Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @wolfje: spannend meis! Ik hoop dat er wat verheldering voor je komt!

@Chelleke: geniet van je vakantie :D

2. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Wolfje, oh spannend zeg. Dat lijkt me nou ook wel een keertje leuk om te doen. Ben altijd erg nieuwsgierig naar dat soort dingen. Wanneer heb je de reading?

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Chelleke, geniet lekker van je weekje vrij!

Ik heb gisteren alles overgedragen (vanuit huis) en zal zo nog even in mijn werkmail kijken of er nog vragen waren ;). Na vandaag ben ik dan ook echt helemaal klaar. Ik ben natuurlijk al anderhalve week thuis, maar had mijn werk nog niet afgerond omdat we dachten dat ik misschien nog wel weer zou gaan werken. Maar afgelopen vrijdag met mijn leidinggevende besproken dat ik niet meer kom. Officieel zou ik 15 april met verlof gaan, uiteindelijk dus 3 weken eerder door alle gedoe en de opnames.

Over opname gesproken, ze hebben de planning voor mei nog niet...dus ik weet nog niet helemaal zeker of onze Uk in de tweede week van mei komt. Spannend hoor! Vrijdag afspraak bij de anesthesist om over de verdoving tijdens de KS te praten.

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ben benieuwd naar je samenlevingstest Sunshine!

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @Wolfje: wat betreft die reading. afgelopen week belde mijn tante op, die had een reading gehad in België. MIjn tante heeft een dochter verloren (laura 16jr) Laura was ernstig verstandelijk gehandicapt. Nou had die vrouw die die reading doet gezegd dat Laura een lichtje liet schijnen over ene Michelle, en dat terwijl die vrouw mij niet kent en de naam nog nooit gehoord had..... ik vind dat zo vreemd....
    Nu Wil mijn tante een foto meenemen van mij bij de volgende reading om te kijken of daar wat uit komt.
    Ik ben echt benieuwd vind t best spannend ondanks dat ik eerder altijd zei er niet in te geloven.....

@all: een fijne dag, geniet van het zonnetje, en Meijke geniet van je verlof!!!!!!

Liefs Chelleke

6. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Hallo allemaal,

Weer een tijdje verzaakt. Zo lastig zonder laptop. Nu weer even op iPad van mijn oppaskindje.
    Hier ei gehad en gemist. Ik was zo giftig, vriendlief had geen zin.... EEN WEEK LANG NIET!! Mensen wat was ik boos zeg. En dan doodleuk zeggen dat ie er o zo van baalt en dat hij niets liever dan kinderen wil. Moet je vooral niks doen in bed, dan krijgen we vast een onbevlekte ontvangenis. Ik heb de hele week mijn mond gehouden, maar van het weekend was ik daar toch echt te kwaad voor. Zo sorry hoor, dat is eruit haha.

@sloppy; mooi buikje hoor.
    @assje; gelukkig dat het iets onschuldigs is
    @chelleke; hoe is het met jou meid? Lukt het nog om het allemaal los te laten? Of ben je er stiekem toch wel mee bezig haha.
    @meijke; wat spannend zeg!! Ik ben benieuwd hoor.
    @Sunshine; ben benieuwd wat de gyn jullie zal brengen, wanneer is de samenlevingstest?
    @wolffje; heb je een goed gevoel over deze ronde? Zie dat je je ei dit keer hebt gevonden?

@aan alle anderen die ik ben vergeten een dikke knuffel

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

vlug bijgelezen...drukke dag gehad, mooie fotocamera gekocht en verjaardagkado sem!

Mijn gevoel over deze ronde, tja zelfde als altijd, niet best...
    Maar we zullen het moeten afwachten,ei wel gevoeld dus weet ook zeker me nod;)

Wat reading betreft tja ik sta er sceptische tegenover,maar wil het gewoon eens proberen, maar chelleke wel spannend wat jou betreft;)

Knuffel voor jullie

8. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @Wolfje, ja ergens vind ik het ook wel spannend,al ben ik er idd ook wel sceptisch over. geloof niet gauw in zoiets.
    @Bianca: Ehm loslaten hahaha das alweer van de baan, zie alleen enorm er tegen op om terug naar eht ZH te gaan. we zijn wel "bezig"alleen het ZH heb ik wat losgelaten, al moet ik er echt weer heen want zonder ZH zal het ws niet gaan lukken.
    We zullen zien.......
    Ik ga weer snel verder zit op school aan scriptie te werken met klasgenoot, ben zooooooooooooooooooooooo blij als het klaar is allemaal in juli!!!!!

Liefs Chelleke

9. sunshine81

@Meijke, dank je, ik ben ook erg benieuwd. Ben heel benieuwd of ik ook gewoon leuk mee kan kijken, dat vind ik altijd wel interessant.

@Bianca, woensdag heb ik de eerste samenlevingstest, wel spannend maar heb gehoord dat het geen pijn doet, dat scheelt weer.

10. Zeepaardje

Gewoon even een berichtje dat ik aan jullie denk:)

11. Zeepaardje

NOD lijst:

15 04-2011; Chelleke 26 jaar 1e kindje ronde 4 na laparoscopie
    17-04-2011; Wolfje22, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12
    23-04-2011; Bianca, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8
    ???????????; MissQ, 31 jaar, 2de kindje, ronde heel veel, op naar IVF
    02-05-2011; Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19, 13-4 samenl.test

Zwangeren:

27-05-2011, Meijke, 33 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 31 maart meisje
    29-05-2011; Sandra, 31 jaar, 3de kindje, VK/gyn controle: 18 april, 2 mei (liggingsecho) jongen
    18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje
    07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 4 april gyn, 20 april SEO
    22-10-2011 Vivi, 30 jaar, 2e kindje, Vk controle 13 april

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik denk ook aan jou Wolfje!

Woensdag hebben ze bij mij een nieuwe dakkapel geplaatst, 2 meter breder dan de oude en een stukje hoger. Het ziet er mooooooooooi uit!!!!! Vandaag komen ze terug om hem af te timmeren. Ben helemaal happie!

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hey allemaal!

Hier net weer terug van de gyn en het gaat iets minder goed als dat ik zelf dacht.........
    Mijn bloeddruk is aan de lage kant 105/50, niet ernstig maar kan verklaren dat ik me niet optimaal voel.
    Ik ben nog steeds niets aangekomen en dat vind ze niet zo heel goed.
    Mijn schildklier werkt niet goed en mijn bloedwaarden waren toch weer gedaald ondanks dat ik mijn medicatie verhoogd had dus ik moet naar de internist volgende week.
    De gegevens van mijn 20wkn echo waren niet bij mijn status en dus geen uitslag gehad daarvan
    Wel verteld dat ze dacht dat ze een 3de niersysteem zag en dus krijg ik met 30 weken een nieuwe GUO om dit nog even goed te bekijken (dat nooit erg een extra echo )
    En ik moet nu om de 3wkn komen voor controle ipv tot 32wkn om de 4wkn. Ze maakt zich zorgen over mij en de baby ivm de schildklier.
    Ook geef ik weer over, heel weinig hoor......miss 1 a 2keer per dag.
    Dus was niet positief helaas.

En ik merk dat ik best aangeslagen ben en verdrietig, want dit betekend vaak naar het ziekenhuis toe.
    Wel fijn dat ze het serieus nemen hoor maar het is ook een bevestiging dat deze zwangerschap alles behalve zorgeloos is....

14. Zeepaardje

even ego bericht, ben erg druk...

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Wolfje: Er zitten wel dingen in die volgens mij wel redelijk kloppen. Maar er zijn ook wat dingen die aardig algemeen zijn.........voor medere personen zouden kunnen kloppen.
    Ik hoop zeker dat ze gelijk heeft en dat er nog een kleintje aan gaat komen, maar ik heb nog nooit een reading gehad waar zo zo duidelijk zeiden dat het er zou komen.....
    Ik duim voor je.
    Wat vind je er zelf van?

16. Zeepaardje

sloppy; het klopt naar mijn gevoel helemaal...

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja als ik uit ga van alles wat je hier verteld heb en alles wat ik op bb gelezen heb, vond ik het ook wel erg kloppen.
    Ook met betrekking tot je man dat hij zich wat meer mag verplaatsen in jou dat was wel heel appart! Ook de manier van verwoorden hoe jou man tegen het uitblijven van de zwangerschap staat en wat claudia door kreeg was wel heel kloppen :)

Ik hoop zo dat wat de door kreeg via de kaarten uitgaat komen voor jullie! En in het bijzonder voor jou!
    Misschien zou je een keer naar een accupuncturist kunnen gaan om de boel een beetje in balans te gaan krijgen...........
    Dit kunnen ook de kansen vergroten voor een zwangerschap en misschien ook je cyclus op orde krijgen. En misschien vind je man dat ook wel een goed idee.
    Is niet echt hulp krijgen met hormonen maar gewoon de boel regulieren.

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Haai Dames.
    Even een ego berichtje....
    Vandaag wezen shoppen met mijn neef en zijn vrouw (28 weken zwanger).
    Geweldige dag gehad.
    Voordat we gingen zeiden ze dat ze nog iets voor mij hadden.
    Kwamen ze aan met een hele brief.
    zooooooooooo lief, Middels deze brief hebben ze mij gevraagd of ik peettante wilde worden van hun eerste kindje...
    Meiden mijn dag kan niet meer stuk. dit is het mooiste geschenk wat mij op dit moment gegeven kon worden...... wilde dit heel graag even met jullie delen.

Liefs Chelleke

19. Zeepaardje

sloppy ja misschien doe ik dan wel;)

chelleke; wat leuk, gefeliciteerd!

20. sunshine81

@Sloppy, wat balen dat het dan toch weer tegen valt. Gelukkig houden ze je wel goed onder controle. Je voelt zelf waarschijnlijk ook wel dat het niet helemaal klopt. Succes en ik hoop dat je klachten snel minder gaan worden.

@Wolfje, poeh heftig zeg. Ik vind inderdaad ook dat sommige dingen op iedereen van toepassing kunnen zijn maar toch klinkt het ook wel weer heel persoonlijk. Hoe voel je je nu? Gerustgesteld?

@Chelleke, super zeg, gefeliciteerd. Wat een eer is dat altijd he?! Geniet ervan! Kan je alvast voorproeven hihi.

Deel Deze Pagina