@Sloppy: Kom er net achter dat je foto's geplaatst hebt. Ik had je begin 30 geschat! Zit ik er toch mooi naast
Ik heb het ijskoud! Ga maar eens een lekker warm bad nemen en daarna duik ik mijn bed in. Hoef morgen lekker niet te werken. Slaap lekker allemaal en tot morgen
@Mrt hopelijk ben je snel zwanger, het zou mooi zijn als je nu uit jezelf een eisprong hebt. @MissQ hoe is de spuit gegaan?? Slaap lekker allemaal!!
@sloppy; ik kon gelijk zijn op de foto; die is 36jr @chelleke; je leest dit misschien niet meer, maar een hele dikke knuffel en neem de tijd die je nodig hebt!!! @mrt; fijne uitleg, nu begrijp ik je! good luck! @miranda; ik heb het ook al ijskoud!!! @missq; hoe is het gegaan met die spuit? Liefs mij en tot morgen, slaap lekker allemaal!!!
NOD lijst; 16 oktober : Chelleke84 rondje 11, 1e kindje, 26 jaar. 16 oktober : Sunshine81 (ronde 12, 1e kindje, 28 jaar) 18 oktober : Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF) 18 oktober : Bianca87 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 22 oktober : Mrt (ronde 7, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) 24 oktober : Blondi (ronde 2, 1e kindje, 21 jaar) 26 oktober : Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 28 oktober : Asun ( ronde 2, 1e kindje) 30 oktober : MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 28 november : Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar) ZWANGER CM1978, 32 jaar, 1e kindje: 24-05-2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 29-05-2011 intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov. Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, intake 19 Okt. Heb het lijstje maar weer eens even opgezocht!!!
Hoi meiden! Ik lees morgenavond bij, net thuis en nu lekker slapen! Hoop dat alles goed gaat met jullie! Vlinder, je bent er weer ! Je profiel kwijt door de crash? Hoe is het met je?
Hey dames, Even een kort berichtje van mij... Ik ben een week niet op zp geweest en dat heeft me ff goed gedaan! Ben vandaag precies 3 weken overtijd en nu 1,5 week geen test meer gedaan. Ik moet alles ff bijlezen, dus dat doe ik morgen en dan klets ik weer bij en reageer ik op jullie vele berichten Heb jullie wel gemist trouwens!! Tot morgen...Liefs, Vlinder
CM, was inderdaad profiel kwijt..maar kwam daar vanavond pas achter aangezien ik ff afstand had van zp! Verder gaat het goed..afgezien van de onzekerheid! Misschien deze week weer een test en anders dokter bellen!
Mrt, dank je voor je duidelijke uitleg. Nu snap ik ook waarom je bij 7 maanden "al" bij de gyn loopt. Succes en hopelijk heb je zelf een eisprong.
Het prikken viel reuze mee!!!! De naald om de vloeistof met het poeder te mengen was wel groot en dik. Voelde niet eens iets van het prikje terwijl ik behoorlijk nerveus was daarvoor Op naar vrijdag!!! Vandaag een drukke dag op het werk, dus denk niet dat ik heel veel tijd heb om hier te komen kijken. Dus allemaal een hele fijne dag en tot vanaaf waarschijnlijk.
@MissQ: Gelukkig is het goed gegaan met de spuit. @Sunshine: Gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk is je man weer beter. @Vlinder:Ik had je al gemist, wat vervelend dat je nog steeds niets weet.
@Mrt: Oke dan snap ik het helemaal dat je nu al bij de gyn loopt! Ik zou er ook niet aan moeten denken om nog een keer 8jr te moeten doen over een tweede kindje. Wij mochten ook al eerder naar het VU terug maar hebben het uitgesteld tot nu. Ik hoop echt dat je snel geholpen word! @missQ: fijn dat het prikken mee viel! nu op naar morgen @vlinder: pffff 3wkn overtijd! Ik duim voor je dat je gewoon zwanger bent. Goed van je dat je een week niet op ZP geweest bent! Ik zou dat ook een keer moeten doen
@Sloppy: Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze testen niet ken, heb geen idee waar ik moet kijken, helemaal aan de rechterkant zie ik een heel dun streepje. Zie je wel wat?
@miranda: het is zo dat het streepje op de normale plaats zou moeten komen...... Ik zie ook niet echt heel veel hoor
@Sloppy: Ik hoop dat we morgen of overmorgen wel een duidelijk streepje zien! Het kan nog alle kanten op!