Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sandra; fijn dat je je zo goed voelt!

sloppy; hier lekker naar de speeltuin geweest zaterdag; heerlijk!

all; knuffel

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen allemaal!

Lekker weekend gehad???

Hier net een leuk mailtje ontvangen.
    Ik had me op gegeven voor een website om gastblogger te worden.
    En ze ik zit bij de eind selectie :)
    Zo leuk!
    Ik had me ingeschreven omdat ik wel eens wilde kijken of iemand anders mijn texten ook leuk vind.
    Ik namelijk graag bij een tijdschrift blogger worden, maar dan moet ik natuurlijk eerst evaring op gaan doen.

3. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!

@Sloppy: Wat leuk zeg, hopelijk mag je door!

Net bij de VK geweest! En alles was goed.
    Baby en buik goed gegroeid. Baby ligt netjes met zijn hoofd naar beneden. Bloeddruk was goed. Bloeduitslagen (HB en suiker) waren ook prima.

Vanaf nu mag ik elke twee weken komen. En met 36 weken heb ik nog een liggingsecho.

4. sandra

sandra Fanatiek lid

NOD lijst:

04-04-2011; Sunshine, 29 njaar, 1e kindje, 28-3 uitslagen zaad en bloed
    15 04-2011; Chelleke 26 jaar 1e kindje ronde 4 na laparoscopie
    23-04-2011; Bianca, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8
    22-04-2011; Wolfje22, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12
    ???????????; MissQ, 31 jaar, 2de kindje, ronde heel veel, op naar IVF

Zwangeren:

27-05-2011, Meijke, 33 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 31 maart meisje
    29-05-2011; Sandra, 31 jaar, 3de kindje, VK/gyn controle: 18 april, 2 mei (liggingsecho) jongen
    18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje
    07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 4 april gyn, 20 april SEO
    22-10-2011 Vivi, 30 jaar, 2e kindje, Vk controle 13 april

5. Zeepaardje

@sloppy; kunnen wij ook meelezen?
    leuk hoor!

@sandra; fijn dat alles goed was bij de vk!!

@all; heb me ei gehad:):)

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sloppy ik wil ook wel meelezen hahaha wel super zeg ben benieuwd
    @sandra fijn om te horen dat weer alles goed was

@all hier gaat het echt op en af word er beetje gek van smorgens voel ik me laatste week weer echt beroerd heb dan ook besloten zolang ik me niet goed voel ga ik niet werken daar hebben de gezinnen toch niets aan als ik dan daar ben en wat werk betreft ze moeten het maar accepteren

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    heb trouwens jullie hulp nodig, mijn vriendin heeft kaartjes voor de toppers voor ons geregeld echt super maar nu is de drescode wit met koninklijk goud pffff hoezo moeilijk dus nu heb ik hulp nodig met de kleding hahaha en geloof me iedereen doet daar aan mee dat weet ik van vorig jaar

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Vivi: ik zou je kleding wit houden met gouden accenten. Zoals riem, ketting, oorbellen en zo'n gouden kroontje van koninginnendag. volgens mij kan je die bij de hema al komen :D
    Wel super leuk hoor!

@blogger: Als ik uitgekozen word kunnen jullie zeker mee lezen hoor :)

ff een foto spammen van mijn buikje:
    Bekijk bijlage 141822

En ik heb een normale broek aan!

9. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ziet er goed uit Slop, ben je weer een beetje bijgekomen ook?

Ik kom net van de gynaecoloog en het was hoogstwaarschijnlijk wat ik al dacht: placenta ligt wat laag. Op een uitwendige echo niet te zien maar de inwendige echo toonde een slibje van de placenta bij de baarmoedermond. Ze verwachten dat het gewoon optrekt, maar ik moet begin juni nog wel eens terugkomen voor een extra echo om te checken of dat ook echt gebeurd is. Als ik weer bloedingen krijg moet ik eerder terugkomen.

Je ziet trouwens helemaal niks op die inwendige echo's :( Hij bewoog dat ding razendsnel en wees daarbij wat dingen aan maar ik kon er echt helemaal niets van maken, alleen wat bewegende grijze vlekken. Ik zag op de uitwendige trouwens ook vrijwel niets herkenbaars, alleen een ruggengraat omdat dat een dikke stippellijn is.

Ik ben in ieder geval gerustgesteld. Heb nu sinds een paar dagen alleen nog beige afscheiding, dat schijnt normaal te zijn (zeker na bloedverlies) dus dat wordt een paar voordeelpakken inlegkruisjes inslaan voor de rest van de zwangerschap. Bah, ik haat die dingen :(

Was ook verbaasd hoe hoog de baarmoeder al ligt! Een handbreedte boven mijn navel al. Ik dacht dat ie op deze termijn nog niet eens tot de navel kwam :)

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Assje: Wat fijn dat je gerust gesteld bent! En dat als je weer bloed verlies hebt gewoon kan bellen.
    En jou baarmoeder ligt echt al heel erg hoor dan. Volgens mij moet hij bij mij nu zelfs net op navel hoogte liggen. Ik ga het vrijdag beleven :)
    En het klopt dat je op inwendige echo's heel moeilijk kan herkennen wat nou wat is en waar je nu naar kijkt.
    Ik heb er zo veel gehad dat ik het nu al aardig herken.

11. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Assje, fijn dat je gerustgesteld bent. Nu genieten van je zwangerschap!

@Sloppy, wat een super schattig filmpje, je zingt ook best goed moet ik zeggen:D Mooi buikje trouwens!

@Vivi, probeer gewoon naar je lichaam te luisteren, op je werk zijn ze ook niet echt meelevend toch? Nu eerst maar aan jezelf en de kleine denken.

@Wolfje, JOEPIE, ei weer gevonden, nu op het wachtbankje, pfff, die duurt altijd zo lang he?! Ik duim voor je.

@Sandra, fijn om te horen dat alles weer goed is.

@Meijke, zo gaat het in een keer wel heel erg snel he?! Hopelijk kan je de laatste weekjes echt nog genieten en de laatste dingetjes doen. Spannend hoor. De eerste PINK LADIES BABY!!!

Hier een heerlijk maar erg druk familieweekend gehad. Gelukkig ben ik vandaag nog lekker vrij, kan ik mooi even bijkomen.
    Wel ongi geworden helaas. Nu maar op naar de samenlevingstest,pff.

12. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ja dat dacht ik ook, ik zei het nog. Maar zowel de co-assistent als de gynaecoloog zeiden dat het normaal was. Zal wel een bepaalde marge in zitten dan en dan zit ik misschien iets boven gemiddeld? Het ligt misschien ook aan de vorm? Aan de echo te zien was mijn baarmoeder erg lang en niet breed, het kindje lag niet vrij ofzo, zat min of meer ingesloten in de lengte. Misschien ligt dat ook weer aan de ligging van de placenta?

Het zal wel goed zijn, als het volgens hen normaal is :(

13. sunshine81

NOD lijst:

15 04-2011; Chelleke 26 jaar 1e kindje ronde 4 na laparoscopie
    23-04-2011; Bianca, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8
    22-04-2011; Wolfje22, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12
    ???????????; MissQ, 31 jaar, 2de kindje, ronde heel veel, op naar IVF
    02-05-2011; Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19, 13-4 samenl.test

Zwangeren:

27-05-2011, Meijke, 33 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 31 maart meisje
    29-05-2011; Sandra, 31 jaar, 3de kindje, VK/gyn controle: 18 april, 2 mei (liggingsecho) jongen
    18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje
    07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 4 april gyn, 20 april SEO
    22-10-2011 Vivi, 30 jaar, 2e kindje, Vk controle 13 april

14. sunshine81

Waarom pakt ie bij mij die kleurtjes niet mee?! GRRRRFFWGRRR

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik denk niet dat het iets abnormaals is hoor. Het licht ook aan je bouw en de form van je baarmoeder denk ik hoor!

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Goeie morgen ladies!
    Even een berichtje van mij.
    Heb even heerlijk een weekje vakantie dus kan hopelijk genieten van fijn weer.
    Verder niet heel veel van plan, donderdag voor school eff naar een psychiatrisch ziekenhuis in Belgiƫ en verder niets gepland.
    Hier verder alles ok, ei gehad en dus op het wacht bankje, voor zo ver ik nog wacht hahahaha.
    Bij jullie gelukkig ook alles goed.
    Idd het duurt neit lang maar een de eerste pink ladie baby wordt geboren.
    Meijke de eerste foto die je stuurt he moet wel een pink ladie zijn he;)Dus in het roze..

Dikke xxx Chelleke

17. Zeepaardje

meiden, even berichtje van mij, aankomende dagen ben ik er iets minder...erg druk...
    wou jullie laten weten dat deze week de reading gedaan wordt...

18. sunshine81

@Wolfje, ik heb ff iets gemist denk ik. Wat voor reading? Succes met je drukke dagen, wel fijn voor de afleiding.

@Chelleke, heerlijk hoor vakantie. Morgen wordt het heeeeeeeeel mooi weer zeggen ze. Geniet ervan.

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chelleke lekker genieten
    @wolfje geloof dat ik ook iets gemist heb

20. Zeepaardje

oeps. vergeten hier te melden...

Heb besloten een reading te doen... krijg voor vrijdag bericht... spannend!

Heb 1 speciale vraag met betrekking tot onze kinderwens...

Deel Deze Pagina