Ik hoop het meis, zat mezelf net al moed in te praten dat die naald niet zo heel groot is )maar er wel helemaal in moet.......
Owhhh Slopp, je hebt echt een foto van jezelf neergezet, dacht dat je een grapje maakte!!!! Pffff.. vind dat altijd gevaarlijk gokken. Niet boos worden he, als ik er heel erg naast zit Ik schat je een jaar of 32............... 8)
@Sloppy, arrrgghh wat flauw zeg, ik ben daar altijd zo slecht in maar oke, als jij dat graag wilt hihi Als ik er ver naast zit moet je het me niet kwalijk nemen. Ik ga voor 33!!!! @Chelleke, doe het rustig aan en heel veel sterkte. Ik denk aan je en hoop he natuurlijk heel vrolijk weer terug te zien. Dikke knuffel. @MissQ, het komt helemaal goed hoor, gelukkig is het maar eenmalig. Was het maar half tien he, dan ben je er van af.
Dikke knuf Chelleke ik hoop dat je, je snel wat beter voelt. @Sloppy: leuke foto, maar ik ben heel slecht in leeftijd raden, maar goed ik doe een gok: 31??
En ja Sun, zou willen dat het half 10 was, dan waren we al lekker aan het klussen !! Vanaaf mag het nog, morgen niet meer en vrijdag moet ie het potje gevuld wegbrengen... dus dan daarna päs!!!!
Ik word gewoon erg blij van jullie.........maar ik moet ook mn créme weer wat vaker gaan gebruiken Moet ik ook zeggen dat ik op de foto samen met Megan geen druppel make-up op heb en dan met die flitslampen....niet zo mooi
Nu gaan niet alleen de dgn langsaam maar ook de uren! pfffff wat een hel hé? haha ik wil het niet vertellen
Ja, zeg nou weten we het nog niet!!!!!!! Moet je meteen na de prik klussen dan Miss@, zal aan je denken om haf tien haha.
16 oktober : Chelleke84 rondje 11, 1e kindje, 26 jaar. 16 oktober : Sunshine81 (ronde 12, 1e kindje, 28 jaar) 18 oktober : Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar) 18 oktober : Bianca87 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 22 oktober : Mrt (ronde 7, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) 24 oktober : Blondi (ronde 2, 1e kindje, 21 jaar) 26 oktober : Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 28 oktober : Asun ( ronde 2, 1e kindje) 30 oktober : MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 28 november : Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar) ZWANGER CM1978, 32 jaar, 1e kindje: 24-05-2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 29-05-2011 intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov. Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, intake 19 Okt. Zodra ik zwanger ben zet ik ook een foto van mezelf neer want dan maakt het niet meer uit als ik herkent word! Maar nu nog even niet.. Nou ik heb het er bijgezet hoor
Nee maar ik wil gewoon niet zo oud zijn nog.........ik zou zo graag voor de 30 zijn en zwanger willen worden zeg maar