Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @miranda ik zat in eerste instantie ook thuis omdat ik misselijk ben helaas wel, die cyste kan opzich geen kwaad als hij met 16e week niet weg is dan gaan ze hem leegzuigen
    maar moet zeggen schrok wel hoor, heb wel 10x gevraagd of het geen kwaad kon. Krijg woensdag weer een echo

2. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Dat klinkt niet echt prettig, ik zou mij daar ook druk over maken.
    Hopelijk lost je lichaam het zelf op.
    Sterkte morgen met je echo en de misselijkheid

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Bedankt voor jullie lieve reacties.

@miranda: fijn om weer wat van je te horen! En goed om te horen dat jullie zo veel aan elkaar hebben :)

Jo is terug en alles valt op z'n plaats.
    Deze persoon vond het te veel werk en ze wilde te veel aandacht hebben..........wat weer heel normaal is van een hond die in een nieuwe omgeving komt. Maar hij wilde er niet meer tijd in steken.
    Al met al dus niet het goede adres wat wij dachten.
    Ik ben alleen maar blij dat hij haar naar ons terug brengt en haar niet op MP gezet heeft.
    We gaan nu ff rust nemen en dan weer kijken wat we gaan doen.

4. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi allemaal

@Sloppy: Pfff wat een verhaal zeg, kijk het kan dat de klik er met een hond echt niet is, maar dat kan je inderdaad niet zo snel zien.
    Hopelijk vinden jullie snel een gouden mandje voor jullie kanjer.

@Vivi: Doe maar rustig aan hoor!

@Miranda: Wat fijn dat het weer wat beter gaat met jouw en je man.

@Chelleke: Balen van je witte test, maar geef de hoop nog niet op hoor!

Hier net heerlijk wezen dikke buiken zwemmen, en nu lekker bankhangen. Morgen hebben de kids een schoolreisje, maar Thomas heeft ineens hele hoge koorts, zo zielig hij had zich zo verheugd op het schoolreisje.:(

5. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    YYYYYYYEEEEEEEEEEAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!

Sorry hoor, maar net terug van de 20 weken echo.. Ik was misselijk van de zenuwen maar:

Alles is in orde!!!!

Deze zwangerschap wordt echt genieten!! in tegenstelling tot de vorige... Dat was een groot onzeker drama...

De arts was super blij om ons weer te zien. Zij had ook de operaties 2 jaar geleden gedaan, toen ons kereltje nog in mijn buik zat. Ze vertelde dat het geboortekaartje nog steeds op haar bureau staat... Ze had nooit gedacht dat onze kerel er zo goed uit zou komen!!

En nu volop genieten van deze dikke buik!!
    Als jullie me zoeken, ik zit ergens op een roze wolk helemaal lekker zwanger te wezen!!!

hihihi:D

6. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hallo dames.
    Eff kort berichtje van mij.
    Ben bij een vriendin nu dus vandaar.
    ongi begint langzaam door te komen, maar nog niet helemaal.
    op naar ronde 16.
    Dikke knuffel voor iedereen.

Liefs Chelleke

7. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Oh wat goed mrt! Wat een geruststelling lijkt me dat. Ik ben zelf net bezig stress op te bouwen voor de 20 weken echo :)

Mijn vent loopt zich helemaal te vermaken met onze nieuwe (Sloppy's oude!) wandelwagen. Onze eerste aankoop voor ons toekomstige kindje. Aan de vroege kant, maar we moeten kosten spreiden dus dan moet je ergens beginnen. Hij loopt er zo strak mogelijke bochtjes mee om de salontafel :p en vroeg net nog of het gek leek als hij er achter loopt haha!

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden

ff update van mij

ben weer ongi geworden

groetjes

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Mrt: Wat een geweldig nieuws! Genieten meis!

@Wolfje: he balen!

@Chelleke: Ook balen meis!

@Assje: hahahaha ik zie het helemaal voor me, hebben wij ook gedaan toen we hem net hadden. Ben blij dat jullie er blij mee zijn.

Hier voor de verandering weer keelontsteking! Ik ga maandag echt even naar de HA wan tik ben het zo ongelovelijk zat. Dit is denk ik al de 3de of 4de keer deze zwangerschap. Ik heb nu ook verhoging....

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik vergeet helemaal te vertellen dat Megan de waterpokken heeft het arme schaap!
    Maar ze slaapt nu heerlijk in haar bedje en dat is voor mama ook wel lekker.
    Straks wel ff met haar naar buiten als ze geen koorts heeft. Het is namelijk heerlijk weer en de zeelucht is heel gezond voor ziekies

11. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    hoi dames.
    Ongi heeft doorgezet, helaas, Het enige voordeel is wel dat ik al 3 maanden een regelmatige cyclus heb hahaha.
    Fijn weekend allemaal en tot snel. 24 maart hebben we ws weer internet joepieeeeeeeeeeeeeee

Liefs Chelleke

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Joepieeeee! dan kan je weer komen kletsen :D

13. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Wolfje, balen van je ongi zeg!!! Ik denk aan je. Dikke knuffel.

@Chelleke, fijn dat je nu in ieder geval weet waar je aan toe bent en dat je regelmatig ongi bent, wel makkelijker. Toch jammer. Dikke knuffel en he he bijna je eigen internet.

@Sloppy, hoe voel je je nu? Raar nu je hondje weer thuis is?

@Mrt, gefeliciteerd met je goede echo. Wat een opluchting moet dat zijn. Geniet nu lekker van je zwangerschap.

Hier is mijn ei alweer geweest en we hebben goed geklust. Nu maar hopen dat we alle onderzoeken niet hoeven te ondergaan al geloof en voel ik dat we niet spontaan zwanger mogen worden, maar ja wie weet.

14. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden...
    wens jullie allen het allerbeste, denk aan jullie!
    Knuffel Ilse

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @sunshine: ja het is heel raar dat ons hondje weer thuis is.

@wolfje: we zullen je missen meis!

Hier een stevige griep te pakken.....blehhh! Ik ga mogen ff langs de ha voor een abkuurtje. Ben het nu zat.
    Ik heb al wkn steeds keelpijn en verkouden enzo maar ik dacht dat gaat wel over, niet dus. Ik heb nu ook al 2wkn opgezette klieren en die zijn ook niet prettig.
    Ik zou nu wel eens een keer willen gaan opknappen......dus abkuurtje :)

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chelleke balen meid!
    jeee internet dan kun je weer gezellig komen
    @wolfje wij zullen ook aan jou denken meid!!! Dikke knuffel
    @sloppy alweer griepje balen meid!!!

17. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi allemaal

Even snel hoor, want de kids die zitten op hete kolen om naar Plaswijckpark te gaan. Mijn man is de babykamer aan het behangen.

@Wolfje: Sterkte meis, hopelijk horen we af en toe nog wat van je.

Voor alle meiden die ongesteld zijn geworden of die zich niet goed voelen een dikke knuffel.

Hier vandaag 30 weken, iehhhhh wat gaat het snel, over 7 weken mag die al geboren worden:$:p Vind het ineens weer zo spannend.

Nou geniet van de mooie dag en ik spreek jullie vanavond!

18. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Dat gaat snel Sandra! :D

Hier gaat het minder. Het leek er afgelopen week op dat de afscheiding langzaam minder werd, in ieder geval minder bruin, het was nog een beetje beige. Maar gisteravond ineens stipje helder rood met roze veeg, bij het afvegen :$ Dacht eerst dat het eventueel van buitenaf kon komen (beschadiging), maar had vandaag dan ineens weer meer afscheiding en ook weer bruiner. Kwam dus blijkbaar toch van binnen uit. Ik heb ook regelmatig een zeurende pijn tegen mijn blaas aan, waarvan ik niet zeker ben of het wel hetzelfde is als groeipijnen.

Ik ben er echt zat van :x Er is blijkbaar iets al bijna twee weken heel langzaam aan het bloeden in mij en dat hoort gewoon niet. Bel morgenochtend de verloskundige maar weer. Ik heb over twee weken anders pas weer controle en dat duurt me echt nog te lang.

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Assje: Ohh dat klinkt heel vervelend meis! Morgen direct bellen en ik hoop dat ze dan even gaan kijken voor je.
    Die zeurende pijn kan zeker wel groeipijn zijn hoor.
    Ik duim voor je dat het allemaal heel onschuldig is hoor en dat ze je morgen gerust kunnen stellen.
    Hé kan je vandaag niet bellen???

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen deze morgen!

@Assje: Hoe is die nu meis? Heb je nog bloed verloren? Niet te lang in spanning blijven zitten hoor!

@Vivi: Hoe gaat het met jou misselijkheid? Hou je het vol nu je niet werkt? Ik hoop voor jou dat je er snel vanaf bent hoor! En je bent al bijna 10wkn gaat ook heel snel bij jou hoor.

@Sandra: oehh komt het al dicht bij zeg! Ik ben al bijna op de helft, het gaat echt heel snel dit keer.
    Ik maak me ook weinig zorgen, ik voel mn kleintje heel goed en al vaak per dag en dat is zo rustgevend. Ik heb mijn angelsount al wkn niet gebruikt.
    Ook heb ik die kleine al aan de buitenkant kunnen voelen. Ze ligt alleen heel erg laag en ik heb af en toe het idee dat ze zich wil verstoppen :D

@MissQ: Hoe is die bij jou meis? Zijn jullie al begonnen met de IVF of hebben jullie wacht mnd?

Hier vanmorgen dapper op de weegschaal............ik denk er is vast wel wat bij nu.........uhhh NIKS! Ja 100gram dat valt onder niks toch?!
    Ik eet redelijk normaal ik drink sapjes en andere suikerhoudende drankjes en niks nada noppes.....
    Ach ik denk nu maar: wat er niet aan komt hoeft er ook niet af :D
    En ik wilde na mn bevalling op gaan voor mijn streef gewicht van 60kilo.............ik voel het dat gaat me lukken :D

Deel Deze Pagina