Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wat onwijs lief van je! Krijg er kippenvel van meis! Super.... :)

-x-

2. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @MissQ; Hoe is het met jou.
    Ik ben een hele tijd niet meer op ZP geweest, maar zie nu pas net zoals ik bij Chelleke zag dat je gaat starten met IVF.
    Dat is weer een hele andere weg die je moet bewandelen.
    Ik ga voor je duimen en hopelijk is het net zoals bij Sloppy in een keer raak

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

even knuffel voor iedereen:)

4. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Dat is lief van je, dat kan ik altijd goed gebruiken.
    Knuffel terug!

5. Zeepaardje

dank je wel:)

ga zo naar bed... moe:(

kusjes

6. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Slaap lekker, ja de moeheid hoort er helaas bij.

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wat lief dat je naar me vraagt Miran, hier gemengde gevoelens. Ik zou het zo super vinden om weer een beebje in me te voelen groeien, maar ben aan de andere kant (nu) ook wel bang voor de behandeling. Voor het onbekende. Ik heb dinsdag een gesprek gehad met de verpleegkundige. Ze heeft me heel duidelijk uitgelegd welke meds ik wanneer moet gaan spuiten. Morgen mijn laatste pil en dan wachten op mijn ongi. Op dag 2 mag ik met decapetyl gaan spuiten en vanaf de dag erna ook nog met puregon. Vind het erg spannend en aan de andere kant zie ik het ook als een nieuwe kans die ons gegund word.

Hoe is het met jou meis? Hebben jullie het al een plekje kunnen geven? Ik weet dat ik na 2 miskramen 2 maanden van het padje geweest ben. Dus kan me heel goed indenken dat je het nog niet hebt verwerkt.

Mega dikke knuff voor jou lieve meid.

-x-

8. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hallo dames.
    Wat zijn we hier toch allemaal weer opbeurend voor elkaar, heerlijk vind ik dat.
    Daarom voel ik mij ook zo goed als ik hier mijn verhaal kwijt kan.

@ Miran: Ja wij gaan idd beginnen met de IUI, maar ws wel op mijn eigen cyclus en dus zonder hormonen etc. hopelijk gaat het lukken. heb namelijk vijandig baarmoederslijmvlies, maar verder zijn manlief en ik hartstikke vruchtbaar;)
    Ben wel onwijs zenuwachtig en ook wel een beetje bang, want in een keer gaat het om kansen die je krijgt en is het niet meer, ach je bent jong nog tijd zat.....
    Ik laat het over mij heen komen, we zullen zien.
    En met jou? weer een beetje de draad kunnen oppakken? vind het wel super lief van je dat je ondanks alles toch ook steeds met ons meeleeft.

Liefs Chelleke

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!

@missQ: ik begrijp dat je het nu allemaal heel spannend begint te vinden. Het is ook heel spannend en omdat je niet weet wat je te wachten staat ook eng. Maar in bijna alle gevallen valt de punctie heel erg mee en sta je na 15min al weer buiten :D
    Mijn duimen draaien heel hard voor jullie dat jullie net zo veel geluk hebben als wij :)

@chelleke: Bij jullie is het ook allemaal helemaal veranderd nu en het heeft echt even tijd nodig om te accepteren dat je nu niet meer op de natuurlijke manier zwanger zal worden. Is ook niet niks. Je gaat er altijd van uit dat je nog tijd zat hebt en dat het allemaal niet zo erg is en dan krijg je dit te horen!
    en dan die stomme percentages....weet je dat je tijdens de normale manier nog minder slagingskans hebt??
    Ik duim dat het echt de eerste IUI raak is hoor :)

@Miranda: Ik vind het al een hele sprong dat je een banner hebt geplaats! Ik denk zelfs nog terug aan de vmk die ik vorig jaar augustus gehad heb en dat staat niet eens in vergelijk met wat jullie hebben moeten doorstaan.
    Ik hoop dat als jullie weer gaan proberen dat het snel raak is.

@Wolfje: Ik heb hem wel en ik heb deze zwangerschap er eigenlijk bijna geen gebruik van gemaakt. ikeer pw of zo tot 16wkn en toen ging ik de kleine voelen en was het niet meer nodig :D

@trouwen: De datum is 23-7 :D Ik heb er echt onwijs veel zin in al ben ik alles regelen wel enorm zat aan het worden hoor.
    Het heeft hier heel lang geduurt voordat sloppyman zo ver was. Op 22-12-2008 bij de Trevi Fontein in Rome heeft hij de stoute schoenen aan getroken. En het ergste was nog dat ik hem niet geloofde tot hij de ring te voorschijn toverde :D
    2dgn later begonnen we met onze eerste IVF en hij vond dat dit het beste moment was.
    We gaan 29-6 in ondertrouw en dan zijn we 11jr samen.

Gister weer bij de gyn geweest en alles was goed :D Mijn buikje groeid volgens het boekje en is perfect. Bloeddruk was 110/55 dus ook prima.
    Verder wist ze me te vertellen dat, als het echt niet meer vol te houden was met de jeuk, ik voor mijn PUPPP syndroom pillen kan krijgen.
    Het kan namelijk nog heel erg gaan uitbreiden zodra ik in mijn laatste 3mnd ga komen. Misschien wil ik dat wel voor de van mijn bruiloft.
    Het is alleen niet heel erg goed voor ons beide dus dan moet het echt wel heel erg zijn.
    Het is nu dragelijk, alleen mijn armen zijn heel erg en daarom zit ik nu ook niet meer zo veel achter de computer....

xxx sloppy :D

10. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Dan was je er op tijd bij met de uitnodigingen!

Fijn dat er in nood een oplossing is voor je jeuk, maar minder dat die niet zo gezond is. Als je echt in nood zit dan kun je soms even niet anders. Lijkt me ook niet fijn als het op je trouwdag heel warm is en je gek wordt van de jeuk. Je moet je natuurlijk wel kunnen concentreren ;) En je niet alleen herinneren dat je die dag zoveel jeuk had.

11. Zeepaardje

sloppy; oh hopelijk is het dan prachtig weer!!! geniet lekker van de allerlaatste voorbereidingen en voorpret:)

@all; hier gaan we 20mei een weekend heen: Vakantie Zeeland - VakantiePark Aquadelta

oh telkens als ik iets eet heb ik het gevoel dat me maag op knappen staat!

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Wolfje: Ziet er heel leuk uit daaro!

@Assje: Ja we waren vroeg maar dat komt ook omdat het psis in de vakantie periode is en we niet wilde dat de belangrijke mensen wegblijven.

Gaan jullie morgen nog wat leuks doen?

13. Zeepaardje

sloppy thanks;)

oh zondag is het mei en dan is het zo de 18de:):)

oh vond de tijd veel sneller gaan toen ik nog niet zwanger was...

14. Zeepaardje

nog geen idee wat ik morgen doen ga...

15. bibaatje

bibaatje Actief lid

8 okt 2010
    189
    0
    0
    Bij de ALDI
    drenthe
    Hallo dames even een update.
    Ons meisje heeft dus een sterk vergroot linker niertje zit vol met vocht 22mm. Hij kan knappen maar gelukkig word dat gewoon door haar lichaampje opgenomen en is het niet schadelijk voor haar.
    Haar rechter niertje zag er wel allemaal goed uit en alles lijkt goed te functioneren,ze is ook nog een x van top tot teen bekeken en alles zag er verder goed uit!
    Over 7 weken moeten we weer terugkomen en dan gaan ze het opnieuw bekijken en beoordelen.

Liefs Bibaatje

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @bibaatje gelukkig dat rest er goed uitziet kan het biertje nog bijtrekken?
    Wat een super lief truitje! Jan niet wachten tot ik mijn echo krijg kan ik ook gaan shoppen, vraag woensdag de vk of ze misschien al iets ziet

17. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    @Bibaatje Gelukkig dat het andere niertje goed lijkt te zijn! Lijkt me enorm frustrerend dat je er niets aan kunt doen omdat de baby nog in je buik zit, maar gelukkig kun je met 1 nier ook prima leven en houden ze het goed in de gaten. Ik duim voor je!

Dat truitje is trouwens echt super snoezig!

Daar heb je helemaal gelijk in dan!

Ik ga niet echt iets bijzonders doen, morgenmiddag even op bezoek bij een vriend van mijn ouders. Ze vroegen of ik zin had om mee te gaan en gezien je daar wel heel lekker in de tuin kunt zitten zag ik er niet zoveel bezwaar in ;)

18. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Wat gaat er weer een spannende tijd voor je aanbreken.
    En ik kan mij zo voorstellen dat je daar best wel tegenop kijkt.
    Het is ook niet al dat spuiten enz.

19. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @All: Plaatsen banner, hij staat er nu om wat inzicht te krijgen.
    Maar ik hoop hem snel voor andere doeleinde te kunnen gebruiken.
    Wij voelen er ons weer goed bij.
    We hebben het heel zwaar gehad, maar we hebben de draad weer opgepakt, dat betekend niet dat we vergeten zijn wat er gebeurt is.

@Bibaatje: Wat een fijn nieuws om te horen dat alles toch in orde is en wat een snoezig truitje. Nu weer lekker genieten van de zwangerschap.

@Wolfje: Ziet er goed uit jullie vakantie.
    En wachten duurt lang zeker als het voor een echo is.

@Vivi: Willen jullie weten wat het geslacht wordt, zo ja dan wordt de echo extra spannend.

Morgen gaan wij lekker een dagje naar Amsterdam.
    Mij zusje heeft aangeboden om op te passen dus we gaan lekker het Museum plein op stelten zetten.
    Iedereen alvast een fijn weekend.

20. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Van vijandig baarmoeder slijmvlies heb ik nog nooit gehoord, ik zal er eens wat over gaan lezen.
    Het is natuurlijk weer een hele stap voor jullie.
    Ik wens jullie veel sterkte.
    Bevalt het trouwens in Duitsland?

Deel Deze Pagina