Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Bah chelleke, balen van je ongi. Hebben jullie het zieknhuis al gebeld?

@sloppy; heel frustrerend zo'n schoonmoeder. Maar gelukkig zegt het allemaal meer over haar dan over jullie. Hoe deed de ex van je vent tegenover je schoonmeoder?

@Missq;spannend meid. Nu het echte werk. Ben erg benieuwd wat het jullie brengt. Ben het helemaal met sloppy en chelleke eens. Het moer gewoon in een keer raak zijn, vind je ook niet?

@ Sandra; het gaat nu echt allemaal opschieten hè? Fijn dat je de kamer in ieder geval al af hebt.

2. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4682 mrt, 14 apr 2011
    Laatst bewerkt: 14 apr 2011
    Hoi Allemaal!
    Zowhee... ben ik even een tijd niet op ZP geweest!!! tjeeminee, hoop bij te lezen maar (helaas) niet alles onthouden....:)

@missQ; succes meid!! De duimen draaien!

@Chelleke; leuk! peettante!!! balen, die ongie :x

@sandra; ut schiet op he? Spannend!!

@Meijke; Al een Datum?!!!

@ Wolfje; tja die reading... ik hoop dat je er voor jezelf dingen uit kunt halen wat je nodig hebt.. Succes, en nog gefeliciteerd met de kleine boef!

@ vivi; inderdaad, je hebt ook nog een peuter rondlopen en dat kost ook genoeg energie!! me 2!! Pffffff.... Succes ermee!

@sloppy; tja, schoonmoeders.... Maar mbt die jeuk, dat heb ik de vorige zwangerschap ook HEUL erg gehad! Gek werd ik ervan.. Maar in ong week 23 werd het minder.. Had ook pilletjes gekregen van de dokter, histamine tabletjes.. Dat hielp wel, en menthol-smeer-spul, dat hielp ook!

niemand vergeten?!?!
    Hier gaat ie lekker.. Merk dat ik veel meer aan het genieten ben dan de vorige keer. Alles, maar dan ook alles, gaat (gelukkig) heel anders en ik voel me goed!! Das echt prettig.. Verder erg weinig bezig met het zwanger zijn in die zin, dat ik ZP niet plat-loop, geen boeken verslind over babies, zoals de vorige keer maar juist heel erg lekker thuis aan het keutelen ben. Lekker kamertje opknappen, beetje shoppen hier en daar, oude spulletjes van de vorige keer opzoeken / wassen / uitzoeken, genieten met de kleine boef in de zon of thuis. En ook nog 3 dagen per week an het werk..

Dus, excuus omdat ik niet meer actief mee klets maar merk gewoon dat ik er veel minder behoefte aan heb dan in het begin van de zwangerschap en zeker minder dan de vorige keer..

Maar des al niet te min hoop ik heel erg dat de niet zwangeren ook HEUL snel dit geluk mogen ervaren.. Dat gun ik jullie vanuit de grond van mijn hart.. Zet um op en probeer, hoe moeilijk ook, er toch in te blijven geloven... De wonderen zijn de wereld nog niet uit..

Dikke knuf,

Mrt:)

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

mrt; leuk weer van je te lezen veel plezier met kamertje opknappen

sandra; s6 met babykleer wassen

bianca
    hoe is het met jou dan?

chelleke; balen van je ongi!

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hey ladies.
    Dak jullie wel voor jullie lieve berichtjes.
    Tuurlijk baal ik weer enorm, maar ik kan nu wel sneller relativeren (zult wel moeten he). Hopelijk brengt deze komende ronde meer geluk.
    Maandag ga ik bellen naar het ZH om een afspraak te maken, bweh ik blijf het uitstellen, maar beloof maandag echt te bellen.
    Ben nu weer bezig met de scriptie, en das ook weer zo belangrijk.
    pffffff ik denk zelf pas dat ik na juli zwanger ga worden, waarom? omdat ik merk dat dit scriptie zoveel stress bezorgd dat ik er mee opsta en ermee naar bed ga. krijg er te weinig rust bij door dat scriptie gedoe.
    Maar.... ook dat komt goed.

@ Mrt : wat leuk om weer van je te horen. gezellig. geniet ervan en bedankt voor je lieve woorden voor de niet zwangeren.

@all: een fijne dag, ik ga weer aan de scriptie.

Liefs Chelleke

5. Zeepaardje

chelleke; s6 met scriptie!

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chelleke balen van je ongi meid, nu ook echt bellen met het zh he, daar hebben we het laatst ook al eens overgehad je zit nog met zoveel vragen daar kun je niet mee rond blijven lopen dus denk eraan!!!! ;)

verder allemaal dikke knuffel!!

vandaag even rust aan mijn hoofd, bryan is een dagje bij opa en oma want die was laatste week vervelend niet normaal meer trok het echt even niet meer dus heb ik mijn ouders gebeld of hij mocht komen en dat kon gelukkig dus nu kan mama ff lekker in huis haar ding doen heerlijk. vanmorgen een foto album van hem afgemaakt en daarna lekker nog paar uurtjes geslapen had ik schijnbaar echt nodig :) nu nog ff boven wat poetsen en dan onder opruimen moet helaas allemaal in fases anders heb ik er straks last van das best moeilijk voor mij meestal als ik eenmaal bezig ben wil ik door hahahahaha

7. Zeepaardje

vivi; wat heerlijk een dagje helemaal voor jezelf!
    En alweer 13weken zwanger, super meid!

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    moet mijn banner ff aanpassen ben al verder dan 13 weken hahaha

9. Zeepaardje

vivi; mooi toch haha
    nou aanpassen dus;)

10. Zeepaardje

NOD lijst:

15 04-2011; Chelleke 26 jaar 1e kindje ronde 4 na laparoscopie
    16-04-2011; Wolfje22, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12
    23-04-2011; Bianca, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8
    ???????????; MissQ, 31 jaar, 2de kindje, ronde heel veel, op naar IVF
    02-05-2011; Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19, 13-4 samenl.test

Zwangeren:

27-05-2011, Meijke, 33 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 31 maart meisje
    29-05-2011; Sandra, 31 jaar, 3de kindje, VK/gyn controle: 18 april, 2 mei (liggingsecho) jongen
    18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje
    07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 4 april gyn, 20 april SEO
    22-10-2011 Vivi, 30 jaar, 2e kindje, Vk controle 13 april

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    NOD lijst:

15 04-2011; Chelleke 26 jaar 1e kindje ronde 4 na laparoscopie
    16-04-2011; Wolfje22, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12
    23-04-2011; Bianca, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8
    ???????????; MissQ, 31 jaar, 2de kindje, ronde heel veel, op naar IVF
    02-05-2011; Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19, 13-4 samenl.test

Zwangeren:

27-05-2011, Meijke, 33 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 31 maart meisje
    29-05-2011; Sandra, 31 jaar, 3de kindje, VK/gyn controle: 18 april, 2 mei (liggingsecho) jongen
    18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje
    07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 4 april gyn, 20 april SEO
    22-10-2011 Vivi, 30 jaar, 2e kindje, Vk controle 4 mei echo

12. Zeepaardje

ga pannekoeken bakken, zwemmen, oma naar huis brengen en dan avond genieten haha

knuffels en fijn weekend allemaal!!!

13. Zeepaardje

zo iedereen aan het genieten van het lekkere weer:(

14. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Heej.. jouw temp weer omhoog gegaan vandaag?!?

*duim duim duim*

15. Zeepaardje

missq; haha ja weer omhoog

normaal altijd van ei tot nod roze/bruin rood verlies nu niks... erg vreemd lichaam kan me goed voor de gek houden

wel ongi buikpijn dus die zal straks wel pats boem komen

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wanneer ga je er een test aan wagen?!

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Wolfje, ik was deze week inderdaad ook al aan het denken, jij normaal altijd bruin/roze verlies, en nu nog niks gehoord.
    En, je temp weer gestegen???
    Zou het dan toch?
    Wanneer wil je testen?
    Spannend, mijn duimen maken overuren..

@ all: ben zo moe, ik ga echt even slapen denk ik.
    @ vivi: ja, maandag bel ik, beloofd

Dikke X Chelleke

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    hahaha MissQ we dachten precies het zelfde.
    X

19. Zeepaardje

trhanks voor duimen meiden, denk wel ongi te worden, ga na maandag testen

20. Zeepaardje

onwijs buikpijn:(

Deel Deze Pagina