Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hoe is het gegaan?

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Chelleke: Ik hoop dat dinsdag goed gaat en je snel zwanger zal zijn hoor!!

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sloppy hij heeft geslapen tot 8 uur gelukkig denkdat de moeiheid sterker was dan jeuk hahaha

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hahahahahaha dat is heel fijn! Nu maar hopen dat het snel over is.

5. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Had het niet moeten zeggen want hij is er acuut mee opgehouden :( Lees na het weekend even bij, heb tot nu toe geen beste dagen gehad, alleen maar rekeningen en problemen, bah!

6. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Vrolijk paasfeest allemaal.

Liefs Chelleke

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

chelleke; dank je wel jij ook:)

assje; oh dat is altijd zo:( rekeningen niks aan en problemen helemaal niet, knuffel

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    He bah! Dikke knuffff voor jou xxx

9. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Wolfje:Jullie hebben er even op moeten wachten maar dan ineens is het zover. Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
    Ik ben ontzettend blij voor jullie.

@Sloppy: Het zit je ook allemaal niet mee, ik denk aan je.
    En ik hoop dat je het nog een tijdje vol kan houden met die rot jeuk.

@Assje: Wat fijn dat de 20 weken echo goed was en wat leuk dat jullie een jongetje krijgen.

Voor iedereen een mooie en zonnige paasdag!

10. Zeepaardje

@miranda; dank je wel lieverd:)
    Jij ook een fijne dag meid:) knuf

11. Zeepaardje

Vandaag was me oma jarig, dus 's middags zijn we er heen geweest... me tantes waren er ook plus alle neven en nichten; eindelijk weer eens compleet:)
    We zaten lekker te borrelen (ik aan de cola), toen me opa voor mij een passoa wilde pakken... ik was ergens anders mee bezig, kreeg dat niet mee, toen zij manlief nee dat mag ze niet:p nou die praatte dus mooi zijn mond voorbij...
    Opa oh echt oh echt, helemaal glunderen... en wou het 's avonds tegen oma zeggen (ik was nog steeds met anderen bezig) manlief kwam na me toe...loop even mee moet nu met je praten... denk wat is dit nu voor gekkigheid:p
    Toen het hele verhaal verteld en maar besloten het tegen iedereen te vertellen:)
    Iedereen was dolenthousist en iedereen feliciteerde ons:) erg leuk allemaal zo!
    Dus nu zijn ze met zijn allen aan het duimen dat het goed mag gaan:)
    Mijn neven en nichten zijn nog met S.em wezen wandelen en hebben hem getrakteerd op een ijsje, zo lief(L)
    Was een heerlijke dag zo, nu even relaxen en op tijd naar bed, ben best moe!
    Knuffels

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @wolfje hahaha komt me heel bekend voor, zo hebben wij het met de carnaval aan onze vrienden verteld zal niet veel verder zijn geweest als jou maar het viel ze direct op dat ik niet dronk terwijl ik op zaterdag altijd drink als bryan er niet bij is (met carnaval dan he)
    mijn ha zei altijd je kunt het beter aantal personen vertellen want als he dan fout gaat heb je ook aantal schouders om op terug te vallen

hier vanmorgen naar een paasmarkt geweest heel gezellig, daarna gebbqd met mijn ouders ook altijd heel leuk, alleen is bryan wat hangerig veel snotneuzen hoesten en dat irritante lachje wat hij heeft als hij een astma aanval krijgt dus maak me nu weer behoorlijk zorgen hij heeft van 12.00 tot 13.30 geslapen en van 6 tot 20 uur nu ligt hij hier op de bank maar is nog wakker pfffff en tot overmaat van ramp heb ik volgens mij ook nog een schimmelinfectie, dus heb ik mijn schoonzusje (apothekersass) maar ff gesmst wat ik eerst zonder recept kan gebruiken als het dan niet overgaat bel ik de ha wel ;) dus een dag met een lach en een traan en momenteel staan die tranen voorop zullen de hormonen wel zijn

13. Zeepaardje

vivi; tja bedoeling was na de 1ste echo, maar goed;) ach zo is het nu ook wel goed, alleen baalde ik eerst dan manlief mond voorbij is gepraat... haha

oei schimmelinf niet fijn meid, s6 ermee! knuf

14. sandra

sandra Fanatiek lid

Hier is vandaag lucas geboren door middel van een spoedkeizersnee
    Zowel lucas als ik zijn door het oog van de naald gekropen
    Het hele verhaal en hoe het nu gaat kunnen jullie lezen
    Bij de juni 2011 mama's

15. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Jeetje sandra, heb het verhaal gelezen. Heftig zeg. Ondanks deze nare ervaring toch van harte gefeliciteerd!!! De eerste pink ladies baby is geboren!!! Heb je ernstig veel pijn gehad tijdens de keizersnede?

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Jeetje Sandra, ondanks de heftige bevalling toch van harte gefeliciteerd met jullie Lucas en "onze" allereerste pink lady baby !!!!!

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jeetje sandra wat heftig!!'
    Maar uiteraard GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!!!!!!

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Sandra ik ga het verhaarl zo lezen!

GEFELICITEERD met jullie zoon Lucas!

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Sandra, van harte met de geboorte van je zoon Lucas. Ik hoop dat hij het gauw zonder ademhalingsondersteuning af kan. Wat een heftig verhaal.

20. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjee, Sandra!! Wat heftig!! Maar wel gefeliciteerd, hoor! Lucas, welkom en zet um op, ventje!! Wees sterk!

Deel Deze Pagina