Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Bibaatje: Fijn dat je al zo snel terecht kan! Bij ons is ook gekeken naar de inhoud van de blaas en de hoeveelheid vruchtwater en als dat goed is dan maken ze zich minder zorgen. Bij ons ivm de eventuele 3de nier....
    Ik hoop voor je dat je vrijdag goed nieuws krijgt hoor!
    Zoals ik het begrepen heb zijn veel afwijkingen met nieren erfelijk..

@Meijke: Goed dat ze je zo goed in de gate houden! Gek lijkt me dat, nu al weten op weke datum je kindje geboren gaat worden.
    Ik ben echt nieuwschierig! En ik snap dat je het verborgen houd hoor ;)

@Assje: hé al weer bloed verlies! Vervelend hoor!

@Wolfje: gefeliciteerd met je knal test!! Altijd weer fijn om te zien. Ik blijf het zo gaaf voor je vinden dat het eindelijk gelukt is :D

@MissQ: Klinkt als een hele leuke lamp! Ben benieuwd naar de foto :D
    Ik hoop ook bij jullie snel positief nieuws te lezen hoor! Ik zeg eerste IVF echt raak hoor...........wil altijd "gewoon raak" schrijven en dat haal ik het altijd weer weg want zo "gewoon" is zwanger worden niet ;)

Ik heb vandaag heerlijk creabea gedaan en een schattig mutsje gemaakt voor de kleine meis in mn buik.
    Met de naam erop, dus kan hem niet spammen, voor in het ziekenhuis :D
    Morgen mag ik weer naar de gyn toe ik ben benieuwd wat die van mijn mooie plekken op mijn lijf gaat zeggen.....
    Ik hoop dat ze nog een ander smeerseltje heeft want alles wat ik tot nu toe gehad heb doet niks anders als mijn huid uitdrogen en dan gaat dat weer jeuken............pfffff
    Mijn armen zijn op het moment echt het ergste en ik zit daarom ook niet graag achter de computer.
    Nog maar een paar weken te gaan...........hihi

Vandaag een datum gepland voor onze onder trouw en toen kreeg ik een form mee voor de keuze van mijn nieuwe naam.
    Ambtenaar van de burgelijke stand vertelde er wel heel lief bij dat ik altijd het zelfde blijf heten maar dat ik er nu een naam bij krijg.........zelf als ik niet mijn eigen achternaam zou blijven gebruiken :D
    Het komt nu toch wel al heel dicht bij hoor dat trouwen.
    De kaarten zijn verstuurd, de ringen zijn gekocht (zal binnen kort ff een foto spammen) de jurk, het pak, de schoenen (voor mij 2 paar......hihi 1 met hak en een paar birkenstocks) de taart word gemaakt, het eten is besloten, de locatie geboekd................enuhhhhh nog heel veel meer :D
    Ik heb er wel onwijs veel zin in, en ik vind het doodeng tegelijk....hahaha

2. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Spannend Sloppy! :D Wanneer is de grote dag? Heb ik dat gemist of wil je dat geheim houden? Heerlijk hè, alles voorbereiden en je erop verheugen. Ik vond het zelf zo'n gevoel van rust geven toen ik alles af had. Had geen moment stress, tot ik stond te wachten in het halletje om naar binnen te gaan voor de ceremonie :p Ik hoop voor je dat het een geweldige dag wordt!

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Volgens mij is iedereen hier getrouwd of gaat trouwen heb ik dat nu verkeerd?
    Ik wil ook wel maar mijn wederhelft niet

4. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaha, ik ben ook getrouwd.. Maar wat bedoelde je met: "bij welke afdeling heb je de 20 weken echo-afspraak gemaakt?" Die snap ik niet helemaal...

Spannend, slop.. de grote dag komt er aan!!!

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @mrt dat is al geregeld wist niet naar welke polie ik moest bellen.
    Ja volgens mij ben ik enige ongetrouwde haha

6. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Wat heb jij toch een spannende zwangerschap, ziekenhuis bezoeken, bloedverlies. Het zit allemaal niet mee.
    Hopelijk heb je geen zw vergiftiging en kan het kleine meisje snel gehaald worden.
    Lijkt mij toch wel een beetje raar om te weten wanneer ze precies geboren gaat worden

7. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sloppy: Ik was het ook een beetje vergeten maar jij gaat al heel snel trouwen. In Augustus was het toch? Leuk om met de voorbereidingen bezig te zijn.

@Wolfje: Fijn dat je een knal test had.
    En wat een leuke armband of ketting krijg je kado.
    Ik heb ongeveer een maand geleden de schoudertas per post gekregen.
    Ziet er ook wel leuk uit.

@Vivi: Hoe is het met jou, met de schimmel infectie.
    En ben je alweer aan het werk?

@Sandra:Misschien lees je nog mee.
    Maar veel sterkte. Ik ben heel benieuwd hoe het met jou en Lucas gaat.

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

miranda; tas gebruik ik zelf toch niet;) ben kipling fan, maar kan er vast wel iemand blij mee maken:)

sloppy; thanks meid;) ben ook zo blij maar zo onzeker
    spannend je trouwdag:)
    hier al bijna 5jr getrouwd:)

hier vannacht gedroomd dat er met de echo heen hartje was en dat het neit goed zat, huilend wakker geworden:x

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Knuff Wolfje....

10. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ach meid toch! Troost je, ik heb gedroomd dat de baby dood was en hij was uiteindelijk van alles ;) Maar niet dood! Ik denk dat zulke dromen voortkomen uit onderbewuste zorgen.

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ah Wolffje, knuffel voor jou meis! Nog een paar weekjes, dan kun je met de Angel Sound het hartje luisteren, vond dat zelf heel geruststellend!

Sandra heeft foto's van Lucas geplaatst bij de juni mama's, wat een snoesje! San, hoop dat jullie gauw naar huis mogen samen.

MissQ, voor jou gaat het ook opschieten nu he...spannend hoor! Hoop dat het met IVF gauw raak is voor jullie.

12. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wij zijn nog niet getrouwd, maar ben wel gevraagd op oudejaarsdag :). Toen was ik al 20 weken en we hebben er voor gekozen om na de geboorte te trouwen. Dus of dit najaar of lekker volgend voorjaar. Eerst ons kleine meisje op de wereld zetten, daarna gaan we daar weer over nadenken!

Slop, leuk hoor dat het in augustus zo ver is!!!

Miranda, hoe is het met jou verder meis? Ik zie een banner...willen jullie er voorzichtig weer voor gaan?

13. Zeepaardje

meijke; angelsound heb ik niet:( mag ik ook niet halen van ml:x

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @wolfje een angelsound is leuk maar kan ook veel onzekerheid brengen als je het hartje niet kan vinden. Ik ben nu 15 weken en kan het hartje ook niet vinden de vk had er zelfs moeite mee vermoed dat placenta weer voor ligt was vorige x ook zo maar onzeker word je wel hoor, kan niet wachten TOT woensdag

15. Zeepaardje

vivi; manlief is daar dus ook bang voor, vandaar dat het niet mag;)
    knuf meid!

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Heey dames.
    Wat is het hier stil zeg.
    Verder alles goed met iedereen?
    Liefs Chelleke

17. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht

De banner staat er deze maand puur om aan te geven wanneer we het niet moeten doen. Wellicht dat we er volgende maand weer voor gaan.
    We zijn er nog niet helemaal uit

18. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht

Hihi ik mocht hem ook niet kopen.
    Ik had het zelf wel leuk gevonden, maar aan de andere kant kun je zelf er ook gek mee maken. Want stel je voor dat je niets hoort.

19. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Ik ben er hoor,maar voor de rest is het wel stil.
    Ik zie nu pas aan je onderschrift dat je gaat starten met IUI.
    Wat spannend zeg

20. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Ik heb net ook even bij de foto;s van Lucas gespiekt, wat een lief klein mannetje.
    Ik hoop maar dat het goed met ze gaat.
    Ze zal wel even bij moeten tanken na zo'n ervaring

Deel Deze Pagina