@Sandra: ik ga je verhaal zo lezen, maar alvast van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! heel veel geluk gewenst. @all: vanmorgen in Zh geweest.... samenlevingstest was weer niet goed, timing wel. geen zaadcellen te vinden. althans de kwaliteit en beweeglijkheid was super, maar de zaadcellen zijn de weg kwijt.... Zelfde verhaal als Sunshine dus... we gaan aan de IUI. Dringt nog niet helemaal tot me door, maar geschrokken ben ik wel, na zo'n hoopvol nieuws vrijdag..... Ik moet het even laten bezinken, vooral als ik lees dat de slagingskans per IUI maar zo'n 15% is... Liefs Chelleke
@chelleke jeetje meid kan me voorstellen dat je geschrokken bent, maar meid je kunt nu wel eindelijk verder he probeer je daar aan vast te grijpen! dikke knuffel
dank je wel Vivi: ja begint nu langzaam door te dringen, sta er ook zeker open voor, alleen die slagingskans per cyclus....... daar wordt je toch depri van... Bij jou alles goed? xxx
@wolfje: Ach , ik denk maar zo, mijn cyclus is goed, de zaadcelletjes zijn goed, mijn eisprong en slijmvlies is goed, alleen zijn de zaadjes de weg kwijt, en als ze gebracht worden komen ze vanzelf op de juiste plek aan........... hopen we dan!!! Ben alleen wat bang of het pijn doet en hoe en wat... @MissQ: hoe heb jij de IUI ervaren??? Liefs Chelleke
@Sandra Jeetje zeg wat een schrik! Maar gelukkig zijn jullie er allebei nog. Gefeliciteerd met Lucas! Leuke naam @Chelleke He bah nee toch Was zoiets maar op te lossen met een TomTom! Aan de andere kant: wat fijn dat de wetenschap zo ver is dat dit soort dingen opgespoord kan worden, zodat je toch een kans hebt. Heel veel succes!!
@chelleke hier gaat het op en af heb goede en slechte dagen maar ben vooral heel moe zie er dan ook erg tegenop om ergens deze zwangerschap weer te moeten werken, maar begin eerst eens met op kantoor en als dat goed gaat zien we wel verder
Hoi lieverd, wat een kl*te nieuws voor jullie. Maar hier komen jullie samen sterker uit hoor. De IUI's zijn mij heel erg meegevallen. Een jaar geleden riep ik nog dat als ik moest gaan spuiten, ik zou stoppen. Nu heb ik 3 IUI's gehad zonder spuiten en 3 MET spuiten en ik zou het zo weer doen. De eerste keer spuiten was wel heel spannend. Maar zover ben je nog lang niet! Weet je al wanneer jouw IUI gaat starten? Heel veel succes meis. Hopelijk ben je snel zwanger. -x- van mij
@Sandra, jeetje wat een verhaal zeg maar GEFELICITEERD met de eerste pink lady baby. @Chelleke, oh nee he wat een klote nieuws. Beginnen we samen met de IUI, spannend, kunnen wel elkaar steunen! Hele dikke knuffel voor jou. Wij moeten donderdag weer om te bespreken wat we gaan doen en wanneer we gaan beginnen met IUI, jammer dat het zo moet he?!
@chelleke: Wat onwijs balen zeg dat jullie samenlevingstest ook niet goed was! Dikke knufffff voor jullie! All: jullie kunnen vast wel even wat leuk nieuws gebruiken......... Sloppyman heeft een vaste aanstelling gekregen en hij is er goed op vooruit gegaan qua salaris. Dus hier helemaal happy natuurlijk
JIPPIE, gefeliciteerd Sloppy, wat een geweldig nieuws. Geniet ervan haha, kan je lekker gaan shoppen voor de kleine
Hallo lieve schatten. Dank je wel voor jullie opbeurende woorden en Miss Q, wat fijn dat de IUI's zijn meegevallen. Ik heb goede hoop , maar ja wie weet is het niet nodig, heb nog 2 kansen zeg maar, omdat we deze ronde nog hebben en halverwege de volgende ronde gaan bespreken hoe en wat.... Ik ga er niet van uit, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Zaad van mijn mannetje is sterk en goed en bij mij is ook niks geks dus het zal wel loslopen ooit..... Ben in iedergeval zo blij dat ik bij jullie mijn verhaal kan doen zonder veroordeeld te worden. we hebben allemaal een rugzakje hier en dat vind ik zo fijn. Zou niet weten wat ik zonder jullie steun moest. Dank je wel allemaal meiden. @sloppy: gefeliciteerd wat een fijn nieuws @sunshine, wij gaan elkaar zeker steunen, was ook het eerste waar ik aan dacht. @ vivi: binnenkort maar weer eff bijkletsen nu je toch nog thuis zit. Liefs Chelleke
Dank je wel MissQ. Echt super lief van je (k) Hoe is het met jou? is er al wat bekend over je 1e IVF? Nogmaals, dank je wel! xxx
@Sandra: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Maar wat moet de schrik er bij jullie hebben ingezeten en nu nog steeds. Sterkte met Lucas. Ik denk aan jullie. @Sloppy:Wat fijn dat je wat goed nieuws heb gekregen, dat kun je vast goed gebruiken. @Chelleke"Wat een rot nieuws zeg. Ik hoop dat ze jullie snel kunnen helpen.