Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

voelt heel dubbel, als het allemaal waar zou zijn, zou ik nog een keer zwanger worden als sem 5jaar, is en woensdag wordt hij 3, dan nog 2 jaar wachten:(

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @chelleke: wat onwijs gaaf zeg! Gefeliciteerd!

Hier weer een dilema met mijn schoonouders......we weten nu beiden niet wat we moeten.
    Mijn schoonouders zijn hier al bijna 2mnd niet meer geweest. Elke keer als ik ze uit nodig dan is er weer wat anders waardoor het niet gaat.
    Ze wilde graag opmegan passen, en ik kan wel wat hulp gebruiken maar als ik dan bel om een afspraak te mkn dan voelt mijn schoonmoeder zich dus niet goed. Er is elke keer wel weer een andere kwaal waardoor ze zich niet goed voeld en ik weet nu echt niet meer hoe serieus ze ziek is.
    Maar het doet me echt verdriet dat ze haar klein kind al meer als 1,5maand niet meer gezien heeft.
    En als wij langs willen gaan dan gaat dat ook nekt want ze voelt zich niet goed, en dan er bij gezellig is het er niet.
    Van de week verweet ze het me zelf dat ik niet langs kwam maar ik heb geen autodoor de week......pffff
    Als we ze zien komt het altijd van ons af en wij zijn er klaar mee. We worden nooit uitgenodigd om een keer te komen eten. Wij nemen hun mee uit eten en nooit, echt werkelijk nooit, anders om.
    Ook niet op kerst, paas, pinkester of oud en nieuw of zo. Verjaardagen vieren ze al jaren niet meer.

Wat moet je ermee? Toen mijn vriend met zijn ex trouwde hebben ze veel betaald en nu gaan wij trouwen en we verwachten een kindje en we hebben nog niet eens er kaartje gehad als felicitatie!
    Zit ons beiden nu dwars, maar wat kan je doen? We hebben het al gezegt maar het veranderd niet.
    Ze hadden ooit in een grijs verleden vrienden......die hebben ze inmiddels ook al niet meer en ze komen nu ook bijna de deur niet meer uit doordat mijn schoonmoeder vanalles denkt de mankeren.
    Mijn schoonvader heeft een nieuwe hartklep gekregen en mijn schoonmoeder heeft er de klachten van!
    We hebben al het idee gehad om contact te zoeken met hun huisarts om een te kijken wat die kan doen want nog even en ze kwijnen helemaal weg!
    Mijn schoonvader is 75 en m'n schoonmoeder is 70, deze verjaardag is ook niet gevierd omdat ze het vertikte om te laten weten wat ze zelf wilde en wij hadden geen geld om het alleen te betalen dus moest samen met hun.....en ze haalde steeds haar schouders op.
    En nu heb ik het idee dat ze daar weer boos over is dat wij geen feest georganiseerd hebben...
    Oehh ga nu stoppen word een te lang verhaal :)

Xxx bedankt voor het lezen, sloppy

3. Zeepaardje

sloppy; tja sem zijn mijn schoonouders ook nauwelijk, hooguit 4x perjaar...
    hebben er een slechte band mee...

maar ik vind dat het van 2kanten moet komen, niet alleen van jullie kant...
    knuffel

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @Sloppy: wat verschrikkelijk moeilijk. Ik vind idd ook dat het van 2 kanten moet komen, maar ik ken de situatie natuurlijk niet zo goed als jij die kent.

@All: dank je wel voor jullie lieve reacties, ik ben idd ook echt helemaal in de wolken :):):):)

Liefs Chelleke

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Wolfje: Ik jou man ook enigskind?

Ik ben het helemaal met jullie eens dat het van 2kanten om komen. En dat is hier heel duidelijk niet het geval.
    Mijn schoonmoeder neemt alleen maar en geeft niks.
    Voorheen ging het alleen om ons en kon het me niet zoveel schelen. Maar nu is Megan er ook nog en dit betekend ook dat wij veel minder tijd hebben om even langs te gaan en het eigenlijk ook veel makkelijker is als ze een keer op een doorde weekse dat op de koffie komen of zo.
    Ze wonen in Amsterdam.
    Wat het voor mij dan ook weer moeilijk maakt is dat ik een hele hechte familie heb en hele zorgsame ouders en kan me hier heel slecht in verplaatsen........

Maar goed we gaan voor aankoment weekend een afspraak met ze mkn en dan gaan we het voor de verandering maar weer een keer bespreken...

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Jeetje Sloppy wat een verhaal!!! En Amsterdam, nou zo ver is dat niet vanaf Zandvoort, kunnen ze toch makkelijk langskomen?

Hoe is het verder met je? Las je post van eergisteren dat je weer/nog misselijk bent en niet aangekomen? En nu?

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nee het is nog geen 30min rijden......

Het gaat redelijk. Ik ben wel misselijk en ik eet weinig. Vannacht weer overgegeven.
    Als ik nu ga liggen dan stroomt het eten omhoog.
    Dus we gaan vanavond ons bed even aanpassen in de hoop dat het dan weer even goed zal gaan.

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Chelleke, wat leuk, peettante :D!

Het begrip peettante gebruiken wij niet (is dat katholiek), maar we willen wel iemand vragen voor onze kleine te zorgen, mocht ons gelijktijdig iets overkomen voor ze 18 is. Onze ouders zijn zo rond de 63-64, dus we denken aan broers/zussen en dan via de notaris vastleggen. Binnenkort maar weer eens samen over praten, het is een belangrijke beslissing en het is niet niks wat we vragen :).

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chelleke super meid gefeliciteerd!
    @sloppy moeilijke rot situatie idd veel succes en sterkte ermee kan je helaas niet adviseren want heb zelf geen super band met mkb schoonouders
    @meijke begrip peettante is idd katholiek maar tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend dat die ook zorg overnemen dat móet je echt vastleggen gaan wij voor beide kids doen als brusje geboren is.

Woensdag weer naar vk, en in de loop van dag belt mijn werk om te kijken voor aangepast werk. Ben benieuwf

10. Zeepaardje

vivi s6 bij de vk woensdag!

sloppy; ik ben enigkind, manlief heeft 3 broers en een zus... maar met geen van allen goed contact... hij en ik zijn daar echt zwarte schaap... maar goed inmiddels aan gewend!

DAt terwijl de op 5min afstand lopen van ons wonen...
    als ze sem zien,draaien ze zich gewoon om!

Manlief en ik zijn mega close met mijn ouders, gelukkig:D

AL is en blijft het balen hoe het allemaal loopt, knuffel voor jou meid

11. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @meijke: Mijn neef gaat het idd ook daadwerkelijk vastleggen bij de notaris. ik ben als peettante de eerste mogelijkheid mocht mijn neef en zijn vrouw iets gelijktijdig overkomen, de peetoom de 2e. Dit omdat de peetoom een goeie vriend van hen is en ik familie ben.
    Een nog grotere eer dus:)
    Ik ben een gelukkig mens...

Liefs Chelleke

12. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Sloppy, jeetje wat een verhaal zeg en er zal nog heel veel meer spelen. Als ik het zo lees, hebben ze gewoon aandacht nodig. En vindt je schoonmoeder zichzelf erg zielig. Erg jammer en zou er helemaal gek van worden. Succes en ik hoop dat ze luisteren als je er weer over begint. Ik heb een schoonmoeder die ook alleen maar naar zichzelf luistert.

@Chelleke, wat een eer he?! Super gaaf. Ik ben "voogd" van de twee kleine van mijn vriendin als ze iets overkomen. Wij gaan binnenkort naar de notaris om dit vast te leggen. Haar vader was het er niet zo mee eens, die was bang dat hij zijn kleinkinderen nooit meer te zien zou krijgen. Echt onzin maar kan me er wel iets bij voorstellen. Nu afgesproken voor zijn geruststelling dat we dit ook vast gaan leggen. Geniet ervan.

13. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi allemaal!!

Hier ben ik ook weer eens:p

@Chelleke: Wat een eer om gevraagt te worden peettante te worden, gefeliciteerd!!

@Wolfje: Ik heb het stukje gelezen, vind het altijd moeilijk wat ik daarvan moet denken. Ik hoop voor je dat het gewoon snel gaat lukken.

@Sloppy: Pfff wat gedoe met je schoonouders.

@Meyke: Je hebt al een datum!! Wow dan is het voor jouw echt aftellen, spannend hoor!

@Vivi: Krijg je woensdag ook echo?

@MisQ: Mijn duimen draaien voor je hoor!
    En natuurlijk voor de rest van alle pink lady's!

Hier gaat alles zijn gangetje eigenlijk, het begint nu wel op te schieten.
    Morgen heb ik nog vergadering op mijn werk en dan begint officieel mijn verlof.

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sandra jep wie weer echo mijn 3e alweer dit is de officiële termijn echo maar zolang cyste erzit blijf ik bij controles echo hebben in ieder geval tot 16 werken en als hij er dan nog zit word uk doorverwezen naar gyn

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

Vivi, hebben ze nog gebeld ivm aangepast werk?

Welterusten ladies

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @meijke ze hebben vrijdag gebeld en willen nu eerst de echo van woensdag afwachten en dan bellen ze woensdag in de loop van de dag terug om te bekijken wat de opties zijn liefst hadden ze me gewoon terug in de praktijk maar dat zie ik nog nie zitten

17. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Vivi, succes morgen met de echo. Hopelijk is ie weg en kan je weer gewoon je ding doen. Ik duim voor je.

18. Zeepaardje

even snel een knuffel voor jullie, ben zoo druk, xxx

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Meiden, weer even een kort bericht van mij, we hebben gisteren een intakegesprek met de gyn gehad. Heel veel info gehoord. Hele tas met meds megekregen en ik moest bellen als mijn ongi zich aankondigd. Heb sinds deze ochtend (op dag 16) al bloedverlies. Veel te snel zeggen ze in het ziekenhuis. Moet morgen weer bellen als het echt doorzet. Heb er vanaaf een paar wijntjes op gedronken. Hebben jullie hier ervaring mee???? Als ik ongi ben, mag ik starten met de pil. Deze gaat me ervoor zorgen dat ik geen cystes krijg en ze in het ziekenhuis mijn cyclus kunnen reguleren.

Wolje,ik heb alleen jouw reading gelezen, heftig stuk zeg, jeetje. Denk dat je er wel veel in terug ziet van jezelf he... moeilijk meid, ik zou me alleen in het ZH wel laten controleren. Heel veel sterkte lieverd.

Sorrie andere meiden, ik kan het gewoon nu niet aan om op jullie te reageren. ik lees ook bewust nog steeds niet echt mee omdat ik het zelf niet aankan...............

Liefs en sterkte allemaal.
    -x-

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @misq dikke knuffel voor jou!!!

ik ben vanmorgen bij vk geweest en heb echo gehad, de kleine was heerlijk beweeglijk en lekker krachtige hartslag. De cyste is er wel nog maar hij was al klein beetje kleiner, advies van de vk was gewoon thuis blijven tot aan de volgende controle ben benieuwd wat mijn werk daarop te zeggen heeft ga ervanuit dat ze vertrouwen op advies van de vk

Deel Deze Pagina