Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    We zijn gewoon te snel met typen :D

Ik ga ff een badje voor mn meisje maken kan ze lekker naar bed toe!

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Waaaaaaaaaaaah Slop!!!!!! Had je jaaaaaaaaaaren jonger geschat :D

Sun, mag zelf weten wanneer we klussen vandaag, voor of na de spuit. Vind daarna denk ik het handigste. Kan ik daarna blijven liggen he ;)

3. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Sloppy, ja haha dat is het. Badderse en geniet er even van:D

@MissQ, ja dat lijkt me inderdaad het handigste dan. Het moet gewoon goed zitten deze maand voor je, ik voel het.

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort

En ik zou het er ook na doen hoor!

5. sunshine81

allebei kan ook MissQ, ben je meteen ontspannen voor je prik:p

6. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    MissQ

ik vroeg me even af hé, kan je vriend/man de spuit anders niet doen?
    of wil je het gewoon heel graag zelf doen?
    een spuit is niet erg, vind ik dan, maar het idee dat je zelf moet kijken hoe ie erin gaat.. of zit ik je nou bang te maken :$ is niet de bedoeling hé!

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @missQ: Die prik valt echt heel erg mee hoor!! Ik heb er een hele berg gehad en het is geweldig dat je hem nu zelf kan zetten.
    Bij mijn eerste 4 IUI's moest ik om 22.30 in het ziekenhuis hem in mn bil laten zetten :( Was echt drama!

Megan licht nu in bed met een papfles.........zal zo wel in slaap vallen :D

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Allebei, ja halllowwwwtjes !!!!!

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Het is echt niet zo dat ik het super graag zelf wil doen hoor. Zie het alleen niet zitten om voor de spuit naar de verlosafdeling te gaan (30 minuten heen rijden en 30 minuten terug)...

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik hoop echt dat je gevoel goed zit lieverd!!!!

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ja juist. Dat zie ik dus ook niet zitten, heb gelukkig de keuze hier. En we gaan het gewoon doen :D

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Heb je zo'n klein naaltje erbij gekregen?

13. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik schrok me wild Slopp, ik had het doosje open gemaakt en komt daar een MEGA naald uit, 1 spuitje en nog een ander naaldje. Ik dacht natuurlijk in eerste instantie dat ik met die grote moest spuiten. Gelukkig mag ik met het kleintje spuiten, alleen moet ie er wel helemaal in....

14. sunshine81

Haha dan maar na de prik dan. Ik zou er dan ook voor kiezen om thuis te prikken. Ik moet ook zo prikken alleen dan wel voor iets anders en 2x in mijn buik. Succes eb het komt helemaal goed.

Hier het bad aangezet voor manlief. Hij is niet helemaal lekker thuisgekomen uit zijn werk en hij is echt nooit ziek. Vroeg zijn bedje maar insturen, ben morgen jarig en is niet zo leuk als hij dan ziek is of mij aansteekt.

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @missQ: hahahahaha, val bijna van mn stoel :D Die grote naald is om het spul mee op te zuigen en die kleine om mee te prikken.......
    Kan in je buik of in je been, wat je zelf het prettigste vind.

16. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @MissQ: Ik hoop dat het gelukt is met de spuit.
    @Sunshine:Beterschap voor je man.
    @Chelleke:Hopelijk zien we je snel weer verschijnen, een paar daagjes afstand zal je misschien wel goed doen

17. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Sorry voor mijn 'echo' bericht van vanmorgen :)
    Ik weet dat sommigen van ons langer bezig zijn dan de 7 mnd en dat ik van geluk mag spreken dat ik NU AL bij de gyn ben...
    Maar het zit zo, voor ons voelt alweer heel lang.

Voordat ik zwanger was van ons zoontje, stopte ik met de pil omdat ik zwanger wilde worden. Het duurde het 2 jaar!!! voordat ik weer voor het eerst ongesteld was... Uiteindelijk kwamen ze erachter dat er een verdikking op mijn hypofyse zat waardoor ik te veel prolactine aanmaak (een hormoon wat de aanmaak van borstvoeding stimuleert) Hierdoor had ik geen eisprong en geen cyclus.. Toen ik uiteindelijk medicijnen kreeg was ik na een maand voor het eerst onge en de maand erna gelijk zwanger..

Nu zouden we heel graag een tweede kindje willen en na een jaar onbeschermde 'sex' , waarvan 6 maanden op de vruchtbare dagen 'klussen' en nog niet zwanger, was het voor mij tijd geworden om de gyn weer op te bellen en te vragen hoe het zit met mijn bloedwaardes... De vorige keer zat het namelijk helemaal niet goed en had ik echt medicatie nodig, anders was het zeker niet gelukt..

Goed, nu denken ze dat ik wel een eisprong heb, dus vandaag bloed geprikt om dat te bevestigen. Ik hoop wel dat het allemaal in orde is, want dan heb ik de meds niet nodig.... Het zijn nl geen prettige medicijnen met best wel vervelende bijwerkingen..

Kortom, ik begrijp jullie heel goed, en de dokter zei ook, 7 maanden, dat is nog relatief kort...
    Alleen, gezien mijn geschiedenis, voelt het voor mij wel heel lang... Ik wil ook niet weer 2 jaar voor niets bezig zijn, snappie?

MissQ; succes met prikken en klussen!:D
    Sunnshine; alvast gefeli!
    Chelleke; Vind het heel rot voor je... Misschien wel verstandig om even afstand te doen van zp.. Maar als je posi test laatje het wel weten, toch?
    de rest; ik duik onder de wol. Morgen weer vroeg dag!

18. sunshine81

@mrt, toch lekker af en toe een ego-bericht. Snap heel goed dat je nu dan denkt, oh nee weer twee jaar wachten. Ik hoop dat de uitslag van je bloed goed is. Thnx voor de felicitatie alvast.

Heb manlief maar naar bed gestuurd en hij ging meteen, mmm vreemd, nou ja morgen hopelijk weer beter.

@MissQ; en viel het mee? veel plezier met klussen!!!

Thnx Miranda.

19. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    @ Sloppy: Aan de tweede foto te zien stam je uit de middeleeuwen, dus ik had je dan iets van 780 geschat :D

@ Chelleke: Heel veel sterkte :( Goed dat je zelf afstand kunt nemen als het teveel wordt, dan weet je in ieder geval waar je eigen grenzen liggen. Hopelijk zit je snel weer beter in je vel.

20. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @mrt: Nu begrijp ik het wat beter. Lastig allemaal zeg.
    Ik hoop op goede bloed uitslagen.

Deel Deze Pagina