@Sandra: Jij bent wel heel goed op dreef zeg. Ik wil je ook wel in huren, hihi Ik moet vandaag ook aan de slag, want we hebben gister op de boven verdiepingen nieuwe kozijnen en ramen gehad, dus alles zit onder het stof. @Sloppy:Beterschap voor het pokkenkind! Ik hoop dat ze niet al te veel jeuk heeft.
Bijna vergeten te vertellen De kleine man hier kan eindelijk staan! Mag ook wel als je bijna 18 maanden bent. Komt goed uit, donderdag moet ik naar het CB en dan moest hij van hun wel kunnen staan. Dat hebben we weer gered.
@miranda ik vind de risico die het met zich meebrengt eelijk gezegd niet zo heel groot 0.5% ik weet dat die er is maar heb bij bryan ook punctie gehad. weet niet of ze met de uitslag iets kunnen, maa gaat er denk ik ook om wat we ermee kunnen bah poetsen ik moet vandaag ook weer goed aan de slag @sloppy hoe is het met megan??
@Vivi: Als er uit zou komen dat dit kindje het zelfde heeft al Brian......wat zou je er dan mee doen? Zou het makkelijker voor jullie zijn als jullie het van te voren weten? En uhh wat heeft brian? Wij mochten gezien mijn leeftijd ook een vruchtwater punctie, wij hebben gekozen om het niet te doen omdat het kindje toch wel welkom is.....en ik was 34 (het eicelletje was 34jr) toen dit kindje verwekt werd dus ik vond de leeftijd een beetje een rare reden voor een punctie. Ook kan er tijdens de bevalling zelfs dingen misgaan met een gezond kindje (mijn zus heeft epileptie door zuurstof gebrek) en dan ...........tja wat dan ?? Wij hebben toen besloten om het niet te doen en het kindje te nemen zoals het geboren word. @Miranda: WOW!! GOED HOOR! Ook bij 18mnd hoor En het lopen zal nu wel heel snel volgen dan hoor.(pfff net op tijd voor het CB) Alle kindje hebben hun eigen tempo, en je kleine man zal andere dingen wel weer veel beter kunnen als andere kindje van zijn leeftijd. Megan liep al een week voor ze 1jr werd en heeft daarna nooit meer gekropen, maar die zegt nog vrij weinig zelfs van papa maakt ze nog steeds Bapa Aan de sop dus vandaag! Lekker hoor nieuwe kozeinen, alles weer mooi. Met het pokkenkind gaat het heel goed al had ze er vandaag wel weer 2nieuwe bij. Die andere zijn al mooi ingedroogd dus dan kan je goed zien dat er weer nieuwe bijzitten... Ze heeft gelukkig vannacht weer bijna zonder huilen geslapen. Dan huild ze een min of 5 en net op het moment dat je denk NU ga ik kijken dan stopt ze weer.... Dus hele gebroken nachten maar goed das niet erg als je kindje ziek is. Ik hoorde van een vader in de supermarkt dat zijn dochter en 4dgn oude baby hadden het en z'n dochter had koorts en de hele nacht lopenspoken.........dat hebben wij gelukkig niet Zo ben ik lekker vrij, Megan naar KDV....................kotst net de hond de hele Bench onder! BLEHHHH kan ik dat ff lekker gaan schoonmkn. LEUK! Ze gaat vanavond met mijn ouders mee naar huis. Dan blijft ze daar tot we een ander huis hebben gevonden.
Hallo allemaal, lang geleden dat ik iets heb geschreven. Lees wel alles mee hoor. Hier is zondag ronde 8 ingegaan. Liefs Bianca
net controle gehad bij de vk, de cyste was nog steeds niet weg dus over 3 weken weer nieuwe echo en tot die tijd niet werken omdat als je een verkeerde beweging maakt de eileider kan draaien en dan krijgt die geen bloedtoevoer meer en ze vond het met mijn werk niet verstandig te gaan werken prima blijven we nog 3 weken thuis, ben benieuwd wat mijn werkgever daar van vind _________
@Vivi: Ik ben ook benieuwd hoe jou werkgever gaat reageren, ik zie de bui al hangen. Snappen ze dan niet dat het gevaarlijk is als je zou blijven werken. Doe rustig aan en hopelijk is de cyste over een paar weken wel verdwenen
@Sloppy: De kleine man is erg traag met de grove motoriek. Aan de andere kant kan hij al wel heel goed woordjes zeggen, hij praat mij vaak na. Ieder kind is anders zullen we maar zeggen. Ik neem het gewoon zoals het is, ik kan hem moeilijk dwingen, maar het zou wel fijn zijn als hij snel ging lopen dan hij zoals nu met dat mooie weer lekker de tuin in. Sterkte met Megan, het is zo zielig als ze ziek zijn en ze daarnaast ook niet lekker slapen.
Dat is lang geleden, ik ben er zelf ook een tijdje tussen uit geweest. Maar gelukkig mogen we altijd weer terug komen. Dus kom maar lekker wanneer je daar behoefte aan heb. Ronde 8 al weer, bah!!!
@miranda: heb inderdaad gelezen dat je even weg was. Goed dat je terug bent. Las ook dat het redelijk goed met je gaat. Wat leuk dat je kleine eindelijk loopt!!
@Vivi Pfff 3 weken stilzitten lijkt me een behoorlijke opgave! Hopelijk is die cyste straks dan wel weg. @Miranda Goed zeg dat hij loopt! Zoals al gezegd, het ene kind is eerder dan het andere maar dat zegt niets over de toekomst. Jammer dat het CB daar moeilijk over doet. Ik snap dat het goed bedoeld is maar ik zou het wel voelen als een zekere bemoeienis. Gelukkig is er nu niets meer om je zorgen over te maken @Sloppy Het pokkenkind haha! Ik hoor je al zeggen: Wat heb ik toch een pokkenkind! Hier is gisteren besloten dat we straks met de 20 weken echo wel het geslacht willen weten maar dat we het aan niemand vertellen. Die kerel van me wil dat niet Al ben ik het er ook wel mee eens in het opzicht dat als je het aan mensen vertelt, ze aan gaan komen met roze of blauwe cadeautjes en dat willen we niet. Daarom heb ik er mee ingestemd dat we het niet vertellen. Dus het blijft voor onze omgeving een verrassing! Wat doen jullie?
@assje dat gaat ook een behoorlijke opgave worden hoor vooral omdat ik er al 2 thuiszit maarja alles voor de kleine he, als hij erover 3 weken nog zit kan ik nog eens 3 weken thuisblijven maarja wat moet dat moet aangezien ik alijd in mijn zwangerschap pech heb zie ik het al gebeuren dat dat ding niet uit zichzelf weggaat maar erbij geholpen moet worden @geslacht wij willen het met 20weken ook weer weten daar is geen twijfel over mogelijk maar wij vertellen het alleen mijn beste vriendin en haar man (die wisten het bij bryan ook en zij gaat waarschijnlijk mee naar de 20weken echo) verder vertellen wij het ook niemand dus ben benieuwd of mijn vader gelijkt heeft en het een meisje word jeeee wat kan ik dan gaan shoppen zeg hahaha bij jongen zal dat stuk minder zijn omdat ik alles nog van bryan heb @sloppy volgens mij vroeg jij laatst welke afwijking bryan heeft, bryan heeft xyy moet je maar eens op nederlandse XYY vereniging kijken daar staat beschreven wat het is
iemand nog leuke titels van een chicklit?? zit komende weken toch nog thuis dus wat leuke boeken kan geen kwaad hahaha
Het was niet voor mij bedoeld maar ik heb ook even gekeken. Hoe zijn ze er achter gekomen bij Bryan Vivi? Omdat er staat dat de meesten het niet eens weten. Zal wel vaak verward worden met ADHD of PDD-NOS zeker? Als ik de kenmerken zo lees. Gelukkig dat het verder niet schadelijk is voor de gezondheid. Geestelijke problemen zijn nooit leuk weet ik uit ervaring, maar als ik dan iemand in een rolstoel zie kwijlen ben ik altijd maar blij dat ik ""alleen maar"" autisme heb!
Ik lees nooit chicklit maar ik heb net "Haar naam was Sarah" gelezen en dat vond ik wel een heel mooi boek. Het is ook lekker vlot geschreven, ik was er binnen twee dagen doorheen. Viel me 200% mee, ik dacht dat het een zwaar boek zou zijn vanwege het onderwerp (holocaust), maar dat was helemaal niet zo. Qua boeken door en over vrouwen vind ik ook Marion Pauw, Esther Verhoef, Simone van der Vlugt en Saskia Noort erg leuk. Moet je wel van spannende boeken houden, de meeste ervan gaan wel echt over vrouwen en hun leven en vooral ook mannen daarin dus in zekere zin wel 'chicklit' denk ik? En wat ik ook erg mooi vind was "De wijde hemel" van Alice Sebold. Dat is niet zo lang geleden nog verfilmd (heet The lovely bones). Over een meisje dat vermoord is en haar familie vanuit de hemel volgt en probeert aanwijzingen te geven over de moord. Misschien heb je er wat aan
Bah, zonet weer helder rood hier, net als zaterdag Ik baal enorm, want het lijkt erger te worden en ik kan pas over anderhalve week naar de gyn. De vk zei tegen de assistente: Het is niet direct spoed, maar doe maar tussen nu en twee weken. Belt ze op en zegt tegen de assistente van de gyn: Over twee weken :x Dan denk ik: Ben je stom ofzo? Maar ik ga natuurlijk niet door een telefoongesprek heen praten. Eerst was ik ongerust, maar ik begin steeds bozer te worden nu. Boos op die assistente maar vooral boos op mijn lijf, omdat het me tot nu toe alleen maar laat lijden. Ik vind die zwangerschap al zo moeilijk en nu doet mijn lijf ook nog zo! Daarom heb ik een afspraak gemaakt met mijn psychiater, want ik kan hier niet meer in mijn eentje mee om gaan.