze lievie volgende week zaterdag daar lekker naar toe kan gaan, zou zoveel beter voor haar zijn! Maar we gaan het zien @assje: wat heerlijk dat je misselijkheid een beetje weggaat! en ik denk wel dat ik dikker was geweest als ik niet was afgevallen.... Ik zal eens een foto van mn buik bij megan pakken van de week. Bij mij begint mn buik ook al onder mn ribbenboog alleen dat zie je nog niet maar je voel wel dat het daar hard is. Goed idee om tussen de middag warm te gaan eten. Werd mij ook geadviseerd. Maar goed ik eet overdag echt heel weinig en bij mij gaat het vaak 's avonds wel weer een stukje beter dat ik toch een paar hopen kan doen.... @sandra: ieieieieie een kraampakket Ik heb nog veel van mn bevalling van Megan staan.........ik ga er nog niet inkijken. @Chelleke: Ik weet niet zo veel van autisme, een vriendin van me heeft een zoon van 17 die het heeft maar die heb ik nooit gehoord over boeken....je kan eens kijken op forums over autisme??? miss dan je daar wat vind. Je gyn zal het wel gebrijpen hoor dat jullie ff rust nemen en de afspraak nog even uitstellen......je bent vast niet de eninge Ik duim wel hoor dat er toch een wonder gebeurd!! @sunshine: Spannend hoor zo'n eerste keer naar de gyn. Ik duim voor je dat ze je snel kunnen helpen! @Wolfje: neem maar ff tijd voor jezelf! afstand is miss wel ff goed voor je. xxx sloppy Zo volgens mij ben ik weer bij
Zo net weer terug van het bezoek aan de nieuwe eigenaar van onze Jolie. Het is een hele leuke en aardige jongen die heel veel weet van rottweilers en honden. Hij had haar hele stamboom nagekeken en wist ons te vertellen dat haar voorouders en haar vader Politie honden zijn geweest en een aantal zelf heel hoog. Toen wij vertelde dat ze met 6jr een speurcurcus had gehad en ze met 15min al psis wist wat ze moest doen was dit niet zo gek want het zit dus in haar genen. Dit maakt het voor hem deste leuke om deze hond te krijgen omdat ze nog veel kan leren. Hij woonde heel netjes en het zag er allemaal heel schoon uit terwijl hij gisteravond dus pas terug was gekomen van een week vakantie. Jolie word aankomende vrijdagavond opgehaald. Hoe wel het ons pijn doet en we veel verdriet hebben weten we nu ook dat ze goed terecht komt en dat geeft weer een stuk rust. xxx sloppy
Moeilijk hoor sloppy, maar inderdaad het beste voor jullie en voor jullie hond. Ze gaat vast een superbaasje krijgen. Heel veel sterkte.
Heel vervelend dat je hond weg moet, maar dit klinkt wel als een super adres! Iemand die er zoveel van weet, dat lijkt me geruststellend. Hopelijk krijgt ze het daar heel goed, jij hebt tenminste het juiste gedaan en niet alleen naar je gezin maar ook naar je hond gekeken. Respect hoor, dat je niet alleen aan jezelf denkt maar juist aan je hond.
Thanks voor jullie lieve woorden, dat doet me heel erg goed! Ik schiet er zelfs van vol! Bij de dieren winkel staat een man en die heeft altijd rottweilers gehad. Toen zijn dochter geboren werd ging die hond zich ook anders gedragen, en hij heeft toen het laten gaan. Wilde hem niet wegdoen. Uiteindelijk heeft de hond zijn kind behoorlijk gebeten en moest zijn hond ingeslape worden. Dat wilde wij zeker niet!! Je gaat een gezonde lieve hond niet inslapen. Nu krijgt ze de 2de kans die ze verdient hoe verdrietig ik er ook van word, het is goed zo! Ik hoop maar dat het snel vrijdag is en dat we het achter de rug hebben. Zaterdag komen mijn ouders eindelijk terug uit amerika! Zijn daar ruim 2mnd geweest en ohhh man wat heb ik ze gemist Gaan we ze van schiphol halen en dan lekker met ze mee naar huis ............ze hebben vast wel veel cadeautjes .........hihihihihi
Hallo dames. bedankt voor al jullie reacties over de scriptie. en Assje, jij ook bedankt meid. super van je reactie Raad eens, eergisterenavond mijn ei gehad, toch later dan verwacht.... hebben we toevallig een uur van te voren nog geklust, dacht dat ei al geweest was, maar die kwam dus uurtje later om de hoek kijken........... ben benieuwd, ben er niet mee bezig maar heb nog toch wel klein sprankeltje hoop..... Valt me ineens in dat mijn gyn contact zou opnemen met mij als de waardes van 20 jan mbt mijn prolactine dan te hoog waren, en raad eens.... ze heeft neit gebeld...dus hopelijk is dat toch in orde dan... We zullen zien. @ vivi: enne al flink vasteloavend aan ut veere, k zeen dich neet hiej dus t zal waal.... en voor alle anderen hier een dikke knuffel enne.... ALAAF, morgen ga ik ook flink feest vieren hier in limburg... Tot snel. Leifs Chelleke
@sloppy lijkt me behoorlijk moeilijk als je je hond weg moet doen, maar het is idd wat je zegt nu krijgt ze een 2e kans en als ze bijt (ook al is het niet verkeerd bedoeld) dan is het afgelopen das idd een risico wat je niet wilt nemen he @chelleke hub idd carnaval gevierd, gistere remunj en vandaag noa optocht en nog ff de zaal in waas ontzettend gezellig, noe douche en noa bed hahahaha
Goedemorgen allemaal!! @Sloppy: Wat ontzettend fijn dat je ouders terug komen!! @Chelleke: Dat wordt toch een spannende 2 weken voor jullie, zou toch wel super zijn als het nu raak is. Hier ben ik vanaf vandaag volledig ziekgemeld, ik ga nog wel naar vergaderingen en cursussen, maar hoe dat allemaal precies gaat krijg ik nog te horen. Wel raar hoor, dat ik pas weer in november met de clienten ga werken Nou ja ik ga natuurlijk binnenkort wel even op visite daar, en als de baby er is ga ik ook langs met de baby, dat vinden ze helemaal geweldig.
Goede morgen! Uit eten was erg lekker gister en ik heb het binnen kunnen houden Wel met veel moeite maar het ging. We hebben gister avond de naam bedacht voor onze kleine meid........hahah je had ons moeten zien. alle twee met een iphone door de lijst met namen aan het snuffelen. We houden het nog wel geheim hoor, moeten jullie nog even een paar mnd op wachten. Wel kan ik zeggen dat de naam vorig jaar niet gegeven is en dat vind ik leuk. En de 2de naam hebben we een beetje vernoemt naar mijn moeder. Megan heeft een soort vernoeming naar mijn schoonmoeder die heet Elizabeth en daar hebben we Lyza van gemaakt. En nu dus net zo iets van de naam van mijn moeder....Johanna Ben benieuwd wat jullie denken wat we daar van gemaakt hebben...........hihihihi Als het nu dus een jongen word dan hebben we een probleem
Ahhh Sloppy, verveel je je? Wat fijn dat je gewoon lekker uit eten bent geweest en het belangrijkste dat je het hebt binnengehouden. Zal het dan nu eindelijk de goede kant opgaan? Wat goed dat jullie voor deze oplossing hebben gekozen ookal is het inderdaad heel moeilijk. Geniet nog een weekje van jullie hondje en gelukkig weet je waar ie terecht komt. Kan je misschien nog een keer op visite. Voor een jongen kan je er Johan van maken haha. Tweede meisjesnaam Joan? Hihi leuk die raadseltjes. @CM, fijn dat je weer thuis bent, wel zo lekker. Hoe voel je je nu dan? Geen bloedverlies meer? @Sandra, vreemd he dat je nu niet meer hoeft te werken. Voel je je er opgelucht door of nog niet helemaal? Nu kan je lekker je rust nemen. Met dit weer is dat niet zo erg haha. Hier zijn de rode duivels gister weer gekomen zoals ik al verwacht had maar toch valt het weer vies tegen. Morgen bloedprikken en dan is het weer op mijn ei wachten. Hopelijk weer snel dan heb ik weer een korte cyclus, hoeven we minder lang te wachten haha.
@Sunshine: Balen van je ongi, hopelijk gaan de onderzoeken een beetje snel. Ik moet er nog wel een beetje aan wennen dat ik niet meer hoef te werken, maar het geeft wel een lekker gevoel. Ik kan nu gewoon heerlijk rustig de laatste dingetjes voorbereiden. @Sloppy: Het is hier inderdaad rustig. Tweede meisjesnaam Jonna? Hier vanmiddag telefonische intake van de kraamzorg gehad. Klonk allemaal erg goed. Het wordt nu allemaal wel echt zo, van het weekend het kraampakket en nu de kraamzorg, ik wordt een beetje zenuwachtig voor de bevalling geloof ik