Thnx CM, hopelijk blijft de kleine bij jou nog even een paar weken zitten!!! Voel je je wel goed? Of heb je ook erg veel pijn ofzo?
@ Sunshine, heel veel succes vanavond, mijn duimen draaien voor je. @ vivi: was weer gezellig..... ben benieuwd wat mij die situatie te weeg gaat brengen, begin het nu te beseffen hahaha. @ assje: hoe is t met je? @ Wolfje: geweldig dat Sem al zindelijk begint te worden. @ MissQ: Balen van je 6e IUI, maar 1ex IVF moet gewoon raak zijn, duim heel hard voor je. @ Sandra en CM: Ohh het gaat al snel, nog maar een paar weken zeg...... spannend. @Miranda: Hoe is t met je? bevalt het weer om te werken of valt het tegen? @Bianca: hoe is t met jou meid? vrij met kerst en oud en nieuw @Sloppy: wat een prachtige echo, gefeliciteerd ermee en hopelijk ben je snel van die pijntjes af. gun jou ook wel eens een onbezorgde en rustige week (weken) @ die gene die ik nog vergeten ben hahaha een dikke knuffel, ook uiteraard voor de rest. Liefs Chelleke
Ik pik deze er even uit, maar iedereen bedankt voor de positieve reacties. Ja, het is soms moeilijk. Maar als ik een zwaar lichamelijk of geestelijk gehandicapte zie dan prijs ik me nog gelukkig dat ik "slechts" dit heb Het kost behoorlijk veel energie en aanpassing, maar ik kan wel een vrij normaal leven leiden. Nog hetzelfde, maar in verhouding tot vrijdag rustiger. Ik heb geen echt rood bloedverlies meer gehad, zonet direct na het werken wel roodbruin maar niet meer zo helder rood en veel als vrijdag. Het blijft gewoon doorgaan zoals het ging. Morgen heb ik controle bij de vk, donderdag nog eens en dan maandag naar de gyn.
Hm, te vroeg gejuichd het is weer rood. Maar niet zoveel. Ben wel blij dat ik al bijna naar de gyn kan.
NOD lijst: 04-04-2011; Sunshine, 29 njaar, 1e kindje, 28-3 uitslagen zaad en bloed 15 04-2011; Chelleke 26 jaar 1e kindje ronde 4 na laparoscopie 23-04-2011; Bianca, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8 22-04-2011; Wolfje22, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12 ???????????; MissQ, 31 jaar, 2de kindje, ronde heel veel Zwangeren: 27-05-2011, CM1978, 33 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 31 maart meisje 29-05-2011; Sandra, 31 jaar, 3de kindje, VK/gyn controle: 4 april VK, jongen 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 4 april gyn, 20 april SEO 22-10-2011 Vivi, 30 jaar, 2e kindje, Vk controle 13 april
Nou komen net van de gyn vandaan en we weten nog niet veel haha. Zaad was 53 miljoen maar wel heel langzaam en rare vorm(?), die laatste snap ik nog niet zo goed. FSH was goed. Het zou tot zover nog geen probleem zijn om gewoon zwanger te raken, jaja. Komende cyclus moet ik de samenlevingstest ondergaan. Ben blij dat ik al aan het eind van mijn cyclus zit, hoef ik tenminste niet zo heel lang meer te wachten, pfff. Spannend hoor. Wat is het hier trouwens rustig vanavond?
Ik zie het al voor me, dat je in de microscoop kijkt en dat het vierkantjes en sterretjes zijn Ik neem aan dat ze gewoon bedoelen dat de bouw afwijkt? Bijvoorbeeld dat de staartjes aan de korte kant zijn, dat kan. Succes bij de rest van de tests!
Hoi allemaal!! @Sunshine: Mmmm aan de ene kant natuurlijk mooi dat er niets uit is gekomen, aan de andere kant wil je gewoon verder (lijkt mij) Ik hoop echt dat je snel zwanger bent. Lijkt me zo moeilijk al die onderzoeken. @Wolfje: Wauw wat knap van je mannetje echt heel vroeg al zindelijk. Thomas was ook zo vroeg. Jasper daar in tegen heel laat. @Assje: Wat balen dat het nog steeds niet weg is, misschien een adertje die heel gevoelig is en elke keer knapt. @Sloppy: Wauw wat een mooie echo! @MissQ: Mijn duimen draaien voor je. En ook voor alle andere die nog niet zwanger zijn en voor CM dat je kleine meisje nog maar even blijft zitten. Hier is de nesteldrang echt toegeslagen, ik kan gewoon niet meer stoppen met poetsen ook al krijg ik dan heel veel last van mijn bekken. Nu hangen alle babykleertjes te drogen. Alle lakentjes zijn al gewassen en gestreken. Kamertje is al een beetje ingericht. Ik baal gewoon dat ik morgenochtend cursus heb. Kan ik niet alle kleertjes strijken
Haha Assje, zo had ik het nog niet bekeken, maar nu je het zo zegt, whaha. Geen idee wat ik me er bij voor moet stellen hoor @Sandra, dank je wel. Het is ook best moeilijk maar alles voor het goede doel. We wachten het wel af. Je mag ook best hier alles wassen, poetsen, strijken enzo hoor, helemaal geen probleem. Kan me niet voorstellen dat ik ooit die nesteldrang zou krijgen, heb echt een hekel aan schoonmaken. Succes, als alles klaar is kan je hopelijk rustig zitten. Wanneer gaat je verlof in? Gaat snel he?!
@sunshine hmm das idd niet echt duidelijk blijft dus spannend @chelleke was zeker gezellig, ben idd benieuwd @sandra kun je wat van die nesteldrang sturen? Hoe oud was jasper toen hij zindelijk werd? Bryan heeft namelijk absoluut geen interesse zo vermoeiend
@Sandra Ik hoop maar dat ik die nesteldrang ook krijg want ik ben normaal nog met geen gloeiende pook tot schoonmaken aan te zetten Ik denk het niet, want dan zou dat adertje al 3 weken non-stop in meer of mindere mate bloeden. Want het houdt nooit op, het is net als menstruatie. Af en toe een "golf" En dan weer even wat minder, maar continu aanwezig. Daarom is de eerste gedachte een stukje placenta in de buurt van de baarmoedermond en dat de boel nu met de groei optrekt en dat de bloeding veroorzaakt. Maandag weet ik hopelijk meer!
@Schoonmaken: Normaal ben ik ook niet echt heel erg van het schoonmaken hoor. En al helemaal niet van het strijken. Het is echt heel gek wat hormonen met je doen. @Zindelijkheid: Jasper is zindelijk geworden met 3,5 jaar. Ik had echt alles geprobeerd. En toen ben ik een keertje goed boos geworden, ze zeggen dat je dat niet mag doen, maar meneer was toen gelijk zindelijk haha. @Assje: Nee dan is het geen adertje inderdaad. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. @Verlof: Die gaat in met 34 weken. Maar ik zit nu al twee weken in de ziektewet. Ik ga alleen nog naar cursussen en vergaderingen en doe nog wat administratief werk. Maar dat stelt eigenlijk weinig voor.
Goeiemorgen zeg, gaaaaaaaap! Moet nog een beetje in het nieuwe tijd ritme komen Hebben jullie daar last van? Nu maar eens aankleden en met een uurtje moet ik bij de vk zijn, dan zullen we eens luisteren of lutje-assje nog leeft
Vast wel Assje! Veel plezier . Mijn oma noemde mij altijd lutje wichtje...moest er gelijk aan denken . (familie woont in Slochteren, Schildwolde, Siddeburen, Zuidbroek enz.)
Goede morgen allemaal!!! Er is weer flink gekletst Hier eergister een voedselvergiftiging op gelopen toen we pannekoeken zijn gaan eten..... Was weer echt prettig.............NOT! Het gaat nu gelukkig wel weer beter alleen weer 1,5kilo kwijt. @Assje: hoe was het bij de vk? @CM: Lutje wichtje is beter als de naam die mijn moeder voor mij had: pieps! @zindelijk: Megan geeft sinds een paar dgn aan dat ze wat in d'r luier gedaan heeft........dan zegt ze Bah en wijst ze naar haar luier En ook gaat ze bij haar potje staan en dan moet haar luier uit. Ze doet nog niks op het potje maar het is een begin. We stimuleren het nog niet omdat ze nog erg vroeg ik maar ik vind het wel heel stoer van haar dat ze al komt vertellen dat ze een schone luier wil @poetsen: Dat had ik pas 1dg voor mn bevalling. En meer omdat ik zeker wist dat ik de volgende dag zou bevallen........het zij natuurlijk of opgewekt. Ik was al bijna 52uur bezig met weeën om de 5min on afgebroken! Dus ze zouden haar gaan halen of ze nou wilde of niet
Leuk CM Mijn familie komt uit gemeente De Marne, helemaal bovenin. Nou ons lutje-Assje deed het prima. De verloskundige zei dat ie een heel krachtig hartje heeft. Voor het eerst ook de hartklepjes gehoord die dichtklappen, apart hoor, het begint echt een concert te worden zo langzamerhand Ik vind het geluid ook niet meer eng, het went. Nu heb ik alle verloskundigen van mijn team gezien en gelukkig zijn het allemaal hele vriendelijke vrouwen, dat lucht op! Deze mevrouw was ook erg aardig, ze stelde zelfs uit zichzelf voor om i.v.m. mijn stoornis de brief al vooraf naar de gyn te faxen zodat ze mijn gegevens alvast kunnen doornemen (daar staat ook in wat er met mij is). Ik ben blij dat ze mij serieus nemen, want soms merk ik wel eens dat mensen denken dat als je een stoornis hebt, je meteen achterlijk bent. Maar hier doen ze helemaal niet zo en ik heb het idee dat ze echt luisteren naar wat ik zeg
@assje goed om te horen dat alles goed was @sloppy das lekker vroeg dat megan dat al aangeeft en voedselvergiftiging bah verschrikkelijk @nesteldrang uhm dat kreeg ik de vorige keer pas op de dag dat mijn weeen begonnen beetje laat dus hahaha, stond ik daar met weeen wasjes te draaien, bedden op te maken moest allemaal nog meende ik hahahahaha
@vivi: Dan ben ik dus ook niet de enige die die nestel drang pas krijgt op het moment van weeën @Assje: Fijn dat je zo serieus genomen word! En goed om te lezen dat je het hartje horen niet meer eng vind.