NOD lijst: 16-04-2011; Wolfje22, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12 23-04-2011; Bianca, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8 ???????????; MissQ, 31 jaar, 2de kindje, ronde heel veel, op naar IVF 02-05-2011; Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19, 13-4 samenl.test 11-05-2011: Chelleke , 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na laparoscopie Zwangeren: 27-05-2011, Meijke, 33 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 31 maart meisje 29-05-2011; Sandra, 31 jaar, 3de kindje, VK/gyn controle: 18 april, 2 mei (liggingsecho) jongen 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 4 april gyn, 20 april SEO 22-10-2011 Vivi, 30 jaar, 2e kindje, Vk controle 4 mei echo
Kreeg een berichtje waar ik gebleven was Ik ben er nog wel en lees ook mee, maar er gebeurde hier weinig de laatste tijd dus ik had niets te melden. Deze week is mijn hond ernstig ziek geworden wat me veel tijd en energie kost, dus ook dat speelt mee. Ik ben iets te druk bezig met mijn omgeving om me te herinneren dat ik zwanger ben. Morgen heb ik de 20-weken echo, hopelijk is alles goed, want ik heb de afgelopen week geen moment het gevoel gehad zwanger te zijn. Het is echt al goed te zien maar alleen mijn soms pijnlijke heup en de alom aanwezige puistjes wijzen er nog op als ik niet naar beneden kijk, anders was ik het misschien wel vergeten! Natuurlijk fijn dat de meeste kwaaltjes nu zo goed als verdwenen zijn, maar er zijn momenten dat ik me afvraag of er echt wel iets zit. Ik voel nog steeds helemaal niets. Eerst stond ik wel positief tegenover de echo maar nu met de hond en alle andere dingen die spelen heb ik er helemaal geen zin meer in. Ach, als ik er ben valt het vast mee.
temp is zelfde... assje; ja sorry kon het niet laten, maakte me wat zorgen... Spannend morgen de 20wk echo, laat je ons weten hoe die was All vandaag naar kabouterland in exloo geweest, super leuk!
Goede morgen allemaal! Ik heb even besloten om afstand te nemen van ZP. Het gaat hier gewoon echt niet lekker met mij en ik wil eigenlijk gewoon ff rust nemen. Mijn uitslag is inmiddels zo erg dat ik echt gek word van de jeuk. En ik doe nu bijna niks anders meer als huilen. Dit kindje is zo gewens maar deze zwangerschap is echt zo zwaar! Het lijkt allemaal nog zo verweg. Op het moment word er vaak gevraagt aan me "hoe lang" ik nog moet en als ik dan zeg nog ongeveer 18wkn dan raak ik volledig in paniek. Want ik weet op het moment ff niet hoe ik me moet herpakken. Ik geef ook weer over, voornamelijk 's nachts en ook dat breekt behoorlijk op. Ik maak me echt continu zorgen om mijn meisje dat ik haar met al mijn problemen in mijn lijf schade aan doe! Net weer de HA gebeld en ik kan morgen pas langs komen, en dan zit ik alweer heel hard te huilen. Sorry meiden ik wil niet negatief zijn, ik ben zo blij dat ik nog een kindje mag krijgen maar ik ben gewoon op. Ik ga ook de gyn bellen in de hoop dat hun wat kunnen doen. xxx tot snel!
Hiep hiep hoera voor onze nieuwe baby Hiep hiep hoera voor onze nieuwe baby Wordt het een broertje of een zusje, maybe Hiep hiep hoera voor onze nieuwe baby Wij horen bij elkaar, als de kip en het ei Hiep hoera voor onze baby, happy birthday kom erbij!
Ohhh ik ben zo BLIJ voor je!! Wat geweldig!! Dat geeft mijn dag ook weer een ROZE randje Wel ff een foto spammen hoor!
Joehoe ik zit hier te stuiteren op de bank. Gefeliciteerd Wolfje!!!!! Wat zei je man? Echt geweldig hoor, zo zie je maar weer, heb je de moed bijna opgegeven heb je gewoon een knaltest hahaha.
ja is die test duidelijk genoeg..> staat in fotoalbum thanks sandra... manlief weet het nog niet wacht tot ik hem zie vanavond
@Sloppy: Dikke knuf, hopelijk voel je, je snel wat beter. @Hier: Gaat het eigenlijk wel goed, ik merk wel dat ik wat minder energie heb, maar dat is ook wel logisch, want dit zijn echt de laatste loodjes. Net op controlle geweest, en alles was helemaal goed. Bloeddruk prima, baby goed gegroeit, de baby voelde gemiddeld aan kwa grote dus daar ben ik helemaal blij mee. Ze voelde lekker veel vruchtwater en hij lag nog steeds met zijn hoofdje naar beneden het hartje klopte mooi. Dus wat wil je nog meer! Over twee weken krijg ik nog een echo en vanaf dan tot aan de geboorte is het elke week naar de VK