Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra

sandra Fanatiek lid

@Wolfje: Je testen knallen, geweldig!

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wauw Wolffje, wat geweldig! Helemaal te gek. Verder nog niet teruggelezen, ga ik straks doen :).

Heb weeeeer in het zkh gelegen, 3e keer in 6 weken...flinke bloeding en er kwam weeenactiviteit op gang. Maar het is weer rustig, dus ben weer thuis na een paar daagjes. Nog 3 weken tot de KS, hopelijk gebeurt het niet weer...

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @wolfje GEFELICITEERD MEID!!!! ECHT SUPER!!!!!
    @meijke jeetje balen meid hoop dat dit laatste keer was
    @sloppy dikke knuffel meid!

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

bedankt meiden!!!

5. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$ Wolfje!?!!?!?!?!!!? :$

He-le-maal-ge-wel-dig!!!!!!!!!!!!
    Joehoehoehoeho!!!!!!!!

Van harte meid!! heb net ff je testen bekeken en ze zijn verschrikkelijk KNAL!!!!!!!!! Echt gefeliciteerd!!!

@Meijkeen kleine uk: Houd vol!! Elke dag langer in mama's buik is beter. Nog effies en dan mag je eruit, maar nu nog even blijven zitten, hoor!

@sandra; Dat duurt ook niet lang meer voor jou... Spannend hoor!

@sloppy; echt enorm K*T dat je je nog steeds zo beroerd voelt.. Je Kindje is verschrikkelijk gewenst en je hebt er alles voor over maar op deze manier is de zwangerschap absoluut geen pretje meer.. Ik begrijp dat je even rust wilt.. Succes meid... Het valt niet mee.

@vivi; hoe voel jij je? al weer wat aan de beterende hand?

Toedeloe allemaal!!

6. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Joehoe wolfje. Gefeliciteerd zeg!!! Wauw. Gelukkig had die ene persoon geen gelijk en ben je nu al zwanger. Hoe reageerde je man?

@all; zoals jullie merken heb ik me al een tijdje wat teruggetrokken. Lees wel mee, maar trek het even niet. Hier gisteren ongi geworden zoals verwacht. Op naar ronde 9

7. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    @Wolfje: Wat fijn :D

@Sloppy: Jeetje zeg :( Wat heftig! Kan me voorstellen dat 18 weken nog oneindig lang lijkt nu. Sterkte!!

@Meijke: Bah wat naar, maar gelukkig houden ze je goed in de gaten! Gelukkig hoef je niet zo lang meer. Hopelijk gebeurt het niet opnieuw.

8. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    @assje; hoe was je echo?!?!?! dat was toch vandaag?

9. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ja klopt :) Ze heeft me een uur lopen porren met dat ding, was moeilijk te zien omdat mijn placenta voor ligt en ik ruim voldoende buikvet heb. Kostte dus meer tijd om alles te kunnen zien, maar het is gelukt. Voor zover ze kon zien waren er geen afwijkingen en groei liep ook precies op schema.
    Ze had ondanks de ruis wel binnen no time gezien wat het wordt, want hij liet het breed hangen :D Wij krijgen een jongen! Dat houden we nog even geheim omdat we niet bedolven willen worden onder blauw spul, maar hier kan ik dat wel zeggen.

10. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Wolfje, JIPPIE YAHOO GEFELICITEERD, wat een super goed nieuws zeg!!! Geniet ervan.

@Meijke, balen zeg, dat wordt je ook wel eens zat, pfff. Hopelijk kan je de rest van de zw.schap thuis doorbrengen. Succes.

@Sloppy, dikke knuffel voor jou.

@Assje, gefeliciteerd met je ZOON, fijn dat de echo goed was, weer een hele geruststelling.

@Bianca, balen meid, ook een dikke knuffel voor jou. Onze tijd komt heel snel hoop ik. We blijven duimen.

Hier een rare samenlevingstest vanmorgen. Mijn follikel was nog maar 14mm dus geen eisprong volgens de gyn. Maar mijn baarmoederslijm duidde er wel weer op dat ik mijn ei gehad heb. Ik snap er helemaal niks meer van. Ze hebben weer slijm afgenomen en als ik morgen niks hoor dan zou ik mijn ei toch gehad hebben en anders moet ik woensdag weer. Ik zit er even helemaal doorheen, pffff. Ben ook wat minder op zp.

11. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Whahahahahah Wolfje, zie je nou!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd. oh wat vind ik dit geweldig voor je.
    Ga nu maar heeeeeeeeeeeeeel hard genieten!!!!
    Wat zij je man???

@all: dames vrijdag kwart voor 11 moet ik in het ZH zijn. lekker op tijd, dus met beetje geluk kan ik deze ronde ook nog wat onderzoeken doen voor mijn ei komt.
    Hopelijk komt het bij mij nu ook goed..... duurt me eff te lang nu!!!!

Liefs Chelleke

12. Zeepaardje

meiden even snel

manliefs reactie ik zei ben niet ongi geworden
    wat dan zegt hij?
    ik ben zwanger...
    nee echt waar? 2x haha
    toen pakte hij me vast en dikke knuffel
    knufffel xxx

13. Zeepaardje

chelleke dank je wel:)

14. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

haha Chelleke, je rust is iets ingekort?
    Spannend, maar goed dat je gebeld hebt. Ik ben benieuwd, ik duim heeeeeeeeeeeeeel hard voor je.

15. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi allemaal!

@Bianca: Sterkte, en een dikke knuffel.

@Meijke: Jeetje wat ontzettend balen dat je weer een bloeding had, gelukkig gaat het nu opschieten, voordat je kleine meisje komt.

@Assje: Joepie, super dat alles er goed uitzag, en gefeliciteerd een jongen. Jongens zijn superleuk, zegt deze jongensmoeder:D

@Sunshine: Hopelijk krijg je snel wat meer duidelijkheid, een knuffel van hier.

@Chelleke: Wat fijn dat je zo snel terecht kan in het ziekenhuis. Hopelijk is het bij jullie ook snel raak.

@Wolfje: Zit je nog op je roze wolk:D

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ sunshine hahaha ja maar ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.
    Manlief wil ook niet meer wachten. we gaan er gewoon voor, want wellicht kan het nog een poos duren!!!.
    T cluppie niet zwangeren wordt steeds kleiner en daar moeten jij, missQ, bianca en ik echt wat aan gaan doen!!!! we moeten ook bij de onderste dames.
    x Chelleke

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wolf... wat doe je nou?!! Ben ik een dagje niet op ZP en dan heb je gewoon een mega knaltest!! Lieverd, wat ben ik blij voor je!!!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, SUPER, GEWELIG, FANTASISCH!!!! Geniet ervan samen met je man en je kleintje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb je je vk of gyn al gebeld?! Wanneer mag je voor een echo?!!!

Mega knuff van mij!!!!!!!!!!!!

@All, mijn ukkie ukkie is mega verkouden, arm schaap. Hoest de hele tijd, ook in zijn slaap. Heb hem al druppeltjes gegeven van vsm en neusdruppeltjes, net een lepeltje honing gegeven, dalijk weer een, iemand nog tips?!

-x-

18. Zeepaardje

missq haha dank je, zo vlot ben ik nog niet haha

echo rond 8wk geloof ik:) en dan met 12-14wk

19. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Het slaat er bij mij ineens in...we krijgen een zoon :$

Een ECHTE baby! Een jongen! Die vast gaat voetballen en die steeds de bosjes in fietst met zijn driewieler waardoor het me een uur kost om naar de supermarkt te lopen, zoals het geval dat ik gisteren zag. En dan ga ik er om lachen in plaats van chagrijnig te zijn dat ik zoveel tijd kwijt ben aan een boodschap doen!

Ik heb er ineens zin in.......................................:$ :) :D

20. Zeepaardje

assje; geweldig een zoon; en ik kan het weten:)

genietse meid

all; heb erg rugpijn en buikpijn soort ongi pijn, maar hoort er volgens mij wel bij:(

vandaag pa jarig dus oh moeilijk mond dicht houden...

Deel Deze Pagina