Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik vraag het wel even volgende keer. Moet in ieder geval in juni nog weer naar de gyn en in ieder geval 1 groeiecho i.v.m. mijn gewicht. Dus heb nog kansen en misschien tussendoor nog wel eentje voor de lol zodat je meer de kans hebt om zelf aan te geven wat je wilt zien.

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@chelleke; ,met dit weer naar school:( gelukkig de laatste keer;)

@assje; ik zou om uitleg vragen hoor, snap ook niks van die waardes allemaal en dan kunnen ze jou gerusstellen!

@sandra; voel me goed nergens last van; geen roze geen kwaaltjes niks:)
    wat leuk een piratenfeest:)

@sloppy; ik zit nu ook in de schaduw:)

@all; dikke knuffel

3. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Sandra: Nee ik mag morgen weer naar het ziekenhuis, vandaar uit ga ik meteen werken dus zal morgen avond wel posten hoe het is gegaan.

Vanavond gezellig naar mijn neef en zijn vrouw, even kijken of alles goed gaat met mijn aanstaande petekindje..

All, fijne avond en tot morgen.

Liefs Chelleke

4. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooi... ik houd daar wel van...

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
  6. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Even een ego-berichtje

Hebben de uitslag van de samenlevingstest en het blijkt dat het zaad van manlief niet eens in de buurt komt van mijn ei. Wordt een beetje moeilijk om zwanger te raken zo. Donderdag hebben we weer een gesprek met de gyn wat we nu gaan doen. Ze zei dat we waarschijnlijk volgende ronde al beginnen met insemineren, spannend hoor. Ik ben wel blij dat we weten waar het aan ligt maar het is ook een heel raar gevoel dat je eigenlijk nooit spontaan zwanger zal raken.

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Vervelend dat jullie nooit op de gewone manier zwanger zullen worden maar wel heel fijn dat ze gevonden hebben waardoor het komt!
    Spannend hoor! Hopelijk is het dan snel raak :)

8. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Leuk Sloppy! :)

@Sunshine Inderdaad een vreemd idee misschien maar ze weten wel hoe het komt en je krijgt er hulp bij :) Wat dat betreft ben ik altijd maar blij dat ze tegenwoordig zoveel kunnen zien en doen. Hopelijk boek je snel succes! Ik duim voor je.

Ik voel de kleine nu! :$

Vorige week begon het, als ik heel erg nodig moest plassen voelde ik soms een steekje ter hoogte van mijn blaas. Na twee dagen werd dat erger, ik dacht nog even aan een stuipje of een beknelde zenuw want het was alleen als ik moest plassen en bovendien voelde het als een stroomstootje en niet als de overal omschreven vlinders, plopjes of belletjes.

Maar het gebeurde steeds vaker, sinds twee dagen ook af en toe als ik niet nodig moest plassen. Gistermiddag voelde ik twee keer een soort schokje toen ik achter de pc zat. Gisteravond lag ik op mijn buik op bed (zacht matras dus het kan nog) en toen voelde ik echt stompjes iets boven mijn schaambeen :$ En nu voelde ik datzelfde net weer.

Steeds harder is het, dus het lijkt me dat het niet kan missen. Mag ook wel, zijn voeten zijn al 3cm nu zei de verloskundige die de echo deed. Wat een vreemd gevoel! Net of ik stuipjes heb, zoals een trillend oog maar dan harder. Het zit alleen onderin maar dat klopt met de plaats van mijn placenta.

9. Zeepaardje

sloppy; leuk blog:)

assje; wat geweldig dat je de kleine voelt:)

sunshine; jammer, dat je niet zo zwanger kunt worden, maar gelukkig kunnne ze nu wel erg veel:)

all; fijne dag vandaag:) ben er dit weekend heel weinig..morgen bbq,zonddg weg, maandag oma jarig

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik zit met een dilemma bryan had gisteren al knalrode wangen met kleine bultjes (voelde ook warm aan) nu zit het ook al op de armen en hij jeukt zich kapot.
    nu ben ik aan het googlen geslagen (ik weet het niet goed) maar kan vijfde ziekte of een simple hite reactie zijn maarweet dus niet wat ik moet doen het arm kereltje jeukt zich kapot heeft net 2 uur geslapen maar is nu door de jeuk weer wakker
    en zonneblaasjes creme helpt niet

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sunshine jeetje meid dat zal wel niet iets zijn geweest waar je op gerekend had, maar idd wat de rest zegt je weet nu wat het is en kun je het gaan aanpakken he. hoop dat dit betekent dat je snel zwanger bent meid!!!
    @sloppy leuke blog meid!

verder allemaal dikke knuffel

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik ozu toch even naar een apotheek gaan en van VSM een emulsie halen voor de water pokken.
    Dit smeer ik nu zelf ook een dat helpt heel goed tegen jeuk in is neutaal. Speciaal voor kinderen.
    Of toch even naar de HAP gaan.
    Sterkte meis!

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    heb nog poxclin staan tegen waterpokken zou dat dan niet ook helpen?? heb echt medelijden met hem

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Je ik zou het proberen!

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dan dat er dadelijk eens opsmeren hoop dat het helpt want di is niets,

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hallo allemaal.
    Even een update.
    Vanmorgen in het ZH geweest en alles doorgesproken.
    Aanstaande dinsdag een samenleveingstest, en als deze goed is hoef ik voorlopig niet meer terug.
    Alles wijst erop dat een spontane zwangerschap nu na de laparoscopie goed mogelijk is, met als de uitslag van de SL test goed is zelfs kans tot 50%. Ook zei mijn arts erbij dat ik eigenlijk pas vanaf nu moet gaan tellen omdat ik pas sinds januari echt de kans heb (eileiders doorgespoten) vanaf dan gerekend zijn mijn kansen nog hogen.

Allemaal duimen dus voor dinsdag, heb er goede hoop in.

Liefs Chelleke

17. Zeepaardje

vivi wat vervelend:x s6

18. Zeepaardje

chelleke; duim voor je meid:D good luck!

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chelleke ik duim voor je.

Nou kleine man ligt erin hoop dat jeuk weg blijft, anders word het lange nacht

20. Zeepaardje

jeuk is zo vervelend:(

Deel Deze Pagina