@MissQ, dikke knuffel voor jou, het is ook allemaal niet makkelijk. @Vivi, fijn dat de cyste kleiner is geworden. Je werk heeft het er maar mee te doen, wel balen dat je zelf niet weer aan het werk kan. Op een gegeven moment ben je het ook wel zat denk ik. Wanneer moet je nou weer? Vanmorgen voor de samenlevingstest geweest. Mijn follikel is nog maar 10mm dus ze zei dat mijn ei er nog lang niet aan komt. Nu moet ik maandag weer terug. Wel zag mijn baarmoedermond er goed uit. Ik had een andere gyn en die was heel snel en kortaf, ze legde ook helemaal niks uit en dan sta je in een keer buiten. Ik heb wel nog last van mijn baarmoeder met samentrekkingen en een beetje bloedverlies. Ze hebben slijm weggehaald dus ik hoop dat ik maandag meer hoor.
@sunshine eerlijk gezegd vind ik het niet erg dat ik nog niet hoef te werken, merk aan mijn lichaam dat ik het nog niet aankan. Wil dan na volgende controle ook beginnen met aangepast werk en dan weer langzaam opbouwen evt alleen 3uurs zorg doen zodat t niet te zwaar word snap je. Ben in vorige zwangerschap mezelf nogal voorbij gelopen en dat gaat me nu zeker niet gebeuren heb immers nog peuter rondlopen die aandacht wil
Lekker Vivi, even heerlijk thuis. Geniet ervan! Sun, hopelijk trekt het snel weer weg. @All, Vanmorgen nog steeds bloedverlies, verpleegkundige gebeld, die belde me terug nadat ze de gyn gesproken had. Mocht naar het ziekenhuis voor een echo en wat blijkt, deze cyclus was inderdaad niet langer dan 16 dagen!!! Dus cyclus zit nu tussen de 16 en 32 dagen ... Vanavond starten met de pil tot en met 29 april. 26 april een afspraak met de verpleegkundige om uitleg te krijgen over mijn medicijnen en voor het opstellen van een schema. Ik verwacht eind mei de punctie en terug plaatsing te hebben! Dikke knuff voor jullie allemaal!!!!
@misq spannend meid ik hoop toch zo dat het snel raak is bij jullie. Weet je soms voel ik me schuldig dat ik hier laag over simpele dingen terwijl sommige van jullie een moord voor die kwasltjes zouden doen! Ik hoop zo dat jullie allemaal snel aan beurt zijn!
Het werk belde trouwens toestraks nog, ze was heel begripvol en goed ook pas met volgende controle weer te bellen sas wel fijn ff niet hele tijd rekening met ze houden haha volgende week belt wel het uwv nog om te kuikens hoe het gaat maar die hebben tijd en dag afgesproken das wel handig
Goede avond ladies. Hier ook weinig nieuws komende ongi begint zich aan te kondigen met beige verlies. we wachten rustig af. Ik voel me goed en maak mij niet meer druk. Manlief en ik gaan komende week weer een afspraak maken in het ZH voor gesprek hoe nu verder etc. wil graag meer uitleg over wat er nu wel of niet aan de hand is en welke mogelijkheden er zijn en of die nodig zijn. Gewoon duidelijkheid. Ben momenteel een veel te gelukkig mens nu ik peettante wordt en dat neemt mijn eigen zorgen eff lekker weg. @ Vivi: ik snap dat je je daar soms rot over voelt maar iedereen moet op zijn manier zijn eigen zaken hier van het hart en we hebben allemaal begrip voor elkaar. Daar zijn we de pink ladies voor. En anders bel je maar voor een bakkie te doen, mag je mij alles vertellen MissQ: mijn duimen draaien voor je, lijkt me zeker erg zwaar nu allemaal. Ik heb alle begrip en wens je heel veel sterkte toe, 1e IVF raak oké??? @all: dikke knuffel, ik ga lekker slapen, morgen presentatie op school bwehhhhhhhhhhhhh. Liefs Chelleke
@MissQ: wat fijn dat jullie nu al met de IVF mogen beginnen! Ik ben het met chelleke eens: eerste IVF raak! @Vivi: Ik hoop zo dat hij weg is bij jou volgende controle! En hier mogen we ook klagen over de zwangerschap omdat we van elkaar weten dat we diegenen waarbij het niet wil lukken zoooooo gunnen dat ze ook mogen mee praten over de kwaaltjes! @chelleke: Ik ben zo blij voor je! En ik hoop dat jij ook snel mag volgen hoor en een eigen kindje krijgen hoor Hier word ik gek van de jeuk! Echt niet normaal meer. Ik heb een alergie ontwikkeld voor bodylotion enz, komt door de zwangerschap. Ik had inmiddels wel verwacht dat het minder zou zijn maar nee helaas ik heb pech. Het vervelenste is dat ik er niks op mag smeren omdat het dan nog erger kan worden. Ik werd gister gebeld door mijn schoonmoeder: of ze vandaag mag komen!! Viel bijna van mn stoel............hahahahah
@Missq: Eerste poging eerste terugplaatsing En nu weer de eerste terugplaatsing........ Wij hebben echt heel veel geluk gehad hoor!
Nou mijn schoonouders hadden rond 10.30 afgesproken. Word ik net door ze gebeld om 10.45: "we stappen nu in de auto" Ze werden gebeld door de Ikea en blijkbaar hadden die hun heel veel belangrijks te vertellen want daardoor zijn ze dus nu een uur te laat! Wat een vrezelijke mensen zijn het toch Mijn hormonsters zijn volledig in opstand nu! Gelukkig was Megan om 9.30 al weer zo moe dat ik haar in bed gestopt heb met de intensie haar als mn schoonouders er waren weer uit bed te halen. Maar het meisje slaapt nu nog en ze moeten nu maar wachten tot ze uit zichzelf wakker word...........hahahahaha
Ik klets ff alleen tegen mezelf Mn schoonouders waren uiteindelijk om 11.45 hier. Megan werd toen net wakker dus voor haar wel lekker. hihihi ze moest in het begin helemaal niks van ze weten en bleef veilig bij mama staan Mijn schoonma was weer heerlijk over zichzelf aan het praten en als ik dan wilde vertellen over mezelf had ze wel weer wat ergers. Dus ik heb flink om mn lip moeten bijten en ben een paar keer innerlijk geexplodeerd............pfff Was dus heel vermoeiend! Maar goed. We hebben het weer gehad, en overleeft Werd net gebeld dat onze trouwringen klaar liggen Joepie dus die gaan we zaterdag op halen.........en betalen wat weer een stukje minder grappig is.....hahahaha We hebben alles op budget gedaan, sloppyman heeft zelfs zijn pak bij de H&M gekocht maar met die ringen kwamen we toch wel heel duur uit. Maar dat is voor altijd en een pak en een jurk is voor 1keer. Dus die ringen wilde we niet op bezuinigen.
hoi meiden even kort berichtje van mij sem zijn verjaardag was geweldig helemaal genoten samen en goed verwend, de nacht minder omdat hij moest spugen... nu 12dpo, knuffel voor jullie missq; heel veel s6 bij de gyn
Hoi allemaal! @Sloppy: Wat knap dat je, je kan inhouden tegen je schoonouders, ik zou daar erg veel moeite mee hebben. Zeker met al die hormonsters in mijn lijf. @MissQ: Succes met de IVF, het moet gewoon gaan lukken nu! @Wolfje: 12 dpo spannend! Mijn duimen draaien. @Chelleke: Hopelijk blijft je ongi weg, en anders heb je hopelijk wat meer duidelijkheid in het ziekenhuis. Wel superleuk dat je peettante wordt! Hier gaat alles zijn gangetje, alles is af, de kleertjes zijn gewassen, de babykamer is klaar, mijn is nu de kinderwagen halen bij babypark. En dan hoef ik alleen nog maar luiers en voeding te kopen. Wel een heerlijk gevoel hoor.
@sandra: Ik heb altijd een stemmetje in mijn achter hoofd dat ik de verstandigste moet zijn. En ik wil niet op de ex van sloppyman gaan lijken Oehh wat fijn dat de kinder kamer af is! Dat geeft altijd heel veel rust in je zwangere lijf De luiers heb ik al in huis, alleen nog een bus voeding voor als de BV niet lukt. Of als we toch bijvoeding doen om mij wat rust te geven.
@Slopp, knap meis, dat je je zo in hebt kunnen houden, ik had het niet gekund denk ik Super dat jullie trouwringen binnen zijn, spannend zaterdag!!!!! @Wolfje, nog van harte gefeliciteerd met je zoontje! @Sandra, wat heerlijk dat alles nu klaar is, nog een paar weekjes geduld en dan kun je je beedje in je armen houden!!!!! @All, thx voor jullie lieve berichten. Ik vind het spannend gaan worden. Nu eerst tot de 29ste de pil slikken en dan spuiten. Dikke knuff voor jullie allemaal. -x-